• mailo2m

    Čaute, cca po 2 tis. kilometrech mi pouze pri slapani ve stoje (kdyz se naklani kolo ze strany na stranu) zacalo neco jakoby lehce drit v zadnim trmeni. Kdyz sedim, je to OK. Koukal jsem do fora, tak jediny co me napadlo je vystredit trmen?? Nebo to muze byt neco jinyho? Pokud trmen, co povolit za srouby at neco nepomrdam? Prikladam foto. Je to formula RX. Diik

    0 0
    • Bokec  

      Vyfoukat konpresorem,vys­trikat cisicem na brzdy. Pote povol imbusy s vystred trem.

      0 0
    • Esi  

      nebo to klidně může být vůle v konusech nebo ložiskách zadního kola, prostě má ten náboj vakl proti rámu když si stoupneš nahneš to a zabereš tak se ten náboj vůči rámu o chlub vzpříčí a vzhledem k průměru kotouče se překoná ta vzdálenost mezi desou a kotoučem a škrtne si to. A nebo může být třeba klidně prasklá zadní stavba a nebo sijen ježděním získal větší dynamiku v nohách a prostě je ta zadní stavba měkká a trochu se to kroutí, čím větší máš kotouč tím je to na to cinkání kotouče náchylnější.

      Jako nejpravděpodobnější bych viděl tu vůli v ložiskách nebo konusech. zkus s tím zadním kolem trochu zakvrdlat když bude ve vzduchu jestli tam není vůle

      0 0
    • mailo2m  

      Uff, vycerpavajici reakce :) Tak jsem to vystredil, ale nepomohlo. Vule tam neni, tak nevim, jestli to muze byt to lozisko ci konus.. jeste me napada, nemuze na to mit vliv treba spatne napnuty vyplet?

      0 0
      • michomin  

        Ne. Co je to za rám? Hází ti kotouč?

        0 0
      • ALLforBIKE  

        Samozřejmě, může. Pokud ti povolil výplet, může to taky začít škrtat.

        0 0
        • Esi  

          Ale houby, to je naprostý blábol, co má společného výplet s kotoučem který je chycený k náboji ?????

          0 0
      • ALLforBIKE  

        Samozřejmě, může. Pokud ti povolil výplet, může to taky začít škrtat.

        0 0
    • mailo2m  

      Ram je carbon GT zaskar pro. Kotouc nehazi.

      0 0
      • Esi  

        ata vůle v tom zadním náboji? když to dáš do montážního stojanu a vezmeš a zadní kolo rukou do boku tak je tam vakl nebo ne ? u konusových nábojů by mělo stačit, pokud je tam vůle, trošku dotáhnout konusy

        0 0
      • Vilém  

        Videl bych to kombinaci Formula / GT :)

        Predpokladam, ze jsi treba nemackal paku pri vyndanem kole. Neni od veci desky zkusit roztahnout na max, namackat paku a pak zkusit znova seridit. Dalsi level je serizeni trmenu na zatizenem kole, k tomu potrbujes zrucneho pomocnika, nebo pomocnika stejne vahy:)

        Pokud ani to nepomuze, tak porid jiny brzdy.

        0 0
        • MlokCZ  

          Správně seřídí i sám. Seřídí brzdu na nezatíženém kotoučem blíže k vnější desce a po nasednutí jen zkontroluje, jestli je to ok. A případně to ještě doladí. Pak už bude vědět o kolik to má seřizovat křivě na nezatíženém kole.

          Jinak seřízení pro správnou polohu po zatížení kola (ať už ve dvou nebo jak píšu) považuju pro brzdy s menší mezerou (tedy především pro Formule) za úplný základ. Bez toho to bude více škrtat vždy.

          0 0
    • mailo2m  

      Dekuji moc za reakce, chtel jsem to opravit sam a nakonec po par marnych pokusech jsem to vzdal a vzal do servisu. Pry jen prebrousili desticky a dali je vice od sebe, zatim je to dobry :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.