Ahoj. Zajima me tento plast , konkretne ve verzi 2.2 RaceSport 460g 180TPI. Mel by byt v te verzi RaceSport TL-Ready (UST patky?). Uvazuju o tom na predni kolo. Mate nekdo uz zkusenosti, jizdni vlastnosti, zmerenou sirku, atd .. ? Dik.
Ahoj. Zajima me tento plast , konkretne ve verzi 2.2 RaceSport 460g 180TPI. Mel by byt v te verzi RaceSport TL-Ready (UST patky?). Uvazuju o tom na predni kolo. Mate nekdo uz zkusenosti, jizdni vlastnosti, zmerenou sirku, atd .. ? Dik.
Na pohled vypadá zajímajícně – že by konečně opravdu dobrý univerzální plášť od Kontiho?
Je to novinka na rok 2011, takže zkušeností s ním moc nebude.. Sám jsem na něj moc zvědavej!
ideál se ptát na praxi výrobku který ještě není normálně na trhu dostupný :-)
jinak vypadá dobře taky ho mám v užším výběru
dobře tak pár dní dostupný je :-)
asi od včerejška :-), je to můj oblíbenej shop kterej mám kousek za barákem a tak tam pravidelně čučím co maj novýho, jinak bych taky prd věděl:-)
jsem taky zvědavej jak 2,2 pojede v porovnání s Race Kingem Supersonic 2,2, vzorek jak tak na to koukám vypadá že by mohl celkem podržet
Tak jenom doufám, že verzi 2,4 nezabijou stejně vysokýma figurama jako to má MK 2,4. Pokud tam zůstanou takhle krásně nízké, tak by to mohlo být hodně zajímavé.
obcas nekdo jezdi testovaci verze nebo cte zahranicni fora, kde uz treba nekdo neco napsal ne?
NIkde jsem nenašel, že má TL-R patky, jinak asi bude super, vozím zatím RK k nemalé spokojenosti.
Spíše bych se zaměřoval na tento plášť..
Continental Mountain King 2..
http://www.conti-online.com/…King_en.html
Líbí se mi více a myslím si, že pokud bude tak dobrý jako x-king, vím co koupím..:) Váhy vypadají taky hezky.
Na ten se taky docela těším :O)
MKII mi přijde ještě agresivnější než starý MK. Já v předu vozim MK a asi pak obuju i ten nový. Ale do zadu pujde určitě Xking, vypadá tak na půl cesty mezi RK a MK. A pokud by se XK osvědčil, tak bych ho asi zkusil i na předek.
BTW tady http://www.jeffkerkove.net/…ntain-x.html je RK SS 2,2" vedle XKinga 2,4" a jsou více méně stejně široké. Takže žádný balón se ve 2,2 konat nebude.
Takže standardní problém měření šířky včetně dezénu. Škoda, protože plášť větší šíře než RK 2.2 s tímhle dezénem by se mi líbil hodně.
Aspoň ty figury nejsou tak vysoké jako na MK 2.4 a to beru jako obrovské pozitivum. Potřebuju k RK něco slušného dopředu a tohle by mohl být jasný favorit.
Vypadá vcelku podobně jako Schwalbe NN. Zdá se mi nebo je i výška dezénu větší..?!
NN?? zadnou podobnost nevidim, mozna tak s RoR…
Výška dezénu vůči čemu?
Jak to myslíš vůči čemu..? Když to vemu jednoduše, výška vzorku po stranách i uprostřed je si myslím větší o 2–3mm.
Já jsem asi dneska nějak extra netrdlej, ale když píšeš, že je vzorek o 2–3mm vyšší, tak by mne zajímalo, v porovnání s čím že je o ty 2–3mm vyšší.
Ahoj, taky o těchto pláštích uvažuji, dám je asi na předek i zadek…přidávám něco málo, co jsem o nich dohledal…
Opět škoda té nechutné balónovitosti. Snad nějaké „horší“ verze budou menší balóny (jako je to teď u RK).
co ti vadi na balonovitosti plaštu?
Hnusně to vypadá, nic víc :)
mi se to prave libi, vsechno co projde vidlici a ramem je super :) – a na celopevnáka jedine poradné balony :)
muj nazor
mě to naopak přijde parádní :O)
Presne tak,je to parada,pohodlicko :-)
…právě to je jeden z důvodů, proč je chci kupovat, že vypadaj jak balóny :-)
nekdo remca ze nektery plaste jsou nizke a ma pak defekty, nekdo zas ze nektery jsou balony, cloveku se halt nezavdecis…:))
2.2 nebudou v žádném případě balony, budou stejně široké jako MK 2.2 a to jsou dost úzké pláště.
…jak víš,že jsou stejně široké?
Vždyť ta šíře je uvedená v tom článku na iVelu – 51mm – a to je šířka, která přesně odpovídá MK ve verzi 2,2 (bez vzorku).
no, líbí se mi čím dál víc continental jak schwalbe, už asi vede :-)
Hmm, to zní skoro jako PR keci výrobců, pokud polovina bude pravda, tak to bude hodně dobré. Asi si dva kousky v šíři 2,4 koupím a zkusím nasadit na HT – tam bych o menší šíře neuvažoval, i když jestli je šířka 51mm u verze 2.2 reálná, tak je to zcela srovnatelné s vlaštovkama 2,25 a to už jsou dostatečně široké pláště.
Tak zřejmě to nebude takový balón jako RK, ale výška podle fotky vypadá ± stejná, takže zas taková hrůza to asi nebude a pohodlný bude dost. Na HT obuju asi 2,2. I když 2,4 by byly pohodlnější, ale mám obavu, že přední 17mm ráfek by byl moc úzký.
Mám taky 17mm, a přesto ho tam zkusím dát.
Dej potom vědět jaká je šíře.
Hlavně jde o to, kde ty 2.4 sehnat, na bikesportu jsou jen 2.2
Uz jsem objednal, tak jsem zvedav az prijde .. pujde na rafek AC tubeless 21mm, takze bude asi sirokej dost (ta 2.2 verze RaceSport).
Až ho někdo bude mít doma, tak bych velmi prosil o šíři pláště bez vzorku.
S aktuální dostupností verze 2.4 to aktuálně nebude úplně ono, snad se objeví do měsíce.
mel bych ho mit doma dnes nebo zitra, ale pujde na 21mm rafek, na kterym jsou vsechny plaste balony.. (2.1 Crossmark 54mm)
no ja mám ráfky 23mm a continentály MK sú proste neni balóny… 8o)
Já mám tu zkušenost, že ta šíře ráfku na celkovou šíři pláště nemá zase tak velký vliv, rozhodně ti to nenahoní 3mm. Rozhodně je to ale lepší kvůli stabilitě pláště na ráfku – mnohem méně se žvýká při menších tlacích.
napr. Racing Ralph 2.25 stejny plast na RM5 (19mm) 55mm a na AC tubeless (21mm) 57mm. Minimalne ty dva mm tam rozdil je. To je zatim jedinej plast, kterej jsem mel (konkretni kus) nasazenej na obou kolech.
u mě stejný Ralph 2,25" na 19mm a 22,6mm ráfku udělal cca 1mm
z 55 na 56mm
NN 2,25" taky z 56 na 57mm.
uz ho mam, zde mereni:
XK na rafku AC tubeless (21mm) 3bar sirka pres boky 54,3mm , vysku neumim presne zmerit odhad dle prilozene suplery 49mm, sirku pres figury neumim zmerit (figury, ktere vystupuji nejvic do strany nejsou na obou stranach proti sobe), figury nevystupuji vice do sirky nez je bok plaste. Vaha 495g :( (oproti 460 udavanych).
prikladam par fotek, posledni fotka je srovnani Crossmark 2.1 Exception (na rafku AC), XK (AC), RK 2.2 Supersonic (na RM5) – fotka klame (cerna zestihluje), XK vypada nejuzsi, ale mereni ukazuje (zleva doprava) 54, 54.3, 56 .
Váha nic moc, šířka nic moc :-(
Naopak, šířka přes 54mm pro plášť udávaný jako 2,2 je skoro nadstandardní. To bych nakonec mohl zkusit i ty 2,2.
A váhá na tak široký plášť s opravdovým vzorkem taky není vůbec špatná – tohle není FF.
Díky moc za info.
jo, na 2.2 je to pekné. tak nejak je široký MK v 2.4
jen upozornuju, ze na tomhle rafku opravdu jsou vsechny plaste sirsi nez na „obyc“ 19mm
jasne. ja som nameral MK 2.4 54,5mm na 23mm ráfku. na obyč 19ke by mal asi ešte menej 8o)
Vaha me trochu zklamala, ale tohle je ta verze RaceSport, Supersonic bude lehci.
Supersonic podle mě nebude, ne?
bude ale vypada to, ze jen 2.0 verze (440g pisou)
No tak tady rozdíl 20 g nemá žádnej význam. Ale váha u UST je docela brutální :-D
podle mě je ten vzorek moc řídkej a nízkej tipuju že to bude náchylný na defekty :O( (což ukáže čas)
To snad riesi tmel. Pokial sa to nebude prerezavat tak nevidim problem.
lidí co vozej tmel je minimum v poměru s lidma co vozej duše…
No jsou i otevřenější pláště a s defektama neni problém ;-)
hehe to je skoro na utŸavření sázky :O) čí tip bude přesnější :O)
Sem to blbě zařadil, každopádně takovej speedking nemá vzorek skoro žádnej a nikdy sem ho nepích, a toho beru jenom na „prasárny“. Každopádně doufám že do jara se najde dost lidí, co ho otestujou a pak se uvidí :-)
speedkinga jsem píchnul několikrát a pro mě je to jedna z nejhorších gum co jsem kdy dal na kolo :O(
no vidíš a já SK rozříz. Ale z hlediska statistiky jsme oba naprosto nevýznamní.
BTW grip speedkingu mi naprosto nevyhovoval – pro mě (subjektivně) naprosto nečitelný plášť.
No je k ničemu víceméně :-D proto ho beru jenom na praseni.
vzorek vypadá dobre, ale tá váha…
ani ne pol kila na zubatú širokú gumu do terénu je málo. imho.
u RaceSport verze pisou: The Racesport version guarantees necessary protection while having a consistent light construction. Co to presne znamena nevim, ale gumy je na nem dost, oproti ostatnim plastum co mam se skladacima patkama, dokonce uplne v pohode sam stoji..
No že je dostečně odolnej a přitom dostatečně lehkej :-D
prelozit si to umim taky, ja psal ze nevim co to PRESNE znamena :))) Mimochodem to 180 TPI jsem nekde cetl, ze znamena, ze jsou polozeny 3 vrstvy 60 TPI tkaniny pres sebe..
Jop, z popisu to tak vypadá.
3 vrstvy 60 TPI tkaniny pres sebe je už celkom dosť, ne? to už bude celkom tvrdé. možno do toho nebude treba ani fúkať moc vzduchu a urobíš si bezvzdušáky… ;o)
a tých 180tpi je potom dosť zavádzajúci údaj keď vlastnosti budú zodpovedať skorej nejakým 20tpi
Viděl bych to taky tak. Předností vysokého TPI je přece vysoká poddajnost a s tím spojené jízdní vlastnosti. To už bych rovnou mohl nasadit gumovou obruč :-)
Šířka přímo ideální. Vypadá to na horkého kandidáta po sjetí současných gum :)
a myslíš, že x-kingy Tobě vydržej dýl než 500km?
To se musí zjistit, ale víc než 500 km to bude snad určitě :-D. Ale myslím, že různé Maxxisy z hlediska výdrže horko těžko něco překoná. A navíc je budu kupovat nejdřív až na příští sezónu, tak do té doby určitě budou nějaké praktické zkušenosti z provozu.
zatim jsem mel sanci plast projet jen v noci po Suchdole, asfalt, momentalne suchy lesni cesty .. a jede to! Na asfaltu si trochu (malo) zahuci az nad 25km/h, ale napr. s NN 2.25 co vozim vepredu vetsinou jede nesrovnatelne (lip samozrejme:). Jak podrzi na vlhku, korenech, sutrech zatim netusim, snad o vikendu..
Ze bych konecne nasel pro me idelani univerzalni kombinaci (XK 2.2 vpredu, Maxxis Crossmark 2.1 Exception vzadu) – zatim to vypada dost nadejne! Sirka temer stejna (napr. kombinace XK 2.2 vpredu a RK 2.2 vzadu by vubec nesla, protoze zadni kolo by bylo vyrazne sirsi nez predni), Crossmark na zadni kolo se perfektne hodi – temer souvisly vzorek ve stredu plaste, jede fantasticky, zaroven dobre brzdi (ma takove protismerne zarazky), XK na predni vypada taky nadejne, ze dobre jede uz celkem beru za overeno i za tech pak kilacku, ted jen aby rozumne podrzel. Vydrz zase tolik neresim, na defekty bude NoTubes (zatim Rubena light duse).
Tak co, nějaké nové zkušenosti.
Má ho už někdo jiný, zkoušel ho někdo měřit na menším ráfku?
Čekám, zda se objeví verze 2.4, tu bych asi zkusil.
tak za me max spokojenost, cca 100km, blaticko uz bylo, mokry listi (na mokrym asfaltu) uz bylo, mokry sutry,koreny byly a vsude podrzel uplne perfektne a pritom porad jede, jedine co nebylo je hluboky a mazlavy blato, ale na to stejne neni urcenej. Napr. dnes na projizdce se strhla docela prutrz, okamzite vsude potucky vody, kaluze, blato a ja zajel muj referencni usek v okoli Suchdola co jezdim na suchu (!) za 35min (to jsem driv jezdil na NN/RR nebo NN/RK) za 33 min (ted XK/Crossmark) vcetne zastavky na vycisteni brejli a prevlikani mokry bundy za jinou mokrou bundu. Ja vim, srovnani jak noha, navic mam taky novy (lehci) kola, ale lepsi srovnani nemam a nebudu mit.
Nedokazu posoudit zas takovy niance jestli podrzi o chlup lip nebo hur nebo stejne jako Nobby Nic a jak se chova v agresivnim naklonu (to nejezdim), ale za me laika je result takovyhle: Podrzi radove podobne jako Nobby Nic 2.25 (tedy hodne dobre) a zaroven vyrazne lip jede. Jede radove podobne jako Racing Ralph 2.25, ale zaroven vyrazne vic podrzi. Jo a taky perfektne vytahne z podelny ryhy. Vse plati pro predni kolo, na zadnim ho nemam a ani neplanuju.
Díky.
Asi nebudeš mít změřený, jakou šíři má na stejném ráfku ten RR 2.25, to by pro mne bylo srovnání, které by opravdu hodně pomohlo.
je to obrovskych 57mm (byl to kus uz notne vytahanej), vozil jsem ho tam chvilku nez jsem koupil ten X-King, ale na prednim kole mi vubec nevyhovoval.
To máš fakt nějaké zázračné ráfky :-) Jestli je XK o 2?5mm užší, tak to s tou šíří zase nebude taková sláva. Uvidíme, co naměří další uživatelé.
XK meren novej, RR radne jetej – minimalne 1500–2000 km. Ale jo, rekl bych ze ty rafky pridavaji ty 2mm oproti RM5.
Co vozíš na zadku? Plánoval bych jej do předu a dozadu RK 2.2 Jak je na tom XK 2.2 s šířkou oproti RK 2.2?
na zadku Maxxis Crossmark Exception 2.1. Vychazi mi to na sirku takhle: XK 54.3mm, Crossmark 54mm, tj. skoro stejne. V pripade RK na zadek bych mozna volil spise 2.0, protoze 2.2 by byl o dost sirsi nez ten XK vepredu. Doufam, ze pisu srozumitelne.
byl by širší o 2–3mm to je prd ať dá 2,2
no ale jestli se nepletu, RK 2.2 je o dost vyssi, coz uz vypada fakt divne :)
Jestli je to na HT, tak čím víc tím líp. A že to blbě vypadá, na to bych se vybodl…
race je celkove možná vyšší x má zase vyšší vzorek hehe
tak cca 300km a trosku zmena, 2× jsem si ustlal, prekvapive na suchu, v obou pripadech to bylo podobne – predni kolo ujelo na slabe vrstne pisku na tvrdsim podkladu. Jasne, jezdecka chyba, ale mam takovy pocit, ze s NN by se mi to nestalo (rozhodne se mi to nestavalo). Naposledy vcera po ceste k Hnojovi pro novy brzdy. Vysvetluju si to tim, ze nizsi vzorek „nepropichne“ tu vrstvu sypkeho na tvrdy podklad..
Na mokru porad 100% spokojenost.
Tak to držim palce, s Tim Maxisem. Ve stejném terénu a tlaku jsem testoval Ranchero 2.0 eXCeption a Schwalbe RaR 2.1 EVO, obojí na zadku, oba pláště dostaávaly celkem kopr = stopu jsem moc neřešil (jižní Brdy). Obava z „igelitové“ stěny Maxxisu nebyla neoprávněná – po 10km průřez bočnice cca 20mm. Schwalbe (kupodivu) to projel úplně vpohodě + rychleji a jistěji. Od tý dobý věřim Ralphovi všude a zatim nezradil :) Teď mě teda nahlodává Race King :)
K vánocům jsem měl už od přítelkyně domluveno že mi koupí RK supersonic (šetřím ji práci s vybíráním dárků)
Co myslíte jen od pohledu, nebude XK na RK ztrácet na pevné hliněné, rovné cestě, případně na asfaltu?
Chci co možná nejrychlejší plášť na HT se vzorkem. Jezdím na něm jen zpevněné cesty vyježděné v lesích a občas i na asfaltu.
Pokud nejezdíš moc technickejch věcí, tak si myslím, že bude RK lepší.
Vrchol techniky je na HT pro mne nějaký výjezd v lese po kamenité cestě plné jehličí na které jsou kořeny:-) Mám takové jedno místo, kde když je mokro stejně to vyšlápnu s kolem na hřbetě, ale na suchu se zase různé semi slicky nechytaly, proto chci nějaký vzorek.
No co já mám velmi krátkou zkušenost s RK, tak při trošku prudším výjezdu ve stoje má tendenci furt prohrabávat a naopak ve sjezdu vůbec nebrzdí. Tož tak. Ale je zde milion lidi, kteři jsou s nim max. spokojeni.
Hmmm, mě jde přeci jen spíše o to odvalování po pevném povrchu, tak tam to asi bude jasně pro RK ss. Ty výjezdy je jen tak 5% trasy.
Na to co popisuješ bych volil pravděpodobně RK, je přece jen hodně rychlý, verze 2.2 přidá na jistotě v terénu, ale tady bych možná zkusil i tu 2.0.
EDIT: zase na druhou stranu převaha asfaltu nebude tomu plášti úplně vyhovovat z hlediska životnosti, ty nizoučké výstupky se asi rychle sjedou, takže bych se zamyslel, jak moc toho za rok nejedeš, abys pak v polovině sezony nemusel brát pláště nové.
Racekinga jsem zlikvidoval po víc jak 5000km do hladka podle mě životnost dobrá…
Tak ale asi nejezdíš převahu asfaltu, tam by mohla být výdrž zlomková.
převahu ne ale najezdím na něm dost takže i kdyby jezdil čistě po asfaltu tak ty 4OOOkm určo v klidu najede…
Nemá se cenu přít, ona je to spíše akademická debata. Taky záleží, co si představovat pod pojmem sjetý plášť. Jestli píše sjetí do hladka, tak to už je (z mého pohledu) trochu extrém. Běžně měním pláště v polovině vzorku, protože pak už ztrácí většinu svých vlastností. Takže pro mne by stejný plášť byl použitelný třeba jen na polovinu km.
ja ho budu jezdit na prednim a az ho trochu sjedu, tak ho prendam na zadni a pokud se na prednim osvedci, tak koupim novej na predni a takhle to muzu tocit dal..
už jsem to tu někde psal ale přijde mi to vyhazování peněz navíc i takhle sjedu sady plášťů během sezóny a kdybych to dělal jako ty tak jen na pláštích bych potřeboval sady a to mi přijde zbytečný obzvášť když kolega jezdí hlavně silnici…
Však jasně, každého přístup a každého preference.
Jen upozornění na to, že výdrž pláště je z mnoha důvodů dost subjektivní záležitost.
Ono i 2000 km by byla dobrá výdrž. To ještě nemám najeto za letošek. A příští rok to budu dělit mezi dvě kola. Jinak samozřejmě šíře 2.2. Asi toho RK vezmu a XK by se mi líbil na fulla. MK už je pro mé potřeby moc. Respektive by nebyl, ale jezdím občas s kamarádama na nafoukaných HT a já potom s pláčtěma foukanýma na 2 bar a velkým vzorkem trpím.
Na základě vlastní zkušenosti můžu říci, že ty 2000km s dobrým vzorkem vydrží.
lidi, co všichni šílíte z toho asfaltu? Nejvíce pláště pojídá přece kamení.
Já jezdíl skoro 50% asfalt a pořád i po víc jak 5 tis. km vzorek víc jak poloviční!
tak to ja mel uplne opacny pocit. Na to jak je to maly vzorek perfektne drzi, brzdi atd. A to jsem navic jezdil jeste 2,0… 2,2ka na tom musi byt jeste lip…
Já se taky přidám s dotazem:
Doteď jsem měl vzadu Schwalbe RR (od výroby) a po 1800km je úplně nadoraz. Jednak mě napadlo koupit znova RR, nebo dát dozadu přední NN, který i ojetý má pořád celkem dobrý vzorek (dopředu nový NN), nebo koukám na RaceKing dozadu a až budu měnit přední, tak místo NN dám XK.
Co si mslíte o srovnání RR a RK, případně NN a XK (pokud tyhle 2 už někdo porovnával)? Trochu jetej NN vzadu bude asi pořád pomalejší, než RR nebo RK, co?
podle ohlasů v mém okolí je raceking lepší jak RR
podle me hodne dela reklama…
ptal jsem se borce co nam kontiky dovazi a jak ve velu napsali ze jsou RK dobre tak je vzalo 2× vic lidi… jak zas nekdo napise ze je RR lepsi tak se kontiku tolik neproda… :D
samozrejme kdo vyzkousel oboji tak sahne po tom co je mu bliž ale pokud tuctový zakazník neví tak se díva do techto " odborných " casopisu :D
samozrejme kdo vyzkousel oboji tak sahne po tom co je mu bliž
Takže to prostě vždy dopadne tak, že půlka poradí RR a druhá RK. Já jsem pro RR, který je dle mého univerzálnější, RK z mého pohledu není úplně univerzál – objektivně je rozhodně o fous rychlejší a v šíře 2.2 i pohodlnější a objemnější.
Tak to je snad normální, že lidi čekaj na hodnocení od jinejch aby nemuseli vyhazovat peníze za vlatní testování. Já jsem třeba RK 2,2 už chvíly obdivoval a potom co sem se na nich projel na HT a suchejch kamenitejch cestách sem se ujistil v tom že to je moc pohodlnej a rychlej plášť. To kolo jelo jak namidlený a ani muj zadek neprotetoval po přesednutí z epica. A když to pak napsali i v testech tak mi to eště posychrovali. Myslím, že je obuju i na svý kolo, možná v kombinaci s Xkingem
Také by mně velice zajímala zkušenost bikera, pokud tu takový je, který měl možnost porovnat mezi plášti Schwalbe zadní RaR a přední RoR/NN a plášti Continental zadní Race King a přední X King/MK …
skoro vsechny tyhle plaste mam (krome RoR), takze poporade: MK 2.2 je uzovka, MK 2.4 mam moc velke figury – vubec jsem si k nemu ani v jedne variante nenasel cestu. Jezdil jsem nejakou vyznamnejsi dobu tyto kombinace: NN/RaR (oboje 2.25), NN/RK (2.25 a 2.2), XK/RK (2.2/2.2), a finalne XK/Crossmark (2.2/2.1). Moje pocity, jak jsem uz psal vys, ze XK na predku jede lip nez NN a (skoro) stejne podrzi, RK na zadku jede o strasne malickou trosku lip nez RaR, ale je horsi v blate. Nejrychlesi varinta je ta moje posledni XK/Crossmark. Z Tve nabidky bych si asi vybral tuto kombinaci XK/RaR pokud se neceka uplne sucho, pokud sucho tak RK/RK a nebo v narocnejsi terenu XK/RK.. Asi jsem nepomohl jak sis predstavoval :))
Překvapuje mě, že XK na předku podrží jen o málo hůř než NN. To by nový MK mohl být hodně slušný držák.
vsude pisu ze je to muj pocit, tak to neberte tak uplne za bernou minci. Nejsem zavodnik. Proste se mi to tak jevi, ale muzu se mylit. Nejlepsi je vyzkouset si to sam .. :))
Nevite jestli se uz da v CR sehnat 2,4" verze X-Kingu? (idealne RaceSport nebo Protection)
Pokud vím, tak ne, ale nemělo by to už moc dlouho trvat.
Už ho někdo zkoušel i na zadním kole? Celkem by mě zajímalo porovnání XK s RK, rychlost, záběr atp.
Taky bych je chtěl vozit i vzadu, abych mohl kola protáčet (dozadu dát přední a dopředu nový), takže mě zajímá odpovd na stejnou otázku.
to jako že si pak dáš ojetej plášť zezadu dopředu???? :-)
To neděláš dobře Jaromíre, … to se ti jednou vymstí
„dozadu dát přední a dopředu nový“ z toho je snad jasné, že to myslí opačně než jsi napsal, ne?
no jo, uz to vidim, ja myslel, ze si chce koupit dva a az sjede zadni, ze je jen prohodi :-)
Tak s váhou to není tak slavný, jak to vypadalo..
Místo udávaných 460g jsme nenavážily hodnoty nižší než 520g, výška vzorku cca jako u RR.
a je to opravdu ta nejlehčí verze? nezdá se mi že by zrovna conti s váhou kecal.
Kupováno z kupkola.cz, i oni uvádí 460g..:/
ja navazil co jsem daval uz vyse 495g, Conti udava opravdu 460 pro RaceSport 2.2 verzi. Takze kecaji, ale 520 je nejak moc.. Ale zas kdyz to vazily jen zensky .. :)
Jen tak trochu od tématu, ale o hmotnosti – objednávali jsme i Nobby Nic EVO 26×2,1 kevlar – 2010, uvádí váhu 495g; naváženo 501g. Váha váži určitě dobře:)
oficialny udavany vahovy rozptyl je u schwalbe 8%(je to volakde v poznamke v katalogu takymi uplne malinkatymi pismenkami :-) ). ak predpokladame ze u conti v tomto nebudu o triedu lepsi tak do 500g oproti udavanemu je este OK, 522g je uz dost vela. (14%).
a jak jsou objemný nafouklý? (+na jakým ráfku?)
To netuším, jsou kámošovi, akorát jsme objednávali společnej balík. Bude je dávat až na nový zaplet. kola, pravděpodobně XT.
tak po cca měsíční zkušenosti mohu tyto pláště opravdu jen a jen DOPORUČIT !!!, klady : neskutečně rychlý(na to že to jsou 2.2 jsem až přemíru překvapen)!,na relativně ,,nízký,, vzorek slušně zabírají ve středně těžkém terénu a na trávě, na mokru též perfektní !!, zápory : trochu nejisté při brždění, možná je to jen o zvyku(RR byli klidnější).
Doteď jsem jezdil na Schwalbe RR a jak všude tyto pláště chválí s rychlostí, ano byli rychlé ale na X-kingy nemají, jedou úžasně !
to vypadá slibně, až sjedu cont. supersoniky tak pravděpodobně vyzkouším
je to tak ;), jezdil jsem pláště 2.0 pak jsem přešel na 2.1 RR a bál jsem se že budou pamalé ale jeli perfektně, odešel jsem od nich kvůli neustálých defektům, už jsem jim prostě přestal věřit po tom co jsem co druhou vyjíždku lepil a bál jsem se pomalu zajet do terénu, díval jsem se po nových a X-kingy mi padly do oka, zase šířka o něco větší 2.2, ale doopravdy překvapily, na tu šířku jsou i velmi tiché, pláště se mi zdá že vůbec nehučí, aspoň do rychlosti než to začíná přehlušovat vzduch.
Jaká je výdrž/sjetí po kolika km?
zatím po cca 400–500 km tk 95%, skoro nulová ;)
A mohl by jsi změřit skutečnou šířku té 2,2ky?
zkusím, ale o žádný balón se nejedná ;), šířkou bych ho přirovnal k S RR 2.25
Vozíš ho i na předku nebo jen na zadku?
předek i zadek
Můžeš ho porovnat s nějakým jiným pláštěm v tom, jak na předku drží?
asi ne…o není vyloženě špatný, jen jsem se zmínil o tom že RR byl klidnější, možná to je jen můj pocit ;)
Skúšal už niekto RaceSport/Supersonic s tmelom ?
Tak dneska mi konečně Xking přišel. Váha je 515g ±2g, mám blbou váhu. Ale co sem se díval, tak Conti na svých stránkách váhu upravilo z 460 na 490g. Asi jim došlo, že nejsou schopní to dělat s takovou váhou.
Ahoj,
nějak se mi nedaří narazit na tento plášť a vlastně ani na zn. Continental v Praze… má někdo nějakou radu kde se dá koupit?
www.bikez.cz …konkurenti prominou, ale jiny prazsky neznam…asi maji spatnou reklamu;)
děkuji :-)
XKinga ale v nabídce nemá, aspoň na netu ne. Krom toho ty ceny contíků…
Jen tak mimochodem, na bike24 už mají XK 2,4". Někdo je tady sháněl.
Určitě když napíšeš mail na bikez.cz tak se ti ozve se zprávou, že má tyto pláště i v těchto velikostech a za stejnou ve většině případů lepší cenu.
Možná jsem je zahlídl v Intersportu Na Příkopě. Galerie Myslbek, možná…
Mám objednaný plášt raceking 2,2 na zadní kolo, na přední jsem chtěl mountaina. (supersonic měly být oba)
Dneska mi volali, že mountain nebude :( Co teda dát k tomu zadnímu chudákovi a v jaké velikosti? Mě teď šeci doplancali že pomalu nevím čí su. Mountain moc nevydrží, tak jestli vzít xkinga. Nebo mountain2 …
Mít ho můžu, ale nějak jsem se zamyslel. MK má jemný vzorek který se strašně sjíždí, ale jsem s ním spokojený … teď jen opravdu nevím jestli radi nevzít ikse, ale zase jestli 2,2 nebo 2,4.
MK2 už vyšel nebo jak to je?
ano,akorát ta cena je poněkud vyšší http://www.stopbike.cz/…/produkt.php?…
sám bych šel ale do XK
Ale vždyť to je stará verze. Krom toho ta cena je dost mimo…
Nový přepracovaný vzorek vypadá takhle http://www.conti-online.com/…King_en.html
Viděl sem ho v prodeji akorát na bike24 a už je tam vyprodaný. Ale s XK to bylo stejně, první se objevil tam a za chvíli se prodával už i u nás. Takže hádám, že se brzo objeví.
á tak to sorry za mystifikaci
Já bych teď k RK na zadku dal dopředu spíš XK. MK sice teď vpředu vozím, ale že by mě ten plášť nějak oslnil, to fakt ne. Sice na MKII sem hodně zvědavý.
Ale na HT teď přezouvám vzadu z RK na XK a uvidím jak to pojede, případně se vrátím k RK.
Každopádně vpředu až sjedu MK, tak tam dám XK. Prostě se mi zdá, že ten MK už je trochu zbytečný.
jj taky se mi to tak zdá lepší, mě se nelíbí jak se ohlodává MK.
No a ted jsem v pasti :) Mel jsem v planu predek i zadek RoR 2.25. Vim, ze se na zadku RoR rychle sjizdi, ale RaR ve 2.25 nechcu kvuli vyssi vaze. Nebo dat predek RoR 2.25 a zadek RaR 2.1 :)
nebo XK 2.2 predek i zadek? realnou vahou na tom bude podobne jako RoR. zivotnost by mohla byt vyssi.
Co myslite?
upresnuji, ze budu vozit bez duse
čau, měl jsem RR 2,1 a přešel jsem na Xk 2,2 → plášt jede snad ještě víc než RR, jsem spokojen ;), váha přesně 502g !
v tom pripade me jeste napada kombinace RoR 2.25/XK 2.2
Mám na RoR 2,25 evo najeto přes 1000km a vzorek je skoro jak nový:-)tak nevím teda jestli se rychle sjíždí…A myslím na zadku ve předu je jak nový.
JAký je prosimtě ten RoR 2.25" balon? Uvažuju o něm dopředu na fulla. Respektive, můžeš mi změřit rozměr – šiřku a výšku? Dík.
Kola RM5 takže 19mm,šířka 55mm,výška 51mm bez vzorku,vzorek cca 4mm.
Hmm, tak to je větší objem než NN 2.25. Ten má šířku 54 mm. Díky, asi do nej pujdu.
Kola RM5 takže 19mm,šířka 55mm,výška 51mm bez vzorku,vzorek cca 4mm.
tak sjizdeni pneu zalezi na mnoha faktorech. ja jen pisu, co jsem tu na foru pochytil…
Tak nez sem si precet tohle vlakno, byl sem rozhodnut pro kombinaci MK 2,4 predek a RK 2,2 zadek na fulla. Ale ted nevim, zda nebude lepsi XK 2,4/RK 2,2 nebo dokonce XK 2,4/XK 2,2. Chci aby to trochu jelo a slo to pouzit i do jarniho bordelu v lesich (bahno, koreny, mokry sutry nebudou vyjimkou). Chapu, ze poradit tady bude tezky, ale budu rad za kazdej nazor.
Asi nejlepší kombinace by byla XK 2.4 dopředu a XK 2.2 dozadu. RK není plášť do bláta, XK by to mohl snášet líp. Ale hlavní problém bude asi sehnat XK 2.4", zatím jsem ho nikde neviděl v nabídce, všude mají jen 2.2". Proto třeba volím místo XK 2.2 dopředu RoR 2.25", který je větší balon.
Presne jak rikas, 2,4 nikde :(. Psal sem mail na 3 eshopy, zda budou v dohledne dobe, tak pak napisu co a jak…
Maro koukam, ze mas stejny kolo, co rikas na ty plaste co tam jsou origo(purgatory/captain c)? ja na nich dneska jel a ten predni OK, ale zadni mi prisel hroznej.
X-king 2,4 v racesport a protection verzi skladem:
diky, ale nejde platit pri predani. a vubec netusim, jak je to s posilanim penez do zahranici a pak co taky kdyz plast dojde poskozenej…
Když dojde poškozený, tak to vyreklamuješ úplně stejně jako u nás. Poštovné je z bike24 jen 6 euro (zdarma až nad 250 euro), takže skoro stejné jako z českých eshopů.
Zaplatíš normálně kartou.
A placení při předání stejně není k ničemu dobré (když tě někde budou chtít podvést, tak dobírka nic nezachrání), to jen v ČR všichni tak bazírují na dobírce.
Mám tam už nejméně 15 objednávek, včetně i nějaké dražší (20tis. Kč) a vždy bez problémů.
Zrovna pláště tam občas beru taky.
Pokud někdo ale nakupovat v zahraničí nechce (samozřejmě ne vždy je to výhodnější), tak jeho chyba.
Je to přesně jak píšeš. Purgatory je v pohodě plášť, ale Captain je strašně pomalá lemra :). Je to nějaká měkčí směs, moc nejede, ale docela dobře drží. Já ho používám třeba teď v zimě při ježdění na zamrzlých cestách, kde docela drží. Sice vypadá, že by mohl jet, má poměrně hustší střední běhoun, ale nejede. Tady je to asi otázka směsi, ze kterého ta guma je.
Jinak mám nachystaného dozadu RK 2.2, až bude sušeji.
na koloshop.cz je maj mit do tydne ve verzi RS 2,4 za 740
Tak vyčkám a pokud to bude pravda, tak možná ještě přehodnotím toho RoR 2.25".
tak jsem se po jedne sezone rozhodl zmenit plaste – jezdim na RK 2,0 , se zadnim nemam problem, ale predni byl docela adrenalin, ale na mnoha zavodech na blate jsem se tusim nikde nepolozil. projizdel jsem toto forum a nejlepsi volba by mela byt XK 2,2 tak jsem projizdel eshopy a narazil jsem na tohle: http://www.bikesport.cz/…d.-2011_2910 neni to supersonic, ale ani drat, takze se mi docela libi
myslite, ze to bude dobra kombinace? jezdim vsude,kde se da, ale rychlost je asi hlavni, ale zase jak rikam ta 2,0 vepredu bylo obcas na silne nervy
jeste jsem se dival po NN 2,25, ale podle diskuze by mely byt trochu pomalejsi a trochu stabilnejsi,ale zalezi ktere se tu srovnavaly, ale ta cena je jinde
Tady je máš levné http://www.kupkolo.cz/…n_90159.html
aha, tech jsem si tam nevsiml, no trak ted se zase nemuzu rozhodnout:D ale nerikal tu nekdo ze NN jsou nachylne na prorazeni?
Jezdím kombinaci NN vpředu a RR vzadu. S NN jsem neměl nikdy žádný problém, ani jediný defekt. Zato na RR mám defekt poslední dobou celkem často… A tak přemýšlím o X-Kingovi, asi do něj brzo pujdu. Zkusím ho vzadu a možná bych ho dal i dopředu…
Hmm, tak toho si koupím a hodím pak dozadu na fulla.
To mě docela zajímá, tenhle plášť . Co to je teda zač? Jako že je to kevlar, ale má to nějakou tu obyčenjnější směs? Takhle v tom balení 4 to vychází cenově velmi pěkně, tak mě zajímá, jakej bude rozdíl oproti např. XK 2,2 RS. Co myslíte?
hej, nemá Black Chili
oproti RS verzii bude vyššia hmotnosť a asi aj lepšia výdrž :)
niekde som čítal, že šedé verzie sú OEM, čiže preto tá nízka cena…
Podle stránek výrobce je ta kevlar verze skoro o 100g těžší než RS… to na obvodu kola není úplně marginální… přilnavost bude u RS verze asi taky lepší než u tý obyč směsi u kevlar verze, co?
mne onedlho príde drôtená verzia na skúšku – 640g :) Na začiatok beriem lacnejšie verzie a ak v teréne podrží, pôjde rýchlo (v porovnaní so schwalbe FA) tak možno kúpim aj RS verziu…
Osobne som žiadny plášť s Black Chili dlhodobo nejazdil, takže neviem porovnať. Ale údajne by to mala byť o dosť lepšia zmes :)
K čemu je dobré na zkoušku brát levnější verzi plášťů s úplně jinou směsí? Tím přeci pro ty pláště s lepší směsí nevyzkoušíš vůbec nic, protože se budou chovat úplně jinak.
Třeba právě tu rychlost nevyzkoušíš, protože bez Black Chili je mnohem pomalejší. A grip to samé.
potrebujem odskúšať dezén – aj ako sa zanáša v blate a pod., je mi jasné že drahšia verzia bude lepšia ohľadom rýchlosti/gripu :) Ono rozdiel v cene 13 eur oproti 37 je dosť… Ak sa osvedčí, potom ten lacnejší posuniem na starú meridu kde nahradí 800g CST plášť :)
Jo je to ta obyčejná směs, podle mě i tak celkem dobrá, pokud je to teda ta co z ní jsou i kevlar RK. A nevyrábí se v Německu, ale někde v Asii. Ale je dost možné, že bude užší než RS. Aspoň po zkušenostech s kevlar RK. Taky sem si říkal, že bych ho testnul, RS co mám a ještě sem ho neobul bych dal dopředu a tenhle dozadu. Váha by měla být 580g.
Bude mhohem pomalejší. 29tkový RK bez Black Chili v měření dopadnul opravdu hrozně a byl mnohem pomalejší než RK s Black Chili. U XK to bude jistě podobné co se týká rychlosti a těch směsí.
Neměl bys nějaký odkaz na to měření? Tohle by mě dost zajímalo. To že Chili pojede líp sem čekal, ale že až tak drasticky…
Jen už na vlákno, kde jsou dávaný výsledky z mnoha různých měření bike magazinu.
http://forums.mtbr.com/showthread.php…
Někde ke konci stránky. Koupíruji z toho RK a pro srovnání RaR:
conti race king 2.2
32,2w
cornering 8/12
traktion 5/12
„no black chili, so a high weight, high rolling resistance“
schwalbe racing ralph 2.25 evo
26,6w
cornering 10/12
traction 8/12
„best choice for marathon or cc races“ test winner of these four tires.
A pro srovnání situace 26tek. RaR se pohybuje v poslední době u 26tek pořád kolem 25W. A RK se drží pořád o chlup níže, kolem 24W.
A do 30W se vejde i třeba v pohodě NN (ve 2,25 kolem 28–29W). To jen pro ukázku, že ne už tak málo přes 30W je fakt bída s nouzí.
Navíc i hodnocení jak drží má o hrozně moc horší než RaR. A RK s Black Chili vychází v testech v hodnocení gripu podobně jako RaR. Takže opět je na tom vidět i jak drží o hodně hůře.
Šel bych rozhodně do verzí s Black Chili (ať už to je RK nebo XK).
Dík.
Díky, takové rozdíly sem fakt nečekal. A zdá se, že brzo otestují i XK a MK. To sem zvědavý jak to dopadne.
Mloku, nevíš, jaký má valivý odpor WTB Nanoraptor 2,1 kevlar? Nikde to nemůžu najít.
Ten jsem taky nikde neviděl změřený.
Wow, díky moc za info, tohle mi zrovna poslední týden vrtalo hlavou, jaký vliv má jiná směs při stejném vzorku, tedy jestli se mi vůbec vyplatí připlatit za XK RS nebo šetřit a brát ty obyč asijský… Tak už mám jasno.
Zároveň se tím taky vysvětluje, proč mě obyč drátový RK tak štval, když si ho všichni celkem chválí..
Nemáte někdo výsledky z tohohle testu? http://www.bike-magazin.de/… Sice dvě éčka by mě nezabily, ale nemám paypal. Ale zakládat si ho a platit, jen kvůli zvědavosti jak to dopadlo se mi moc nechce :) Zvlášť když to časem stejně někdo někde pustí do světa.
Nemám ještě staženo, 2 eura jim zase klidně dám, ale beru to vždy po více měsících, abych za ty 2 eura stáhnul článků více najednou.
Výsledky pro 29tkové pláště z toho testu jsem v tom odkazu, co jsem dával a ty čísla, co jsem přímo vložil jsou právě z tohoto testu.
Tak co, něco nového? Přibyl nějaký další majitel X-Kingů? Mohl bych poprosit o přeměření šířky těch plášťů? Když tak k tomu dopište přesný typ X-Kinga. Díky moc!
Podle těch rozměrů vypadá X-K 2,4" RC a RK 2,2" SS na pěknou jezdivou kombinaci… Já ale nedočkavě čekám na MK II, s ním je to nějaké zabrzděné :-(
Tak MKII RS už mají na kolokrámu. A vypadá že i na bikesportu, ale zatím jim nějak blbne systém nebo co, cena 10k a není skladem :D Každopádně mají RS i Protection. A hlavně co mě zaujalo je nový RK RS, ze supersonicu sem měl trochu strach, přece jen je to dost šlupka a co sem se tu dočetl o problémech s utěsňováním mlíkem… Až bude sucho asi ho obuju na zadek, jaro odjezdím na XK.
Super, díky za info. Teď už jen počkat, až je někdo koupí a změří skut. šířku :). Já uvažuju nasadit MK II + RK nebo XK, jen právě nevím jaké šířky zvolit.
Abychom tady nečekali každý na každého a pak neměli změřeného vůbec nic :-)))
Na ráfku Mavic XM117 (17mm) je X-KING RS 26×2,2 (skládací patka) široký přes boky pláště bez vzorku cca 50mm, výška pláště od patky ráfku po vrch vzorku je cca 47mm. Vůbec netuším kde těch 2,2 šířky v označení vzali. Geax saguaro 26×2 kevlar je široký snad 51mm. Hmotnost tohoto X-kinga je cca 480g. Zklamala mě šířka, příští týden mi dorazí X-kingy RS v šířce 2,4, pak je změřím.
Tak Continental udává šířku přes vzorek, a taky je otázka na jakém ráfku to měří. Mám pocit, že to tak měří více výrobců, jen uživatelé to musí mít bez vzorku. Takže podle jejich měřítek s odpovídajícím ráfkem by ten plášť těch 56mm mít měl.
změř a pak to sem dej.
To budes davat ty X-Kingy 2.4 na 17mm rafek ? Pokud jo, tak pak napis, jak se to zvejka. Diky.
taky by mě to zajímalo … MK se mi žvejká i na 18mmm :D
tak ho nafoukej
tede nafoukám, pláště ti dovezu až na nich najedu tak 3000km :D
xshreck prece fouka poctive vsechno!
ano :)
Díky Václave za dobře popsanou informaci.
Tak to má vypadat :). Taky se pak přimlouvám za přeměření toho X-K 2,4"
Což znamená šířku cca jako Schwalbe RaR EVO ve 2.1"? Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit, kdo jezdil oba na stejným ráfku? Trošku se tý 2.2 šířky bojim, u RK mi vyhovovala víc 2.0", ale XK vypadá výrazně užší, ne?
Předevčírem jsem nasadil RaR 2,1 EVO PaceStar 2011 na uplně stejnej ráfek jako václav56 a světe div se, šířka pláště bez vzorku 50mm.
Tak to asi fakt půjdu do těch 2.2", Schwalbe ve 2.1" jsem loni jezdil a přišli mi v pohodě…
Za mě rozhodla cena na Kupkole, za 670 nešlo jinak. Takto levný XK 2,2 jsem neobjevil. Teda se studentsou slevou na koloshopu za 711, ale maj tam divně popis, musel bych pátrat a stejně by to vyšlo dráž.
No, je to nový plášť, je hned ve slevě a píšou expedice 5 dní. Něco mi našeptává, že bych se ho nedočkal. Ale jestli to opravdu posílají, tak klobouk dolů před nima.
Nebude to nějaká druhá jakost nebo tak? :D
to ti řekne xshreck příští týden. :-)
jojo já jsem hooodně zvědavý :-)
No, to už počítám v tý akci nebudou… No, asi to risknu, za tu cenu je klidně hodim na druhej bajk…
Dejte pak vědět, do kolika dní došly.
Tak jsem to taky risknul a objednal 2 ks :-)
Ted mi prislo potvrzeni o odeslani s cislem baliku.
Mně taktéž.
Že bych taky vyzkoušel i když jsem původně chtěl MK+RK? :-))
Chlapi tak to čumim. Za kolik to musej teprv nakupovat, to už pomalu zavání dumpingem.
POZOR – balicek sice dorazil a plaste „pouze“ kevlarove (vazeno 700g) – takze to vracim zpet :-(
Tak bohužel stéjná zkušenost, taktéž dorazila pouze verze kevlar, nikoliv race sport. Váha 630–680g namám úplně přesnou váhu.
Tak to můžou strčit někam. Původně jsem je měl v plánu taky vzít na BS, předpokládal jsem váhu kolem 580ti gr. jak někdo vzpomínal, ale pokud mají 700, tak je brát nebudu.
Nemáte náhodou někdo špatnou zkušenost s objednáváním těhle plášťů z Bikesportu nebo z novekolo ? Rád bych se vyvaroval tomu, že mi pošlou obyč verzi a budu to s nima muset nějak řešit. Dík.
Bikesport je myslím dostatečně spolehlivý.
Myslím že nepošlou obyč. kevlarovou verzi místo RaceSport. Třeba Bikesport inzeruje obyč. kevlarové zvlášť, tak pochybuju, že by schválně poslal místo RS tyhle. Ne že by se to nemohlo stát, ale bylo by to spíš nedopatření.
Jinak včera mi z BS dorazil tento plášť XKing 2.2" RaceSport. Zítra si ho přivezu domů. Vypadá hodně dobře.
Budeš ho dávat dopředu nebo dozadu ?
Půjde dozadu, v sobotu ho tam hodím. Vepředu mám už Rona 2.25". To je slušný plášť s velmi dobrým gripem, ale dozadu bych se ho bál dát :).
O týhle kombinaci jsem taky přemýšlel, ale asi radši dám 2 X-Kingy abych je mohl přesouvat zepředu dozadu. Dojíždět toho Rona vzadu se mi moc nechce.
abych je mohl přesouvat zepředu dozadu – jaky to ma smysl?
diky moc, uz jsem chtel objednavat…
Taky tak, akorát moje váží 610 a 620g, jdu jim napsat mail, jak to mám řešit. Už je nás docela dost a mohlo by to zajímat ČOI :).
Já už jsem jim taky psal a upozornil je na popisek zboží, že to není verze RaceSport, uvidím co odepišou.
Tak to změnili. Naštěstí pro ty, kteří už koupili, na faktuře mají uvedeno RaceSport…
Tak jsem dostal mail s možností poslat pláště zpátky s uhrazením nákladů nebo 30% sleva, to mi přijde celkem fér… Asi si je nechám na druhý kolo nebo je hodim bez duší na kola na Treka, až budu mít druhý záplety…
Akorát teda by mě docela zajímala reálná váha 2.2 RaceSport, protože co koukám, tak Conti na stránkách sami píšou 490 u RaceSportu, u týhle obyčejný 580, reálně jsem navážil 620. Takže kdyby ta RaceSport měla mít výrazně přes 500g, to už bych snad radši šel do tý 2.0 nebo třeba hodil dozadu RK Supersonic anebo rovnou do kombinace Schwalbe RoR/ Conti RK. To je dilema…
Hodil sem teď znova XK 2,2" RS na váhu, už bez stahovací pásky (s ní sem původně navážil něco okolo 515g). Váha ukázala nějakých 506g±2. Přesněj to z těch pididílků nevyčtu navíc ta váha není zrovna extra citlivá, tak sem ho zvážil víckrát po sobě, rozdíl v jednotkách g, takže těch 506g bude asi reálná hodnota.
No, to už mi právě přijde dost :(. Když už plánuju kola s Alpine ráfkama, tak mi přijde maličko blbost tam dát těžký pláště… Navíc s tim taky nebudu jezdit jen ČP XC, ale i docela dost maratonů a tam už by byly ty 2.0 vhodnější, na XCčko je stejně budu hodně málo foukat… Tak už zase nevim a to jsem byl pro ty 2.2 už rozhodnutej :D.
To jo, ta skutečná hmotnost mě taky moc netěší :-/
Původně jsem tu měl napsáno něco jako že jste hrozní řešiči, a že kolik byste místo toho tlachání o gumách stihli najet km na kolech, ale radši jsem to smazal, abyste se na mě zbytečně neutrhovali za to :)
Včera 97,9km, dneska 57,8km. Takže si po večerech můžu v poklidu vysedávat na B-F, zato ty by ses měl nad sebou zamyslet, v půl třetí se dalo parádně jezdit :).
V tu dobu bývají normální lidé v práci ;-)
ještě jo
Práci NEBRAT! :)
za minulé 4 dny 280km :-) je to paráda .D
Já jen 217,67km, v neděli jsem měl pauzu :).
hlavně že jsem dostal zákaz jet darovat 35km do zlína plasmu :D:D:D ale ještě jsem po tom odběru stihnul aj někoho předjet, není to tak hrozné :D
Tak dej někdy švih hned po odběru krve :-)
To by s ním asi švihlo :)
No nešvihlo, ale toho kyslíku je po odběru proklatě málo :-)
jojo, člověk se pak strašně zadýchá :-))
Myslíš to jak jsem jel po odběru krve v listopadu? :-) nebo, to tomuhle předcházelo :)
RoR / RK Supersonic mě taky nahlodává, draku 8-)
Mě už po dnešku ani tak ne. RK se čistí výrazně hůř i proti RaR, asi půjdu do XK ve 2.0 na obě kola, snad to pojede, vypadaj na pohled vcelku líně… Ale tak když už tady mám ty kevlarový XK ve 2.2, tak je hodim na zimáka a vyzkoušim je, alespoň budu mít přímý porovnání proti RK ve stejný verzi, i když v nižší šířce a o 80g nižší váhou…
Taky tak. Přišly ty asijské špinavé „šmejdy“ s bílým nápisem (oba po kusu váží shodně 612 g). Jak to budete řešit? Vracet jako zboží bez udání důvodu (to je poslat jim zpátky + si účtují 40 Kč za balné) nebo jako výměnu zboží? Bych jim to klidně poslal zpátky, ale chtěl bych uhradit poštovné 2× (ke mně a k nim) a nějakých 40 Kč jim neplatit.
Taky váha 560 gr. je dost zavádějící, pokud kus váží o 60 gr. víc.
Tak když jim neprošlo tohle, i když věřím, že to byl omyl. Tak si aspoň nadsadili váhu, oficiálně udávaná je 580. A u Conti je nějakých ±30g celkem běžná věc, zvlášť u těch asijských…
Už sem si říkal, že je objednám. Ale takhle ne. Každopádně kdyby mi to takhle přišlo a obyč kevlar sem nechtěl, tak jim to pošlu zpátky a budu chtít vrátit všechny peníze i s poštovným nazpátek… Nebo vyměnit za RS s nějakým menším doplatkem, ale ne plnou cenu :D
v jiném obchodě jsem měl objednané pláště – conti jim taky poslal nižší řadu než měl… takže kdo ví kde je chyba :)
No, oni jí měli nasazenou i u těch RaceSportů 460 u nich vs. 490 ofiko.
to je daň za blbost, když člověk objednává vyloženě chybné zboží :-)
Po válce každý generál.
Jo abych tady ještě to uvedl, jak to dopadlo. Tak ano, vrátili do týdne peníze včetně proplacení obou poštovných. Takže všechna čest, že se k tomu koloshop.cz postavil takto.
Pokud je to solidní eshop, tak bych se divil, kdyby se k tomu postavili jinak. Chyba byla evidentně na jejich straně v podobě zavádějích údajů při vystavení na webu.
no vzhledem k tomu jak je tu obcas na klshp hazena spina, tak je videt ze zas tak spatny eshop to rozhodne neni a ikdyz se nekdy stane ze udelaji chybu, snazi se ji ku spokojenosti zakaznika vzdy vyresit…
ale souhlas ze solidni kramek by tohle mel resit automaticky…
jj, chyba se může stát. A vzhledem k tomu, jak se k tomu postavili, tak je to v pohodě.
Díky za info, toho jsem se bál a vyčkával, jak dopadnete. Váhu bych tolik neřešil, ale bez black chili bych nechtěl…
Co je to black chili? To je nějaké označení směsi pláště?
příští týden mi dorazí X-kingy RS v šířce 2,4
Za info o šíři se taky přimlouvám.
A odkud ti dorazí?
Balík dnes došel. Rozvinutá šířka je cca 15,5 cm (na 17 ráfku mě vychází výpočtem ideální průměr kruhu 54,8 mm – uvidím jaká bude šířka pláště na ráfku), průměrná hmotnost měřeno ze dvou kusů je 587 g/kus. Zdá se mi že i figury/bloky jsou malinko větší než na 2,2". Změřím i rozvinutou šířku 2,2", až je sundám. Dodat je umí cyklonemcik cca do týdne (ale za cenu jako by sis je objednal z Německa sám na dobírku). Po nasazení na ráfek dám vědět. Jestli se budou na 17 ráfku žvejkat, budu je mít pravděpodobně k prodeji, jestli je neudám někde v okolí.
X-kingy 2,2" RS jsem testoval 20 km v sobotu. Asfalt, tvrdé lesní cesty, kulaté balvany, suché kořeny, travnaté sjezdy, čerstvě vyštěrkované a zaválené cesty. Na asfaltu nehučí, v terénu drží jak přišité, od bláta se čistí skoro stejně rychle jako Michelin XC a.t. Velice sympatické gumy.
Nezapomeň sem pak ještě napsat tu skutečnou šířku plášťů nasazených na ráfku :). A ještě další věc, jak ty X-K držely v porovnání s A.T.? Především myslím na předním kole, jestli třeba moc neustřelovaly.
Takže pro všechny zájemce další info k rozměru 2,4":
rozvinutá šířka:
Geax Saguaro 2" kevlar – 134mm
Michelin XC A.T. kevlar – 137mm
X-King 2,2" RS kevlar – 140mm
dtto 2,4" – 155mm
a teď X-K na ráfku – porovnání 2,2×2,4 (ráfek Mavic XM117, duše Ritchey light 2,2÷2,4:
šířka boků – bez vzorku: 50mm x 54mm
výška od patky ráfku po vrch vzorku: 47mm x 52mm
výška s ráfkem po vrch vzorku: 66mm x 70mm
Podrobné fotky mám, zájemcům pošlu na e-maily – ozvěte se mi, počkám do zítřka do večera a pošlu.
Hmotnosti dle váhy v kantýně:
2,2 – 528g jeden kus, 2,4 – 587g – průměr ze dvou ks.
Hodnocení po cca 1 km: na ráfek 17mm nejsou moc vhodné – tlak nemám čím měřit – když jsem je nahustil tak že při jízdě v sedle se přední plášť téměř při pohledu zezhora nerozšiřoval vlivem mé hmotnosti – jistota vedení byla OK, když jsem je trochu upustil, už tak jistý nebyl. Jsem přesvědčen že jejich místo je na širších ráfcích než na 17. Co se týká porovnání s M XC A.T., když jsem X-K neměl ufouknuté, vedení stopy bylo stejné, pohodlí na nerovnostech vlivem jejich většího objemu bylo lepší, ale jak píšu výše, při menším tlaku to vpředu na 17 ráfku není ono. Porovnání s X-K 2,2(tyto mám jeté 20km v sobotu): 2,2 jsou nejlepší z výše uváděných plášťú, které jsem uvedl na začátku. 2,2 nehučí na asfaltu, jsou lehké, drží na všech površích, dobře se čistí, jsou jisté ve vedení stopy i při takovém malém nahuštění, že při běžné jízdě v sedle jsou výrazně promáčklé (nevím jak to jinak bez změření tlaku popsat – mám 66 kg). Vím že za 1 km večer na asfaltu a polní cestě s místy kamenitým povrchem to není pro důkladné seznámení s X.K 2,4 ono, ale víc jsem nestihnul. Zkusím do víkendu, pak se rozhodnu, zda je prodám…
zdravím, pokud bys prodával ikse 2,2 RS tak se mi zkus ozvat .-)
Tak nejak jsem to s tou 2.4 na 17mm rafku cekal, diky
Tak kdyby ti ty 2.4 nesedly tak se hlásím,že bych mněl zájem.
Dal bys je na Santu?
Na Santu by nebyly,ale sestře by se hodily.
Mně by zajímalo, jak to ten Konti dělá, že jejich širší pláště se tak blbě chovají při nižším tlaku. Pokud to vezmu se stejně širokým RR 2,25 (54mm), na stejném ráfku, tak ten je naprosto bez potíží, ale MK 2,4 se mi taky děsně žvejkal a musel jsem ho foukat nepříjemně vysoko – asi 35–40 psi, což je už skoro nepoužitelné.
Tak u MK podle mě tomu určitě hodně pomohl ten vzorek na kraji, který je už hodně vysoký, zvlášť vůči RR.
Prosimtě, jak na těch 117kách sedí ten X-King 2,2 ? A RoR nebo něco jinýho od Schwalbe ve 2,25 jsi na nich měl ? ( jak na nich sedí, žvýká se ? ) Mám taky 117ky a chtěl bych na ně dát kombinaci RoR 2,25/X-K 2,2. Dík za info.
Taky by mě zajímalo, zda verze X-King 2.2 Racesport se dá použít s tmelem na UST ráfky (samozřejmě bez duše). Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?
Já tomuhle zase tak nerozumím, ale neměl bys na UST ráfky používat jen UST pláště? Aby ti ty patky k sobě šly.
to je v pohode, opacne to ale neplati.
staci UST ready…
no právě … a jsou UST ready? Nějak se té informaci nemohu dostat na kobylku. Ani na stránkách výrobce to nemohu najít jednoznačně. V podstatě to tvrdí jen zde
To je fuk. Na UST ráfky můžeš použít i obyč dušové (nemusí být ani TLR). Akorát, že pak se nahození může výrazně zkomplikovat (záleží od konkrétního pláště). A ne úplně všechny obyč dušové pláště jsou vhodné pro použití bez duší.
Patky problém rozhodně nebudou, v UST ráfkách drží slušně všechny patky, i klasických dušových plášťů (i když samozřejmě patky UST plášťů tam drží o něco lépe).
Já tu kombinaci klasický dušový plášť na UST ráfku ale moc rád nemám.
No podle toho bych spíš řekl, že to bude mít nějaký zátěr, aby těsnily boky a patka bude normální. Nebo podle popisu k RS na conti stránkách bude možná nějak upravená. Hlavně teda UST patku by mít neměl, když je určený i pro duše.
no nevim jak u Conti, ale u schwalbe to vyresili celkem salamounsky, patka je stejna a plast by mel mit tenoucky zater zevnitr…
Mám to teď na spešlu s no tubes tmelem a funguje to napoprvé,nafoukl jsem to v pondělí, ujel asi 80km a drží to tlak,dneska jsem to zkoušel,jen se mi zdá,že tam musí být zbytečně velký tlak,jinak se to v zatáčce bortí,ale nejezdil jsem je z duší,tak nevímjestli to není normální.
To je dobrá zpráva, díky. Asi budu další testovací jezdec. :)
Pokud máš XK 2,2" Race Sport, mohl bys prosím tě změřit reálnou šířku, příp. i výšku toho pláště? Díky.
Takže je to na 21mm širokém ráfku a šířka je 54mm a výška vrch ráfku-vrch vzorku 50mm,jede to skoro stejně jako race king a drží srovnatelně s mountain kingem.
Super, díky!
Takze se ti to podarilo hodit bez duse. :-)
Ahoj, mohl by prosím někdo vysvětlit jaký je rozdíl u těchto plášťů:
http://www.bikesport.cz/…d.-2011_2910
http://www.bikesport.cz/…rt-2011_2619
předen děkuji.
předem děkuji :-))
Řeším to o kousek výš.
Toho X-Kinga zkusím dozadu, jak to pojede. Já myslím, že pojede dobře.
Dám na radu zkušených a zeptám se…
Byl by lepší Moutain King nebo tady diskutovaný X-King?
No podle toho na co. XK bude určitě rychlejší. MK bude zase lepší v bahně a asi bude mít lepší grip a záběr. Každopádně u MK bych raději zkusil nový MKII http://www.bikesport.cz/…d.-2011_2922
spis XC, než nejakej extra těžkej terén…aby to bylo svižná na asfaltu a drželo v zatáčce…ted mam karmy a ty jsou totálne na prd!
Ten MK na asfalt moc nevypadá…
Na MK na asfaltu si tu stěžovalo dost lidí, že se už hodně žvejká. Ono vysoký (a ještě k tomu spíše řidší) vzorek je na asfaltu vždy bída s nouzí.
I NN už jsou na asfaltu nic moc (a třeba RaR jsou na asfaltu o třídu lepší).
U starého MK to dělal hlavně v náklonu, ten vzorek je na boku hrozně vysoký, relativně řídký a ty kostky celkem úzké. Středový vzorek i na asfaltu byl celkem v pohodě, akorát se rychle sjíždí. Ale prostě to není plášť na asfalt. To žvýkání podle mě nový MKII vyřeší, ale rychlý určitě nebude. Na klasické XC bych ho dal maximálně dopředu, ale spíš bych volil XK/XK nebo XK/RK.
ten XK sa tu dopotučuje už celkom zhusta. už ho niekto jazdí, alebo to len podla obrázkov a parádne vysokého tpi?
jako už jsem uplně zvyklanej na ten XK…podle toho, jak ho tu všichni doporučuji…asi to zkusím a uvidime;)
Pár lidí ho tu jezdí, já už si ho zkusil, sice ne na mojem kole, ale pro mě ideál. Držel, jel dost svižně v mokrém terénu taky lepší jak RK. RK mi nestačil v bahně a MK sice mám, ale na XC už je to zbytečně moc podle mě. XK mi tu už leží a jen čeká, až přestanu hoblovat dosluhující RK na asfaltu a vezmu XK do terénu.
A to TPI, no ono je to takové ošidné, ono tam není 180 v jedné vrstvě, ale 3×60… Teda aspoň co sem se dočetl.
jakou mas verzi?
Jel sem na kámošově kole verzi RS a koupil sem si taky RS. Jen mám trochu obavy z defektů. Ještě zvažuju, že pokud letos bude víc sucho a ne jak loni, tak dozadu dám RK RS.
jeste jsem se chtel zeptat…Continental pláště nemaji BlackChili compound…vím, že je to nějaká směs pneumatiy, ale je tam cítit velký rozdíl, když tam ta smes neni?
kup toto:
http://www.kupkolo.cz/…r_89827.html
to ma Black ch. a je to zcela zasadni, protoze jinak bude mit plast uplne jiny vlastnosti viz. vyse
Vždyť se to řeší výše v tomhle vláknu jaká je bída pro verze, kde není black chili směs.
aha:D A když plášť Schwalbe tak Evo?
Tam to ani koukam jinak nejde…takže pokud stačí kevlarová verze a páska v ráfku a je u toho bezdušák taky, tak už v tom mám jasno:)
nemate uz nekdo zkusenosti s odolnosti verze racesport proti defektum/proriznuti? Vaham mezi 2,4" RS nebo ProTection…
A tech 70g navic by snad nemuselo byt pri jizde tak znat, nebo jo?
tady máte nějakou fotku, RK supersonic vs xking v kevlaru …
kdo ti dovolil fotit můj plášť? :-)
To je ten bahenní? To vypadá dobře :-)
jaký bahenní? :D
to ruprt: dovolil jsi mi to rozdělat!! :D
No plášť do bláta, přece.
Jedou zajímavě :-) Akorát jsou to těžítka :D ale za 325kč nemám co řešit a aspoň můžu řádit…
ale ne fotit.
Ukradl jsi těm plášťům duši :-)
No vidíš, prokázal ti službu, to přece ví každej, že bez duše to jede líp ;)
hmm…to ten xking bude o hodne pomalejsi a v náklonu na asfaltu se to bude pekne zvykat…
Právěže je rychlý, podle co píšou ti, co ho už zkoušeli.
Ještě ho šlahnu na předek, mám úzký ráfek (18mm) a fouklé to mám tak nějak abych furt nedrnkal do ráfku, nic se nežvýkalo a valí dobře. MK se mi žvejkal víc mi přišlo, X nemá tak velké figury. Zkoušel jsem tu blbnout po silnici ale mám ho zatím jen vzadu, dneska ho dám aj dopředu a zítra to půjdu projet čistě asfalt … o víkendu možná zase do terénu.
Tak konečně jsem obul XK 2.2" RS. Dával sem ho na ráfek Alex SX44, měl by mít 20mm. Šířka bez vzorku mě trošku zklamala 51mm, výška asi nějakých 48–49 od ráfku. Jinak projel sem ho zatím jen po asfaltu, mám ho jen na zadním kole, a jede fakt hodně dobře. Určitě líp jak starý RK2,2 v kevlaru. Zdá se že ta směs udělá strašně moc. S tlakem sem začal na 30psi a teprve budu zkoušet kde bude ten optimální.
Tak to je fakt skoro užofka. Ale koupím ho na fulla dozadu taky.
Těch 51 mě taky celkem dostalo, co sem tu četl, tak 51 na 17mm ráfku, tak sem čekal tak ±54. Ale tak co, zas taková hrůza to není a jinak je fajn. Mám ho s duší a vzorek mu na šířce moc nepřidá, sice se to blbě měří, ale od oka bych řekl že mu přidá 1mm na každou stranu. Nožná nakonec ještě skončí na předním a dozadu půjde zase RK, ale už RS. Ty obyčejné fakt nic extra nejedou.
Já pořád váhám, jestli na zadek X-K 2,2" RS nebo RK 2,2" RS. Předek je jasný, tam půjde MK II 2,2" RS, ale ten zadek dává mojí hlavě zabrat :)
Já mám vzadu obyč. kevlarový RK 2.2" a celkem jede. Ale docela by mě zajímal rozdíl mezi verzí s black chilli.
Tak RK sice i v kevlaru jede slušně, určitě líp jak většina plášťů co jsem dřív vozil a přechod na něj sem fakt poznal. Ale když sem teď projel XK, který by měl být teoreticky podle vzorku pomalejší, tak mě překvapilo jaký je tam cítit rozdíl. Asi tam bude i nějaký placebo efekt, ale i po delší době na kole mi připadalo, že to jede lépe.
Conti u black chilli udává snížený valivý odpor o 26%, a mám dojem, že to až tak nereálná hodnota nebude. Sice ne úplně přímé srovnání RK2,2" SS 26" má podle měření 23,9W a RK2,2" 29" 32,2W. Škoda, že netestovali i obyčejnou 26", ale hádám, že by výsledek byl taky někde okolo 30.
Mlok do nějakého jiného vlákna dával screen kousku testu plášťů a i podle něj má X-K ještě o chlup menší jízdní odpor než RK. To mě celkem překvapilo.
Méně než RK to nebylo, i když je na tom X-K opravdu parádně. V tom testu měl 24,5W a jak Chiron už napsal, tak RK má 23,9W a to je pro starší ročník (2011 bude mít třeba stejně, ale třeba taky ne).
Je to podobná situace jako RaR a RoR. RoR je na tom dle měření taky parádně a v podstatě stejně jako RaR.
U těch mírně vyšších a řidších vzorků je pak třeba ale ještě připočíst žvejkání plášťů při ostřejším záběru, to se při měření neprojeví (tam měří rovnoměrných 20km/h a výkon k udržení té rychlosti).
Každopádně jak RoR, tak X-K jsou na tom valivým odporem fakt dobře.
Tak menší aktualizace šířky. Mám na něm najeto něco přes 700km, nějak nebyl čas najet víc. Ale dneska sem šel okolo kola a jen tak sem XK znova přeměřil a zjistil sem že se vytáhnul na 52,8mm.
rozmazlenci :-)
Btw já si všiml že na zadním kole mám z boku nějakou divně potrhanou díru, vůbec nevím z čeho to je … mám sice jen obyč kevlar, ale i tak mě to docela štve…
není to ventilek?
ne, to ses mi snažil určitě opíchat plášť!
Nemá někdo náhodou změřenou reálnou šířku a váhu 2.0? Nějak se nemůžu rozhodnout, ta 2.2" už je široká jako 2.1 RoR a výrazně širší, než 2.1 Ralph, kterýho bych v pohodě zkousnul i na předku…
Dneska jsem na své nové Fulcrum Red Metal 1 nasadil čerstvé X-king race sport, nalil tmelík, na pumpě foukl na 35psů (tam se mi zdály dost tvrdé, tak jsem moc nevěřil měřáku a radši zbytek dotáhl pumpou). Bylo pěkný poslouchat, jak zaskakujou patky. Pláště se pěkně srovnaly samy, nijak neházely ani čerstvě nasazené. Kolo jsem projel(asi 15km – do tmy). Při jízdě je strašně moc cítit rozdíl ve váze, i když RM1 (2009) mají samotné 1660 g, oproti původním, které jsem kdysi sám zaplétal, náboje bike positive, dráty 2,0 nezeslabované, normální niple, ráfky remerx GrandRock (605 g), RaR 2.25 a 160 g duše.
Jinak, X-kingy 2.2 mají převážených 501 a 495 g a nafoukané na cca 40 psi šířku bez figur 56 mm (ráfek 19 mm. Verze vhodná pro UST má znatelně zatřený vnitřek pláště (není to ta litá guma s viditelnými vlákny vložky jako u Schwalbe non UST), na plášti to není nikde uvedeno, ale bylo to na krabici.
Bez figur šířka 56 mm? Tož to je docela slušné na Continental :-)
I když zase v tom testu níže píšou o šířce 50,2 mm… Tak já nevím :)
Tak takhle nějak vznikají fámy. Když jsem si přečetl reakci, říkám si – doma to vyfotím, ať mi ten nevěřící tomáš uvěří. Co jsem měřil předtím, nevím. Nebo mi někdo vyměnil posuvku, nebo mi na ní přidal nějaký dílky :o) …prostě, teď jsem měřil a je to 52,6 mm. Omlouvám se všem, které jsem uvedl v omyl.
ahoj, tenhle plášť mám ve verzi RaceSport 2,2", odvalování, grip a zdá se zatím i výdrž na 1*, ale co mě překvapilo a úplně dostalo je hlučnost, nebo spíš tichost. I když jedu po asfaltu tak vůbec ty pláště neslyším, jsou opravdu tichoučký. Krásně se nasazují (kola Fulcrum Red Metal 5). Na tuhle pneu na předku i zadku nemůžu říct nic špatnýho, ani trochu. Jezdil jsem na nich i na zmrzlým podkladě, zmrzlý silnici, i na sněhu i přímo na ledovým jezeře a grip je fakt úžasnej. Perfektní pneu.
Tak zrovna tuhle kombinaci (FRM5 a XK) plánuju, až sjedu RaceKinga… jak to tady všichni vychvalujete, nemůžu se už dočkat :D A jestli vydrží aspoň z půlky tolik, co ty RK supersonic, co mam, tak to bude naprostý labůžo. Vůbec se jim divim, na zadku je sjetí trochu poznat, ale předek skoro jak novej a to maj oba přes 2500km…
Na stránkách Continentalu si můžete zdarma stáhnout test plášťů z německého Bike Magazine, je mezi nimi samozřejmě i MK II, X-K a RK http://www.conti-online.com/…bike_de.html
jj díky. mám však pocit, že tady zahrály trochu roli i peníze continetalu ;) spousta těchto testů bývá prý podplacená, tak nevím…
Je to možné. V dnešní době je podplacené snad úplně všechno. Ale co pak má říkat třeba takový Schwalbe, který si testy dělá sám :-D
jn, nenaděláš nic :)
copak Rubena už ti nevoní?
proč sem taháš rubenu nechápu,ale to je fuk. rubena je podle mě pořád výborná,ale už ji zkrátka nejezdím.
Uff, asi se zbavím těch obyč kevlarů X-kingů …
Jsou ty se směsí Chilly odolnější po stranách? Na zadním kole mám další díru :D:D
Jak jsem psal, pošli to zpět koloshopu. Všechny pláště a nech si vrátit peníze. Prd vydržely. Já jsem měl stejný problém na plášti RK obyč. kevlar u 3 kusů, vrátil jsem je a vrátili mi peníze.
vrati mi penize kdyz je spatny jeden a mam tri? nebo nahodit treti… jestli to taky neudela?
ja je zkusim strelit,ten zadni poslu urco. ale je mi zase lito postovneho.
budou ty racesport z nemecka odolnejsi? :)
nevím jak vypadá kevlarový, ale RS verze vypadá docela odolně i z boku. Určitě to nebude taková mrdka jako obyč.
Otázka je, jestli jsi měl ten kaz naboku hned od začátku, když jsi ho nasazoval. Pokud ne a vzniklo to postupem času, tak bych se zkusil domluvit s koloshopem, jestli by ty pláště šly vyměnit s doplatkem ze verzi RaceSport.
Já jsem měl problém s kevlarovým RK hned od začátku. Kazu jsem si všiml hned, postupně se plášť protrhl a začal házet. Kolega měl kazy na obou hned a postupně po pár stovkách km se vyboulily oba dva. Poslali jsme je zpět a v podstatě jsem obratem dostali peníze zpět.