• jakub.karasek

    Zdravím všechny,

    v cyklistice jsem naprostý začátečník, kolo mám od základní školy a loni jsem na něm najezdil cca 200km než se rozpadlo :) Chtěl bych se tomu ježdění letos věnovat trochu více a tak dělám výběrové řízení na nějaký solidní stroj, jezdím 95% po silnicích, zbytek lehký polňačky, rád bych tedy crossový kolo, strop jsem zvolil 15tis. Už jsem prošel spousty obchodů, jak kamenných, tak internetových, ale jediný, co mě vyloženě nadchlo, je http://pcshop.pells.cz/…_d22103.html

    Bohužel nyní již nedostupné.

    Proto se chci zeptat na nějaké alternativy, díky za odpovědi

    0 0
    • scalar  

      Na jakou to potřebuješ velikost? Mám na prodej krásného Pellse 19":

      http://www.cyklobazar.cz/…vidlice-nrx/

      0 0
      • jakub.karasek  

        Velikost 19 – 20"

        Raději bych koupil nové kolo

        Jak je to s řazením? Pokud mě informace neklamou, tak Alivio je řada pod Deore, já bych raději Deore.

        0 0
        • zichis  

          si nakašli, když nevíš co je dobrý. Nabídnout to nákolákům, utrhnou mu ruce.

          jedinej zádrhel kterej shledávám, že to má MTB tácy.

          0 0
          • jakub.karasek  

            Dekuji uzivateli zichis, ze mi umoznil ohodnotit uroven teto diskuze a cyklistu jako takovych.

            Jak jsem psal, jsem opravdu zacatecnik a skutecne nevim, co je dobry a co ne, proto jsem zalozil toto tema abych se dozvedel co nejvic. Pokud je odpoved na zcela normalni otazku ohledne razeni „si nakasli“, tak se radsi vyseru na kolo abych s vama nemel nic spolecnyho

            0 0
            • zichis  

              jak teď čtu tvý další reakce, musím bohužel říct že jsem tě, už jen z toho jak ses uved, odhad dobře. Fouňa, kterej ani nemá na to aby mohl fouňou bejt.

              0 0
              • jakub.karasek