• jitrenka

    Ahoj všichni zkušení, moc prosím o radu. Chceme si koupit nová kola crossová.jezdíme o víkendech na rodinné výlety, chystáme se na nich jezdit do práce a dovolenou aktivně. tj zase až tak moc nenajezdíme. Ale nechceme už kolo ala kaufland, ty máme. V každém obcjodě nám radí něco jiného …GIANT…KELLYS…před­stavu máme do 10…ale na co koukat? děkuji předem za radu

    0 0
    • Bysto  

      napíš userovi scalar, alebbo ešte jeden „pán“, či „chalan“ tu skladá, ale na jeho nick si teraz nespomeniem ( prepáč), oni ti učite spravia nejakú ponuku, ale do 10 to bude asi dosť ťažko zložiteľné

      0 0
    • Azmir  

      Za tu cenu by se možná něco na alívku, včkách a vzduchové NCX mohlo složit, ale k tomu se musí vyjádřit jiní.

      0 0
      • Bysto  

        No ten limit je taký dosť hraničný, keby sa tam nejaké dve, tri tisícky priplichtili, určite by to bolo použiteľné kolečko :)

        Však páni sa tu určite za chvíľku objavia, len stačí držať tému v „dohľade“.

        0 0
        • jitrenka  

          díky, s těma kačkama je problém, ale nechceme za dva roky shánět nová kola, tak aby to trošku jezdilo a taky chvíli vydrželo.

          0 0
          • jama  

            Doporučuji podívat se po výprodejích kol 2011, 2010, 2009,… Budou tam vyšší třídy za míň peněz. Třeba na author.cz či merida-bikes.cz Vl.astní dobrá zkušenost

            0 0
        • scalar  

          Přesně tak, máš ve všem pravdu :-)

          Ta hranice leží někde kolem 12, 13 tis. Kč, podle rámu. Pak už se dá postavit lehký cross se vzduchovou vidlicí, sadou Deore (kliky s dutou osou HT II), véčka Avid, kola na nábojí Deore new, kvalitní ráfky Remerx…

          Sériová kola v této cenové relaci – těžké nefunkční vidlice, kliky s osou na čtyřhran a komplet ocelovými převodníky, náboje z nejnižších řad…

          0 0
          • Alibaba  

            Přijde na to. Manželka má „těžkou nefunkční vidli“ na kole deset let. Pružiny kupodivu fungujou, reagujou i na nastavení předpětí (jako žádná střela to nejni, to je jasný). Za těch 10 let jsem na vidli ani nemák (jen čištění prachovek a silikon na kluzáky), natož abych do ní dal kačku. Manželka si nikdy nestěžovala. Já dávám do svýho miláška litr za servis, takže jsem její cenu za těch cca 16 let co ho mám téměř dvakrát přeplatil…ale zbavit se jí nechci, je to prověřenej vztah;-)

            0 0
            • scalar  

              Tady záleží na tom, co Ty nebo manželka považujete za fungující vidlici. Podle mne má mít vidlice pružení nastavitelné na hmotnost uživatele a funční tlumení, to je minimun.

              0 0
              • Alibaba  

                No právě, podle tebe a řady dalších bikerů (podle mě třeba taky,) ale spoustě lidí stačí ty péra a po srandě. Pamatuju doby kdy olej/pružinu nebo dokonce elastomery vozil kdekdo a děsně si pochvalovali;-) Nároky jsou subjektivní…

                0 0
                • scalar  

                  Jasně, poku má někdo pocit, že mu stačí těžký nefunkční krám na postu vidlice, má takových kol k dispozici plné obchody.

                  Tady jsme ale na odborném Bike-foru, tak proč nenabídnout něco navíc – funkční vidlici, o kilo až kilo a půl nižší hmotnost…

                  0 0
                  • Alibaba  

                    No, tak to je zase přeháňka – nejseš ty rybář? Já bych řekl tak 700–800g. Peníze budou asi rozhodující.

                    0 0
                    • scalar  

                      Ten rozdíl v hmotnosti jsem myslel na celém kole, na vidlici to může být kolem těch 800 gr.

                      0 0
                      • Alibaba  

                        Jó, to jó ;)

                        0 0
                        • scalar  

                          I když, kdybych to bral v extrému, tak nová NRX Lite s dutou korunkou má mít 1635 gr. a nějaký krám, co jsme měl na váze, měl 2,7 kg :-)

                          0 0
                          • Alibaba  

                            To už v něm ale majitel pašoval zlato nebo půl kila pervitinu…což „zapomněl“ zmínit ;-)

                            0 0
              • maajkee  

                To ale není třeba když je hmotnost jezdce úměrná použité pružině. Pružina je pak dokonce citlivější než vzduch i když o něco těžší, to je fakt.

                0 0
                • scalar  

                  píšu: „vidlice má mít pružení nastavitelné na hmotnost uživatele“ – to zahrnuje pružinu (pokud je vhodná k dispozici) i vzduch, nechápu Tvoji poznámku.

                  0 0
                  • Alibaba  

                    No já to pochopil tak, že když je už integrovaná pužina akorát, tak to není tak zlé.;-) (není třeba nastavovat na hmotnost jezdce)

                    0 0
                    • scalar  

                      ano – ještě jednou: „vidlice má mít pružení nastavitelné na hmotnost uživatele“, jinými slovy, pokud je pružinová, musí mít vhodnou pružinu, pokud je vzduchová, musí mít správný tlak.

                      0 0
                  • maajkee  

                    Nastavitelnost na hmotnost jezdce beru tak pokud si to jezdec může sám nastavit. Už vidím jak si nějaká žena objednává jinou pružinu a mění si ji.

                    Jen mi občas připadáš tak, že jak něco nemá vzduchovou vidlici, tak je to uplně k prdu.

                    0 0
                • Alibaba  

                  V tomhle případě, to fakt stačí. Žena má těch 12let co se známe +/- kilo nějakejch 65kg. Pružina je na ní jak dělaná, když na to sednu já (66kg) tak je to akorát. Na nějaký rychlovky přes kořeny/kameny to néjni – vzduch v mejch „švýcarech“ je lepší. Ale bavíme se o Crossovym kole a ježdění nejčastěji po štěrkovejch/zpev­něnejch cestách a asfaltu. No a hmotnost kola(cca 12,8)? Je zvyklá, přes šest let na tom vozila děti, tu jen tak něco nezaskočí…

                  0 0
    • artorie  

      Doporuuji velký výprodej kol na www.cyklonemcik.cz

      např v limitu http://www.cyklonemcik.cz/…robnosti.php?…

      ve vašem cenovém limitu je každá stovka navíc znát. např http://www.cyklonemcik.cz/…robnosti.php?…

      doporučuji se na stránkách www.cyklonemcik.cz pořádně porozhlédnout

      0 0
      • felix.org  

        Víš, co je cross?

        0 0
      • WEGO  

        Požadavek zněl crossové kolo, ne MTB. Ale každopádně na tomto webu jsou i crossové kola, ale dle mého názoru takové ,, slabší značky'' a za 10K tam snad ani nic není. (slušného). V cross kolech se nevyznám, tak budeš muset počkat až se ozve někdo chytřejší :)

        0 0
    • jitrenka  

      http://atombike.cz/…-p-1859.html

      můžete mi třeba na tomto kole napsat co ano a co ne??? ať se trošku zorientuji…díky moc

      0 0
      • WEGO  

        vidlice slabá (50mm zdvih je málo, na cross možná stačí nevím), ale celkově kolo působí spíš jak směsice nejlevnějších komponentů, jen aby se vešli do výsledné ceny. Píšeš, že nechceš ,,kaufland kola'' a nahodíš tohle :)

        PS: Nerozumím na té stránce pod specifikacemi kola pojmu – Přepravní hmotnost 15Kg. Pokud mi to někdo vysvětlí budu rád.

        Být tebou se držím té ceny 10K, popřípadě přidám dejme tomu na 12, 13K a to už se dá vykouzlit slušná ,,raketa''. Chápu, že peníze netiskneš, ale možná alternativa jsou i splátky.

        0 0
        • Toutou  

          Tenhle zdvih je u crossů v normě.

          Myslím, že u kol tak nějak platí, že stroj za 3,4,5,6,7,8k je pořád ta samá plečka, od 10k do 20k roste použitelnost strmě vzhůru a v oblastech nad 40–50k už je to o lásce :)

          Splátky na KOLO?

          0 0
          • jitrenka  

            uvažujeme i o splátkách ale přeplatit 2000 za rok mi přijde drastické :-(

            0 0
            • hony007  

              Spotřební úvěry nikdy nebudou charita…

              0 0
            • wenda.simon  

              Dá se i přeplatit 1/10 a nebo vůbec nic. Já jsem měl authora za cca 20 a bylo to bez navýšení, pak akorát na nás zkoušeli různý triky že poslali kreditku a občas přijde od essoxu nějaký dopis s reklamou…

              0 0
        • hony007  

          Přepravní hmotnost je i s krabicí, když si to necháš poslat poštou.

          0 0
        • Alibaba  

          Odečti cca 1,5 kg na krabici a výstelku a máš váhu kola.

          0 0
          • hony007  

            Váha kola tam byla uvedena samostatně.

            0 0
            • Alibaba  

              Jinde jí neuváděj, ale uváděj váhu balíku – chytrý způsob jak se vyhnout z nařčení, že klamou zákazníka ;-)

              0 0
      • Pac029  

        Uprimne, neblazni, to co nabizi Scalar nebo asi i maajkee, tezko nekde sezenes.Udelaj ti to na miru s prihlednutim k uzitne hodnote, ne jak v obchode hlavne na oko. To co Ti vyse nabizi za 13 je celkem slusna bezproblemova raketa pro hobika. Kdyz ti tam da 4hran kliky a razeni Alivio, tak se dostane asi i na tech 10, funkcni kvalitou to moc neklesne, jen to trochu pribera na vaze. Hlavne budes mit slusny ram, vidlu a kola (podle toho taky vybirat, konkretni urceni prislusnych komponentu si muzes najit na webu vyrobce), ostatni je snadno nahraditelne/vy­menitelne,kdy­by neco, ale ony ty komponenty Alivio drzivaly taky dost slusne.

        0 0
    • Rommy  

      My máme crossy od Maxbike, jsme s nima velmi spokojení, zatím vše funguje bez problémů. Na webu: http://www.maxbike.cz/…rosova-kola/

      mají širokou nabídku cross a kola začínají na 6 tis., takže vybrat si je z čeho. Ideální je jim napsat nebo zavolat nebo jako my, došli jsme si k našemu dlouholetému kamarádovi a ověřenému cykloprodejci (jezdíme k Pepinovi), ten nám právě doporučil Maxbike. Jinak,když srovnámá Kellys, Merida, Dema atd. tak Maxbike většinou vychází cenově nejlíp. Pak ještě záleží, jestli ti vyhovuje dyzajn kola. A na splátky nebrat, je to drahý a cesta do pekla!

      0 0
      • Azmir  

        Reklama nic moc teda a za slušnou cenu tam žádné pořádné crossové kolo není.

        0 0
        • Rommy  

          Rád udělám reklamu dobrému českému výrobku, se kterým jsem spokojen… Cena je cajk, obzvlášť, když si tam můžeš navolit vlastní komponenty… A taky bych mohl jmenovat další a další český dobrý věci, např. Tufo galusky, BCÁčka od Nutrendu, fusekle od Mooseho apod.

          0 0
          • scalar  

            Nevím, co je na těch kolech českého :-)

            Jinak „cajk“ mi moc nepřijdou, když si tam zadám cenovou relaci 8–12 tis., najdu na všech kolech nejlevnější vidlici Suntour NEX, která nemá magnesiové nohy, je tedy velmi těžká, její funkce je mizerná. V této cenové kategorii je „cajk“ vidlice suntour NCX (magnesiové vnější nohy, tlumení), aspoň v pružinové verzi.

            0 0
            • logoman  

              Nj, ale za 8k se asi nesezene kolo s touhle vidli …

              0 0
              • scalar  

                Ale za 10 tis. už ano

                0 0
                • jitrenka  

                  http://www.rockroad.cz/…a-bila-2011/

                  A co tohle, dost se mi líbí, prodejci tady v okolí každý nabízí to své…tzn KELLAS, GIANT..a na netu se mi líbí FELT možná SCHWINN taky starší model.

                  Fakt víc dohromady nedám…

                  0 0
                  • scalar  

                    vidlice, kliky, náboje – vše šrot

                    0 0
                    • jitrenka  

                      asi budu chodit pěšky:-( víc kaček opravdu dohromady nedám…dvě děti, hypotéka:-( i kdybych chtěla tak prostě nejsou…

                      0 0
                  • totalrecall  

                    Čau jitrenko,

                    jsem na tom ve výběru krosových kol stejně jako ty, taky hledám něco slušného (nesofistikovaného) v relaci kolem 10–13 tisic a rád bych na foru našel slušné doporučení, o co se při takovém výběru opřít. Při čtení několika diskusí na dané téma jsme došel k jednomu závěru. Existují zde dva nicky, jeden se jmenuje scalar, jeden maajkee, kteří se sice zdají být odborníky v oblasti stavění kol, ale jako rádci pro mne a tebe jsou k ničemu. Zdá se totiž, že fora využívají k získávání zakázek. Držel bych se od nich dál. Proč?

                    Je to jednoduchý. Pravý odborník pochopí, že v mém a tvém případě jde o laiky, kterým je putna, jestli má kolo o kilo víc nebo ne a takovému typu kolaře doporučí na webu v nabídce „sériový“ výrobek, který patrně nejlépe odpovídá zadání. Tito lidé to ale nedělají a za všech okolností se snaží získat zakázku, zdůrazňují, že jakýkoli zboží na webu je vlastně shit a nic jinýho nemá cenu, než jejich vlastní sestava. To je z logického, nikoli technologického ohledu BLBOST. Tak bacha na to. Snad oba narazíme na někoho, kdo nám poradí, jak by mohlo vypadat dobré seriové kolo v obchodu za daný peníze, abychom se sami mohli orientovat a zjistili, v čem tkví ta „kvalita“.

                    0 0
                    • Pedro RB  

                      radíš jí teda, ať se na nic neptá a koupí si kolo podle sebe a z toho se případně poučí. Ale ona se zeptala, takže o radu stojí. Od dvou tebou zmíněných kolo nemám, ale zrovna oni dva jen poukazují na ošizené komponenty v dané kategorii nebo napíšou, co za stejnou cenu dokážou nabídnout sami. rozhodně nic nenutěj..

                      0 0
                      • totalrecall  

                        :-) Jo?

                        Všimni si jedný věci. Toto forum se jmenuje: crossové kolo -jak vybírat. Podívej se na příspěvky těchto dvou nicků v tomto foru a dej mi vědět, jestli poradili „jak“ vybírat. Já se to od nich nedozvěděl. Píšou jen co není dobré, nenapíšou, co dobré je – v serovém stavu + link. Jejich příspěvky podle mne nebyly dosud radami, ale obchodním jednáním. Nicméně budu rád, pokud si to uvědomí a doporučení pro lidi mého a jitrenky typu poradí, JAK vybírat něco za danou cenu, podle čeho se orientovat při výběru.

                        0 0
                    • Azmir  

                      No vidíš a pak ty si kup to kolo někde na netu a ona si nechá postavit a pak si můžete porovnat a asi budete oba čumět jaký to bude nepoměr, protože u crosse kolo skládané za tu stejnou cenu bude mnohem lepší, lehčí a funkčnější než za tu samou cenu někde na netu, ale je to tvoje volba, když chceš mít mrdku kolo tak si skoč do tesca ahoj.

                      0 0
                      • totalrecall  

                        Proč se rozčiluješ? Nehádám se přeci, že nejsou odborníci, jen že neradí JAK VYBÍRAT KOLO V RELACI UVEDENÉ JITRENKOU, ale prodávají. Nepochybuji, že jsou to borci, jen mně je to v tomto foru k ničemu, pač píšou offtopic.

                        0 0
                        • Kurt  

                          A ty jsi poradil JAK VYBÍRAT KOLO V RELACI UVEDENÉ JITRENKOU?

                          0 0
                          • totalrecall  

                            Možná ti v tom návalu adrenalinu uniklo toto z mého příspěvku: „Čau jitrenko, jsem na tom ve výběru krosových kol stejně jako ty“.

                            Jak by takovej looser mohl něco radit, když sám rady hledá?

                            0 0
                            • Kurt  

                              Takze neporadil, ale kritizujes. To znamena, ze delas presne to, proti cemu tady bojujes – viz. Píšou jen co není dobré, nenapíšou, co dobré je.

                              0 0
                              • totalrecall  

                                Ty voe? Psát si s tebou je jak se hádat s mojí starou. :-D Mám asi jinej smysl pro logiku, takže sorry, si nepokecáme.

                                0 0
                                • oddie  

                                  Ano, smysl pro logiku máš opravdu velmi zvláštní. Zaregistrovat se sem jen proto, abys mohl něco zkritizovat, ačkoliv jedním dechem dodáváš, že tomu vlastně vůbec nerozumíš, to opravdu logika jak víno.

                                  0 0
                                • l.smetana  

                                  …Ty musíš mít těžký život. Nehledě na to, že Scalar a Majkee tomu rozumí MNOHEM více než ty. Kola postavili snad pro půl B-F a nikde jsem neviděl stížnost. To, že ty tomu nerozumíš a kritizuješ, k tomu snad nemá cenu se vyjadřovat…

                                  Jasně, proč dávat přehazku, která je osvědčena a o 100lč dražší, když na Tesco kolu můžeš koupit taky „přehazovačku“ a název v katalogu taky bude „krosové kolo“.

                                  Pro zakladatele:

                                  Pokud chceš něco individuálního, nebo něco trošku „kvalitnějšího“, zkus je kontaktovat co ti nabídnou.

                                  A že se na váhu nehraje? Já si vemu 15 kilové endurko a ty si vem 17kg HT z tesca a uvidíme,komu co pojede…

                                  A prosím tě, když o tom víš tolik co koza o petrželi tak pomlč. My se bez toho obejdeme a ty nebudeš za blbce.

                                  0 0
                    • scalar  

                      Kdo není hloupý, podívá se na datum a čas Tvojí registrace zde a pochopí, že ses zaregistroval právě proto, abys napsal tento příspěvěk – důvody jsou asi jasné.

                      Věř, že já osobně jsem prodejce několika značek kol a nebylo by pro mne nic jednoduššího než nabídnout sériové kolo – vybalí se z krabice, seřídí a je hotovo. Marži poskytují výrobci a dovozci vyšší než je u skládaných kol. U kol, stavěných na zakázku, musíš připravit sestavu kola, probrat se zákazníkem (a pokud je opravdu laik, vše mu mysíš trpělivě vysvětlit), pak díly jednotlivě nakoupit z několika zdrojů (jinde vidlice, jinde rámy, kola…), tak aby vše sedělo a pak teprve kolo sestavit.

                      Proč to tedy dělám tak složitě? Záleží mi na crossových kolech, jezdím na nich přes 20 let a začal jsem je stavět až na popud lidí osud. Výrobci je zanedbávají, osazují často podřadnými díly (počítají z neznalostí kupujících v tomto segmentu).

                      0 0
                      • totalrecall  

                        Já tě chápu, kámo, jen prosím pochop, že některým lidem stačí vědět, podle čeho si vybírat kolo za desítku ze shopu. Pokud máš pocit, že jsi ochoten sestoupit s nebes do kalných vod masovky a dokážeš poslat cca deset bodů, čeho se při výběru kol z shopů držet, budeme ti až do skonání nosit obětní beránky na Olymp, slibju. :D

                        Nikdo nepochybuje o tom, že jsi kanon, jen potřebujeme něco jinýho, než tu předvádíš. Thanks anyway.

                        0 0
                        • hony007  

                          On to ale píše prakticky v každým příspěvku, seznam si z toho udělej sám!

                          0 0
                        • nox159  

                          jsi tu nekdo odsud nebo nasrany prodejce ktery nema kseft? diky :)

                          0 0
                          • totalrecall  

                            Ale ne, jsem týpek, co má rád jízdu na kole, vítr ve vlasech (takže bez helmy), těch 50–80km/trip do pohody, bez záliby v upnutejch trikotech ala Liška, a rád by si koupil kolo za desítku (a za dvacet let vzbouzel údiv, jak to že ten údajnej shit pořád jezdí, když měl být už třikrát recyklovanej za typy od čtyřiceti tisíc víc, jinak to stejně nemá cenu vůbec vyjíždět – trapnej, ne?). Dražší pro něj stejně nemá smysl, pač by mu ho cigoši z panelákovýho sklepa stejně čajzli, tak co …

                            0 0
                            • scalar  

                              Jenomže to je to poslední, co velkosériový výrobci chtějí – vyrábět kola za 10 tisíc, co vydrží 20 let.

                              0 0
                              • totalrecall  

                                Já vim, nechci to kolo na dvacet let, nejsem magor. Jde o ten záměr vyhnout se zmagořenýmu marketingu a fetiši (oblečkovýmu i technologickýmu). Já jsem zastánce toho, že takovej Uwe Raab měl z jízdy na kole stejnej požitek jako ty nebo já, i když jel na z našeho dnešního pohledu shitový výbavě. Snad víš, o čem mluvim. A proto si myslim, že i kolo za deset je možný najít v shopu pro nenáročný dobrý a špatný. Teď je třeba jen rada, co je v této „hladině“ považovaný za špatný.

                                0 0
                                • totalrecall  

                                  Pardon, to důležitý je právě vědět, co je možný považovat v týhle hladině za DOBRÝ. O špatné už ses vyjádřil, to mi neuniklo…

                                  0 0
                                  • scalar  

                                    Občas bývá v této cenové hladině dobrý design :-)

                                    0 0
                                    • scalar  

                                      Ale vážně, dobré bude crossové kolo, které bude mít v cenové hladině 10–13 tis.:

                                      • kvalitní zeslabovaný rám (označený vetšinou double butted)
                                      • funkční vidlici – Suntour NRX v pružinové verzi, Suntour NCX – E(vzduchová), minimum je NCX pružinová (vhodná na 70–75 kg, ani méně,ani více)
                                      • kliky s integrovanou osou uloženou na průmyslových ložiscích (kliky načtyřhran s komplet ocelovými převodníky často také fungují, i kdyžzrovna dnes jsem sundával jedny, kde převodník házel o 4 mm – je to alestejně velká zátěž)
                                      • náboje nejlépe nové Deore
                                      • osazení Alivio, Deore, jejich kombinace – doporučuji přehazovačkuDe­ore Shadow
                                      • ráfky dvojité, nejlépe s kalíšky
                                      0 0
                                      • totalrecall  

                                        No, to to trvalo!

                                        :-D

                                        Ne, dělám si samozřejmě srandu. Díky za moc a empatii.

                                        0 0
                                        • hony007  

                                          Kdybys použil vyhledávání, tak sis to už dávno mohl přečíst.

                                          0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Jistě, tohle tu Scalar nenapsal už nejméně 20×…

                                          0 0
                                • scalar  

                                  To já asi magor jsem, často jezdím na 20 let starém crossovém kole. Jenomže to byla jiná doba, jiný marketing. Ale to není jenom o kolech, to samé je i v autech, elektronice… Odlož Marxovy a Leninovy spisy a přenes se do dnešní reality :-)

                                  0 0
                                  • totalrecall  

                                    A ta je jaká? Jedině s helmou, elastickým bordelem kolem koulí, páteřním pásem, tretrama, brejlema a-la Neo a koženým výrazem ve tváři dostanu informaci o tom, že jezdit na kole znamená nejprve utratit čtyřicítku a pak přijde to osvícení? :-D

                                    0 0
                                    • scalar  

                                      Rozhodně s helmou, vložka v kalhotách je Tvoje věc (jestli chceš mít zadek jak orangutan), brejle jsou vhodné, pokud Tě nebaví neustále dolovat mušky z očí a ničit si oči prachem.

                                      Kolo se dá pořídit slušné do 13 tis., kalhoty s vloužkou koupíš v Lidlu za tři stovky, brejle třeba já vozím normální dioptrické, helma taky stojí klidně do pětistovky.

                                      0 0
                        • scalar  

                          Ale já nejsem bůh trůnící na Olympu, takže Ti sériové crossové kolo za 10 tis nejsem schopný doporučit, už jsem to psal výš i v bodech, jak chceš, takže ještě jednou speciálně pro Tebe: bude tam minimálně špatná vidlice, kliky se středem, náboje.

                          Problém ve strohosti je také v tom, že každý, kdo si chce kupovat crossové kolo za 10 – 15 tis. nepoužije vyhledávání, ale založí si svoje vlákno – zkus použít vyhledávání a najdeš tu ode mne tolik rad, jak se orientovat při nákupu crossového kola, čeho se vyvarovat…

                          Pokud Ti to nestačí, klidně mi jako spousta jiných napiš na e-mail, mám ho v profilu a poskytnu Ti rady individuálně.

                          0 0
                        • nitraq  

                          Měl bych radu jednu a jedinou – když chceš cross, napiš scalarovi. V cenách běžných uživatelů (10 – 15 tis) dokáže udělat vyváženější sestavu než kdejaký výrobce. Myslíš, že výrobci jde o to, aby prodal zákazníkovi rozumně vypadající kolo? Ale kdepak, výrobce to tam nahází, aby to vypadalo pěkně a zákazník koupil. Co na tom, že vidlice je těžká a tvrdá, zákazník to málokdy pozná.

                          A pro upřesnění – nemám kolo od scalara, jen za tu dobu, co jsem na fóru, jsem vypozoroval, že tenhle člověk tomu, co dělá, rozumí.

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          Přesně jak píše hony007. Scalar tohle právě pořád dokola píše, tedy proč je dané kolo špatné a tedy je v tom neustále ukrytu podle čeho by se mělo vybírat.

                          Místo kritizování naprosto bez věcného obsahu nebo rady zkus nejdříve napsat aspoň 10% rad k věci co tu napsal Scalar a uvidíme jak ti to půjde…

                          Do spekulací proč se registruješ kvůli více než měsíc zpožděné reakci na příspěvek navazující na odkaz na konkrétní eshop se raději ani pouštět nebudu.

                          Příspěvky majitů eshopů pokud budou právě v duchu toho jak píše Scalar mi tu samozřejmě vadit nebudou, jen takových více.

                          0 0
                    • BigKarel2  

                      máš recht…oni ti za ty prachy udělaj kolo lepčí než bys koupil v obchodě…sou to hajzlové… :D

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.