• Ondrrash

    Zdravím, dáte někdo radu kde v Hradci a okolí nechat vycentrovat Ksyria? Kastaru moc nevěřím… zničili mi tak cosmiky…

    díky

    0 0
    • kubad  

      sorry ale Kastar je dovozce májí nařádí, dělají školení, mají zkušenosti, jejich mechanik je super nevím cos mohl mít za problém.

      0 0
      • Ondrrash  

        Mohl to bejt jen blbej den mechnika…ale přední kolo crossmax sl se mi vrátilo se kouskem odloenýho UST ventilku v ráfku a z ráfku jsem pak vytáhl zelenej elektrikárskej drát…takže asi takhle… a když sem posílal na přepletení zadní ráfek Cosmic elite, tak mi vždycky vydržel maximálně 1000km a pak zase popraskal… znatelně byly některý dráty na jedné straně dotaženy více než ostatní

        0 0
        • o5majkl  

          tak pokud něco posíláš, tak základ je to odstrojit-jestli si ten ventilek nechal v ráfku, tak se nedivim… Taky pochybuju, že by Ti tam někdo záměrně strkal drát-pokud si toho mechanika nana*ral a on se Ti nechtěl pomstít :)

          0 0
          • Ondrrash  

            Kola byly odstrojený, ten ventilek jsem tam nechal omylem…měl jsem poprvé bezdušáky(asi tejden)…nějak mi to nedošlo. Nevím, jestli jsem mechanika něčím nasral… ale nikdy sem si u nich nestěžoval…i když jsem třeba nebyl spokojenej… ani v tomdle případě jsem nic nekomentoval…ani neřešil…Takže asi tak…

            Nevím jestli je to obrana někoho z Kastaru… ale to asi tušíš jen ty… každopádně já si nestěžoval…jen to konstatuji… říká se, že když seš nespokojenej, tak jdi jinam…tak já se zeptal, jestli mi někdo nedá radu..každopádně díky „roudovi“ už to mám v cyklobaru domluvený

            0 0
            • o5majkl  

              samozřejmě stane se, to že si tam nechal ventilek je škoda, ale při převozu nebo při balení se s tim prostě mohlo nešťastnou náhodou něco stát… jinak já mam s kastarem taky špatný zkušenosti-na SLkovejch ksýriích z roku 2004 mi po měsíci praskla příruba u drátu na náboji-reklamace neuznána a stálo mě to bůra, navíc když mi to přišlo, tak z náboje trčela ta hliníková krytka ložiska-nejspíš to ložisko bylo špatně nalisovaný, takže sem to obratem posílal zpátky… je dobrý najít autorizovanej servis-kastar už dělá i praktický školení-nejen prezentace jako dřív, takže ty prodejci už to maj ošahaný a většinou si neberou za hoddinu 450,– jako v Kastaru a nemusíš to nikam posílat…

              0 0
    • Bulda  

      kup si slitinovej centrovák (ten plast hned odejde) a urob si sám, je to jednoduchý, niple maj levý závity, takže se utahujou stejně, jako klasický (jsi-li naučený, nemusíš o tom přemejšlet :) jen maj větší stoupání, takže: JEMNĚ!

      máš-li to trochu zatuhlý, tak si ještě něčim přidržíš drát, aby se nekroutil (kleště-čelisti obalit hadrem, plastik destička do který uděláš zářez atd.)

      0 0
      • o5majkl  

        pokud jde o jemný doladění, tak si to člověk může udělat sám, ale pokud jde pak o větší akci, tak je stejnak lepší jim to poslat-pokud se to musí už honit i na vejšku, tak je potřeba dělat to s tenziometrem, přece jenom bych s větší opravou spoléhal na profíka…

        0 0
        • Chaingang  

          Ksyria bych stejně radši svěřil servisu,rády praskají když se trošku přetáhnou

          0 0
        • jecnak  

          Ten, kdo je schopny si centrovat a vypletat klasiku, zvladne i cmaxy, naopak je to snazsi.

          0 0
          • o5majkl  

            tak to bych netvrdil…

            0 0
            • jecnak  

              Jedny jsem prepletal a samozrejme je i centruju. Nevidim na tom nic svetobornyho, naopak nove zapletat cmaxe je snazsi prave diky tuhosti vypletu – i napul vypletene kolo drzi tvar.

              0 0
              • o5majkl  

                nebudu kecat, tenhle typ výpletu sem eště nezaplejtal, ale pokud máš u klasickýho výpletu ráfek a dráty na podobný kvalitativní úrovni, tak podle mě musí bejt jednodušší dostat ráfek do roviny-jak do stran, tak na vejšku… řikam, cmaxy ani nic podobnýho sem nevyplejtal, ale pokud to pak docentrováváš na desetiny miimetru, tak snažší je to určitě na klasice…

                0 0
                • Bulda  

                  to mě dycky dostane, kdž někdo přizná, že něco nikdy nedělal, ale hned v druhý větě tvrdí, že něco jinýho (co možná taky nedělal) je snazší :))

                  mě to přišlo úplně stejný, jen je pruda si přidržovat ty dráty proti kroucení (ale zatuhlou klasiku, kulatý dráty, si nepodržíš ničím, to je pak výrazně horší klasika), na větší stoupání (při centrování na destiny stačí otočit niplem o dost mín oproti klasice) si rychle zvykneš

                  0 0
                  • o5majkl  

                    já sem psal, že jsem cmaxy ani ksíria nikdy nezaplejtal, to neznamená, že sem je necentroval (oboje ty kola sem měl a mám pár let)… jelikož dělám v bikeshopu mechanika a prodavače, tak mi veř, že sem už pár kol zaplet a to včetně karbonovejch ráfků zipp nebo corima, takže nějakou zkušenost mám. Čili si dovoluju tvrdit, že vycentrovat do mrtě ráfek s 20ti potažmo 24ma drátama je těžší, než vycentrovat ráfek s 32ma drátama, podotýkám ve srovnatelný kvalitě…

                    0 0
                    • Bulda  

                      aha, tak to sorry, to pak jo, mě to přijde nastejno (pokud je vše v pořádku, nezatuhlé niple, nebouchnutý ráfek) snad jen ten Mavic centrklíč se hůř drží :)) samo boule se líp rovná, když k tomu máš po její délce k dispozici víc drátů, to jo :)

                      0 0
                      • o5majkl  

                        v pohodě, je jasný, že každej s tim má jinou zukušenost… jinak někde vejš sem popisoval, že sem měl ksyrium ssc, to byly nezničitelný kola-až na tu prasklou přírubu po jednom měsíci… měl sem je 4 roky-závody a tréninky na silnici, závody a docela často tréninky v cyklokrosu-niple mi samozřejmě zarostly, takže se s tim nedalo hnout, ale rozcentrovaný byly až ve chvíli, kdy sme trénovali za autem a v šedesátce sem trefil šutr, kterej ležel uprostřed silnice-stěnu ráfku sem vyrovnal sikama, ale vycentrovat to už nešlo :) nakonec sem je eště za dvojku prodal…

                        0 0
                    • Rychlej turista  

                      Mňo nevím, ale během švihu mi úplně povolil výplet na předním 20i drátovém Bontrageru Race Lite, že jsem to dotahoval prstama. Opatrně jsem na tom dojel domů, protože se to vlnilo jako had, jen jsem pohnul řídítky, ale doma stačilo jen dotáhnout a bylo to. Jsem nechápal, žádné komplikované centrování ve vidlici, jako u běžných hodnědrátových výpletů a přitom se ráfek ani nehne.

                      0 0
                      • o5majkl  

                        toť otázka ani nehne-jeden známej má servis a kola centruje v centrovací vidlici se setinovejma hodinkama, tam teprva člověk vidí jestli se to hejbe nebo ne :)

                        0 0
                        • Rychlej turista  

                          Nejsem hodinář a to moje ježdění to stačí blahobytně :-)

                          Jen jsem chtěl říct, že Ječňák asi bude mít pravdu, protože kdyby se mi takto rozhodil výplet na normálním mhohodrátovém kole, tak bych to tak snadno asi nesrovnal.

                          0 0
                • jecnak  

                  Tak nekecej.

                  0 0
          • Bulda  

            Bulda

            0 0
            • bagr  

              Preplejtat zapl.kola kde je malo dratu je pekna onanyje,jelikoz je treba tenzometrem hlidat napeti dratu a jeste vychytavat hazeni dratu na vejsku a do strany.A pokud je tam napr. 18,20 dratu apod tak je fakt patlacka a jeste k tomu kdyz je plnej rafek.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.