Continental ProTection vs Racesport

27 nepřečtených
  • Venda

    Ktera verze plaste Continental cross king je „lepsi“? Verze ProTection nebo Racesport? Ted mam racekingy rs, vozim je s dusi a jsem spokojeny. Ale trochu me laka ta verze ProTection… Na takovy to standartní svizny litani po lese a polnackach na anthemu. Dikky!

    • kadlec  

      Race sport je lehkej, ale papirovy boky se blbe zatesnujou, mliko sakne, ale vozil jsem je i bez dusi. A bok se pry da lehce trhnout, ale nestalo se mi to. Ted mam protection, boky jsou pevnejsi a zpocatku mliko nesakne, ale po roce uz mam na bocich i na behounu mistama prosaknuty mliko.

      • Venda  

        Takze? Vyplati se si priplatit, ozelet par gramu a vic se trapit s nasazovanim a zvolit ProTection?

    • motacek  

      jezdil jsem na fullu CrossKing ve verzi RS i ProTection v bezdušovém provedení

      RS – lehká, rychlá, sjel jsem s tím Rychlebky, Saalbach, něco ve Slovinsku … bez defektu, mlíko vydrželo rok bez doplnění

      ProTection – těžší, nepřipadla mi tak poddajná (byla méně pohodlná), projel jsem toho s ní hodně … bez defektu, mlíko vydrželo rok bez doplnění

    • ScottAspect  

      Připojuji se k dotazu. Sháním Contíky. U verze RS je problém s dodáním, tak se nabízí PT, což ale zase úplně nevyužiji. Jsou od sebe v reálu hmotnostně hodně jinde, nevíte někdo?

      • ScottAspect  

        Ještě proč to píšu. Na webu jsem našel u PT nižší hmotnosti, než u RS, tak se mi to nezdá.

        • Jezevec70  

          Na webu Continentalu je u RaceSport 520g a u ProTection 596g. Oboje 29×2,20.

          https://www.continental-tires.com/bicycle/tires

          • drhor  

            Dneska test RC a super

          • az8  

            Váha vynulovaná s plastovou kartou, tj. váha zobrazuje hmotnosť samotneho plášťa

        • ScottAspect  

          Díky za info! :)

          Koukal jsem jen na Koloshopu, to se musím přiznat.

          Bral bych oba RS, ale prý nejsou u dodavatelů, tak musím vzít PT:/

          • az8  

            Ak ti nevadí objednať z D, tak bike24

            • ScottAspect  

              Jak tak cca dlouho trvá dodání?

              • LM  

                Většinou tak 3 dny.

                • ScottAspect  

                  Díky

                  • az8  

                    Dá sa veriť, že to platí co tvrdia (3–5 dní).

                    Moja skúsenosť. Objednávka vytvorená štvrtok na obed, večer pripravená pre dopravcu, vyzdvihnútie dopravcom v piatok ráno. Doručená v stredu. Nebolo to Express doručenie (jedna položka to neumožňovala).

                    Nezabudni tel. číslo napísať do políčka „C/o“ alebo inak uviesť v ramci dirucivacej adresy.

        • Pikaču  

          Muj Race Sport ve skinwall edici vazil bohuzel 590gr. A ProTection co jsem mel driv vazil rozhodne vic nez 590.

      • ScottAspect  

        Ať to ještě dovrším. Mám v plánu je jezdit na duších. Má tam nějak extra smysl řešit ty boky, tzn. jestli RS nebo PT? Vozím okolo 2,2 atm vzadu. Vepředu okolo 1,8–2.

        • LM  

          RaceSport jsou odlehčené právě kvůli použití s dušema.

          Protection se silnějším bokem a lepší patkou lze vozit jako bezduše, je těžší a s duší bude nejspíše méně pohodlný než ten RaceSport.

    • Milgorn  

      Taky si tady zkusím přihřát polívčičku: mám na karbon HT crosskinga a racekinga verze racesport pro dušové provedení.. na druhém kole-celopéru, jsem zkusil bezduše maxxis a jasný, je to celopéro.. ale je fakt znát jak to líp drží (tlaky 1,4 / 1,4), a taky jak to pohlcuje šutry a šotolinu.. Tak by mě teď lákalo kvůli pohodlí nahodit bezduše i na HTčko, který teď s dušema foukám na 2,0 / 2,0 (mám 68kg).. Jdou ty racesporty určený pro dušový použití udělat na Bezduše? Na jednu stranu bych to zkusil, na druhou stranu nechci riskovat, že mě to sestřelí z kola až poletim z kopce do zatáčky…

      • Mart7  

        Na tvojí hmotnost foukat 2 bary není úplně málo. Je pravda, že mám RK performance se silnější bočnicí, ale stejně na zadním kole aktuálně vozím tlak 1,6 baru a to vážím o 6 kg víc. Jinak race sport má bočnice dost tenké, myslím, že RS 0,6 mm a performance 1 – 1,1 mm.

      • az8  

        Čo som čítal skúsenosti iných o RaceSport verzii inštalovanej s tmelom (sam bezduše zatiaľ nevozím), tak pätky horšie tesnia a máš neustále mokrý plášť (mlieko prochcáva).

      • kadlec  

        Racesport urcenej na bezduse neni, ale da se zatesnit. Ale radsi jsem pres na protection, racesport ma fakt papirovy boky

      • LM  

        RaceSport jako bezduše nedoporučuju:

        • bude ti sáknout tmel kolem patek a přes boky
        • bez duše je potřeba stejně vozit vyšší tlak, jinak se ty slabounké boky strašně žvýkají
        • a když v zatáčce propíchneš bok jeden cm pod vzorkem o trn, tak je to tak slabé, že to tmel nedá a i s knotem to pomalu uchází…
        • JachymP  

          Souhlas, jestli vybírá mezi těmato dvěma, tak na bezduše pouze Protection. Ale: mě po 3 měsících začly prochcávat i ty Protection (CK 2,2 Protection), sice to funkčně nevadilo a ani jsem neměl defekt, ale když jsem je po 2500 najetých km (na zadním kole) vyhazoval, tak jsem se rád vrátil k Maxxisům, který jsou možná o pár gramů těžší, ale neprochcávaj. Ty bezduše beztak líp jedou oproti duším, takže nemá cenu se honit za hmotností, je lepší vzít něco spolehlivějšího: celý zážitek dokážou spolehlivě zničit seklý boky, netěsnící patka a nebo neustálý dofukování.

          Co se týká tlaku, na bezduši samozřejmě bude menší. Jaký přesně, to si každý musí zkusit sám, s dušema se to srovnávat nedá.

          • kadlec  

            Me contiky prochcavaj uz dva roky, funkcne to asi neva, ale vypada to silene.

      • team_daddy  

        Continental neoznačuje verzi RaceSport jako bezdušovou. Nejsou na to dělaný.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.