• azm

    Tuto odpověď ve mně vzbudil soukromý dotaz na to ‚co jezdím‘ s HT kolem okolo 30k.

    Ahoj, jezdím 2–3× do roka dva kilometry po štěrku k tetě do vedlejší vesnice, tak jsem si myslel, že tohle je dobrá volba.

    Ne vážně, je mi 27 a připadám si jako ze staré školy. Když mi bylo okolo 15ti let, tak mi rodiče koupili Apache Hawk v obchodě u Sněžky. Bylo to moje první dobré horské kolo. Na tomto kole jsem najezdil tisíce kilometrů v různých částech Evropy a především doma na Severu Čech a protože jako mladého kluka mě nebavila údržba, tak jsem na kole nikdy nic neměnil,ale jezdilo furt skvěle. Samozřejmě nepočítám pláště a možná jeden řetěz. Zní to to jako výmysl ale je to pravda. Kolo mi vzali, když jsem ho nechal na chodbě a přestal o něj úplně dbát a jezdit. To bylo asi 3 roky nazpět. Zasloužil jsem si to a snad na něm někdo dodnes jezdí. To je nakonec hlavní.

    Tento rok mě napadlo, že si koupím nové kolo a jakmile jsem kouknul na web, tak jsem zjistil, že existuje tísíc druhů kol a jde se v tom dost dobře vyžívat pokud člověk chce. Tuto esej ve mně vyprovokovala otázka ‚co jezdíš?‘ To je přece tak absurdní otázka. Kolo je tu přece od toho aby nám dělalo radost a je vcelku jedno jestli jsem chudý a jezdím na plečce po horách a nebo bohatý a jezdím na Karbonu za 150 tísíc po parku Stromovka. Otázka ‚Co jezdíš‘ před deseti lety neexistovala. Stejně jako neexistovalo slovo selfie.

    Prostě jsi si koupil kolo na které jsi měl a jezdil CO JSI CHTĚL. Někdo by blázen a sjížděl pomalu skály, někdo jezdil horské cesty a někdo cyklistickou stezku.

    Kolo je prostě nástroj a ten kdo na něm jede je ten kdo určuje co jede. A ten fakt, že realitu zkresluje nesmírně populární a fotogenický styl downhill kde sportovec je schopen skončit na prvním místě*, i přesto, že mu praskne řetěz už ve startu, na mém názoru nic nemění. Extrémy byly vždycky a vždycky budou. Má to smysl kritizovat? Absolutně ne.

    Ale má smysl se nechat deformovat tím, abych za každou cenu studoval jestli můžu jezdit tam nebo onde? Nemyslím si to.

    Proto odpověď na ‚co jezdíš?‘ je snad: Jezdím co chci, kde chci a kdy chci. Kdo určuje hranici kde nemužeš jet s Grand Canyonem ale potřebuješ Spectrala? Odpoveď je: Nikdo. Pouze tvůj pohled na věc a případně tvá peněženka.

    Jinak komunikace s Canyonem byla velice transparentní, dokonce jsem je upozornil na nedostatky a nepřesnosti FAQ na stránkách a oni je opravili/doplnili. Kolo navíc přišlo rychle.

    Trochu nechapu proč si lidi prostě nezavolají nebo nenapíší email pokud je jim něco nejasné a místo toho to vypouštějí tady na webu a z toho vznikají fámy.

    0 0
    • Josef Panek  

      Mně se to nechce číst, o čem to je?

      0 0
    • jaja01  

      TLDR

      0 0
    • smeghead  

      A můžu se tě na něco zeptat?

      0 0
    • deadmead  

      Máš pravdu, je to o tlaku společnosti na jedince, o marketingu a o trvale udržitelných prodejích. Pořád musí být něco nové, něco co ještě nemáš a jsi tlačen k tomu si to koupit, protože to POTŘEBUJEŠ, protože to ostatní taky mají, atd..

      Na druhou stranu je tam nějaký vývoj dopředu, na starém kole ujedeš/sjedeš/vy­jedeš to samé co na novém, budeš z toho mít jiný pocit a třeba to bude pohodlnější..

      Záleží na jedinci, jestli je to jeho touha k realizaci a jestli ho to uspokojuje a naplňuje..

      0 0
      • azm  

        Jasně, souhlas. Byla to samozřejmě nadsázka :) Ale myslím, že jsi popsal co jsem se snažil říct.

        0 0
    • wladeq  

      Skus na žiletce zaleťět Maribor a pak si dej na sjezďáku etapu tour, pak ti „co jezdíš“ začne dávat smysl ;-)

      0 0
      • novas752  

        +1

        0 0
      • azm  

        Ale lidi co jezdí takové věci se mě nebudou ptát co jezdím na HT nižší střední třídy. Samozřejmě, že mým cílem nebylo porovnávat Bike a Silničku což jsou uplně odlišné světy.

        Ale co můžem vědet. Když kouknu co provadí Vittorio Brumotti a dokonce i sjezdy na silničce už se dávaj… A jsme zpět u mého původního příspěvku.

        0 0
    • MichaelSimek  

      Takze si kupujes Traktor jako rodinny vuz do mesta nebo lambo na tahani dreva? Urcite to jde s obouma, je to o tom co ten ridic stim duela ne. Je to jenom tvuj pohled na vec, nenech se deformovat a jezdi vsude se vsim…wtf

      0 0
    • mr.antik  

      obdivuju lidi, co maj tolik času, zvlášť když se dá ještě venku na kolo :-)

      0 0
    • kOmE  

      Pěkný výlev, já si bohužel kolo vybírám podle toho co chci jezdit primárně, není to tak ze si koupím kolo a pak prostě něco jezdím a je fuk jestli je to silniční král Šumavy ,nebo bajkpark. Buď rád za možnost volby škatulky ,ze které si vybereš kolo.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak já si taky vybral kolo podle toho co chci jezdit ale po půl roce jsem zjistil že chci jezdit něco jiného tak jsem koupil HT, teď jsem zjistil že mě baví hodně i terén takže bude zase v příštím roce Full.

        0 0
        • tromboonen  

          Ses proste idealni subjekt pro prodejce :) Ja z tohohle duvodu vice mene prestal jezdit MTB, jsem hracicka, takze by hrozilo, ze budu porat obmenovat, resit, kupovat a prodavat a na kolo nebudu mit vubec cas.. zlata silnice a CX..

          0 0
          • Smazaný účet  

            No právě silnici chci taky teď v karbonu na delší trasy, na kratší bude ocel silnice, na zimu 26 HT, na blbnutí 29HT a 29 Full.

            0 0
          • Atilla  

            :) pobavil. Já vždycky myslel, že je to o tom co tě baví.

            0 0
          • DaD  

            Ty jsi zase pro prodejce noční můra.Přestat jezdit na bajku,protože je zde velký výběr je taky dobrý :)

            0 0
            • Marskatin  

              Jak pro které, prodejci GT ho milují.

              0 0
              • tromboonen  

                Vod GT uz nic nemam, mel jsem silnicku z druhe ruky… minuly rok dve nove silnice, akorat vlastnorucne stavene, takze prodejci na me moc nevydelali..

                0 0
                • Marskatin  

                  ale to nebylo, kvůli vlastnění:) to bylo kvůli propagaci Grade :D

                  0 0
                  • tromboonen  

                    No jo, tak musim to tem prodejcum nejak vracet, ne? Tady bylo nadsencu do Grade, ted zas vsichni nadavaj, v cele s P@Xem… tak nevim.. asi uz radsi nebudu doporucovat, stejne neni.. Silnicku mam Spesla, to radsi ani moc neuvadim, protoze to by bylo teprv kejhani, CXko noname nemeckou znacku, stare MTB SUPa… ja to mam s tema znackama nejaky komplikovany..

                    0 0
    • Atilla  

      To byl krásný výkřik do tmy. Až absurdní, řekl bych.

      0 0
    • mvd  

      Na akademický úvahy jsem mistr, ale takhle bych to nedal :o) Tvou úvahu jsem četl už před 25 lety, tenkrát se ale autor zamýšlel nad specializací sportovní obuvi. Jsem trochu starší škola než Ty, ale už jsem pochopil, že kolo dneska pro většinu lidí není „přibližovadlo“. Je to pro ně sportovní nástroj. A když děláš sport a máš trošku soutěživýho ducha, chceš v něm bejt dobrej. Nebo si to jen chceš kvalitně užívat. A na to potřebuješ specializovanej sportovní nástroj. Pro mně kolo stále je především „přibližovadlo“, ale když jsem si vybíral to poslední, tak jsem se hodně zamýšlel, co chci a „co jezdím“.

      0 0
      • azm  

        Diky za uvahu.To urcite dava smysl. Moje myslenka spise smerovala k nejakemu prapuvodu. Urcite se nejdrive clovek vydal do terenu s „nevhodnym“ kolem a zjisti ze je to zabava a na zaklade toho potom prizpusobil svuj stroj. A tehdy mu nikdo nerikal ze tohle kolo prece neni na takove jezdeni..

        Nekdo nahore ve vlaknu uz rekl ze zjistil ze ho zacal bavit teren, tak si koupi fulla. Ale prvotni bylo to zjisteni ze ho to bavi.

        Pointa je ze za kazdou cenu nemusime radit veci do skatulek ale muzeme jaksi vyjit mimo hranice a obevit nove, nepoznane :)

        0 0
        • deadmead  

          Jak jsi rekl, je to asi tak ze driv bylo prvni kolo, to jsi vzal a mel jsi chut jet silnici na Palavu, uzil jsis to. Za mesic jsi mel chut jet do Krkonos brouzdat les, uzil jsis to. Pak jsi mel chut na neco jineho a slo to..

          Dnes je to u vetsiny spolecnosti naopak, hleda se dopredu chut a pak se k tomu hleda nastroj ktery tomu padne (ziletka, sjezdak, atd.). Coz je sice presne cilene a z urciteho uhlu pohledu v poradku (vhodnost nastroje), ale vytratila se ta puvodni hodnota..

          0 0
          • Radek Broz  

            Je třeba si uvědomit, že ježdění se dost posunulo a běžně se jezdí věci na specializovaných kolech, který by dřív byly naprosto nemyslitelný nebo vůbec neexistovali.

            0 0
            • deadmead  

              Castecne ano, to je ten vyvoj popsany vyse.. Vzdycky ma ale mince dve strany, v necem je to dobre v necem ne..

              0 0
        • mvd  

          Na začátku si dva lidi zkoušeli mezi sebou pinkat míčkem a používali na to nějakou plácačku. Pak se to začalo větvit podle naturelu těch lidí, co si pinkali. Dneska, když si jdou dva lidi mezi sebou zapinkat míčkem i na té nejbanálnější úrovni, tak mají jasno „co pinkají“, a podle toho si vezmou pingpongovou pálku, badmintonovou pálku nebo tenisovou raketu. Vůbec je nenapadne, že by mohli mít nějakou univerzální. Ale sranda by to jistě byla :o)

          0 0
    • GrumpySmurf  

      uplne vidim jak vesis expedicni bagly na bmx

      0 0
      • azm  

        Koupis si tohle :)

        Někam přijedeš, vozík odpojíš, udelaš si svoji BMX session a jedeš dál. Pomalu, ale jedeš.

        0 0
        • mvd  

          Vlastní konstrukce. Prázdná váha 8 kg, s postranicemi a prodlužkou na oj 11 kg. Už to vezlo 120 kg. S tou prodlužkou na oj jsem s tím převážel 2,5 m dlouhej náklad, a nebyl to limit. Pokud to bude úzká věc, která se dá šikmo podél oje, tak se dá jít až na 4 m. Ve dvou stupních měnitelný rozchod. Když ani to nestačí, tak se levá a pravá strana oddělí a samostatně přikurtuje na jakoukoliv pevnou krabici. Převážena lednice, troje dveře a podobně :o)

          0 0
          • Atilla  

            A jak to brzdí s 120kg?

            0 0
            • mvd  

              A to mám véčka a na nosiči bylo ještě 40 kg! Celková hmotnost soupravy: mých 85 kg + kolo s nosičem 15 kg + náklad na nosiči 40 kg + vozík 8 kg + náklad na vozíku 120 kg = 268 kg. Samozřejmě blbě :o) Musíš si dostatečně předem rozmyslet, kde bys rád zastavil :o) Vezl jsem takhle nadvakrát 320 kg dlažby z Hornbachu na Černém mostě na Žižkov. Samozřejmě takhle přeložený musíš každou nerovnost jet krokem, ale třeba od Rajské zahrady do Hloubětína na hladkém asfaltu jsem to nechal rozbíhat tak na 30 km/h. Ono to vypadá děsivě, ale tandem, na který si sednou dva cvaldové na tom nebude o moc líp.

              0 0
              • Atilla  

                Když jsem teď jel po městě s vánočním stromečkem na rameni, tak se spousta lidí smálo. Co by asi řekli na dlažbu do celého baráku:)

                Tak přeci jenom ten vozík tě tlačí oproti tandemu víc. Ale jsi správný pacient, pro tohle bych si jel autem:)

                0 0
                • mvd  

                  Pravdu má ten, kdo hádal, že auto nemám. Když jsem o ně přišel (žádná tragédie, jen jsem vždycky všude jezdil služebákem, a pak období hojnosti skončilo), tak jsem to pojal jako výzvu, co všechno jde na kole. A zjistil jsem, že jde prakticky všechno. A když se to zkombinuje s vlakem, tak už úplně všechno. Jen ten průvodčí byl v šoku a říkal něco o tom, že ČD Cargo má terminál jinde, když jsme do vagónu nacpali obrovskou krabici a koberec :o) Teď vozím věci, které bych do normálního osobáku nedal. Buďto velký kombík, nebo bych si stejně musel půjčovat přívěs. Samozřejmě nejde srovnávat nosnost.

                  0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Heavy duty. Za pajcku od Ukrajincu z vyklizeneho domu, vydrevu jsem dodelal. Idealni na rum a zahradni bordel :-) No a jezdim tohohle nadrazaka (tedy, uz jeho nastupce, rust in pieces), silnicku, zimaka, festku, HT bike- podle toho co se nejvic hodi k danemu ucelu.

            0 0
            • mvd  

              Hezký :o) Ale jet s tím 30–40 km (což jsou běžné vzdálenosti, které jezdím s tím svým vozíkem) bych teda nechtěl :o)

              0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                No pak se ale nabizi otazka, jestli ty basy lahvacu nebo lednicku je treba opravdu vozit tak daleko :-)

                0 0
                • mvd  

                  Ani potřeba dovézt na víkendový byt dvoje 2,5 m dlouhý dvířka do komory mně nepřekazí radost zároveň to pojmout jako 35 km minivýlet :o) Mohl bych sice i s nákladem po vystoupení z rychlíku přestoupit na motorák a dojet až na místo, ale to bych přišel o ten výlet! :o) Na fotce jsou ještě pláště 35–622, ale doma se mi válely už nepoužívané 28–622, tak jsem je tam hodil. Běží to tak lehoučce, že když není naloženo přes 50 kg, tak o vozíku za sebou kromě stoupání skoro nevíš. Z kopce bez problémů přes 60 km/h :o)

                  0 0
    • Elwing  

      Nojo, do Stromovky nemůžeš, když nemáš karbonový kolo alespoň za 100. Taky by mi to bylo líto.

      0 0
    • celnymil  

      Ahoj všem, asi jsem ten, kdo toto vyvolal. Přes všechny, odpustě, „výlevy“ byla otázka zcela jednoduchá. Má pro mě smysl měnit track (ten mám pro radost doposud) za HT, abych sice mohl jezdit horší cesty, ale rovněž dál silnice jako doposud. Nic víc. Miloš

      0 0
      • mvd  

        „Pane Lorenc, uvezu to?“

        Už jsem Ti to psal. Chceš si udělat radost? Udělej si radost! Chceš jenom racionálně o něco zvýšit průchodnost krose? Obuj ho do nejširších plášťů s hrubým vzorem, co projdou zadní stavbou. Investice 2×300 Kč za pláště + 2×100 Kč za duše + 200 Kč za 22z malý převodník. Ale neuděláš si tu radost z novýho kola!

        0 0
        • celnymil  

          Díky, psal, neboj, myšlenku držím. Ale je tu i varianta udělat si radost krosem :) .

          0 0
      • azm  

        Ahoj, tak smysl to určitě má. Pokud chces jet na silnici tak to proste dofouknes. MTB mam rad prave proto ze je to relativne univerzalni kolo.

        Samozrejme moje odpoved nebyla myslena tak aby se clovek co rad jezdi v tezkem terenu trapil na trekovem kole za kazdou cenu. Take se pochopitelne snazim jezdit v terenu a v prirode, nekdy i technictejsi jizdy z kopce atd atd.. ale kdybych ti tohle napsal, nevim jak ti to pomuze protoze to asi dela kazdy ne ? :)

        0 0
        • Spartacus  

          Univerzál je dle mě spíš CX.

          Jinak jsem nepobral tvoji myšlenku… Kdybych prodával v cyklo prodejně a došel zákazník, že si chce koupit „nějaké kolo“, tak mu položím stejnou otázku… co a jak, a kolik jezdí…

          0 0
          • azm  

            Urcite, to uz je potom vec nazoru. CX je lehci ale zase nema odpruzeni a tak velky grip. Pokud bych jezdil v lehcim terenu a na silnici tak cx beru.

            Pokud zakaznik vubec nevi tak by mu podle me prodejce dal treba odpruzeneho treka jako univerzal a zase se dostavame k tomuze je to dost relativni protoze kazdy vidi univerzal jinak.Pokud ale nekdo chce koupit cistokrevne horske kolo tak mu nic nerekne ze na mountain bike jezdim na horach. Ja jsem spis asi narazel na nektere nazory typu „na HT nic nesjedes, potrebujes tohle“ atd..trochu se to tyka mody downhill-y fullsuspension bikes. Pokud mi samo nekdo rekne ze chce rychle sjizdet narocne kopce tak nemam nic proti a neni ani moc jina volba protoze by je jinak nekde rozmanzul.

            0 0
            • pepek  

              Teď už nelze vůbec pochopit, jaké poselství jsi vlastně chtěl lidstvu sdělit.

              0 0
              • azm  

                uvaha, názor, pohled na věc. Ne poselství. To, že to každý pochopí trochu jinak není defekt.

                0 0
                • pepek  

                  No já jsem se lekl, že pro svůj pomalý, turistický styl ježdění nemám nárok na fulla. A to mě zneklidnilo :-(

                  0 0
            • novas752  

              Dá se říct že na všem se dá sjet téměř všechno co se jezdí. Otázkou je jak rychle, pohodlně a bezpečně…

              0 0
    • odik  

      Jasně – „cesta je cíl“

      0 0
    • mr.ricardo  

      Ja jsem to teda uplne nepochopil, nemohl bys to prosim trochu rozvest?

      0 0
      • Tomínos  

        Asi jde o to, že má grand canyona a všichni co si pořídili něco jiného jsou tupci co řeší zbytečné kokotiny.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Diky..sme si rikal o cem tohle vlakno je…a uz to vim:)

          0 0
        • azm  

          To jsem určitě nechtěl, proč bych ze sebe dělal arogatního blbečka a dobrovolně? Pokud si to chceš takhle vyložit tak prosím, asi s tím těžko něco nadělám.

          Navíc jsem napsal: Kdo určuje hranici kde nemužeš jet s Grand Canyonem ale potřebuješ Spectrala? Odpoveď je: Nikdo. Pouze tvůj pohled na věc a případně tvá peněženka.

          0 0
          • Tomínos  

            Když ono to s tím pohledem na věc není tak jednoduché, je totiž rozdíl jak na určité trase pojedeš s jedním nebo druhým kolem. A další věc je kolikrát to kolo daným stylem trať zvládne projet a jestli se tím ke stylu co jiné kolo umožňuje zvládneš aspoň přiblížit. Tím narážím na DH trať na silničním kole, jak bylo postováno o velký kus výše, že to jde. A o tom je vlastně ta otázka. Co jezdíš při výběru kola nemusí nutně znamenat nějaký povyšování nebo řešení kokotin. Víš proč se dřív otázka co jezdíš nepoužívala, protože z kol sis mohl vybrat buď favorita nebo esku.

            0 0
            • GrumpySmurf  

              DH na silnicnim kole, to zni jako dobra zapletka pro fail video.

              Neco mi rika, ze nejsem jedinej, kdo se v silnicnich botech rozsekal na schodech v baraku. Predstava mokrych kamenu a bahniteho sjezdu mi kouzli usmev na tvari.. ;-)

              0 0
              • Petr L2  

                To je stále dokola stejná **********, připadá mi to jako kdybych řešil, proč si kupovat sjezdové lyže, když sjedu sjezdovku v klidu na běžkách a naopak proč mít běžky, když na Sněžku v klidu vytlapu na skialpech a na těch přeci také na sjezdovce můžu jezdit. Nakonec skončím u kombinace sněžnic a sání.

                Proboha, nejde přece o to, co vše je na čem možné pokořit, jde o to že normální člověk většinou hledá nářadí, které je na jeho způsob jízdy nejvhodnější. To přece není zase tak moc problematické na pochopení.

                0 0
                • GrumpySmurf  

                  souhlas. udivovat se nad specializaci je hloupy. kdyz jdu sekat drevo, tak si taky nevemu krumpac, ikdyz by to asi slo…

                  jinak musis bejt fakt slusnej jezdec, ze das sjezdovku na bezkach vklidku, my na soustredeni jeli jen modrou z medvedina do misecek a co si pamatuju, tak v klidu to nebylo. tu snezku na skialpu bych rad videl a kdyby bylo mozno, tak rovnou na tech sjezdovkach… O:-)

                  0 0
                  • Petr L2  

                    To byla reakce na neustále se opakující úvahy o ježdění na HT kdekoliv a kdykoliv nejlépe ještě s pevnou vidlí a rozhodně bez kotoučů a běžky vs. sjezdovky mi přišly jako dost přesný ☺ použil bych to i kdybych lyžovat neuměl☺

                    0 0
                  • -b-n-x-  

                    Musis se na bjezkach naucit telemark a uvidis jak ti pujde :-)

                    Vubec me na bezkach prijdou nejzabavnejsi zazitky z ruznych sjezdu. Z detstvi si pamatuji jak se casto nekdo vymotaval z nejakeho krovi, do ktereho byl lyzemi zamotany.

                    0 0
                    • Petr L2  

                      Telemark je základ :-) běžky na něj nejsou sice ideální, ale nevidím v tom problém, ovšem na sjezdovce, nebo volném terénu vím o podstatně vhodnějších lyžích .-)

                      0 0
                      • JSt  

                        na upravene sjezdovce je to klides, ale na otaceni v hlubsim snehu neni vazani dimenzovany. :-)

                        0 0
                    • GrumpySmurf  

                      ta hrana tam ale porad trochu chybi,… ono uz to neni jako driv, sns a to druhy vazani to pokazilo.. driv se ti bota jednoduse vyzvejkla a ikdyz si umel, tak si lezel :D

                      0 0
                • Morchella  

                  Počkáme, až se běžky začnout vyrábět ve verzích XC, freeride a enduro a až o tom budou psát eseje na ski fóru :-)

                  0 0
                  • Lišák  

                    Tak běžky máš ve verzích classik, combi a skate.

                    0 0
                    • GrumpySmurf  

                      plus dalsi hromada prazvlastne sirokych klouzatek s supinkama a klide i ocelovejma hranama..

                      edit: backcountry je prej nazev kategorie :O

                      0 0
                    • Radek Broz  

                      No, kámoš jezdí hlavně BC běžky, telemark, různý formy skialpů s pásama, bez… Jinaj kámoš na běžkách skáče, nebo jezdí takhle: https://vimeo.com/68767622 Rozdíl mezi závodníma skatama a turistickejma šupináčema je taky značnej. O kategoriích ve „sjezdovejch“ lyžích, jestli se tomu všemu dá tak říkat, ani nemluvě.

                      0 0
                      • Petr L2  

                        Ježíš, tady je fakt o hubu cokoliv napsat :-) ještě nemáme jeden problém rozmotaný a už máme další :-)

                        0 0
                        • GrumpySmurf  

                          ciste technicky to je porad jeden a ten samej – co jezdis?

                          0 0
                          • Petr L2  

                            Já? a myslíš na lyžích, nebo na kole?

                            0 0
                            • GrumpySmurf  

                              tak sem to nemyslel.

                              nemame tu zadnej novej problem, kterej by jsme zacali resit pred rozmotanim stareho, ale porad jen jeden a ten samej.. proste ta otazka, co jezdis, plati vsude..

                              0 0
                            • Morchella  

                              SKIBOB vše spojuje :-)

                              0 0
                              • Lišák  

                                To může být pravda. Ovšem na Jizerskou padesátku bych si přece jen vzal svoje klasiky. ;-)

                                Jsem holt rozmlsaný a snažím se na různé použití používat věci k tomu určené.

                                0 0
                                • Petr L2  

                                  No ale přicházíš o ten zřejmě nedostižný moment, dorazit jako poslední, ovšem v duši s pocitem morálního vítěze, co to dokázal navzdory útrapám a nevhodnému vybavení :-) :-) :-) :-)

                                  0 0
                                  • GrumpySmurf  

                                    No taky muze bejt za blba, co si znicil sve telo i vybaveni, pri zoufale snaze dosahnout jeste vetsiho nesmyslu, nez ten pred nim. A neni pochyb, ze nastvani bude znacne nasobeno naladou ridice, co ho musel uprostred vanice hledat nekde v kopcich.. Hrdinu jsou plne hrbitovy..

                                    0 0
                • platypus  

                  Spíš jde o to zkoušet něco nového, co Tě bude bavit, dyť kol může mít člověk víc, tři s přehazovačkou a jedno bez, nejde o to co je lepší, ale na co máš zrovna chuť.

                  0 0
    • Petr L2  

      Jak a kde na kole vlastně budu jezdit mi připadá jako ta nejpřirozenější otázka, pokud se chystám pořídit kolo.

      Minulý rok jsem si pořizoval po dlouhé době nové a pochopitelně jsem začal s tím, na co ho vlastně chci. Vtipné bylo, že díky tomu, že jsem na kole nějakou dobu pořádně neseděl a občas se pouze projel s dětmi okolo domu, jsem zjistil, že vlastně nevím.

      Takže nakonec jsem dospěl k tomu, že jsem si pořídil trail bike a po čase, že se ukáže.

      Na podzim jsem si srovnal, jak a kde jsem jezdil a ukázalo se, že si asi pořídím ještě pevné XC a pak se uvidí :-)

      Takže nejen že ta otázka není vůbec mimo, ale vlastně mě asi bude provázet celý zbytek života…

      0 0
      • novas752  

        Docela odvaha pořídit rovnou trailbike, když nevim co chci jezdit :D

        0 0
        • pitos  

          Tak v dnešní době mi příjde odvážnější pořídit jako první horské kolo HT, než univerzální trail bike.

          0 0
        • Petr L2  

          proč? vycházel jako největší univerzál ze všech fullů a takže možnost omylu byla nejmenší a zatím jsem s volbou naprosto spokojený :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.