• maajkee

    Objevil jsme tohodle lacinýho fulla :)

    http://www.halfordscz.cz/…banshee.html

    Myslíte, že to něco vydrží, jezdím na HT, ale semtam mě to láká dát si nějakej lehkej DH,

    ale peníze do drahýho fulla se mi vrážet nechce.

    Pravděpodobně bude to kolo dost těžký, ale jinak komponenty nejsou až tak tragický, ne? :)

    0 0
    • Scotty  

      Kamarád ho jezdí,ale přiznám se,že jsem ho ještě naživo neviděl.. Mrkni na nick „GRINDer“ má ho v profilu. Asi sem moc nechodí,tak ti asi neporadí…,možná Pitos se na něm svezl.

      0 0
    • Oakey  

      Oni ty komponenty sami o sobě by měly něco vydržet, ale DH to rozhodně nebude, spíš XC, AM jenom nárazově…

      Ale hlavní nevýhodu tutoho kola bych viděl v rámu – přece jenom rám dělá kolo(můžeš mít kolo postavený na X.0 komplet v Syntace carbonu, ale pokud je rám na hovno, bude i celý kolo :( ). A Carrerě bych ve zmáknutí geometrie moc nevěřil.

      0 0
    • Log1ck  

      Těžký to bude dost, rám fakt žádný pírko neni a osazení taky neni z nejlehčích :-) Komponenty budou docela funkční, ale zázraky bych nečekal. Hlavně od zadního tlumiče. A zadní odpružení je důvod proč to chceš. Jestli nejsi vyloženě chrt, tak dle mýho názoru by místo jednoho HT a jednoho levnýho fulla bylo lepší počkat, našetřit a pak koupit pořádnej univerzální full jako jediný kolo. Jinak zmiňovanej GRINDer má Banshee XXX, tohle je bez X a má menší zdvih.

      0 0
      • maajkee  

        No ono na nějakým univerzálním fullu se nic moc jezdí na nějaký dlouhý trasy s nosičem a bagáží, na to mám univerzální HT :)

        no jo, ale jo, radši budu šetřit :)

        0 0
    • baboon  

      Podle mě za tu cenu luxus..Sem tam se něco časem vymění,ale myslim že to bude funkční a jezdivý…)

      0 0
      • korki  

        Ahoj, a když už jsme u Halfords, tak co mi někdo řeknete o tomhle: http://www.halfordscz.cz/…fs_comp.html – je to použitelnější??

        0 0
        • Vilém  

          Ten ram jako by z oka vypadl Kellysu, nebo starsi Kone Kikapu.

          0 0
        • Log1ck  

          O tomhle kousku ti můžu říct, že na něm už měsíc a půl jezdim :-) Můžeš na něj mrknout do profilu. Rám je klasika Taiwan ze standardních dílů, třeba to vahadlo sem fakt viděl už na nejednom kole. Ale je zeslabovanej a hmotnost už je slušná a ve skutečnosti vypadá líp. Mě se to kolo třeba na tomhle obrázku nelíbí a ve skutečnosti je to můj mazel. Komponenty fungujou jak mají. Měnil sem jenom tlumič, protože Fox je prostě Fox :-) Nemám zkušenost s jiným fullem, ale s tímhle jako univerzálnim levným plně funkčním fullem sem naprosto spokojenej. Kdyby tě neco zajímalo, zeptej se.

          0 0
          • korki  

            Super – díky za odpověď. Měl bych otázečky – jak se na tom cítíš, myslím jako sportovněji, nebo spíše na pohodu? Kolik měříš když máš M-ko, já mám zhruba 179cm, tak jestli by mi bylo? Kolik tě vyšla ta výměna na toho foxe? A byl originál tlumič o hodně moc horší? A poslední otázka jak je na tom vidla a brzdy?

            0 0
            • Log1ck  

              Nemůžu moc s jistotou říct kde mezi sportovností a pohodou leží tenhle bike, protože nemám možnost srovnání. Ale je to 4čep, takže zadní odpružení funguje dobře, což záleží taky hodně na tlumiči. S Foxem je to docela citlivý a pohupování moc nehrozí, do prudšího kopce nebo když do toho dupu na asfaltu tak se ale propedal hodí. Na chrtění to kolo není. Na moje pohodový projížďky všim terénem bez nějakýho prasení je to kolo ideální. Původní tlumič nemůžu říct že by byl horší, protože sem ho hned vyměnil a vůbec nevim jak chodí. Jinej tlumič se dá sehnat za docela slušný peníze když člověk trochu hledá, já ho kupoval výhodně na německym ebayi.

              Měřím asi 177cm, ale mám dlouhý nohy a krátký tělo a ruce, takže mám sedlovku vysunutou na maximum a rám je na mě ještě dlouhej dost, možná bych snes o fous kratší. Jinak je to tak středně dlouhý Mko. Takže pokud bys měl normální proporce, tak by ti asi M mohlo vyhovovat.

              Co se brzd týče, tak Juicy 3 sou jedny z těch nejlevnějších použitelnejch kotoučovek. Někdo je tu moc nechválí, ale já s nima zatím nemám problém. S jinejma nemám zkušenost, takže nemůžu srovnávat. Mých 73kg ubrzděj obstojně, ale v delších sjezdech bych občas vepředu ocenil větší než 160mm kotouč.

              Vidle je slušná a v týhle cenový kategorii asi kolo s lepší vidlí neseženeš. Chodí krásně hladce a je dost citlivá. Jediná nevýhoda je u ní (stejně jako u tlumiče), že je ke konci zdvihu docela progresivní a fakt se nedá dostat nadoraz.

              0 0
              • korki  

                Jo, díky moc za info

                0 0
              • maajkee  

                v týhle cenový relaci bych šel možná radši do pellse:

                http://www.bradsky.cz/…-p-1956.html

                 

                nebo

                 

                http://www.bradsky.cz/…-p-1273.html

                0 0
                • korki  

                  Jo jenomže ten thorr je už spiš AM a já chci raději XC a navíc bude ještě asi těžší

                  0 0
                • Log1ck  

                  Ten Thorr má za ty prachy fakt výborný osazení. Jen ta vidle od Marzocchi není prý žádnej zázrak. Je neskutečný s jakou slevou ty Thorry všude prodávaj :-) Ten Ridelight už za ty prachy nijak skvěle nevypadá, tam ta vidle bude ještě horší. Obojí je ale jen obyč jednočep, což může mít svoje nevýhody.

                  0 0
                  • pepek  

                    „Je neskutečný s jakou slevou........“ já to uplně chápu, viděl jsem ho totiž naživo.

                    0 0
                    • Log1ck  

                      Ten nižší Thorr je taková šedá myš a taky se mi moc nelíbí. Ale ten vyšší model v champagne barvě vypadá moc pěkně, až na zadní stavbu teda :-)) Jen nevím, jak na tom je Thorr s kvalitou toho jednoho čepu, protože sem už viděl Ridelighta, u kterýho se ten čep prostě sám za jízdy pěkně rozšrouboval, teda né úplně, ale i tak to moc nepotěší :-)

                      0 0
                      • pepek  

                        Jak už tady psal Vilém: tu zadní stavbu lepil nějakej strejda z JZD z jeklů, co mu zbyly z plotu a pak to zatřel základovkou.

                        0 0
                        • maajkee  

                          No, ono někdy to jak to vypadá, nesvědčí o tom jestli je to kvalitní a drží to, kolo není na krásu, ale hlavně na funkčnost, tady furt akorát někdo hodnotí jak kola vypadaj, tohle je nusný, a támhle to vypadá strašně, radši mlčte a pořádně jezděte :)

                          0 0
                          • Log1ck  

                            Kolo je od toho, aby se na něm dobře jezdilo a oči sou od toho, aby se jima koukalo na pěkný věci :-)

                            0 0
                            • maajkee  

                              Já teda nevím jak ty, ale já když jedu na kole, tak na to kolo nekoukám, většinou koukám na cestu :) Potom je to otázka toho, že to kolo chceš mít pěkný kvůli ostatním lidem, aby jim se líbilo a říkali se, hmm, ten má ale pěkněj bajk, na ostatní lidi já ale s prominutím seru :) Co si myslej lidi mě trápilo naposledy někdy na střední :)

                              0 0
                  • korki  

                    Ono je hlavně zajímavé, že stojí dokonce míň než samostatný rám – sice s jiným tlumičem, ale i tak, to jsou pak vpodstatě ostatní komponenty zdarma, A právě ta vidle mě trochu odrazuje, ale hlavně ten vzpřímený posez.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.