• jakub

    Ahojte moje hezčí polovicka má auto Ford Puma, kterého se ale nechce za žádnou cenu vzdát… chtěla by na něm ale převážet dvě kola… nemáte prosím nějaký napad resp. Netušíte zdali existuje nějaký nosič na zadní dveře kde by mohla kola vozit? Už jsem našel jakysi střešní nosič, který lze namontovat na přední dveře na který by patrne šly nosiče na kola.. tak hledám ještě další možnost… tažné se n toto auto nikdy nedělalo a ani by jej ani moje na to dat nechtěla, chce mít vše v originále a nic na voze nepredelavat… dekuji za možné rady… blbě momenty si prosím nechte od cesty mě fakt zajímají jen vaše zkušenosti s vložením kol na menších autech, dekuji moc

    • Japhy  

      Příčníky a střešní nosič budou asi jediná schůdná varianta. Ale jak tak googlím, od Thule budou přibližně v zůstatkové ceně celé Pumy. Na Swifta jsem si kdysi svěrákem, kladivem a svářečkou upravil podle naohýbané šablony ve dveřích nějaké příčníky původně na Fávo, stály pár stovek. Po natažení gumových proužků z duše to fungovalo uspokojivě jako origo.

      • couffy  

        a není Puma 3dveřák,tam bude problém cokoliv uprovovat

        • Japhy  

          Je, ale pokud Thule prodává příčníky, asi mají „rozvor“ vyzkoušený. Třídvířka maj dveře dlouhý jak kráva.

    • annaaa1  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
    • jecnak  

      Na Pumu jdou urcite pricniky nebo tazne a nosic na tazne.

      • Japhy  

        To asi nebude tahle generace. Nebo jo? Vcelku zásadní info.

      • jakub  

        Je to ta stará první rada dokonce to má motor z Yamahy … údajně fakt vzácne auto a tažné ani náhodou

        • BlickM  

          ne motor z Yamahy, ale motor vyvinutý a vyráběný v Yamaze

        • Japhy  

          Hehe. Vzácné? Tohle auto fakt ne, jen párkrát získalo cenu gayest car of the year. Vyloženě mě uráží, že na wiki je označené jako předchůdce Capri. Vývoj u Yamahy měl i Zmetec 1.6 co mám v jedničkovém Focusu a není to nic výjimečného, spolehlivý dělník.

          EDIT: Ta 1.7 je úplně stejný blok s větším vrtáním a o ždibec vyšší hlava.

        • jecnak  

          Vzacne je v puvodnim a udrzovanem stavu a hlavne bez koroze. Bohuzel na nej asi kolo nepridelas jinak nez nejakym drzakem na zadni dvere, ale to budes muset zkusit kus od kusu. Pochybuju, ze tu nekdu Pumicku provozuje.

          Pokud by ji ho chtel rozmluvit, muzes zkusit sroubovakovy test zespod na prazich a vzadu na nosnicich. Obvykle neprojde a pak bourat v takovem aute je vlastne rozsudek smrti.

    • AE86  

      Nešlo by tam tažné na Fiestu? Spodek by měl být +/- shodný

    • mope  

      Podle mě by měl jít jakýkoliv na paty dveře co jde na sedany. Například PERUZZO PURE INSTINCT REAR. Ale potvrzené výrobcem to není- příliš starý model auta.

      • Tommit  

        Ten Peruzzo mám a někdo ho tu prodával za 600 na bazaru opravdu nedávno, každopádně to vozím na Octavii a holku samotnou bych s tím neposlal, to sundavání a nandavání je snad ještě těžší než na střechu. No a třeba do Itálie by se mi s tim taky nechtělo, nemívám z toho dobrý pocit…

    • Kubiczech  

      Sea Sucker? A celkem dramaticky tím zvýšíte hodnotu vozu.

      • mope  

        Tak to je super! Škoda že tak drahý, ale paráda. Dík

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.