Cinske karbon silnicni rafky pro kotoucove brzdy

29 nepřečtených
  • Kaocko

    Cusky. Schanim koukam cumim – po nejakych china rafcich na kotoucovou silnicku, ale nachazim same s brzdnou plochou. Nezpatril jste nekdo na nejakych webech neco? 50–60mm by se mi libilo jde mi prevazne o vzhled kola.

    0 0
    • MichalCV  

      Jedny mam na prodej.Mas zpravu

      0 0
    • MichalCV  

      Tohle bych rad prodal.Cenu nabidnete

      0 0
    • hannawald  

      Nic opravdu zajimaveho zatim Cinani nedelaji. Ale pokud Ti jde o vzhled, tak Ti bezne udelaji kola bez brzdne plochy, doporuceny je light bicycle. Rafek je pak o neco malo lehci.

      Kazdopadne rafek s profilem navrzenym specificky pro diskove brzdy jsem u Cinanu nevidel. Tady Taiwanci maji 40mm vysoky specificky diskovy, ale cena neni tak zajimava..

      http://www.bdopcycling.com/…N%20RIMS.asp

      (to uz se tam asi vyplati vzit to i s naboji a draty v sade)

      0 0
    • Kaocko  

      Diky diky… Jo je pravda ze sady se vyplatej vic. Ale vse s brzdnou plochou coz by treba i nebylo uplne nevydejchatelny ale i kdyby tak , tak ja mam pevny osy :-( takze dvakrat preplejtat a zbytek neprodejnej

      0 0
      • hannawald  

        na pevne osy maji taky

        http://www.bdopcycling.com/…D%20Thru.asp

        ale kdyz si clovek pripocita clo + dph, tak je to uz drahy..

        0 0
        • Kaocko  

          Tojo alik lepsi ceny. Mozna je rozdil v kvalite nevim. Ale kolikrat narazim na prodejce ktery ma hodne odberu a i kladny komenty lidi… Jen furd takova trochu neduvera z me strany . nasel jsem treba dvea rafky 60mm do 300$ ale furd s brzdnou plochou. Takova cena by me oslovovala :-)

          0 0
          • hannawald  

            Urcite je rozdil v kvalite. Tohle jsou specificky diskovy rafky, navrzene jen pro diskove brzdy, muze tam byt urcite uspora na vaze. Jenze udelat formu je drahy a asi se to zatim Cinanum nevyplati. Aliexpresu bych se vyhl, to je loterie, kup na light bicycle, ty jsou overeni, po mezinar. forech, i od lidi odsud a neni o tolik drazsi:

            Rafek dokazi udelat i bez brzdne plochy.

            http://www.light-bicycle.com/…U-shaped-rim

            0 0
          • JakeF  

            Otázka je, jestli ráfku za 150 USD budeš věřit natolik, abys do něj nabušil 8 atm a jel s ním 80 km/h někde ve sjezdu… A navíc výrazně vyšší riziko trefení srnky…

            0 0
            • TJK  

              https://www.youtube.com/watch?…

              bohuzel z videa nevyplyva co za cinskej rafek testovali

              0 0
              • JakeF  

                Tak hlavně to nijak moc nevypovídá… Foukat 20atm tam neplánuju, spíš mě zajímá jestli to nezačne po 10 tisících praskat jako to udělalo myslím nějakýmu týpkovi, co dělal na youtube dlouhodobej test tuším fejkovejch FFWD.

                0 0
                • TJK  

                  hele to tezko rict… hlinikovy rafky taky praskaj.. blby je ze vymenit hlinikovej rafek za 1500 neboli tolik jako karbon s MOC 20tis… samo muzou byt rafky co vydrzi vic a co vydrzi min… ale doat tezko soudit za jakych podminek atd… je to loterie jako se vsim.. jen krapet drazsi no :-D

                  0 0
                  • JakeF  

                    Ať se říká co se říká, karbon prostě praská… U rámu má výhodu, že se dá poměrně snadno opravit. U ráfků bych tomu až tolik nedůvěřoval a radši něco, kde mi to prodejce bez keců vymění, což u nějakýho Číňana nevím nevím… Já na to asi kašlu, vezmu DT R460db, 18mm vnitřní šířka a 450g za 9 stovek, no neber to :D. A karbony až bude rozpočet na nějaký Reynoldsy nebo Zippy…

                    0 0
                    • TJK  

                      no u silnice je blby to ze tam je tlak jako krava a cca 20mm plaste.. kdyz tim rubnes do diry mac velkou sanci ze to rozloupnes.. u MTB je to sice taky mozny ale imho si myslim ze ta sance je vyrazne nizsi

                      0 0
            • Cryzyy  

              srnky v zadnem testu moc nezohlednuji a pri tom to je faktor se zasadni hodnotou vzhledem k zivotnosti

              0 0
            • Kaocko  

              :-D … Srnky potkavam jen na bajku ve tmě

              0 0
              • JakeF  

                Zatím… Počkej až namontuješ ty čínský karbon ráfky.

                0 0
    • DaD  

      Jedny záplety pouze na kotouče.Super váha a náby od DT s rohatkou.

      http://www.giant-bicycles.com/…d/558/72803/

      Ovšem za hubičku to není :)

      0 0
      • hannawald  

        za 30tis – https://www.bikes2race.de/…2015/a-6726/

        podobne jako nove Fulcrumy racing Quattro db.

        0 0
        • DaD  

          Mohu mít ty kola Giant za 26.000,– nové se zárukou,ale ty Fulcrumy vypadají hodně zajímavě.Nejsou teda ofiko tubeless a zase jsou vyšší,což mě docela láká…

          0 0
          • DaD  

            Ještě mám nabídku na tyto :http://www.bikeradar.com/…cross-45531/ za cca.10.000,–

            Ty už jsou s páskou a ventilkem od výrobce a i váha je na hliník super (1540gr) Bohužel výška jen 27mm.Mě osobně se nejvíce líbí 40mm ,ale s ohledem na peníze to asi budu směrovat právě do těch Eastonů.

            0 0
            • hannawald  

              Fulcrumy nejsou ofiko tubeless, ale snad by to melo byt ok – nemaji otvory pro niple. Tak zalezi, za kolik bys je mohl sehnat..Eastony jsou celkem lehke, ale pisou vaha rafku 455g, to je takovy hlinikovy prumer, nic extra. Ale za desitku to neni asi spatna volba, jen si myslim, ze si proti stavajicim Giantum moc nepolepsis. Kdybys ty Gianty prepletl na lehci draty, tak to tak o 100g stahnes a budes to mit levnejsi..lehky rafek 390g maji treba American Classic Argent Road Tubeless, ale za ne chteji 20tis.

              Lehke rafky budou Ryde: http://www.ryde.nl/pulse-comp-disc

              Behem unora by mely byt na 28/32 dratu, v dubnu na 24.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.