• oTo

    Jaký je Váš názor? Vyplatí se připlatit 5-tis.Kč za Race a mít Rebu a Sram X9 nebo výbava Pro s Foxkou a Shimanem je dostatečná? Co byste volili vy?

    http://www.cube-bikes.cz/detail.php…

    http://www.cube-bikes.cz/detail.php…

    0 0
    • Turbo  

      Jsou tam i jiný kola.

      Zvaž to, ten cenovej rozdíl cca odpovídá.

      0 0
    • ememem  

      tazko povedat, dostaocny bude aj ten lacnejsi, nicmenej ja bych bral ten drahsi (kolesa) ale iba keby mi tu rebu vymenili za fox-ku :-) . to som ti teda poradil…

      0 0
      • jeffino  

        a nebo přidat 15k a koupit toto:-)

        http://www.cube-bikes.cz/detail.php…

        0 0
        • ememem  

          tak to uplne zo vsetkeho najradsej :-). jedine comu neviem prijst na chut je ta tohtorocna moda vedenia brzdovej hadice po spodnej vidle. ale to teraz robia vsetci ajked je to imho cipovina na kvadrat.

          0 0
          • MlokCZ  

            To vedení spodem je naopak mnohem lepší. Horem to u téhle stavby při pružení dělá docela bordel a ať je to horem udělané jakkoliv (různé roky se to snažili u Cubu při vedené horem dělat různě), tak nikdy není úplně dobré.

            0 0
            • ememem  

              jaky bordel konkretne mas na mysli? mal som v lete len tak zo srandy na jeden den pozicany bike kde to bolo vedene spodkom (scott genius vid. foto) a veacsia blbost snad ani neexistuje. hadicu odrbavaju kamienky a ten obluk furt zavadza jak pri slapani (mam lavu tretru trocha patou dovnutra kvoli kolenam) tak pri akejkolvek manipulcii. navyse ten obluk moze teoreticky trocha prispievat k potencionalnemu zavzdusnovani­u.proste si myslim ze to neni dobre riesenie akurat na tohotrocnych modeloch to uz robia snad vsetci.

              0 0
              • ememem  

                foto kua

                0 0
              • MlokCZ  

                Při pružení jak se zkracuje vzdálenost a tedy hadička a bowden se oproti tomu prodlužují, tak se to vždy aspoň trochu někde o něco odírá, někdy se to zachytává o rychloupínák sedlovky, prostě to tam není dobré.

                U vyšších zdvihů AMS je to pak ještě horší. Na AMS 125tce jsem dokonce musel vypodložit plastem vahadlo v místě opěru bowdenu a hadičky, jinak by mi hadička časem vahadlo zcela zničila (postupně se opíráním při pružení prokousávala po mm skrz). To byla varianta, kdy to vedlo pod vahadlem. Pak to vedlo také nad ním, takže k tomu opěru dojít nemohlo, ovšem o to více to trčelo na všechny strany při pružení a zase se to více dřelo o rám v místě kolem spojení sedlové a horní rámové trubky.

                Oproti tomu na Stereu o vedení vůbec nevím. Tam to ale není úplně spodem. Spodem je pouze u novějšího Sterea vedení k přesmyku včetně oblouku pod středem. A vůbec ničemu to tam nevadí a žádný problém. Zbytek je veden z horní strany spodní rámové trubky. Pak to ale na zadní stavbu navazuje na horní část, takže k brzdě to vede ještě o něco lépe.

                A nevede spodem úplně vše, bowden k přehazce vede uvnitř spodní rámové trubky.

                Při vedení spodem tam nevznikají téměř žádné rozdíly při pružení, tím je to vše jednodušší.

                To škrtání patou moc nechápu. To bys musel dříve škrtat o samotnou zadní stavbu, ta je na ráně k patě výrazně blíže než samotná hadička nebo bowden.

                0 0
        • oTo  

          No to bych mohl přidávat a přidávat :)

          0 0
    • Bald  

      Ahoj, přihřeju si polívčičku – můžete někdo prosím poradit, kde mám shánět nový samotný 20" rám CUBE AMS 110 (2011 nebo 2012)? Šmejdim po internetu ale všude jen složená kola. Ani tak nezáleží na provedení (SL/Pro/Race).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.