CROSS MAX Proc praska vnitrni strana rafku ?

53 nepřečtených
  • JMT

    takova ta prasklina vnitrni steny, od ventilku n obe strany? uz se mi to stalo podruhy a chtel bych tomu predejit, neni to moc sirokou pneu (2,25) nebo spatnym tlakem ? (pres 60 psi nevozim) nebo tim ze jezdim jak prase? nebo ze sem tezkej ? dik :-)

    0 0
    • Vilém  

      No 60 PSI je pro me, na horaku, tlak jak prase:)Vozim 30–35 predek/35–40 zadek. Kolem ventilku je to holt nejslabsi misto rafku.

      0 0
    • kubad  

      jezdíš jak prase a foukáš přes povolený limit !!! Projdi si povolené tlaky

      0 0
      • JMT  

        59 psi, pro 2,3 pres limit sem nikdy nemel

        0 0
        • JMT  

          tak na tzo koukam 49

          0 0
          • kubad  

            :-)

            0 0
          • kubad  

            nevím jestly je to tím tlakem, ale mě to taky prasklo a pře limit sem nikdy nešel, při nasazování foukám na max 60psi což je pro 2,1 limit a jezdím 35–45 Psi podle terénu.

            0 0
    • Daf  

      Me to takhle prasklo u zadniho rafku. Konzultoval jsem to s Kastarem. Rikali ze nekdo prilis utahuje matici ventilku. Tezko rict jestli to je pravda. Foukam max na 4 bary.

      0 0
      • rass  

        me taky, prave reklamuju, prej to uznavali, uvidim, me zas trvdili, moc velkej tlak.

        0 0
        • Daf  

          Me se to stalo asi po nejakejch 4. letech, ale taky mi rikali ze jestli to mam v zaruce, tak mi to uznaji.

          0 0
          • rass  

            v srpnu me konci zaruka, takze se me to stalo prave vcas…

            0 0
      • Mug  

        Takže praskaj jen když to vozíš jako UST (samostatnej ventilek) a s duší je to OK?

        0 0
        • Daf  

          To ja nevim, protoze jsem skoro vzdycky jezdil bezdusaky.

          0 0
          • Mug  

            Jasný. Ale to přetažení ventilku mi přijde jako blbost. Vždyť to jen utáhneš rukou a navíc UST foukaš a jezdíš s nízkým tlakem. Navíc ty jsi jak komár a i když máš v nohách sílu tak by to mělo vpohodě vydržet, když to nepraskne pod Boudným ;-)

            0 0
            • Daf  

              Me se to taky zda malo pravdepodobny. Ty rafky mely nalitano skoro 50000km, takze jsem si stejne rikal ze to vydrzelo docela dost. Vic jsem to neresil ;)

              0 0
              • Mug  

                Další věcí je, že ty to vozíš na V-éčkách a tam je ten ráfek víc zatěžovanej a ohřejvanej než na kotoučích. Ale 50 Mm je dobrá výdrž. Kamarádoj po podobný dávce praskla zadní nába. Ale jinak je to hodně.

                0 0
        • rass  

          me to prasklo s dusi, a ten ventilek se me zda taky jako malo pravdepodobny, ale nejlogictejsi…

          0 0
          • Mug  

            Vždyť, když tam máš duši tak ten ventilek nemusíš utahovat vůbec. Daleko větší tlak tam vytváří podle mě ten vzduch.

            0 0
            • rass  

              dyk rikam, reaguju na dafa-ust, dotahujes rukou dokud to 100% netesni (kastar to musi nejak „rozumne zduvodnit“) v pripade duse se taky priklanim k vysokymu tlaku

              0 0
      • navikin  

        Protože tu není foto tak nevím jak ty praskliny přesně vypadají. Ale kde jinde by to mělo prasknout (ne nějakou ránou předmětem ale tlakem) než u místa zeslabeného dírou na ventilek – to vypadá jednoznačně na ten tlak. Možná jsou některý ty díry blbě dělaný – pak by to bylo jasný, proč reklamace uznají

        0 0
        • rass  

          takhle

          0 0
          • navikin  

            Podle mne to je ten tlak, jednoznačně. Díra je slabý místo

            0 0
            • rass  

              az na to ze tam nikdy vic jak 3.7 baru nebylo a to si nemyslim, ze je kriticka hodnota

              0 0
          • Mug  

            Navíc to vypadá zoxydované. Okolo ventilku se tam dostává voda, ketrá pak nemá jak vyschnout a vttáním je zničená ta povrchová úprava. V kombinaci s tlakem a ohřívání bržděním … teda asi ;-)

            0 0
            • rass  

              kde ti to prijde zoxidovane?

              0 0
              • Mug  

                No ta fotka není sice úplně super díky blesku zrovna v tom nejdůležitějším místě, ale zdá semi, že okraj té díry je zubatej a navíc na něm je ten klasicky šedej povlak. Ale možná se pletu, ty jsi to viděl na živo.

                0 0
    • MARIN  

      ze stejneho duvodu jako praskali 517 – dan za nizkou vahu rafku

      0 0
    • přišlapávač  

      mám už druhý cmaxy a musím zaklepat- zatím nic ;o)

      0 0
    • jecnak  

      Co napsat Mavicum, celkem by me zajimalo jak se k tomu stavej.

      0 0
      • rass  

        az me to vyreklamujou :))

        0 0
      • jecnak  

        Tak jsem jim napsal na info@mavic.com coz je mail, kterej jsem si vycucal z prstu, jelikoz jsem zadnej kontaktni nenasel. POkdu dostanu odpoved, tak ji sem hodim.

        0 0
        • jecnak  

          Tak ne, zadnej mail sem tam nenasel, a tenhle nefunguje. Kdbyz nekdo neco najdete, tak tam to svy story s radosti preposlu.

          Teda nedat na web jedinej kontakt, to je drsny…

          0 0
          • Mug  

            zkus mavic.fr ale jestli neumíš francouzsky, tak nečekej odpověď :-((

            0 0
            • jecnak  

              Prast jako uhod, je to jen jazykova mutace stranek – zadny e-mail tam nevidim.

              0 0
              • TinkTink  

                contact@mavic.fr

                0 0
                • jecnak  

                  Tak jsem dostal odpoved primo od pana Starka (majitel Kastaru)

                  Vážený pane Vitvar, Olivier(MSC MAVIC FRACE) mě přeposlal váš email k vyřízení. Občas se může tato prasklina na ráfku u ventilku objevit. Zde potom dochází k úniku vzduchu. Píšete,že máte kola rok. V případě ,že máte kola ještě v záruce,tak nám je pošlete k posouzení.(Kas­tar.cz) Pro kladné vyřízení záruky stačí předložit záruční list s datumem prodeje. V případě ,že se již nejedná o záruku stačí dát kola nejbližšímu autorizovanému prodejci Mavic.Ten zajistí opravu=výměnu ráfku přes naše MSC Kastar. Seznam prodejců je na www.kastar.cz

                  S pozdravem Karel Stárek

                  0 0
                  • Mug  

                    Hezká politická a nic moc neříkající odpověď. Ale asi se nedalo čekat nic jiného. Tak to prostě chodí. Jinak kolik vlastné stojí náhradní ráfek na Cmax?

                    0 0
                    • JMT  

                      3 LITRY

                      0 0
                    • rass  

                      asi tak

                      0 0
                      • Mug  

                        Tak to je dost. Jinak o možnýh příčinách vzniku, tohoto problému chytře pomlčel. Občas se může tato prasklina na ráfku u ventilku objevit.

                        0 0
                    • jecnak  

                      Nevim co byste chteli. Rozhodne jsem dostal odpoved, ve kterou tady nikdo nedoufal. Osobne bych pockal az na vysledek reklamacniho rizeni v jednotlivych pripadech a nepozastavoval se tu nad obsahem mailu a neurcitosti odpovedi. Vzijte se do role pana Starka, tezko muze rict, ze za vsechny praskly rafky muze Mavic a naopak.
                      Je videt, ze Mavic jako firma funguje a ma snahu slusne jednat se svymi zakazniky a to nejen pred tim nez si u nich neco koupi ale i v pripade reseni problemu.

                      0 0
                      • Mug  

                        To nikdo nepopírá ani to tu nepadlo.

                        0 0
                        • rass  

                          prosim? jakou odpoved? a nedoufal? na hore jasne pisu, ze jsem odpoved dostal. a nikdo to konkretne netvrdil, ze se mavic nestara o zakazniky. obecne a myslim, ze to ruzovy nebude a uprimne muzu rict, ze vsichni obchodnici s velem radi prodavaji, ale jakmile maji resit pruser pripadne reklamaci (neprijemnou), tak uz se jim moc nechce.

                          0 0
                        • rass  

                          asi tak

                          0 0
          • rass  

            co je drsny? to je realita jako kazda velka firma, na co taky kontakt? pro koncaky? je koncaci nezajimaj, maji to osetreny pres svy prodejce a ti maji svuj komunikacni kanal

            0 0
            • jecnak  

              Myslim, ze tohle je realita jen ve svete kol, kazdy slusny vyrobce da aspon debilni mail info@domena.com

              0 0
              • rass  

                to je vsude stejny a kdyz tam bude mail tak nebude monitorovanej. takze ve svy podstate jako kdyby tam nebyl.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.