• mirage

    Dobrý den. Čtu tady všelijaké recenze a zkušenosti z koly Mavic Crossride. Ze 60–70% se tady píše jak jsou špatná, ale vysvětlete mě když jsou tak hrozná proč se dávají na kola za bez mála 85 000,–  Rock Machine Team 90. viz. foto  PS: Že by Mavic dal do oběhu tak špatná kola, jakými podle bikerů, jsou Crossride? 

     
    • Zerocool  

      no jestli se tohle prodává za 85 tis., tak už ničemu nerozumím…

      • ememem  

        bolo to tusimze ako reklama v junovom alebo julovom vele, som si to kupil v prahe na sluzobke do vlaku(to velo myslim :-) ) a tiez sa mi zdalo ze zle vidim v prepocte tak cca 110 SKK.....za to sa uz da nozaj kupit lepsie.

    • petebike  

      musi nekde stahnout cenu celeho kola, kdyz se na to kolo podivas tak jedina slabina jsou ty kola.....

    • roud  

      Těch 85 je nadsazenejch da se sehnat o dost levnějc jinak myslim že crossridy nejsou zas tak špatny kola tady na foru ti stejně zdrbnou i crossmaxy co k tomu víc dodat…

    • Lucke  

      kliky bych tady poslaldo haje..a kolo bych ocenil max na 60..a to max..i to je prestrel:) crossride..hold nevypadaj tak hnusne.......ja je nejezdil nemam nazor., jsme jen ovlivnen b-f komunitou..:)

      • Zerocool  

        hele nehaň! STYLA jsou v klidu! FOX na h…

        • kubad  

          jj Fox je na h… kamoš toho 2009 s Lockem na řídítkáchj už 3× zakousl a 3× reklamoval

          to potěší – aspoň že ho má z ofiko zdroje :-)

          • Zerocool  

            slyším to ze všech stran taky soudruzi z USA něco podcenili, že se projeví ta krize i součástkách pro horská kola jsem nečekal:) ten lock je prý velký jak řazení…

            • kubad  

              takhle: už sem to sem před časem vkládal

              je to hodně velké a s některýmy brzdama a řazením to nebude moc ideální kombinace.

              ale hlavně 3× při závodech zústala bloklá ve zdvihu zamčená vidle a to za 2 měsíce je teda síla :-(

          • kastan  

            Nějaký chytrák přes FOX co?můžeš mi prosím tě říct kde a kdy to tvůj kamarád koupil že už jste to stačily 3 x vyreklamovat a co stím tedy udělali

            • přišlapávač  

              moc si nevyskakuj maldej. myslim že tu fundovanějšího odborníka, co má odzkoušeno prakticky všechno nenajdeš ;-)

            • kubad  

              koupeno z oficielního zdroje na kolo šla 8.8.2008 – 3× reklamace u dovozce.

              víc tě nemusí zajímat a trochu slušnosti příště neuškodí!

              • kubad  

                ještě doplnínění – nevím co s tím provedly -  podle toho co je v protokolu to vypadá na výměnu kompletní patrony.

                Vidle dostane ještě jednu šanci, ale osobně nevěřím že se problém brzy nezopakuje

                vždy cca po 2-týdnech se opakovala 3× stejná závada zakouslý LOCK a vidle zůstala někde ve 3/4 zdvihu

      • mirage  

        Asi tak nějak. Někdy je to tady vyloženě přehnaný, ve všem. Někdy už to není o pocitu z jízdy, ale o váze, komponentech, kdo má co lepší. To neříkám že máme jezdit na šrotech z marketu.

        • Zerocool  

          na trénink a turistiku jsou CR naprosto v pohodě

          • Splinter  

            do tak 75kg…

            • Lister  

              …55kg :-D

              • Jarkis  

                já je mám a sem s nima naprosto spokojenej. Žádný problémy s nima nejsou, sou sice trochu těžší a měkčí než třeba ostatní zapletený kola ale to na tom netratí. za tu cenu co jsou…tak to je bezkonkurenční

                • Lister  

                  Jak jsem psal níže – netvrdím, že jsou za tu cenu špatná, ale když si vezmu že Fulcrum RM5 jsou „jen“ o tisícovku dražší, tak tady se podle mě vyplatí připlatit.

                • MARIN  

                  Za stejnou cenu se daji vyplest kola s lepsima vlastnostma – tuzsi a lehci

                  CR jsem jezdil necely rok a na kolo bych si je uz dobrovolne nedal

                  • Vilém  

                    Za tu cenu myslim, ze ne, leda by tam dali alivia naby a remerx rafky.

                  • MlokCZ  

                    Teď už ani ne. U starších Crossridů, které byly výrazně těžší to platilo, ale co jsou už lehčí, tak lehčí kola za tu cenu neuděláš.

                    • Lister  

                      co znamená nové CR – od kterého ročníku, ani nevím co máme doma, ale byl to ten ročník kdy měli všechny ještě brzdnou plochu, následující byl pokud vím stejný, jen se ta plocha u disc verzí stříkla barvou......

                      • MlokCZ  

                        Nejsem si jistý 07 modelem, ale každopádně ty 06 (reálná váha dost přes 2kg bez upínáků), které byly ještě pouze společné na kotouče a v-čka a těžké opravdu hodně (ty mám ještě doma, zadní momentálně byl prohlášen jako rezervní ořech pro Crossmaxi).

                    • MARIN  

                      Nedalo mi to a nehledal jsem nejlevnejsi veci ale

                      CrosRide CL 2007… 885g/1035g = 1920g cena 3350,–

                       

                      naboje: LX CL…201g/389g  500,–/900,–

                      rafky Mavic XM317D…440g/440g  530,–/530,–

                      spice DT Rev 1,8/1,5…288g  960,–

                      niple DT Al 1,8…19g  224,–

                      CELKEM: 1777g  3644,–

                       

                      staci jen vymenit draty za DT comp 314g  704,–

                      a jsme na ±stejne cene 3388,– a lepsi vaze 1803g

                      a o tuhosti 32 dratu klasiky a 24 drtatu CR nebudu vubec diskutovat:)

                      • karliner  

                        ve výčtu ještě chybí cena za vypletení obou kol…

                        jestli to někdo dělá zadarmo, prosím o konakt :-)

                        • MARIN  

                          sam sobe :)

                        • MARIN  

                          ani nevim kolik teda prihdit za praci ale to tu cenu asi dost zvedne pravda :(

                        • JSt  

                          nekde, kdyz si vyberes komplet kola, tak ti to zapletou zdarma.

                          • Tosa  

                            Na netbike jsem si vybral komponenty a zapletený kola z nich byly levnější, než když jsem sečetl cenu jednotlivých komponentů samostatně.

                            • destr  

                              Tak zaplete si to každej sám a vycentrování stojí tak 150 kč, néé?

                              • Vilém  

                                Neni zaplest jako zaplest. Takze bych to tak uplne jednoduse nevidel. Nekdo to zvladne v poho, ale rozhodne ne kazdej.

                                • destr  

                                  ± hodinka práce s tím, že sem to nikdy předtím nedělal a ani neviděl dělat.

                                  • Vilém  

                                    No tak to nevim. Zalezi jak das draty, jak budou otoceny zaberovy, jak budou vuci sobe na prirubach naby. Myslim, ze vic nez padest procent lidi by to nezvladlo, nebo se do toho nepustilo, ani podle dobreho vzoru.

                      • CraObs  

                        +konusy vs priemysle..

                      • MlokCZ  

                        A opravdu seš si jistý, že to bude takhle přesně reálně jako komplet vážit? To se opravdu ptám, zda to má někdo převážené, protože podobné sety vždy takhle hezky vypadají ve výpočtu a pak najednou v reálu to má o 100g více.

                        • Lister  

                          věřil bych tomu, moje kola se stejnými ráfky, špice 1,8, mosazné niple a celkem lehké náby mají kolam 1700gr – tohle váží více a jsou tam alu niple, takže rezerva pro ty náboje tam je.

                        • MARIN  

                          Bral jsem vahy s nejakeho e-shopu kde maji vlastni prevazeny udaj, tak snad jim muzu verit :)

                    • mastihuba  

                      nába author přední 283g

                      nába author zadní 462g

                      ráfek author xenon 500g 2×

                      dráty DT Revolution 283g

                      niple 20g?

                      jsem sice o 128g vejš, ale koupil jsem je za 2,8kk

                       
                  • DAWE25  

                    Ok, tak mi prosím poraď jaký kola bys za tu cenu vyplet? Neber to jako urážku, ale momentálně mě kola a jejich cena dost zajímá a Crossride mi přijde v poměru cena/výkon zatim jako nejlepší. Je zde ještě možnost vyplést něco na LX nábách.

                    • MARIN  

                      No priklad uz jsem napsal vyse osobne bych si ale jeste priplatil za XT naboje a rafky 717-cena jeste vyleze ale vaha pujde dolu.

                        

                      Ale ja osobne volil drazsi kvalitu viz.:profil

            • karliner  

              ale jdi ty brepto…

        • mirage  

          DURATEC:Tato firma by určitě na své kolo nic špatného nedala, si myslím.

          • mirage  

            1 Model: Sendic FX2 –80 885,–

            2 Model:Career C14–94 715.-

          • Pedro RB  

            No když daj Noby Nic na zadek a Ralfa na předek tak bych si tou jejich neomilností tak jistej nebyl..

          • kubad  

            ach jo Crossride sou hodne levna kola a jejich vlastnosti tomu odpovidají to kdo je kam montuje na tom vubec nic nezmeni

            • Pavel100  

              Souhlas, výrobce to stojí kolem 1,5–2tisíce a za takový koláče nic lepšího neseženeš ani nepostavíš (v poměru cena, váha, kvalita, design)

              A s tím RR a NN na Duratec kolech si snad dělají srandu

          • MARIN  

            jak je videt myslet znamena h…o vedet, potvrzuji to treba zrovna i ty plaste :)

    • ove  

      Ať si za svoje penízky koupí každý to,co se mu líbí.Já bych se krosrajdům velkým obloukem vyhnul,protože nejsem turista a vážím 85 kg.Děkuji,nechci ani zadarmo.A k tomu lockoutu od foxe jen tolik,že pánové konstruktéři pěkně přestřelily a nevím,proč se najednou tak skamarádili se šimanem,že jim soudruzi z Japonska ten lock dělají!Že by to sami neuměli?????Ke Shimanu důvěru moc nemám-vozím jen kazetu.Až budu v zimě kupovat novou vidli,tak radši půjdu do SIDa,než Lišky ryšavé…8-)))

    • jIrI___  

      To jsou nejake nove Styla? Ze uz nemají tu odpornou velkou pilu…

    • Singlespeed  

      Neboj, není to až tak špatné. Jezdím univerzální verzi na ráfek i kotouč a jsem docela spokojen. Mají jen trochu úzkou brzdnou plochu, takže je třeba pečlivěji seřídit čelisti. Na druhém kole mám staré Crossmaxy XL, tak můžu porovnávat. Crossmaxy jsou odolnější proti rozcentrování, i když při usilovné jízdě na lehký převod zadní nekřížené špice pěkně pruží a vržou. Crossride jsou trochu méně odolné, ale zato nevyluzují žádné zvuky. Crossride jen na kotouče mají trochu jiný tvar ráfku a jsou ještě o něco měkčí než univerzální model, ale v žádném případě to není tak hrozné, jak straší kolegové zvyklí na high-end produkci.

    • Lister  

      Nejsou špatná, ale jsou to prostě levná kola. Dobře vypadají, hezky se toči, kvalita celkově odpovídá ceně. No ale v porovníná s jen o něco málo dražší klasickou alternativou většinou víc váží a jsou méně tuhá.

      Minulý rok jim vyrostla obrovská konkurence v podobě Red metalů 5 – jsou mnohem lehčí a údajně i mnohem tužší.

      Nakonec je ale stejně nejdůležitejší co se ti víc líbí :-)

      • Lister  

        PS: a proč se dávají na tak drahá kola – to je jednoduché. Je potřeba někde srazit cenu a na kola se většina neznalých nepodívá – důležitější je přece že vzadu je XTR :-P

    • Jogador  

      Já vozim verzi tušim 05, prostě první jak na disc tak i Večka, vážim cca 73 kila, najeto cca 8000km, a v servisu jen jednou asi před měsícem a jen kvůli promazání ořechu. Jinak naprosto beuúdržbový, počítám ale, že příští rok už pujdu do něčeho nového, ořech už to bude chtít, a asi pořídim nějaký lehčí… Ale nic co tady ostatní kritizovali jsem si nevšim…

      • jIrI___  

        Stejne zkušenosti. Hlavně ta bezúdržbovost. Jen vážím 80kg a najeto mají 4000 km, centroval jsem je 1×. Zatím jsem s nimi spokojený a nemám důvod měnit.

      • roud  

        Tohle přesně odpovídá tomu jakou mám zkušenost s mavic aksium na silničce taky několik tisíc km naprosto bez údržby :O)

      • karliner  

        mám stejnou verzi na starém kole, najeto zhruba 4000, váha osciluje mezi 82 – 90, bez potřeby centrování či jakékoliv jiné údržby, za ty prachy – skvělá kola

    • Gorgov  

      sou to proste obycejny tezky kola za malo penez, to je cely.

    • popik  

      Z důvodu vzhledu a nízké pořizovací ceny jsem si je koupil taky. Vozil jsem je zhruba rok. Nedávno jsem měl pád a ohnul jsem ráfek – v servisu mi žekli, že ráfek už nejde použít, nový jde sehnat za 850,–. (ale třeba v max cursoru mi řekli cenu za opravu kolem 1500–2000!!!!) A to mi u tak levných kol připadá celkem dost (navíc neexistuje moc alternativ čím jej nahradit – 24 děr).

      Připlatil jsem si a koupil nové kola – s 32 děrama, tuhší, lehčí, lépe centrovatelné a v případě potřeby opravitelné za nižší cenu (v případě problému s ráfkem)

      Jinak vážím nějakých 75 i s výstrojí, a ty kola (dokud se nic nestalo) se nejevila jako špatná ;-)

       
    • menzic  

      já mám s nima špatnou zkušenost. přední kolo je v pohodě, ale se zadním jsem pořád něco měl, nejdřív se mi povoloval drát ne levé straně, stačila vyjížďka v trochu těžším terénu a musel jsem ho dotáhnout, ale nějak jsem to neřešil. a jednou z ničeho nic se mi vyrval na pravé straně drát z náby. Teď je mám na reklamaci, tak jsem zvědavý. Příští kola si vypletu sám, gramy já neřeším, pro mě je rozhodující životnost.

      • djano  

        Uz by si ludia mohli uvedomit, na co su tie kolesa stavane. Do terenu mam DT, ale na jazdenie do prace, vylet na huby alebo cykloturisticke jazdy po asfalte a sotoline – tam mi Crossride stacia (momentalne mam asi 86 kg). Jedny som raz jemne docentroval (model ‚06 – tie univerzalne), dalsie (‘07 disc) zatial nebolo treba okrem umytia udrziavat vobec.

        • mr.antik  

          ale ten rock machine je výletování a na houby docela drahá hračka :-))

        • jIrI___  

          Tak jezdím na Crossridech v Beskydech a už 2 sezony drží spolehlivě s jediným přecentrováním – mám 80kg. A myslím, že místní volné kameny ve sjezdech i výjezdech jim dávají celkem zabrat. Takže nesouhlasím s tím, že Cridy jsou dobré jen na ježdění do práce a po asfaltkách :-)

          • RoKo  

            vidis a me se v tezsim terenu pravidelne uvolnuje jeden nipl, takze centrlklic je povinna vybava na ceste do hor… Mozna je to vadny kus, jeste zkusim loctite, popr. vymenu toho niple a uvidim… vazim 88kg. pravdou je ze kdyz jsem mel 95 tak to delalo casteji ;) takze jeste 5kg dolu :D

          • djano  

            „Takže nesouhlasím s tím, že Cridy jsou dobré jen na ježdění do práce a po asfaltkách :-)“ – to som ani nikde nepisal. CR su v pohode, ale citil som ako v terene vzadu viac pruzi do stran. A pouzivam ich inde, aj ked ani lesu sa s nimi nevyhybam.

             
    • Peslezedirou  

      Levná kola, nesmíš být zvyklí nebo spíš nesmůžeš čakt vyšší level :-), ale jo, vydržel jsem je mít týden, pak je prodal a postavil klasiky, sice jsem šel s cenou výš, protože mě vadilo na CR pár věcích, za cenu 3t jsou fajn.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse