Canyon Ultimate CF SL 7 Disc 2021 - prasklá matice středu

14 nepřečtených
  • Kos_CZ

    Zdravím – stala se mi taková nepěkná věc:

    Mám nový Canyon Ultimate CF SL 7 Disc 2021 (najel jsme na něm 179,54 km). Ve čtvrtek jsme jel vyzvednout balíček do Alzaboxu a cestou mi ve středu začalo cvakat. Tak jsem brknul kámošovi co pracuje jako mechanik v cykloservisu – že prý mám za ním zajet, že na to jen v rychlosti mrkne. Tak jsem tam dorazil, on sundal kliky, vešrouboval matku upevňující středové složení a hle, matice (plastová) prasklá (viz. obrázek č. 1). Náhradní neměl, tak jí namazal vazelínou, opatrně jí zašrouboval zpět a citlivě dotáhl. Cestou domů žádný zvuk. Hurá!

    dneska v podvečer se jdu projet a po cca 15 kilometrech mi ve sjezdu šlo postupně hůře šlapat, pak i po rovině, jenže jak byla tma a v uších hučelo od roudícího vzduchu, tak mi hned nedošlo, co že je špatně – až najednou jsem zjistil, že nejde točit klikama. Zastavil jsem, svítíce si mobilem jsem koukal kde je chyba a ony táci nadoraz na zadní vidlici. Super! Potupně jsme tedy požádal manželku aby pro mne dojela. Doma jsem střed rozebral a prasklá část matky komplet pryč! (fotka č. 2).Takže čekám, co na reklamaci Canyon… Moje blbost, že jsme na tom dál jel. Naštěstí mimo drobného škrábance (fotka 3) rám nepoškozen.

    Nestala se někomu z vás stejná patálije s touhle maticí? Přijde mi, že plast je dost fórový materiál na tak exponovaném místě…

    0 0
    • adam1  

      Na te první fotce ti tam chybí krátká ložiska?Jestli jste ji tam nezapomeli dát o to se vlastně opírají kliky .

      Jinak to je ten šroubovací do sebe presfit .

      Reklamuj to .Jinak se dělají i al mám ho na mtb od tokenu.

      https://www.bike-eshop.cz/…nith-tf46gxp

      0 0
      • adam1  

        Teď se dívám že tam ten token máš .

        0 0
      • Kos_CZ