DVO Topaz - domácí servis a rady

42 nepřečtených
  • Ridzi

    Mám Topaz T3Air, byl naprosto v pohodě až do chvíle než sem si chtěl do tlumiče přidat tokeny… udělal jsem vše podle videonávodu, nafoukal a teď mi v něm jakoby při pružení čvachtá a na uzamknutí se stejně propadá :( nevíte v čem je chyba? případně i tlaky vzduchu jak které nafoukat jak do expanzky tak do těla tlumiče? díky díky

    • wilda81  

      Zkus ho odvdusnit. Tlaky mas v návodu, z hlavy si nepamatuji. Pokud by odvzdušnění nepomohlo, tak repas. Je na to kompletní krok za krokem návod na webu dvo.

      • Ridzi  

        Jojo tlaky jsem našel ale neví jestli to foukat to těla tlumiče nebo do expanzky… A jak se to mohlo tak podelat když jsem s ním prakticky nic nedělal

        • novas752  

          Málo tlaku v „expanzce“ alias ifp komoře. Tlumení neni natlakované, v oleji se za tlumícim pístem vytváří podtlak, olej se vaří a vznikají bublinky které čvachtají. Nezamyká z podobných důvodů.

          Návod kolik foukat do těla tlumiče má leda tak výrobce kola, výrobce tlumiče udává leda tak maximální tlak.

        • wilda81  

          Rubber Bladder pressure can be adjusted from 170psi (lighter rider) to 200psi (heavier rider).

          http://tech.dvosuspension.com/…_english.pdf

          170–200psi teda do expanzky.

    • Jimmy page  

      Potřeboval bych změnit interní nastavení odskoku, jsem na posledním kliknutí. Zkoušel jste to někdo, nebo nemáte na to návod?

      • wilda81  

        Jestli vládneš angličtinou, tak napiš přímo do DVO. Reagují rychle.

        • Jimmy page  

          To zvládám :) ale bral jsem to až jako poslední možnost

          • Redjuu  

            Dej vědět, co ti řeknou. Taky jezdím poslední klik a myslím, že bych zvládl ještě rychlejší nastavení. Díky

    • Sistematicx  

      Davate do vzduche komory kapku oleje na mazani pistku? Dvo v manualu tam teda olej neuvadi Kdyz vycistim vzduchovou komoru a to hlavni tesneni vzduchove tak nova vazelinka a treba 2ml oleje neuskodi ne?

      Mam olej na air can tlumice od RS 15w50 tak ze bych lehce kapnul tento.

    • Sistematicx  

      Tak mam stejnej problem. Nechapu jak jsem to mohl zavzdusnit. Delal jsem servis air can části a po slozeni proste čvachta jak blázen. Vubec netusim proč se to stalo. Jestli jsem si nejak upustil tlak v expanzce nedopatrenim nebo jak a tim to nejak prisalo luft odnekud.

      Defakto tim zavzdusnenim nefuguje respektive nereaguje vubec komprese.

      Ve vzduchove casti nebyl olej, z toho soudim ze tesneni mezi tlumici casti a vzduchovou bude v poradku. Tedy by mohlo stacit jen odvzdusneni.

      Blader bude asi taky v poradku, nafoukano 200psi a přes noc to drzelo.

      Jak to odvzdusnim aniz bych to musel cele rozdelat? Podle navodu se to ma akorat tlakovat po cca 50psi a pokazde lehce propruzit. Tohle ale nepomohlo.

      Tady asi nepomuze nic jineho nez to rozdelat, dat novej olej a odvzdusnit…

      https://www.youtube.com/watch?…

      https://www.youtube.com/watch?…

      Pokud bych to musel rozdelat tak potrebuju jen poradit s olejem. DVO nedoporucuje RS a Maxima push oleje.

      Ma se pouzit 2,5wt olej. V jednom tematu od DVO vidlici je ze muze byt Motorex olej.

      Našel jsem tento MOTOREX olej RACING FORK OIL 2,5W 1L https://www.bonmoto.cz/…k-oil-25w-1/

      Ale nejsem si jistej jestli je to do tlumici části, jestli to neni jen mazaci.

      • MirosPikos  

        Fork oil nebude jistě jen mazaci. Mam ho také tak je fajn, že ho budu moct použít. Zřejmě mi to taky čvachtá a pokud by to vyřešilo kompresi, tak paráda.

        • Sistematicx  

          Cekam na odpoved z DVO. Jeste jsem se jich ptal jakou vazelinu pouzivat. Kdyz slickoleum u nas neni.

          A jinak jsem to proste rozhodil komplet…

          Da se rict ze to bylo v kaši ten olej. Cernota, spina, vzduch…pridam par fotek.

      • wilda81  

        Rozdelavat není třeba, ne? Jestli si dobře pamatuji, tak stačilo připojit hadičku a pasovala nějaká koncovka z brzd (magura, tektro nebo něco podobného). Olej už si nepamatuji co jsem dával.

        • Sistematicx  

          Nebyl jsem si jistej…navic jsem zjistil ze blader je nejakej propadlej. A ten olej uz to chtelo, byl hodne degradovanej. Navic plno vzduchu.

      • Sistematicx  

        Na rozdelani dekato nic sloziteho neni. Zvladl jsem to se 2 knipex klestema. Nemam ted sverak doma. Vsechno jde krasne povolit.

        Obavu mam z odvzdusneni potom. Snad se povede na prvni dobrou.

      • Baba-Ji  

        Odvzdusnit poradne je dycky opruz, je to podobne mozna jeste horsi nez stoprocentne odvzdusnit brzdy. U brzd muzes odvzdusnit jen castecne a furt budou fungovat lip, nez pred odvzdusnenim. U tlumice musis odvzdusnit na sto procent, jinak to dycky bude cvachtat. A nejaka bublinka se tam dycky schova. Nejcasteji byva problematicka jehla pro stelovani odskoku, pokud ji tlumic ma.

    • Goob  

      Poradím trik na vytažení bladderu, nemáte-li ten gecojk na ventilek. Když vytáhnete kroužek, který bladder drží, a stříkačkou do tlumiče plnícím ventilem začnete cpát olej, tak ten bladder vyjede sám.

      • Sistematicx  

        Nebo pouzit pumpicku na tlumice. Tim to taky jde. Nasroubujes a zatahnes.

        • Goob  

          Cyve tak tohle mě nenapadlo! Jak primitivní – ale jak účinné! :D

          • Sistematicx  

            Jeste lze pouzit toto. Pokud to chces mit super echt. Je to na protahovani ventilku do disku auta. Prodavame to v praci. Stoji to asi dve kila. Kdekoli na netu najdes i levnejsi.

    • Sistematicx  

      Tema o jednom cloveku zase…ale co uz no. Tak vzhledem k tomu ze sehnat informace me nestalo ani korunu tak je dám do placu.

      Z DVO supportu mi posvetili nasledujici.

      Olej Motorex RACING FORK OIL 2,5W https://www.motorex.com/…ork-oil-25w/

      Vazelina, jak na air can, tak na tesneni v tlumici části lze použit RSP click kick.

      Nedoporučují dávat oleje co ted pouziva RockShox od Maxima push. Nevim proc presne, neptal jsem se uplne podrobne.

      Pričina zavzdušnění muže být.

      • stáří oleje
      • vada na tesneni
      • prasklina na seal head (zelena), nova seal head (šedá barva) je masivnejsi (je to nejakej novej upgrade, starši tesnici hlava praská sem tam).
      • Sistematicx  

        Zapomel jsem na primazani vzduchove komory.

        Napr RSP air fluid nebo fox fluid. Lze pridat par kapek. DVO v tom nevidi nutnost, z jejich servisni strany to ale nedavaji. Pouzivaji jen vazelinu.

        You can but we don’t feel it’s necessary and never do add oil to the air can on our side.

        Geoff

      • Goob  

        Protože žerou jejich těsnění. Mně to vysloveně zakázali.

    • Sistematicx  

      Co se odvzdusneni tyce. Ja musel provest cca 30 cyklu nez se mi povedlo snad i tu posledni bublinku dostat ven. To byla asi nejvetsi práce.

      A ruzne jsem otacel a naklanel odvzdusnovaci port.

      Vstup portu je na jedne strane a uvnitr pistnice je jeste nejaka komora s dirku kudy jde olej do portu a tato dirka v komore je na strane druhe. Bohuzel nemam nafoce pro lepsi predstavu.

      Jinak pozor na packu komprese pri plneni hlavniho pístu a pak pri plneni expanzky.

      • MirosPikos  

        Velkej klobouček, snad se někdy potkáme abych tě mohl pozvat na pivo, protože tímhle mi jistě ušetříš spoustu času. Hned jak to půjde, udělám si taky servis. Fajn, že mohu vzít těsnění z bplumen, třeba to vyjde líp.

        • Sistematicx  

          BP lumen sadu nema. Bude az nekdy za pul roku mozna. Poslal mi odkaz na bike strike.

          Na eshopu sice je sada air can skladem ale minulej tyden jsem byl na prodejne a nebyla. Maji jen blader a nejaky drobnosti. Ale jsou schopni dodat. Staci napsat email.

          • Goob  

            A BikeStrike už nejsou zástupcem, bacha. Taky jsem tam nedávno volal…

            • Sistematicx  

              Ano to vim. Ale tetovanej na prodejne rikal ze to vidi skladem u dodavatele a ze neni problem objednat.

              A jelikoz me novej dostributor (levelsportkoncept) poslal do riti ze mi nic neprodaj a ze se mam zeptat u servis center dvo ktere jsou autorizovane levelem. Tak jsem sel za starym distributorem jestli nepomuze.

              • Goob  

                Ježiš. Já mám dohodnuto s Ronniem, že jim pošlu patronu z Diamonda na kontrolu přes naše zastoupení (až budu mimo kvůli operaci menisku). Doufám, že nebude nové zastoupení dělat nějaké ofuky.

                • Sistematicx  

                  Takovy ty kecy jako, diky ze sis neco koupil. Ale jestli chces nahradni dil tak jako obycejnej smrtenik jdi do rite a neotravuj nas s jednou blbou sadou tesneni. Zavolej si tady nekoho z toho seznamu.

                  No OK, tak jsem teda napsal na servis z toho seznamu. A tam mi ani neodpovedeli projistotu…

                  V podstate naprosto opacna politika DVO. Kteri maji na strankach primo kontakt na support a ze kdyz mas problem tak nam napis.

                  V ČR si to vylozili asi presne naopak.

                  • Goob  

                    Já jim rovnou volal (jako DVO). Ale v BikeStrike byli superochotní po telefonu.

              • mkzvk  

                Stejná zkušenost s frajerem co má v rámci Levelsportconceptu DVO podpalcem..... namistrovaný arogantní …jejich představao fungování v ČR jde přesně proti myšlence výrobce dát lidem servisní info a díly. Nedají nic, pouze obchodním partnerům. Na otázku na školení na servis jsem dostal odpověď ať si nemyslím, že si tam příjde kdo chce…ale že to bude podmíněno nákupem produktů a servisním partnerstvím. Shrnuto, absolutní nezájem cokoli řešit. Odkázal mě na partnera kousek severně od Prahy, který má zkušenosti. Tam začla další smutná fáze příběhu. Pán otráveně řekl, že to dělají chvilku a že neví. …

                Výsledek těchto dvou telefonátů bylo totální znechucení a namísto Onyxu koupě 36ky s Grip2 od Foxu. … Představa, že bych měl ještě někdy mít co do činění pokřivenou strategii DVO pro ČR mi byla tak odporná, že vyhlídka servisování FOXU je proti tomu krásná pohádka :)

                • MirosPikos  

                  Pak ale nesmíš potkat Slavíčka u Švece. To by byl další smutnej příběh :)

                  • Sistematicx  

                    Zase na druhou stranu. Se Slavickem jsem si dopisoval mailem i ve 4 hodiny rano. A reagoval do minuty. Ten chlap snad nikdy nespi. :D

                  • mkzvk  

                    :) o Švecovi si nedělám iluze, vždycky je to o lidech a každý může mít špatný den …ale to co předvedli oni dva pánové, to fakt nechceš :)

                • Sistematicx  

                  Pekny pekny. A to jsem si myslel ze jen me poslal k sipku…

                  Asi do nej trochu v tom Levelu jeste rejpnu. Proc mi jako neporadi kdyz DVO jde myslenkou neco nevis klidne nam napis.

                  A taky se jeste teda zeptam jak to bude s tema N.D. jestli mi je neprodaj nebo si mam napsat primo do DVO ze jim tu cz zastoupeni kurvi povest akorat.

                  Nechap proc mo nemuzuou poradit. Sice Geoff z DVO odepisoval v deset vecer (jasne casovej posun). Stacili tri email zpravy a vedel jsem vse co potrebuju.

                  Na fcb je stranka dvo uzivatelu kde taky dost poradi.

                  • wilda81  

                    Normálně bych napsal přímo do DVO vaše zkušenosti. Já už nad některými dodavateli do ČR (lumen, vokolek, bikestrike..) zlomil hůl a snažím se nedávat si na kolo nic čeho jsou výhradní distributoři. Čekat půl roku na střed, patronu, náhradní díl náboje nebo třeba dodání rámu už mě nebaví. Pokud bych k tomu měl jako bonus podobnou komunikaci, tak tím tuplem. Opak je třeba Bottico, ti jsou ochotní a sehnal jsem tam zatím jakoukoliv sebemenší prkotinu do nábojů.

                  • Goob  

                    Napsat do DVO. Já potřebuju novej měch do Diamondu… asi ho vezmu z Německa rovnou, když to tak čtu.

                    .

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.