• johnxtc

    Zdravím, mam problém ohledně vyberu vhodného kola na každodenní výjezd hodinu do kopce deset minut dolu tou samou cestou.

    Moje představa je MTB full, jezdím většinou po rozbité asfaltce v lese, ale drive jsem to jezdil na crossu Author Reflex J byl jsem rozklepaný takže musí přijit změna nyní chci pohodlné celo pruzo.

    Pročetl jsem si fórum a narazil jsem na ohromný vyber tak jsem s toho jelen prosím o pomoc cena max. 1500 éček není problém ho objednat přes net.

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;"> 

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">http://www.biker-boarder.de/…il_2745.html

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">http://www.biker-boarder.de/…il_2746.html

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">http://www.canyon.com/…s/index.html?b=47

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">http://www.canyon.com/…uipment.html?b=49

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">http://www.bike-discount.de/…tage-50.html

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">http://www.bike-discount.de/…flatbar.html

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">Dekuji všem za názor k sestavám popřipadne pošlete odkaz na jiné.

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;"> 

    <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“;">JohnXTC

    0 0
    • TheIF  

      Jestli jej chceš letos tak Canyon mužeš vyškrtnout leda by jsi šel do Nerva 6.0 SPECIAL ED (ale je i skoro v limitu.. a zatím ve všech velikostech!) Osazením se mi líbí ten Radon QLT Race 7.0

      0 0
    • MlokCZ  

      Hrozně různorodý výběr. Nejprve si musíš ujasnit, jaký chceš zdvih a tedy jak moc chrtí nebo jak moc pohodlné to kolo má být.

      A normálně většinou doporučuju 100mm přeskočit a jít do vyššího zdvihu. Ale když to chceš na rozbitou asfaltku, tak tam tentokrát bych u 100mm zůstal a vzal QLT Race 7. Pokud ale s tím pak chceš jezdit opravdu i terény, tak je to zbytečně chrtí kolo a tam bych vzal něco jiného.

      0 0
      • johnxtc  

        Jestli tomu rozumim tak cim vetsi zdvih tim se na kole jede pohodlneji??Pred tim jsem jezdil pouze na cossu celkove je vetsi tim padem e jede i rychleji do kopce co se tyce sjezdu byl jsem vzdy vyklepany a celoodpruzeny cross se nedela (asi) :)

         

        jeste jsem narazil na Scotta Aspect FX 25 1000 ecek dobry co :)

         

        Proste nejake kolo dobre vybavene a abych se na nem moc nenadrel a nebyl vydrcany s kopce.

          

        Jinak dik za pomoc

         
        0 0
        • TheIF  

          Pohdlněji určitě jo, ale zase čím větší zdvih tím se na tom pak více nadřeš hlavně do kopce to jde poznat.

          Musíš se rozhodnout kde budeš jezdit, což je dost těžký rozhodování protože teprv s fullem objevíš kouzlo ježdění v terenu…

          Měl jsi sem dát link na toho scotta ale pokud to není nějaký mega vyprodej tak se dost příplácí za značku a v porovnání s Radonem/Canyonem… to bude o třídu hůř osazené.

          0 0
        • MlokCZ  

          Ta souvislost, že větší zdvih = tím se jede pohodlněji, tak sice většinou platí, ale ne úplně vždy.

          Pohodlnější to u většího zdvihu bude především v případě, že ten nižší zdvih nestačí na to, aby zcela zažehlil překážky, které budeš přejíždět.

          Pokud se jezdí v terénu (tím myslím opravdu terén a nejen pěkné neasfaltové cesty, tedy větší kořeny, šutry, …), tak tam to platí 100%, protože tam ani 15cm zdvihu nestačí na plné zažehlení nerovností. Ale pokud vezmu např. ten rozbitý asfalt, který zmiňuješ, tak tam už větší zdvih nic řešit nebude, protože i ten menší bude stačit aby to plně vyžehlil.

          S narůstajícím zdvihem, jak už napsal TheIF to kolo pojede o něco hůře. Ale zase rozdíl mezi 100 a 125mm zdvihu není nijak velký v tom jak to jede a v terénu, kde menší zdvih nestačí je rozdíl v žehlení naopak poměrně velký.

          Oproti crossu bude ale obrovský rozdíl v pohodlí i těch 100mm zdvihu, zvlášť když tam navíc budou pořádné balóny pláště, které nebudeš přehušťovat.

          Nadření souvisí pak hodně s dalšími faktory a to se systémem zadního odpružení a pak tím, jak umíš dobře šlapat do kruhu. Pokud šlapeš hodně dobře, tak ani systémy s trošku větším zdvihem, které se více pohupují nebude brát skoro žádnou energii. A pokud šlapeš hodně blbě do kruhu, tak i nižší zdvih může brát poměrně energie.

          Další věc je interní nastavení tlumiče u Foxů, to už tu ale nebudu rozepisovat, v historii jsem toho o tom napsal už mraky. Tady jen uvedu, že na na všech těch kolech, co máš ve výběru a kde Fox tlumič, tak že je nastavený na compression tune na maximum (teda doufám, že i Radon tak má nastavený tlumič, tam si teď nejsem jistý).

          Pokud opravdu to chceš na převážně rozbitý asfalt, tak ber těch 100mm. Jenže zase s fullem téměř u každého roste chuť jezdit více terény a pak zase by se ten větší zdvih hodil. Tohle za tebe ale nikdo nerozhodne, to je na tobě.

          Radon je po funční stránce to samé co ty Cuby a ten Radon je za ty peníze lépe osazený. Tedy jsem pořád pro toho Radona QLT Race 7.

          Ten Scott je co se týče zadní stavby funční také výborně, ale to osazení toho modelu, co si našel je hrozné a vidlice taky. Ten bych rovnou škrtnul z výběru.

          0 0
          • zdenek  

            Můžeš být klidný. I Radon má compression tune na maximum. Bohužel…

            Je sice trochu levnější než Cube, ale na rozdíl od něj nemá SPD a možná (subjektivně) horší sedlo. To znamená další investice.

            0 0
          • johnxtc  
             

            Scotta Aspect FX 25 muzu mit za 23 litru s bazaru fungl jen je to vel. M coz asi pro me nebude kdyz merim 185cm odkaz na scotta zde:  http://www.jizdni-kola.eu/…aspect-fx-25 cana bazar 23 000.-  ale funglovka je neco jineho :)

            Tan zdvih tomu rozumim co se tyce cesty kterou jezdim ta je pokazde stejnou :) 365dni tam jedu tak 100× tou samou cestou :) i kdyz se da jet ostry sjezd lesem ale pro crosse to nikdy  nebylo stacilo uz ten povrh co jezdim 10km do kopce a pak dolu:) fotky se pokusim sehnat je to 80% stary asfalt ktery je v mistech popraskany az na hrbolaty pisek 10% nebo hlinu s koreny 10 % kde prorusta trava ve stredu vozovky odkaz zde: http://www.klet.com/

            A co se tyce plastu asi necham tam ty co budou v zakladu ale vzdy jsem si myslel za na crossu jak je veliky o proti mtb je i pohodlnejsi do kopce a rychlejsi diky uzsim plastum a velikosti celkoveho kola.

            Kdyz se podivas na Radona jaky je rozdim mezi temi to modely

            http://www.bike-discount.de/…3/radon.html?…

             

            QLT Race 7.0 „Team Edition“

            QLT Race 7.0 „Team Edition“ Flatbar

            QLT Team Only 7.0 schwarz

             

            Dik vsem za rady

              
            0 0
            • johnxtc  

              posilam par fotek jak jsem slibil

               

              co rikate na Canyona AM 5.0??

               

              Hodi se na tento povtch??

              0 0
              • johnxtc  

                foto

                0 0
              • MlokCZ  

                AM5tka je také výborná za ty prachy, ale jsou to vyšší zdvihy a celé už je to laděné více do endura. AM5tka je už opravdu do skutečného terénu.

                0 0
              • TheIF  

                Na to foto 2 jooo :-)

                Jestli jej chceš letos a ne někdy na jaře tak by si měl vybírat i podle dostupnosti a pochybuji, že ještě letos bude AM5tk Expressbikes

                365dni tam jedu tak 100× tou samou cestou :

                Proč to ? To tama jezdíš do práce ? Musí to bejt strašnej opruz jezdit pořád to samé…

                Jinak co se týče toho profilu 80% stary asfalt ktery je v mistech popraskany az na hrbolaty pisek 10% nebo hlinu s koreny 10 % a jestli je to i do kopce tak na tenhle okruch by byl idealní tak 10kg HTčko pokud chceš pohodlí na tom horším asfaltu nebo rovnou cross

                0 0
                • johnxtc  

                  HTcko nebo Cross nevim ale mam ted crosse a uz jsem 10× pichnul a 4× menil rafek :) obcas me potka sutr tak se neni cemu divit. Profil terenu je jak pisu a je to 50% – 50%  do kopce i z kopce ale na horu jedu hodinku a dolu deset minut. Do budoucna si muzu vybrat jakou cestu si vyberu kdyz mam crosse ne a jesem vydrncany i po te asfaltce a da se jet jak lesem asi deset druhu sjezdu nebo pod lanovkou a to me ani nenapadlo kdyz mam crosse :)

                   

                  Na HTcko jsem koukal ale nevim jake kolem 10kg jsou drahy chce to neco na cem si uziju cestu nahoru kdyz drsne stoupani http://wwww.klet.com tam jedu hodinu dolu chvilku, ale to si ted budu chtit taky uzit takze lesem dolu a po asfaltu nahoru.

                   

                  Dik za rady

                  0 0
                  • TheIF  

                    No on nejspíš 12kg full bude lehčí než tvůj cross a když ho lockneš tak to poletí do kopce ještě lépe :-)

                    Kup prostě co se ti bude líbit/seženeš (pokud nechceš čekat na 09/jaké komponenty preferuješ Shitmano X SRAM/ případně se rozhnodi na základě grafu průběhu pružení…

                    Jdi do nějakýho 12kg fulla tj Radon Stage 7.0, Canyon NERVE XC 5, Cube AMS Pro, Cube Sting – Oro K18

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Hm, jsem si ani nevšim, že Stinga letošního na CRC ještě mají. Ten je za tu cenu super, pokud mu nevadí horší dostupnost páčky tlumiče a sedí 18tka velikost, tak bych vzal hned.

                      0 0
                      • johnxtc  

                        Tak denska jsem volal do prodejny v Rajchu v Linzi a posilal fotky tras ktere jezdim pres mail pan prodavac to po me chtel ale to co jsem si vyslechl na zn. Cube a jejich celopruza ze to nema smysl jsou moc tezka a ze 100ks prodanych Cubu se proda 10ks celoodpruzenych a doporucoval mi Spesla ze 100ks jich proda 90ks celod. ze se tim Spesl. zabyva dele a je daleko lehci to je pro celoodpruzeny kolo dulezite nema cenu taht na kopec kolo tezsi ne 12kg a kdyz kouknul na foto tak mi doporucil HTcko :) tak a ted v tom mam maglajs co si vybrat :)

                        Koukal jsem na Radona ma kolem 11 kg a za super prachy!! co myslite komponenty ma na urovni ne?

                        http://www.bike-discount.de/…only-70.html

                        dik vsem za rady_!!!

                        0 0
                        • lutte1  

                          Na ježdění na Kleť můžu doporučit fulla.Já to jezdím na Ht a už se těšim až na jaře přesedlám na FS .Ber nějaký full do 140mm , tam je to eště v pohodě s váhou.Pojede to líp z kopce, nebudeš tak vyklepanej a pokud pojedeš nahoru po turistický značce , tak se ti díky práci zadní stavby pojede mnohem lépe.A s propedalem dneska nejsou problémy ani asfaltové výjezdy.

                          Pokud nemáš závodní ambice tak bych vzal v poho zdvih 125+ .

                          0 0
                          • johnxtc  

                            ok ale ted jaky ma zdvih 125+ koukal jsem na Radona a kolem 30ti muzu mit dva modely

                            oba 11.7kg

                            http://www.bike-discount.de/…auftipp.html

                            http://www.bike-discount.de/…flatbar.html

                            a nebo Canyon Nerve AM 5.0 (13,6kg)

                            http://www.canyon.com/…uipment.html?b=86

                             

                            nevite kolik vazi kola od Speslu????

                              
                            0 0
                            • TheIF  

                              Spesly budou vazit mnohem vice, protoze ve stejne cenove kategorii budou minimalne o tridu hure osazene…

                              Ten prodavac se ocividne snazil zbavit speslu, ktere se mu tam valej :-)

                              0 0
                            • lutte1  

                              Skoro bych počkal na nové modely od Canyonu .Letos toho stejně už moc nenajezdíš a do jara eště pošetříš nějakou tu korunku.Já pudu do jednoho z AM modelů.Talas s 15mm pevnou osou bude velké pus.A barvy se pro rok 2009 podle mně povedly.

                              Jinak někdo z B-F tu v bazaru nabízel pár měsíců ježděné Amko 5 za 33 tisíc.Velikost L.T by byla taky varianta.

                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Srovnáváš nesrovnatelné modely. Nejprve si ujasni jaký chceš ten zdvih a pak k tomu porovnávej srovnatelné modely.

                              Ke Canyonu AMku musíš srovnávat u Radonu modely Stage, třeba tenhle.

                              Ke qlt race není u Canyunu srovnatelný ani model XC, zvlášť ne 09, ten bude pořád pohodlnější a s vyšším zdvihem než qlt race.

                              Obecně ty Radony jsou oproti Canyonům méně progresinví, to je nejzásadnější rozdíl mezi nimi. Jestli je to dobře nebo špatně se říct nedá, záleží na stylu jízdy. Obecně Canyon je vhodnější pro o něco větší skoky než Radon. Mě by se více líbil průběh Radonu (ale jak píšu, to nic neznamená, to posuzuju, dle mojeho stylu jízdy).

                              Pokud jde o tu kategorii 125–140mm s Talasem, tak tam určitě nebude od věci počkat na 09 modely kvůli pevné ose (jak už tu bylo zmíněno) a také má nový Talas přepracovaný vlastní Talas systém.

                              Se Spešlem už tu bylo vše řečeno, za stejné prachy mnohem horší osazení, funčně je velmi podbný Canyonu (mají téměř shodný průběh, teď myslím Stumpa). O Spešlu bych ani neuvažoval, natož ho pořizoval.

                              0 0
                              • hmm  

                                modely 09 klesly na ceně oproti dop. cenám 08, zrovinka jsem toho využil a koupil jeden model 09, je mi jasný že to je i tak stále pro někoho drahý ale rád servisuju za barákem než za hranicama

                                0 0
                                • hmm  

                                  myslím modely Spešlu :-)

                                  0 0
                                • TheIF  

                                  Jakej rozdíl je servisovat tveho spešla a nějakýho Canyona ??? Žádnej a že máš jednu garančku v hodnotě 200kč zadačo je fakt hrozná výhoda.

                                  0 0
                              • McBlacky  

                                je jasný, že to je použitým tlumičem, ale moje XC 115mm a swingerem, proti stumpu 2009 120 s Triadem na open režim je to dost rozdíl.

                                0 0
    • juice  

      dobře jsem se pobavil…:-)) :-)) :-))

      0 0
    • mimino  

      ja mam AMS compa a som snim spokojny.az na sedlo .a osobne uz do vyssich zdvihov nepojdem „zati­al“.je to do pohody jak na maratonik tak na blbnutie v lese . myslim ze na to tvoje jazdenie tych 100/100 ti bude stacit

      0 0
      • K2  

        Pokud nechce závodit, tak hlasuju pro 120. Měl jsem kolem sebe více kamarádů, co si pořídili před lety celopéra 100 mm a dnes všichni mají všichni už nová kola se zdvihem od 120–140. U 100 mm nezůstal nikdo

        120 mm je optimální kompromis ne kterém se dá dost chrtit a jezdit i na pohodu. Pokud ty jednotky jsou vzduchové, tak si můžeš přidat tlak a nebude tito chodit v celém zdvihu a můžeš i jezdit švihověji. Ze 100 větší zdvih však neuděláš…

        0 0
    • McBlacky  

      mrkni ke mě do profilu na moje bajky, pokud by tě zajímal ten Canyon napiš mi na mail. Byl by za mín než půlku toho co chceš investovat.

        
      0 0
    • kolda  

      nazivo jsem videl radona jednoho a vypadal hrozne. takovy trochu tesco kolo.

      0 0
      • zdenek  

        Tos přehnal! Kdys byl naposledy v Tescu? :-)

        0 0
        • kolda  

          je fakt, ze dlouho ne:) kazdopadne to je supermarketovy kolo. nemas ho nahodou?:) jestli jo,tak sorry!:)

          0 0
          • zdenek  

            Jsi trochu mimo mísu. Tuhle značku v supermarketu neuvidíš.

            0 0
            • kolda  

              jed se podivat nekam za hranice do sportovniho supermarketu. pak laskave mluv neco o tom,kdo je mimo misu. je to proste totalni tuctovka. ale to Canyon+Cube taky. akorat vypadaj o neco lip.

              0 0
              • TheIF  

                No ve sportovnim supermarketu urcite Canyna nesezenes… Spis me zajima proc tuctovka ? Vzdyt i ty zakladni modely budou osazeny komponenty minmalne o tridu vise nez nejaky Specialized, takze jde jen design ramu ???

                0 0
                • kolda  

                  protoze v DE jsou tyto kola fakt tuctovky,ale nemyslim to ve zlym.neco jako u nas Superior,Apachy,Spy­der. toho Radona bych prirovnal ke Spyderovi.:)

                    
                  0 0
                  • zdenek  

                    Mohu vědět, za kterými hranicemi je Tesco sportovní supermarket?

                    0 0
                    • kolda  

                      o Tescu tady placas ty,ja jsem o nem nerekl ani slovo.

                      0 0
                      • zdenek  

                        O Tescu jsi nepsal, ale o tesco kole ano. Citát: „nazivo jsem videl radona jednoho a vypadal hrozne. takovy trochu tesco kolo.“

                        Smůla, když někdo neumí přiznat, že přestřelil, že? Až někde uvidíš tesco kolo na XT nebo XTR, tak mi dej vědět.

                        Nemusím to doufám překládat?

                        Wo kann man Radon Bikes beziehen?

                        Radon Bikes gibt es exclusiv im Radon Center Bonn oder per Versand.

                        0 0
                        • kolda  

                          rikal jsem, ze na me pusobil jak tesco kolo. takze ze se prodava v tescu,ani slovo. existuje neco jako nadsazka…

                          ale nebudem se chytat za slovo. proste jsem videl nazivo jeden model fulla a pusobil na me levnym dojmem. to ze mel Rebu/XT na tom nic nezmenilo. to, ze nejaky ram ovesis komponentama xtr,jeste pekny a dobry bajk neudela. kdyby si koupil ram od Spydera, tak mu to tu vsichni strhaji,ale je to to same v blede modrem..

                          jinak mi to je vicemene sumak, at si kazdy koupi co chce,hlavne at je spokojenej. rekl jsem jen svuj nazor a ty ses do me zacal zbytecne navazet. timto to koncim,protoze tady oba placame o hov.e.

                          P.S. prekladat mi to nemusis, zkopiroval jsi to pekne ty nemcinari:)

                          0 0
                          • zdenek  

                            Fajn, taky bych toho nechal. Možná jsem to od začátku pochopil jinak, než to bylo myšleno. Já beru tesco kolo jako nejhorší kvalitu (full za 5 000,–), který je po 1 000 km na odpis. Tys to asi myslel, že je to masovka. Na hodnocení designu se shodnout nemusíme.

                            0 0
              • garretx  

                Mo já jednoho Radona taky viděl naživo a rozhodně na mě nepůsobilo supermarketovým dojmem, ba naopak. A v našich krajích rozhodně o tuctove mluvit nemůžeme, vždyť kolik lidí ho tady asi tak má? Ve foto jsem našel snad jen jeden kus.

                0 0
    • johnxtc  

      Hezke moc hezke, co prispevek to jiny nazor, ale to se dalo cekat :) tes Spesl co mi nabizel v Linzi vychazi na 2600,– euro dobry ne:) O vikendu doufam vyzkousim na stejne trati co jezdim s crossem Canyona Nerve AM 5.0 a uvidim pokud nebude moc tezky tak ho vem. Na co jsem koukal jako blazen ze vahove je muj cross o kilo lehci a polovinu levnejsi ma daleko horsi komponetyto nechapu viz odkaz mozna maji na webu chybu:)

      http://www.cyklo-online.cz/…bozi-165.htm

      http://www.canyon.com/…uipment.html?b=86

       

      Nebo se po vikendu kouknu po nejakem jinem inzeratu napr. zde:

      http://www.ivelo.cz/…kola/prodej/?…

      PS: muzete mi vysvetli co myslite tim pockat na rok 09 na modely s pevnou osou ???

      jaky je v tom rozdil??

       

      Dekuji vsem bikerum za prispevky

       
      0 0
      • lutte1  

        Ten váhový rozdíl podle mně nebude tak velký.Ten author bude mít ve skutečnosti taky těch 13.5 kilogramu.Ta váha co píší se mi při tom osazení nechce věřit.Jinak takhle se to porovnat nedá , ta váha nezávisí jen na výbavě.Je to dáno určením.Full bude vždy o něco těžší.Obzláště u takových zdvihů.Započítej si čepy zadní stavby , tlumič , kotoučovky,  masivnější kola , pláště , vidlici … Celkově to je dělané na větší výdrž a zátěž.

        K pevné ose.Hlavní její výhoda je že se vidlice nebude tolik kroutit  , prostě kam zatočíš tam pojedeš.Nehledě na větší životnost futer.Taky nebude problém s nastavnením kotouče po nasazení kola.A váhový nárůst u 15mm osy nebude velký.O vnitřon­stech nového Talase by asi více věděl MlokCZ.

        0 0
    • johnxtc  

      Zdravim, tak o vikendu jsem zkousel Conyon Nerve AM 5.0 a byl jsem zklaman hlavne sikrkou plastu jizda po asfaltu jak po znicenem tak hladkem otřesna. Jinak jak jsem se vyplazil na kopec po te uz to byla nadhera sjezd je s tim to kolem luxusni zadna nerovnost Vas nerpzhodi.

       

      Voalal mi taky prodavac s Raichu a posilal mi email na zajimaveho Spesle ty plaste ma asi slabsi muzete mi poradit jestli ma zajimave osazeni atd… nebo nejakeho fulla ne HTcko co maji slabsi plaste at se tak neplazim do kopce :) dik

      odkaz na Spesla

      http://www.bikepedia.com/…keSpecs.aspx?…

       

      http://forums.mtbr.com/showthread.php?…

        
      0 0
      • ceo  

        Nehoupeš nás trochu? Co jsi čekal od Nobby NIc 2,4" (předpokládám, že to bylo ještě na sériových pneu)?  Jinak má každé kolo pláště, jaké tam dá majitel ;)

        Jestli ti vadí 2,4" pláště, nedívej se zbytečně po kolech AM. 

         

        Představ si úsečku, kdy na jedné straně je cross s úzkými hladkými plášti a na druhé AM kolo s 2,4" AM plášti. 

        Strana crossu představuje rychlost, méně pohodlí. 

        Strana AM pak pomalejší jízdu a max. pohodlí. 

        Napiš, kde na té úsečce chceš být. Ale pamatuj, že to je vždy něco za něco, není kolo, které bude rychlé na sfaltu a zároveň držet a pohodlné v terénu.

         
        0 0
        • ceo  

          Jinak se mi jeví, že pro tebe bude nejlepší HT s kvalitní vidlicí na silničních, ne moc nafoukaných pláštích.

          0 0
      • McBlacky  

        kdybys na to AMko dal 2,0 taky by to bylo jiný. Pro tebe by byla asi lepší řada XC to je víc švihový stroj –

        0 0
      • TheIF  

        Hele když se ti ten spešl líbí tak si ho kup ne ? Do kopce pojede možná o něco lépe než AM i když ten spešl nemá nijak gramařské osazení a k 13kg asi bude mít určitě. Porovnej ho se stejným kolem Canyon XC za prachy toho spešla…

        0 0
    • madman_47  

      cafte

      Nechcem zakladat dalsie vlakno, tiez som sa rozhodol kupit novy bike. Mal by to byt nerve xc 4.0 L-ko. Momentalne ale z 2008 nemaju ziadne , takze cakam na nove 2009-ky. Snad to nebude az taky brutalny rozdiel :)

      1)

      Tusite niekto kedy v canyon zacne ich predaj? /kedy zacali predavat nove rocniky v minulych rokoch? december? januar ? /peniazky su na ucte, svrbi kreditka, neviem sa uz dockat :)

      2)

      je to dobra velkost? ich utilitka co ma mi vyhazduje M-ko alebo L-ko , zavisi aky posed nastavim. Mam 184cm vysku, a skor dlhsie nohy. pri skusani merida, giant, gt som sa citil lepsie na L-ku. To boli ale HT nie full-y.

      3)

      objednavanie: na webe sa momentalne da objednavat iba outlet, to co maju na sklade vyrobene? , dopredaj ?ale ako prebieha normalne objednavka u canyon?

      4)

      sposob platby:

      v banke som si zistoval a zahranicne prevody aj cez inet banking /da sa takto vobec platit do canyon?/

      v inet bankingu mam toto:

      Identifikačné údaje o príjemcovi

      Názov účtu (meno a priezvisko / názov spoločnosti)*:

      Adresa*:

      Číslo účtu alebo IBAN*:

      /toto obdrzim od canyon … dufam :)/

      • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

      Identifikačné údaje o banke príjemcu

      Názov banky*:

      Adresa*:

      Swiftová adresa banky príjemcu

      Korešpondenčná banka:

      //toto poslu tiez z canyon ?? /

      • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

      Bližšia identifikácia prevodného príkazu

      Mena*:

      Suma*:

      Platbu spracujte*: /na vyber v mojej banke je standardne D+2, zrychlene D+1, zrychlene D+0/

      Poplatky znáša*: / na vyber je OUR alebo SHA/

      Platobný titul*: rozne kody, predpokladam ze najskor 000 – platby v mene EUR do EUR 12500,–

      Informácia pre príjemcu: / co tu napisat ? existuje nejaky kod z canyon? kod zakaznika alebo objednavky ? /

      • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

      Poznámka: polia označené * sú povinné.

      nemecky neviem vobec, anglicky poslabsie, preto tam nechcem volat telefonicky, nedohodli by sme sa :)

      vopred dakujem za kazdu pomoc

      0 0
      • TheIF  

        Internetové bankovnictví (převod) bych nepoužil, podívej se na ceník kolik za to vyplázneš :-) pokud chceš platit převodem tak si regni učet (zdarma a přes net) na paypay a vyjde tě to na 16kč nebo tak nějak…

         

        Platbu identifikují asi podle BIC, ale ja vždy do zprávy pro příjemce psal ještě i číslo objednávky (auftrags) Adresu banky nepíšou :-) tak jsem tam napsal jen Sparkasse Koblenz a platební titul mi na poště napsali 385 (ja to dřív platil přes Eurogiro složenku, taky slušně mastné…)

        0 0
        • madman_47  

          uz som si to preveril, po 1.1. bude banka uctovat ako vnutrostatny prevod nie zahranicny :)

          „Po 1. 1. 2009 sa zmení spoplatnovanie prevodných príkazov, ktoré budú spoplatnované ako tuzemské. Patria sem prevody v mene euro v rámci SR a prevody v mene euro smerujúce do krajín EÚ a EHP nepresahujúce sumu 50 000 EUR a splnajúce kritériá ECB.“ – to je dobra sprava, inak by ma to vyslo min. 300 SK

             
          0 0
      • mr.antik  

        Geometrii porovnej třeba se starým kolem (jedno jestli HT nebo full), jinak to asi neodhadneš. Já radši preferuju delší rám ale kratší představec, ale většina lidí dává naopak představce 10cm a víc.

        0 0
      • TheIF  
        1. modely maj být představeny myslím od listopadu (něco takového psali na mtb-news.de) V te době si jej můžeš už objednat (platí se až bude nachystán k odeslání) ale tipuju, že fyzicky ty kola budou prodávat tak od února
        2. OUTLET – vyprodej co maj skladem jinak přehled kol co mají skladem bývá uveden v expressbike

        Objednávka: automatický email, poštou dojede potvrzení objednávky kde je uveden i termín kdy mám být kolo nachystáno. až je kolo nachystano dojde faktura s pokyny k platbě.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.