Cube Fritzz + Durolux 180-120mm ?

258 nepřečtených
  • Biohazard

    Co říkáte na změnu geometrie, pokud osadím rám Cube Fritzz (zdvih 160mm) Duroluxem TAD od Milana se zdvihem 180–120?

    Nebude tech 120mm vpředu už trošku moc málo? Jakou byste případně zvolili vidli nejlépe se stavitelným zdvihem kolem 180–140mm? Cena max kolem 15 000. Díky všem

    0 0
    • La Piér  

      Já nevím, ale zabít Fritzze Duroluxem mi přijde celkem škoda a neúměrné. Proč tam nechceš nechat originál?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Mozna sklada. Navic durolux od milana by mel umet snad delat i svacinky, tkaze za ty prachy se jevi jako dobra volba. Vaha je torchu vyssi, ale u FR idle uz musi byt nejaky matros aby drzela pokupe..

        0 0
        • La Piér  

          Místo střílení domněnek bych nechal odpověď na Biohazarda. A jakkoliv vytuněný Durolux bude pořád jenom Durolux, tedy vidlice, na které je výrobcem uvedená výstražná cedulka o zákazu jiného použití než na XC.

          A to mě osobně nepřijde jako vidlice úměrná hodně freeridovýmu Fritzzovi.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Vazi 2600g, tkaze materialu tam bude dost a vidle pevna bude.

            Mi jde u bajka o funkcnost ne o adekvatni cenu(ktera neodpovida hodnote) vilice. Za sebe rikam, ze kdybych takovou vidlici shanel a mel omezeny rozpocet na ca 10kkc, volim toho duroluxe. Takze doporucuju dle sveho nejlepsiho svedomi:)

            0 0
            • La Piér  

              „Je těžká, to znamená pevná“ je dobrá hláška :-))).

              A jak jsi přišel na 10 kKč, když autor píše o 15 kKč?

              0 0
              • mr.antik  

                tak ukaž jinou snižovačku do 15 tis… Jedině starší lyrik + DP kit mě napadá. Ale to je jen na 160mm

                0 0
              • KRAJIC  

                Ty ses do toho nějak obul! Zřejmě slušný oddíl, patent na rozum a nekonečné množství informací.

                0 0
                • La Piér  

                  Nerozumím. V čem nemám v příspěvku, na který reaguješ, pravdu?

                  0 0
                  • baboon  

                    No rozhodně v tom, že je na něm nálepka, že je na XC..Ta je možná tak na duru..:) Na dx je myslím, že se nehodí na DH, ale AM/EN/FR tam myslím je..Zkontroluji doma :)

                    0 0
                    • La Piér  

                      Ty jo, fakt ústav. V příspěvku, o kterém je řeč a na který se někoho jiného ptám, není o nálepce ani slovo… :-)))).

                      0 0
                      • baboon  

                        Ok, uznávám, že těžká == vydrží asi není to pravé, kouknul jsem se špatně..Ale s tou nálepkou stejně nemáš pravdu :)

                        0 0
                        • La Piér  

                          Zrak mě ještě nešálí, ale bohužel už je to dávno a nemůžu dokázat, takže s nálepkou tahám za kratší konec.

                          0 0
                    • Bat1  

                      http://www.srsuntour-cycling.com/index.php…

                      Nevím, ale podle všeho nová Dura jsou jiná než na které všichni tak poukazují. Většinou jak jsem říkal fotografie staré řádku let. Štítek se každopadně neshoduje s udaji na stránce výrobce. Stejně tak tomu je na Duroloxu.

                      0 0
                    • Bat1  

                      Je to manual z posledních vyráběných typů:) Teď mi řekněte v čem je Durolux lepší krom fce?.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        ma tam jedno policko trochu vice vybarvene do sirky;):DD

                        0 0
                      • baboon  

                        No tak vzhledem k tomu, že je to postavený na stejných vnitřních i vnějších nohách, tak je tam rozdílná pouze ta funkce :) Co se týče štítku, tak nemohu ověřit, už ho tam nemám..:/ Ale je to asi fuk, duroluxy jsem zatím viděl prasklé jen u šroubu 20m osy, předpokládám tím, že to někdo dorval..

                        0 0
              • baboon  

                Jezdím ho, nešetřím ho a vyhovuje mi..Za 15k se dá asi koupit i něco jiného, ale kdybych si mohl vybrat, jestli brát lyrika, kterýho jsem jezdil jen chvilku na půjčeném kole a moc mě nezaujal, nebo dx, který jezdím 3 roky, tak beru dx s TAD a RCA patronou a novější model než mám (al vnitřní nohy a rychloupínací 20mm) – v tomto setupu bych do ní klidně šel..

                0 0
            • Atilla  

              Když nemáš na 14tis na lyrika, tak super volba

              0 0
              • La Piér  

                Nerozumím. Limit je 15 tisíc. Co znamená věta „když nemáš 14 tisíc na Lyrika“?

                0 0
              • Smazaný účet  

                dobros..lyrik za 14 mi utekl-kde a jaky? Bude mit HS expanzi a snizovani? Nechci ryt, ptam se bo jsem ho videl akorat okolo 20ti…

                0 0
                • Atilla  

                  U turn byl teď nedávno na crc a ještě někde jsem to viděl.

                  0 0
                • cat  

                  prodam za 10:D

                  0 0
                  • gallardo  

                    a co bys na to enduro dal misto nej?

                    0 0
                    • cat  

                      BOS deville. M 55Ti, ale tam je par veci co se mi nelibi.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Ty si nedáš pokoj :0) Nevstoupíš dvakrát do jedné řeky :-P

                        0 0
                        • cat  

                          Treba se fakt neco zmenilo:D Ale pokud budou penize, beru Deville, vsechny argumenty jsou pro:)

                          0 0
                          • deekay  

                            Pro me proti deville mluvi jedna vec – neni v cerne :(

                            0 0
                            • cat  

                              To neni moc argument, ale taky mi to neni po chuti. Podle me by se to dalo vyresit polepy. Dnes se to na auta dela bezne, tak proc by to neslo na vidlu:)

                              0 0
                              • deekay  

                                Pro me to jeden z argumentu docela je. Druhej je ten ze buhvi jak to je s dostupnosti pripadnych ND apod.

                                Nadruhou stranu, dyz lyrik se sezene za nakych 15 a todle vyjde lehce pres 20, tak to je za devilla docela slusna cena.

                                0 0
                            • kubad  

                              moje bude černá :D

                              0 0
                              • cat  

                                prozradis tajemstvi kuchare?:)

                                0 0
                                • kubad  

                                  popsals to kousek víš, zkusím polep, pokud to nebude ono tak ji nechám nalakovat nohy, korunka je černá to je podstatné

                                  0 0
                                  • cat  

                                    To prave nevim, jak je to stim lakem a zarukou, logicky ji ztratis, ze?

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      proto asi zkusí celopolep… když to funguje na autech a motorkách, mohlo by i na vidlici.

                                      0 0
                                  • deekay  

                                    Na polep bych vubec nesazel. U auta to vypada dobre, protoze je kam schovat konce te folie. U vidle ne + je to celkem slozity tvar.

                                    Ale jsem zvedavej, jestli to zrealizujes, na vysledek.

                                    A lakovat se mi to moc nechce…pravda, zaruka na vidli, jako takova je dost pofiderni vec, ale precejenom, jsem na veci spis smolar :)

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Moc to řešíte… I bílá bude dobrá a aspoň ty vaše pohřebáky trochu prokouknou :-P

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        To rika ten pravej :)

                                        Dyby byla bila vidle, muselo by to opticky vyvazit neco i vzadu.

                                        0 0
                                        • madcat  

                                          Proč? To mi přijde jako blbost, čím bys to chtěl vyvažovat?

                                          0 0
                                          • deekay  

                                            No treba sedlo s bilejma prvkama (ne uplne bily) jako je WTB Vigo apod.

                                            Proste se mi nelibi kdyz je komplet cerny kolo a ma bilou vidli. Zvlast treba u foxe, kterej je bilej celej vcetne korunky to je jak pest na oko.

                                            0 0
                                            • Smazaný účet  

                                              Ještě k tomu koupíš ty nové CMax SX a bude to vyvážený dostatečně :0)

                                              0 0
                                              • deekay  

                                                No pak jo, ty by k tomu zase sedly. Jen ty bily uz je tam pak docela dost :( Bude to takovy vyrazny

                                                0 0
                                        • goofy  

                                          Jelioz ma ten BOS cernou korunku a velkou cernou nalepku, tak ta bila nastesti tam moc nerazi.

                                          0 0
                                          • deekay  

                                            Jasne, to je vec vkusu, osobne mi tam vadi a ta BOS cerna samolepka mi prijde dost hnusna.

                                            0 0
                                    • kubad  

                                      já si s tím poradím :D

                                      0 0
                                  • deekay  

                                    btw trochu OT ale taky k pruzeni. Planujes nejak ladit zadni pruzeni na 301? Na IBC se nekdo pokousi na ten 212L dobastlit HS expanzi a trochu „uvolnit“ kompresi.

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      sem těžký takže není potřeba, ale uvidí se až se svezu na nové verzi jak to chodí s Foxem.

                                      Další věc je žr nejsem ještě uplně rozhodnutý jestli bude 160 nebo zůstanu u 140mm verze

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        Tak ja taky nejsem v plne polni naky pirko.

                                        Me na tom tlumici nesedi jedna vec, kdyz povolim rebound aby to slo rychle do komprese, tak to je pak utlumene malo, kdyz rebound nastavim jak by mel byt, utlumic se i komprese. Nevim proc je to takhle udelany.

                                        Tech 140 vzadu mi docela vyhovuje a dost lidi jezdi 160/140 na 301, tak bych tam chtel zakotvit.

                                        U 160 vzadu uz to ma docela velky leveration ratio na tak kratkej tlumic v tom bude imho 2012 verze s foxem lepsi. Min u toho zdvihu 160.

                                        0 0
                      • Smazaný účet  

                        Nevím v kterém vlákně to bylo, ale jeden kecálista obhajoval MZ, že to nemůže být špatné, když to jezdí Brian Lopes :-D… No a co se nestalo? Brian přestoupil k X-Fusion.. Takže od teď bude nejlepší X-Fusion :0)

                        http://gravityracing.cz/…fusion-shox/

                        0 0
                        • Luk02  

                          Tomu je uplně jedno na čem jede…

                          0 0
                        • kubad  

                          tohle taky stojí za uveřejnění :-(

                          //Datum zaslání příspevku: Středa, 7. 12. 2011, čas zaslání: 12:49,

                          V posledních dnech se skrz bikový svět rozšířily zprávy, že italský výrobce vidlic Marzocchi je ve velkých problémech. Přesněji na pokraji bankrotu. Dle nepotvrzených zpráv mateřská společnost Tenneco uvažuje u zavření závodu v Boloni. Než se ovšem tohle stane realitou, bude hledat potencionální­ho kupce.

                          Hlavní příčinou, která za celou touto událostí stojí, je podle Unie italských pracovníků ve strojírenství FIOM-CGIL nekompetentní management Marzocchi. Ten způsobil obrovský propad prestiže a co je nejdůležitější – ztrátu 22 milionů dolarů během posledních tří let. Jelikož jsou na výběr pouze 2 možnosti ( uzavření a prodej ), tak doufejme, že se opravdu najde kupec, který tuto kultovní značku na poli cyklistiky vynese zpět na výsluní//

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            no..MZ si to v predeslych letech krute posrala chcacima vidlema:(

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Nevím proč ten smutek, stejně ty vidlice stály za úplný kulový v posledních pár letech. Zaspali dobu jak ve váze, tak v kvalitě, funkci, fíčurkám uvnitř i ve vzhledu.

                            Už se těším až se tu na mě MZ fanatici sesypou :0)

                            0 0
                            • kubad  

                              to je spíš z nostalgie, :D

                              0 0
                            • Mr.Duck  

                              No bohužel je to tak, na druhou stranu, 2011 888 už je mi zas dost sympatická, FOX ani BOS mě neláká, a jestli Maruny odpadnou, nebudu mít nad čim špekulovat :-/

                              0 0
                              • kubad  

                                on to někdo koupí zase bych se nebál :D možná SR a udělá z toho kvalitnější verzi svých vidlic

                                0 0
                                • Jenda  

                                  skoda ze to nekoupi Milan :-)

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    ty miliony dolarů asi budou trochu problém no :D

                                    0 0
                                    • Jenda  

                                      stejne je sranda jak se tu tak nejak automaticky bavime o bikovejch vidlich ale neco mi rika ze ty v ty firme hrajou az druhy housle:-)

                                      0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Taky byste si to mohli vzít do parády v tomhle složení:

                                      Milan – technická stránka

                                      Mlok – testování

                                      Zdyn – váha

                                      Kubad – dirigování :0) (a vzhledová stránka)

                                      To by pak MZ bylo lepší než kdy dřív :0)

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        Nevim proc ale cel jsem:

                                        Kubad – grilovani

                                        :D

                                        musel sem si to precist znova :D

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          +1 :-D

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            se nesměj chybí ti tam ten nejdůležitější článek – investor :D

                                            0 0
                                            • Smazaný účet  

                                              Tak ve 4 to už dokupy dáte ne? :0)

                                              0 0
                                            • soc  

                                              Tak investor je taky jasny: JdS

                                              Preci jenom, pokud plytva na takove hovadiny, jake tady prezentuje, tak koupe nejake mensi firmicky pro nej nebude nic znamenat :)

                                              0 0
                                            • milan1  

                                              Fajn, dáme to dohromady.

                                              Ale teď vážněji trochu mě to nakoplo k úvaze, která ukazuje na to, co je v tomhle velkoodvětví nejdůležitější.

                                              Co byl takový Sram v době největší slávy Marzocchi?

                                              Začínal vyrábět a prodávat jediný komponent, který se z dnešního pohledu jeví, jako slepá vývojová cesta, ( grip shift)

                                              Co a jak se stalo s kterou značkou a jakou má pozici na trhu je dnes zřejmé.

                                              Schválně, co je hlavní?

                                              Já za sebe zkusím takové jedno měřítko, takovou ukázku, jak šikovný je třeba marketing a reklama u Marzocchi. Kolika běžným lidem řekne něco jakýkoliv termín z technických funkcí, které používá Marzocchi. Naproti tomu jistě každý běžný jezdec zná minimálně Motion control od RS. Naproti tomu jistě každý Marzochista bude znát kdo jezdí jeho vidlice, u RS to bude znát málokdo ale řekne, nejspíš, že většina špičkových jezdců. To jsou jen mé dojmy, pište vlastní.

                                              No a nakonec mé hodnocení z technické stránky.

                                              Marzocchi v poslední době postrádala jasnou ucelenou řadu, kde drobnou obměnou komponent při zachování stejných dílů tvořila mnoho typů. Provázaným stavebnicovým systémem vyniká právě RS a také Suntour. Marzocchi v poslední době měla příliš mnoho systémů, některé i problémové a nebyla žádná snaha zaměřit se a vyzvednout jejich zásadnější přednosti.Já jsem právě tuhle snahu nikde neregistroval, třeba mě někdo opraví. No a nakonec mylím chybí typy, které by vyčnívaly nad konkurencí, např vahou, cenou, či nějakou konkrétní funkcí. Jo, ještě cena by mohla být dalším z důvodů a kritériem.

                                              Takhle se to jeví mě a nebyl bych rád, kdyby opravdu jedna značka zcela zmizela.

                                              0 0
                                              • cat  

                                                Jen ktomu marketingu. Rekl bych, ze je to taky o domluve s velkyma firmama, kterou znacku budou davat na seriova kola. Celkem by me zajimaly cisla ze samostatneho prodeje vs. seriovky.

                                                Pokud si uz nekdo vidlici kupuje sam, myslim, ze pokud nema vlastni preference, diky internetu se rychle dozvi, co brat a co ne.

                                                Za RS mluvi, velika skala modelu (coz me kdosi pred par dny rikal, ze je dobry marketingovy tah), ja to nechapu, podle me by meli delat min, ale kvalitne. A taky dalsi + ta stavebnicovost:)

                                                0 0
                                                • Jenda  

                                                  tak RS ma velkou skalu modelu jen diky tomu ze kombinuje nekolik vnitrnosti. Kdyz se na to podivas z druhy strany tak maj na 32 vidle v podstate dvoje vnejsi nohy, vnitrni nohy se lisi vicemene akorat dylkou (myslim ze je jim fakt jedno na jaky kusy tu trubku pri vyrobe narezou) a pak nekolik typu korunek resp. korunek + krku. No a vnitrnosti se tahnou taky napric vsema 32 modelama. Navic kdyz uz neco vyvinou tak to jebou v malych obmenach do vsech svych vidlic.

                                                  MZ mi prijde ze jednak kazdej rok nejaka zmena v systemech, vidlice na XC a AM vazily jak u jinych firem endurovy 36. Enduro a DH modely tezky jak na motorku ale se systemem tlumeni z nizkozdvihovejch vidlic (kde na nem az tak nezalezi). Jejich systemy snizovani napr to byla kapitola sama pro sebe – ve finale byla snad nejlepsi klasicka ETA bo se na ni nic nesralo (popravde klidne bych neco takovyho bral i na lyrika:-)

                                                  Jediny co se jim neda uprit (pokud si clovek odmyslel cirkusacky polepy) byla jista elegance tvaru. Coz je bohuzel typicky pro celou Italii – hlavne at je to libivy, na funkci sere pes :-/

                                                  No a tvoje poznamak o tom ze nebyli schopni je protlacit jako OEM je asi ten hlavni kamen urazu.

                                                  Ale porad by me zajimalo jestli ten hlavni problem je bikova divize a nebo moto. Vubec netusim jak na tom jejich moto vidle jsou a jakej muze byt pomer obratu tehlech dvou casti.

                                                  0 0
                              • mr.antik  

                                A co X-Fusion? Na čem bude Lopez jezdit DH?

                                0 0
                            • Atilla  

                              Nahaň to, potřebuju jednu prodat:)

                              0 0
                          • cat  

                            Zajimavy, usinat na vavrinech se nevyplaci:)

                            0 0
                          • goofy  

                            Jo to uz tez bylo nejaky ten patek zpatky :o)

                            Uvidime co z toho vyleze. Maruny se zase zacinaji zveda. Kvalita sla nahoru, systemy uz taky maji slusne, tak to mozna rozchodi.

                            0 0
                        • KRAJIC  

                          Vidlice X Fusion jsou mi velice sympatické od té doby co jsem na testovacím IQ jen Enix 120. Mimochodem X Fusion je prý jedna z nejdéle působících a nejzkušenějších firem co se tlumičů týká a údajně vyrabí střeva do tlumičů Fox.

                          0 0
                          • vojtechposmourny  

                            Taky se mi líbí, co jsem na netu viděl rozborky, střeva to má vesměs kovový, líbí se mi i nenápadnej a do očí tolik nebijící design. Co mi ale na třeba na Velvetu vadí je to, že je i na 650B kola a tím pádem je tam při použití klasické 26 velká mezera mezi podkovou a pláštěm.

                            0 0
                          • cat  

                            Xfusion dela i teleskopy pro Spesl a jsou to hrozny kramy.

                            0 0
                  • mr.antik  

                    kup si soloair kit a budes spokojen.

                    0 0
                    • cat  

                      Mozna to udelam, ale je to otazka financi.

                      0 0
                    • goofy  

                      A ktomu prekuchat tlumeni… No nevim ci nova vidle nevyjde lepe :-)

                      0 0
                      • mr.antik  

                        mě to příjde na ten ten účel (enduro) v pohodě, možná bych dal trošku řidší olej a pryč ten floodgate (což nepoužívám vůbec). Ale na bossovi jsem nikdy nejel, tak nedokážu posoudit jestli to stojí za ten dvojnásobek ceny a –100gramů

                        0 0
                        • goofy  

                          No jo, ale pokud se nepletu, tak Cat ma OEM vidli s Motion controlem…

                          0 0
                          • Jenda  

                            tak tam je otazka jak by se to chovalo uplne bez kompresniho tlumeni. Vim ze Milan rikal ze tech 160 mm je hranice kdy se vidle bez kompresniho tlumeni uz neobejde ale jak je to tragicky netusim. Nicmene se mi nechce verit ze by ten motion control bylo zas tak desny kurvitko. Resp. po vymene expanzniho tlumice bych zacal laborovat s viskozitou oleje a jako referencni bych vzal stav kdy bude MC uplne vyndanej a misto nej tam bude jen zaslepka :-)

                            0 0
                            • Atilla  

                              Třeba když srovnáš totema RC2 dh s domainem 318(obě vidle jsem měl vedle sebe rozdělané a jsou stejné) Tak rozdíl je obrovský. Když ti domain žehlí stejně jako totem, tak chodí na doraz a docela se propadá do zdvihu.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Oboje pruzinovky?

                                0 0
                                • Atilla  

                                  Jo. stejný sag

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    sry, moje chyba..mam u-turna a ten je ke konci progresivni jako prase…uprimne se tesim jak se bude chovat vzduchova RVL:)

                                    0 0
                                    • Atilla  

                                      Když řekneš progresivní jak prase tak se mi vybavuje stará MZ Z1, ta snad nešla dát na doraz a z 15cm využívala tak 12cm

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        No..mam mekou fedru-zluta…sag 3cm(ano, chtelo by to obrousit fedru, ale kaslu na to)…ze 16cm tak 13, 14 kdyz jsem neco trefil a vice skoro nic…pri beznem endurovani vyuziti zdvihu nic moc…ale na skakani by byla dobra:)

                                        0 0
                                        • Atilla  

                                          A nemáš tam třeba moc oleje?

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            S pruzinou venku vidla sla stlacit az na doraz…tak asi ne. Ale priznam se, ze jsem mel takovou radost kdyz jsem mohl vypadnout na bajka, ze jsem si nenasel chvili abych to poresil.)

                                            0 0
                                        • Jenda  

                                          jo to me sere na U-Turn lyrikovi taky – mam tam standartni pruzinu na mejch 90 kg v plny polni a tak 2–3 cm mi tam bezne zbyvaj. Na doraz ji dostanu jen kdyz to umyslne zkousim. Asi amici jezdej fakt daleko vetsi pekla ale na neduro jezdeni bych klidne mohl mit mekkou, otazka je jak by to pak uz bylo se sagem. No asi uz je to stejne jedno, pokud nebude novej Durolux nejakej zasadni ranec tak jdu do nej.

                                          0 0
                                          • logoman  

                                            Mam taky 90 Kg tu prostredni pruzinu. Dat doraz zas takovej problem neni, zda se mi progresivni akorat. Nemas prilis pritazeny komprese?

                                            0 0
                                            • Jenda  

                                              ono hodne zalezi co jezdis – ja to mam na takovy to alpsky XC, tedy zadny divociny a kdyz uz mi to nekde nedopatrenim poskoci tak to pokladam spis pres zadek:-/. Me by v podstate v klidu stacilo neco lehkyho 150/150 s 32 vidli ale jak jsem tezkej tak zkusenost veli radsi naddimenzovat material.

                                              Druha vec je hlavovej uhel vidle a vubec celkove posed, ten vyuziti zdvihu ovlivni hodne. V podstate s 2-stepem jsem si chrochtal, tam to bylo optimalni, ten U-Turn je zase vyrazne citlivejsi. Ale kdybych umel skakat tak je ta pruzina asi akorat. Nicmene neni mi jasny co by clovek musel delat aby vyuzil doporucenou tvrdost pruziny :-o

                                              0 0
                                              • vojtechposmourny  

                                                Hele já mám na svým Fritzzovi ve VANu druhou nejměkčí pružinu a na doraz ho taky nedám. Nejvíc se tomu přiblížím, když svých 90 kg pověsím (zhoupnu) na místě na řídítka.

                                                0 0
                        • cat  

                          U me by to bylo za soucasneho stavu cca –500g.

                          0 0
            • Bat1  

              Ale pouze XC/AM

              0 0
          • Mr.Duck  

            Taky bych se Duroluxe nebál. Ne, že bych ho jezdil, ale je to vidlice na EN/FR každym coulem, z recenzí nevychází marně, za ty prachy to nebude špatný myslim.

            0 0
            • La Piér  

              Každým coulem kromě toho coulu, na který jej doporučuje výrobce.

              Možná to je důvod, proč tolik praská. Je to levná vidlice tvářící se jako pevnej držák, který snese všechno, tak si ho mladý kluci dávaj na poletový kola a on pak praská, páč výrobce jej na takovou zátěž nedimenzoval.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Já nevim, je pravda, že sem jich tolik neviděl, ale prasklej žádnej..

                0 0
                • La Piér  

                  Kuk

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    ehm…pismento „x“ ve skole bylo…vidlice DURo..viz muj post nize…

                    0 0
                  • baboon  

                    Bohužel jseš touhle vidlí úplně někde jinde..A pokud to bereš jako suntour obecně, tak mrkni, kolik je prasklých DJ s 9mm osou :) – prostě vidle osazená výrobcem kola cenově dostupný všem bude vždycky to první, co odejde..

                    0 0
                    • La Piér  

                      Ehm…

                      0 0
                    • Bat1  

                      Mě se jenom líbí jak se poukazuje na to, že Dura a Durolux praskají. Veškeré fotky jsou ale staré 3–4 roky. Všechno roky 2007–2008, od té doby jsem žádné stížnosti neviděl. To jak na tom ty lidi jezdí je jejich problém. Stejně tak ten štítek, pokud vím tak Durolux 2008 má stítek use only for XC/AM. Někdo psal že tam má AM/FR/DH , to bych se hádal když je výroba podobná co před 3 roky.

                      0 0
              • Smazaný účet  

                nevim o jakych mladych klucich pises, ale na treba na DK je mrte popraskanych vidlic duro a ne durolux.

                0 0
          • mr.antik  

            Bych na tom Fritzzovi chtěl vidět nálepku, že je to freeride kolo. Asi tak jako nálepka XC na Duroluxu, který má „inteded use enduro – all mountain“.

            0 0
          • cat  

            Ted nevim jestli je to sarkazmus nebo ne.

            0 0
          • vojtechposmourny  

            Fritzz rozhodně není hodně freerideové kolo. Je to pouze Stereo s vyšším zdvihem, co se odolnosti týče.

            A pokud tak dáš na cedulky výrobců, můj Fritzz má od výrobce pod lakem na horní rámový nápis All Mountain Configuration…

            0 0
          • joska  

            zkus si precist tohle http://www.pinkbike.com/…ed-2011.html

            0 0
          • Tomínos  

            Co to zase meleš? Viděl jsi někdy vůbec duroluxe? Zkus se mrknout na stránky výrobce do kolonky enduro.

            0 0
    • Mr.Duck  

      Pohoda, vozil sem Totema na 120mm na SX Trailu a taky to šlo :D

      0 0
    • mr.antik  

      nechápu otázku – jseš si jistý těma 120mm. Myslím že i milan tu kdysi psal, že pokles je vždy cca 4cm (tj 140)

      0 0
      • KRAJIC  

        Taky mám za to že jde o 40mm.

        0 0
      • baboon  

        Durolux je 100% v základu 140–180..120 se dá udělat úpravou a stejně tak 160–120.

        0 0
    • KRAJIC  

      Šel bych do toho hned – předělané mazání na olej budeš mít v ceně. Zatím jsem na tu vidli slyšel jen pozitiva – pomineme li váhu, na kterou osobně seru – trochu masa na rukách to zjemní.

      0 0
    • Atilla  

      Nebo tam dej totema soloair za 15tis

      0 0
    • Biohazard  

      Uf, teprv sem se dostal ke kompu a koukam na tu bouřlivou diskuzi :-) Každopádně:

      1. psal sem Milanovi a upravený Durolux TAD dělá pouze 180–120mm (bez

      high, lowspeed expanze), pak má v nabídce Durolux TAD s expanzí, ale ten je pouze 160–120mm.

      1. na Totema se snižováním zdvihu 180–150 sem koukal, to by bylo super,

      ale cena je vysoko nad 20 000 :-(. Jinou vidli sem nenasel.

      1. mam uz upravenýho Epicona a nemůžu říct špatný slovo, takže

      s Duroluxem nemám problém, jde mi spíš o to jestli nebude mít rám se zdvihem 160mm probélm s geometrií (třeba moc nízko střed…) když budu mít vidli sníženou na 120mm. Někde ve výjezdu po kamenech by to mohlo dělat problém ne?

      0 0
      • La Piér  

        Ve výjezdech se toho neboj. Na Lapierrovi (160mm) mám Talase (160/130/100mm) a snižování na 130mm používám běžně a s jedině kladnýma dojmama. Geometrie tím nijak netrpí, spíš naopak. Na 100mm jdu výjimečně ve stojkách, který už jsou na hranici kombinace adheze zadního kola vs moje fyzička.

        Ale zajímá mě, čím ti nevyhovuje původní vidlice na Fritzzovi?

        Jinak malilinká závist :-). Fritzz byl můj favorit, ale v době koupě nebyla nikde v blízké Evropě dostupná velikost pro mne…

        0 0
        • Biohazard  

          Ja Fritzze skádam od piky:-) takže mam zatim rám a postupně dokupuju komponenty.Většinu už mam,chybí pouze vidle,hlavko a přední náboj.

          0 0
          • La Piér  

            OK.

            Já už jsem to napsal, no. Fritzz je špičkovej rám a tomu by IMO mělo odpovídat i ostatní. Durolux tam podle mne nemá co dělat.

            0 0
            • Smazaný účet  

              a nejlepe XTR osazeni…a podobny tendencni kecy…sorry, ale tohle fakt ne…bajk ma byt hlavne funkci a kdyz skladas, tak co bys to neudelal nejlepe jak to jde aniz bys musel vyplaznout zbytecne 2× tolik…

              0 0
              • La Piér  

                Možná jsem to přehlédl a proto se omlouvám, ale tady někdo psal o XTR?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Pises ze spickovy ram ma mit spickove osazeni. Tkaze je jasne, ze tam musi prijit foxka a XTRko…nebo sram XX…nebo jsi to snad nemyslel takhle?

                  0 0
                  • La Piér  

                    :-))))

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Tak ocaď pocaď. Vždycky se nestačím divit, když člověk vysolí tolik keše třeba za LV nebo Santu a zabije to Epiconem… :-D. Stejně tak mi připadá nasadit Duroluxe na Fritzze, ale tam to není tak do očí bijící.

                    0 0
                    • Stingray  

                      Jseš prostě nálepkář, no. Když to má stejnou nebo lepší funkci, tak to neřeším jestli je to fox nebo suntour. Ale u některejch lidí prostě ten pimp efekt známý značky hraje velkou roli.

                      0 0
                    • mr.antik  

                      pokud bu to byla ta lehčí verze a vcetne štelovatelné komprese a s hs expanzí, přijde mi to ok. Fritzz není žádna gramařina ani kultovka…

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Sice nevim, co na těch drahých vidlicích vidíš, to je ale každého věc. Ono pokud je požadavek na snižování zdvihu, tak ten výběr je velmi omezený. Talas 36 je bída s nouzí, tím myslím i po úpravě to je pořád dost bída (i když to Milan úpravou zlepší poměrně hodně). 2-step je kapitola sama o sobě.

                      Takže zbývá dual postion Lyrik a jak se zatím ukazuje, tak ani dual postion Air není úplně to pravé ořechové (co se týká spolehlivosti).

                      A konkrétně u Fritzze je ovšem extrém spíše opačný. Samotný rám bez tlumiče šel sehnat za 350 euro (ještě před časem na bike-discount byl za tuhle cenu i ve větších velikostech, teď už nějaký čas zbyla jen 16" velikost), tedy nepatrně levněji než ta vhodná varianta Duroloxe (upravený s HS expanzí).

                      0 0
                      • cat  

                        Ono pokud je požadavek na snižování zdvihu, tak ten výběr je velmi omezený

                        prave :/

                        0 0
                    • kubad  

                      vůbec nevím o koím a o čem píšeš :D to musí být fest debil co to takhle vozí

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        to jo…nejaka vyjebana palice:DD

                        0 0
                      • jIrI___  

                        :-)) nebylo to myšleno nijak osobně

                        0 0
                      • cat  

                        :D

                        Ale ted je ten tvuj LV fakt paradni. Pokud teda DT odpruzeni funguje dobre.

                        0 0
                        • kubad  

                          jako s Pepiconem to bylo funkčně lepší, hlavně citlivost, u DT mě víc vyhovuje spůsob snižování, ale stejně je to jen mezikrok k Devile :D

                          0 0
                          • Georrge  

                            na tu deville se těším až tam bude, aspoň si furt nebudu říkat že máš vidli namontovanou naopak :D

                            0 0
                • madcat  

                  To byl jistě mluvnický jev zvaný hyperbola)

                  0 0
            • Biohazard  

              No jasně,respektuju tvuj názor,ale tak navrhni jinou alternativu vidle se snižováním zdvihu 180–140. Totem za 25000 je ale sakra moc.

              0 0
            • Biohazard  

              Jinak adys mohl ještě rýpat,tak tam bude komplet SLX a brzdy XT :-D

              0 0
              • La Piér  

                To je fakt cirkus tady. Člověk napíše svůj názor na položenou otázku a když se odpověď nelíbí, je to hned rejpání…

                SLX je podle mě fajn, jen řazení bych dal XT, chodí výrazně lépe a je to pár kaček navíc.

                A brzdy XT mě osobně neseděj ani trochu, ale jestli je máš vyzkoušený a vyhovujou ti, je to bez debat.

                0 0
                • Biohazard  

                  Brzdy jsou ze starýho kola a SLX sadu se mi podarilo sehnat za moc peknou cenu.

                  0 0
                  • La Piér  

                    Tak fajn, aspoň jsi šikovně ušetřil a zbyde víc peněz na slušnou vidlici. Pak dej fotky do galerie, až budeš mít postaveno.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      slusnejsi vidlici bude hledat tezko…kdyz prihodis remote ovladadlo, tak konecna:)))

                      0 0
                      • La Piér  

                        Ok, tak to zakončíme tím, že pro tebe je Durolux nejlepší vidlice na světě, když bys těžko hledal lepší. Tvůj názor, nemám s tím problém.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Pisu o upravenem duroluxu…dival jsi se na web co vsehcno umi?. Mozna sezenes lepsi vidlu s lepsim tlumenim…ale urcite nebude za deset, nybrz tak za trikrat tolik.

                          Mi je uplne jedno jaky popisek je na vidli, ale zajima mne, co ta vidle umi:)

                          0 0
                        • goofy  

                          Dobre, tak kterou vidli by jsi doporucil ty, kdyby nemel omezeny financni rozpocet? Napada me snad jedine BOS Deville. Nic jineho funkcniho se snizovanim zdvihu neznam momentalne.. Snad mozna Lyrik s dualposition airem, ale to prej taky neni zaden zazrak zatim.

                          0 0
                          • Jenda  

                            ja jsem asi blbej ale vsichni tu basni o Bos Deville jenze jestli jsem to pochopil dobre tak tahle vidle rozhodne snizovani nema:-/

                            0 0
                            • goofy  

                              No jo.. Vidis… Nejak jsem to tu zamotal omylem. Ja snizovani nepotrebuju, a jak se tak na to divam, tak vlastne lituju lidi, co na nem trvaji :o)))

                              0 0
                              • cat  

                                Ono je to spis obecne problem Enduro kategorie, kdyz to kolo chces vyuzivat tak, jak se ma, je lepsi jezdit kratkej ram i forbec. Potom je to kratky, posunujes sedlo dozadu a v prudkych kopcich se ti zveda predni kolo.

                                0 0
                                • goofy  

                                  Mam pomerne kratky ram a predstavec, ale do kopce relativni problem nemam. Stojky jsem nikdy neslapal, a na takove to priblizovani po sotoliovce to vpohode staci :o)

                                  Ale je fakt, ze mam pomerne dlouhe nohy a naopak kratky trup, takze me kratsi 19" plne vyhovuje, a vyjezdy misto rohu resi siroke ridla.

                                  0 0
                                  • cat  

                                    No siroka rodla udelaji hodne, presunou vahu nad predni kolo a celkove ses natazenejsi, coz je dobre. taky se na ne chystam:)

                                    Jinak jde taky o pozici koleno/osa pedalu. Pokud mas sedlo moc vzadu, boli z toho kolena(teda alespon me) a i ta efektivita slapani je horsi.

                                    0 0
                                    • goofy  

                                      No ja mam sedlo normalne ve stredu sedlovky, takze tam nastesti u mne problem neni.

                                      0 0
                          • kubad  

                            Bos nemá snižování to jediné mě na něm sere, :-(

                            0 0
                            • Jenda  

                              no to je prave to – ve chvili kdy by snizovani mela tak bude horsi citlivost a aspon o 150–200 g vyssi hmotnost :-(

                              0 0
                              • cat  

                                Asi tak, nikdo vlastne nevyrobil vidli, ktera by byla se snizovanim stejne citliva.

                                0 0
                            • goofy  

                              Jj… Vim o tom. viz prispevek vyse ;o) Ono jedine dobre, ze ho nema, bo jak se zda, to je spis takove kurvitku a ne funkcni vec :o)

                              0 0
                            • deekay  

                              me spis sere, ze kdyz uz nema snizovani tak tam to TRC (omezeni zdvihu na 110) nebo jak se to jmenuje. Ale prej to jde vyndat, protoze imho je to docela k hovnu na takovydle vidli.

                              0 0
                    • Biohazard  

                      Já bych klidně něco víc zainvestoval, ježe není do čeho :-) Jinou vidli sem kromě Totema (který je už finančně fakt mimo) nenašel…

                      0 0
                      • cat  

                        Tak jeste muzes investovat do Talase 180:)

                        Jinak za me bych tam 180 nedaval. Nevidim duvod mit ve predu vic nez vzadu. A Fritzz je dle meho ve sve kategorii vic do xc.

                        Pokud to udelas, tak myslim, ze hlavovej uhel bude akorat, ale budes mit vysoko stred, sice ho tusim na novejsich ramech snizovali(nevim od ktereho roku), ale stejne dle me moc. Pedal striku bych se tim padem nebal ani pri 120 mm, kor do kopce.

                        0 0
                        • La Piér  

                          Já si tím nejsem úplně jistej, ale mám dojem, že jsem v recenzi Fritzze četl naopak že je to docela houpavější endurko a že výjezdy hodnotili jako nejslabší stránku. Tedy ne že by byl vysloveně špatnej ale že všude jinde exceloval, je nahoru nebyl úplně ok, protože je houpavější.

                          Ale je to informace bez doložení zdroje…

                          0 0
                          • cat  

                            http://www.bikeradar.com/…pro-11–40390

                            Tady je nejaka recenze..

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Fritzze nemám projetého sice dlouhodobě, ale z krátkých několika vyzkoušení mám ověřeno, že chování je přesně ve stylu Sterea (jen se všechno o něco zvýrazňuje tím mírně vyšším zdvihem), kde mám vyzkoušeno úplně všechno (už cca 10 různých verzí RP23 s normální i HV komorou a všechna možná interní nastavení bez BV, s BV i upravený v TF tuned) a platí tam i ± stejné chování dle různých použitých tlumičů.

                              Ta receznce celkem sedí, ale i přesto je velmi zavádějící. A to proto, že to bylo testováno s HV komorou a i když tam není napsané, tak určitě byl tlumič i více přitlumený kompresí.

                              Taková kombinace má přesně ty důsledky jaké tam píšou. Kombinace vyšší tlak s HV komorou + komprese + ta stavba udělá dost necitlivou kombinaci, která jde excelentně za pedálem. A pak se to následně propadá do zdvihu už moc a progresivita je už moc malá.

                              A dále ve výjezdech při větším zatížení zadního kola extrémně narůstá sag (což je dané tím průběhem s tím přehnaným propadáním do zdvihu).

                              Jenže takový tlumič je na ten rám dost nevhodný. Pro 2012 modely snad už není HV komora ani na Fritzzovi, ani na Stereu (aspoň to tak vypadá z většiny fotek na stránkách Cubu).

                              Jakmile se tam dá normální komora + se vhodně poladí interní nastavení tlumiče, tak to je všechno úplně jinak.

                              Průběh se velmi změní (naroste progrsivita, zmizí přehnané propadání do zdvihu), sníží se tlake tlumiče a spolu s rozumným nastavením komprese (což znamená VT L nebo M, hlavně ne F nebo u tlumiče bez BV CT min a střed, hlavně ne max) je to hned mnohem citlivější a to už velmi dobře (i když by se na trhu našel ještě citlivější rám). A přitom za pedálem to jde pořád velmi dobře (i když samozřejmě mírně hůře než pro tu kombinaci z testu).

                              0 0
                              • Josefista  

                                Rád bych přidal svoje zkušenosti týkající se 2011 Fritzze PRO.

                                Tlumič byl prakticky nepoužitelný, při správném sagu šel často na dno, špatná citlivost atd. O tom už se tu daj přečíst slohy.

                                Ani talas 36 neoplýval citlivostí (mazáním se to o dost lepšilo)

                                Tlumák (RP23 BV HV komora) jsem na radu mloka nechal upravit v bikelive. Tlak Boostvalve šel na min (tuším 175psi), komprese pod minimum, v druhé polovině chodu zvýšena progresivita o 50% (úpravou olejové části).

                                Výsledek: o dost lepší chování tlumiče. Progresivitu jsem ještě upravil vložením plasotvých proužků do vnější komory (zmenšení jejího objemu), na dno tak tlumič dostanu až tak při 80 cm dropu na placku (pro mě ideál). Citlivost se přiblížila optimu.

                                Talas 36 160: nechal jsem upravit chování na max citlivost. Myslím, že měnili kompresi a vyměnili nějaký původní těsnění za jiný. Jejich slova: „po úpravě se to nebude rovnat citlivosti floatu, ale rozdíl bude opravdu znatelný“. Float jsem nejezdil, jezdil jsem starej talas 32 (citlivá vidle), a po tý úpravě se mu to už dost blíží. S tuningem jsem teda maximálně spokojenej.

                                Celkově mě to vyšlo nějak na 2 500,– (už si přesně nepamatuju)

                                Co se týče duroluxu: kdybych neměl talse, šel bych do něj. Za ty prachy jsem slyšel, že je to slušná vidle a 140/180 zdvihy mi přijdou dost vohdný na trail/DH

                                0 0
                          • MlokCZ  

                            Taky je to úplný nesmysl. Fritzz je všechno, jen ne houpavější rám.

                            0 0
                            • La Piér  

                              Jak píšu, nepamatuju si to přesně a článek jsem na webu nenašel, možná to bilo v německy Biku.

                              Hlavní sdělení bylo, že z kopce fajn, traily fajn, do kopce horší. Možná kvůli tomu nadměrnýmu noření do sagu, o kterým píšeš. Zároveň nevím, co tam bylo za tlumič…

                              Ale to ty určitě budeš vědět :-))).

                              0 0
                              • KRAJIC  

                                A zrovna jsem si říkal, že se na BF dlouho neobjevila nějaká arogantní nula… Jinak, že Talasy jsou s citlivostí fest na štíru čtu téměř pořád – samozřejmě kromě tvého což je ta zkurveně nejlepší vidlice v galaxii na zkurveně nejlepším rámu ve vesmíru. To je cirkus tady cóóóóó?

                                0 0
                                • La Piér  

                                  :-))). Tebe něco trápí, že takhle fantaíruješ?

                                  0 0
                                  • KRAJIC  

                                    Spíš by asi mělo trápit tebe, že po 1/2 mletí nepodložených hoven o Duroluxu tu pak mrdneš fotku prasklého Dura z roku 1,2. Jsem silně přesvědčen, že jsi neměl ani tuchy, o které vidlici se ve vlákně píše – jen ses potřeboval lakovat svým snobáckýn Talasem(co nikomu nechodí).

                                    0 0
                                    • Atilla  

                                      Já si toho vola bloknul, ale zase přicházíš o spoustu komentů:)

                                      0 0
                                    • La Piér  

                                      No uf, ty máš teda mindráček… :-))).

                                      Mimochodem, co je to „po 1/2 mletí“?

                                      0 0
                                      • KRAJIC  

                                        1/2 dne. Těch s „uf mindráčkem“ tu bude asi víc jak jsem vypozoroval. Čím víc zbuznělých zdrobnělin tím víc adidas, vůbec se toho neboj.

                                        0 0
                      • goofy  

                        Totem na takovem ramu nejenom ze bude divne vypadat, ale podle me uz tam nema co delat. Drzel bych se tam zdvihu 160mm, max 170

                        0 0
        • Smazaný účet  

          imho fritze sklada…ty ramy se nechaly v nemecku koupit za dobrou cenu:)

          0 0
        • milan1  

          Už jsem dlouho na nic neragoval ale ty jsi něco tak typického, že mě to nedá.

          Opravdu jsi zkušený, víš o čem píšeš a jsi si jistý, že tvůj Talas je opravdu dobrá vidlice?

          Prosím, zkus jí porovnat na základě svých zkušeností s nějakou jinou vidlicí a uveď její přednosti.

          0 0
          • Smazaný účet  

            bo FOX No.1!

            (pardon za bodrdeleni, ale tohle je jedinna mozna odpoved:))

            0 0
          • Jenda  

            nazdar Milane, jak to vubec vypada s dostupnosti duroluxu 2012?

            0 0
            • milan1  

              Ahoj, promiň, že odpovídám až teď.

              O vidlicích, co jsou objednané toho moc nevím až přijdou, teprve budu znát přesnější složení.

              Po zkušenostech z předchozích let odhaduju.

              Bžné typy budou jako první, někdy konec ledna, začátek února, trochu později po nich dorazí druhá dodávka, kde bývají právě ty nejzajímavější novinky a to bude rozdíl ještě jeden až dva týdny nyvíc.

              Víc toho zatím nedokážu potvrdit.

              0 0
    • mr.antik  

      Docela bych se bál aby ten střed už nebyl trošku vysoko se 18cm vidlí, se 160mm to bude univerzál.

      Jinak máš stejně jen dvě další možnosti – Lyrik 2P, což je dost risk i když je to renomovanější značka a cena úplně jinde. Nebo Talas. Nebo Magura Wotan, což je těžká kráva.

      Další věc je, jestli seženeš toho Duroluxe s 1,5 nebo tapered trubkou – ty jsou o hodně lehčí.

      Vykašlal bych se na Lapiérův názor a vzal toho Duroluxe, novýho, se zárukou – ale jedině verzi s HS expanzí. Docela mě udivuje, že to milan nedělá i 18 verze, případně že nejde třeba 170mm verze.

      Pokud bys ale slevil ze snižování (nemyslim že v našich podmínkách je úplně nutné, poptal bych soloair Lyrika u Hnoje. Případně časem, až to vychytají (s zlevní), koupit 2Pos kit…

      Zvýšit např. o 1cm jde v případě nutnosti i podložením hlávka.

      0 0
      • Biohazard  

        Když o tom tak přemýšlim,tak by mi asi ta verze 160–120 s HS expanzi stačila… Ještě je otázka,zda nepočkat na modely 2012, tam je v nabídce i 180–140 s expanzi.Jen že kdy to bube… :-/

        0 0
      • baboon  

        Tedy taky mě trochu zaráží, proč nemá milan klasických 180–140, protože DX TAD se takový určitě normálně dělá..A zároveň HS expanze je myslím řešená pomocí upravené RCA patrony, která se dá koupit samostatně a myslím, že by měla zvládnout taktéž 180.. Ale třeba v tom má Milan nějaké kouzlo..

        0 0
        • MlokCZ  

          Nevím jakým způsobem tam dodělává HS expanzi, pravděpodobný důvod proč to nebylo do teď nabízeno pro 180mm zdvih je místo (že se to tam nevejde).

          0 0
          • baboon  

            Já jsem nedávnou kokal na tt.cz a pochopil jsem, že u Duroluxu RCA HS expanzi milan už umí..Durolux TAD se standardně s RCA patronou nedělá, ale milan nabízel jakousi „VIP“ verzi, kam dal předpokládám RCA patronu..Jinak ta patrona se dá sehnat ca za 1200,– a o tolik byl i ten durolux dražší, takže předpokládal jsem to takhle..Na tu patronu se také chytstám, není to velký peníz a věřím, že by tam pak mohlo být víc místa na výzkum a zlepšení :)

            0 0
    • Josefista  

      Rád bych přidal svoje zkušenosti týkající se 2011 Fritzze PRO.

      Tlumič byl prakticky nepoužitelný, při správném sagu šel často na dno, špatná citlivost atd. O tom už se tu daj přečíst slohy.

      Ani talas 36 neoplýval citlivostí (mazáním se to o dost lepšilo)

      Tlumák (RP23 BV HV komora) jsem na radu mloka nechal upravit v bikelive. Tlak Boostvalve šel na min (tuším 175psi), komprese pod minimum, v druhé polovině chodu zvýšena progresivita o 50% (úpravou olejové části).

      Výsledek: o dost lepší chování tlumiče. Progresivitu jsem ještě upravil vložením plasotvých proužků do vnější komory (zmenšení jejího objemu), na dno tak tlumič dostanu až tak při 80 cm dropu na placku (pro mě ideál). Citlivost se přiblížila optimu.

      Talas 36 160: nechal jsem upravit chování na max citlivost. Myslím, že měnili kompresi a vyměnili nějaký původní těsnění za jiný. Jejich slova: „po úpravě se to nebude rovnat citlivosti floatu, ale rozdíl bude opravdu znatelný“. Float jsem nejezdil, jezdil jsem starej talas 32 (citlivá vidle), a po tý úpravě se mu to už dost blíží. S tuningem jsem teda maximálně spokojenej.

      Celkově mě to vyšlo nějak na 2 500,– (už si přesně nepamatuju)

      Co se týče duroluxu: kdybych neměl talse, šel bych do něj. Za ty prachy jsem slyšel, že je to slušná vidle a 140/180 zdvihy mi přijdou dost vohdný na trail/DH

      0 0
    • Biohazard  

      Abyste mi to pomohli rozlousknout. Co tedy dělat :-)?

      1. Durolux od Milana 180–140 bez HS expanze
      2. Durolux od Milana 160–120 s HS expanzí
      3. počkat na Durolux 2012 (180–140 s HS expanzí)
      4. něco jiného…
      0 0
      • Kubiczech  

        Já bych šel třeba do Lyrika Uturn za 13 z Koloshopu nebo počkal na Drlx 2012.

        0 0
      • Atilla  

        Podle mě je na tenhle rám zbytečné rvát 180mm. Je to enduro a když tu čtu jak to jde při schodu na doraz, tak stejně tu vidli nevyužiješ( u nás na trilech by to byl asi jen doraz, doraz, atd:). Každopádně HS ano.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Durolux 160–120 s HS.. takovéhle zdvihy už jsou nez HS expanze hovadina.. Rozhodně bych tam necpal 180.

        0 0
      • MlokCZ  

        Já bych dal variantu 2, podle mě je těch 160mm, které jsou standardně na Fritzze osazovány tak akorát. A rozhodně, jak už sám máš ve výběru jít do HS expanze.

        Snižování na 120mm bych se vůbec nebál. Ty 4cm se dají i na Stereu, kde je střed o něco níže, i když je pravda, že se po snížení musí dávat o něco větší pozor na šrktání pedály o zem/překážky.

        0 0
        • Biohazard  

          Tak to vypadá, že opravdu půjdu do Duroluxe 160–120 s HS

          0 0
          • mr.antik  

            jak je to s dostupností tapered nebo 1,5 verze – rozhodně bych šel tímto směrem, protože přes 2600g bych na kolo nedával…

            0 0
            • Smazaný účet  

              Já myslím, že by to nemusel být problém, Fritzz má přeci 1.5 hlavu.. nebo ne?

              0 0
              • mr.antik  

                no právě. A možná s tim koupil i hlávko. Spíš vždycky byl problém takového duroluxe sehnat v ČR…

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Věřím tomu, že pokud Kubad „vyloudil“ z milana tapered krk s nohama na epicona, tak že to samé půjde udělat s duroluxem

                  0 0
                  • kubad  

                    loni to bylo špatné, ale myslím že pro 2012 to bude s dostupností v klidu, je potřeba počkat cca únor to už se bude vědět víc

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.