• visions

    Padl mi do oka tenhle kousek,Canyon spectral 7.0 nebo 8.0, prodával se už loni?Jezdí ho někdo?Vzhledem k osazení a hlavně hmotnosti(11.4kg – 7.0)se mi ani cena nezdá nějak přemrštěná.Canyon asi nemá zastoupení u nás,co? www.canyon.com/…uipment.html?b=89

    0 0
    • mar_tin1  

      spectrala si nedávno kúpil paulovic. možno ti k tomu niečo napíše… bike-forum.cz/forum/fot­ky/nase_biky.html?de­tail=4379

      0 0
    • MlokCZ  

      Když už na nových Canyonech AMkách je RP23 tlumič, tak je v tuhle chvíli Spectral chováním přesně něco mezi Canyonem XC a AMkem s tím, že má karbonový rám. A jestli ti stojí ten karbonový rám za ty prachy musíš vědět sám, já bych osobně raději šel do XCčka nebo ESka v lepším osazení za ty prachy (XCčko bude za stejný prachy těžké stejně, možná ještě o pár gramů lehčí, AMko pak bude těžší o kilo a něco, ale zase má větší zdvih). Nákup pouze přímo od Canyonu, v historii mnohokrát rozebírané.

      0 0
    • faba  

      Mně zase padlo do oka 9.0sl. AMko je na mě už moc těžké a tomu XC zase chybí ty 2cm vpředu. Nevím ale jakou velikost. Mám 183cm a to mi tam vychází tak nahraně mezi M a L. Teď mám 19" Visiona a sedlo nahoře a 120-ku představec. Tohle má v M 18,5" takže asi spíš to L (20"). Tu sedlovku bych nerad měnil za 400mm. Jo a co ta vidle, jak je natom s citlivostí?

      0 0
      • cobra  

        9.0sl je hodne luxusni, s tou budes urcite spokojenej. Ja kdyz jsem kupoval Canyona minulej rok, tak jsem se taky rozhodoval mezi M a L, predtim jsem jezdil Meridu 20´, merim 181 cm. Nakonec jsem vzal M a jsem s tim moc spokojenej, mam posed lepsi nez na Meride (predstavec 110 mm), ktera na me byla moc dlouha. Segra ma taky visiona 19´ a pripada mi zhruba stejne velkej (dlouhej) jako canyon M, takze kdyz si vemes to L, tak to uz asi bude o neco delsi i vyssi nez Vision.

        0 0
      • MlokCZ  

        Když tam teď na Spectraly už nedávají Talase, ale F120ku, tak to není moc rozdíl. Pokud vemeš Canyona XC s Rebou, tak tu přehodíš na 115mm a je to skoro to samé (ohledně zdvihu).

        0 0
    • paulovic  

      Dodávali sa aj minulý rok, ale v inom zložení … Rozhodoval som sa pre Spectrala, práve pre rám a vidlu FOX Talas RLC. V modeli pre rok 2008 ju už nenajdeš. Keby som si teraz mal vybrať bike, tak by som to mal podstatne tahšie. „ulakomil“ som sa na Spectrala 6.0 a aj napriek problémom, ktoré sa dúfam nebudú opakovať, nelutujem. Tu je link na kompletný priebeh od uvažovania, až po realizáciu … forum.mtbiker­.sk/viewtopic­.php?t=14621&pos­tdays=0&postor­der=asc&start=60 ak budeš mať chuť tak si to prejdi uplne od začiatku ..

      0 0
    • ropman  

      jako zakladateli tohoto vlákna mi taky „padl do oka“ Spectral AX 7.0 . O fullovi neuvažuju vážně až tak dlouho, ale současná herka už je strašná a taky bych si chtěl něčím udělat radost. Postupně jsem se dostal od částek za Nerva 4.0 až do kategorie kolem 2000Eur, v tomto případě 2200 E (a to myslím, že ho nechtějí po 11.4. zdražit – ZDE o dalších 500 E), pochopil jsem to správně ?

      Zvažoval jsem i Nerva XC od 4.0 výš nebo AM, ale nedělám zas šílený horský sjezdy (AM) a na naše terény vč. Beskyd a nějkýho toho zablbnutí si myslím stačí i Nerve XC, který je lehčí.

      Srovnatelný s AX 7.0 mi přijde Nerve XC 8.0 se stejnou hmotností, podobnou výbavou, cenou navíc o 100 E vyšší. Ale oproti AX 7.0 nemá karbon rám, sedlovku, řidítka. If jsou lepší Mavic Crosmax nebo DT Swiss XR 4.2d nevím, ale plusem by měl být i větší zdvih 120 mm při stejné hmotnosti a snad i tlumič FOX RP 23 Big Airchamber.

      Existuje v této cenové relaci nějaké další lepší nebo alespoň srovnatelné kolo ? Díval jsem se taky na katalog Scottu, Geniusy jsou hmotnostně i zdvihy spíše jako Canyon AM, takže pak už jen nejlevnější SPARK 30 za 89600 Kč, který je navíc s mnohem horšími komponenty.

      Díky za vaše zkušenosti, nějak jsem se teď nadchl že by se mi to kolo líbilo a stresuju if to dnes nebo zítra rychle neobjednat.

      0 0
      • paulovic  

        zdraženia sa báť nemusíš, pretože ich zlacnujú :o)))) na moju škodu.

        AX je kompromis medzi XC a AM (mám predchodcu Spectral 6.0, Talas 100–140). Jazdím podobne ale občas aj tvrdšie zachádzanie a zatial ma vytiahol z každej kaše za čo som mu vdačný. Geometria mi sadla takže na rám a jazdné vlastnosti sa sťažovať nemôžem.

        škoda že pre tento rok tam nedali Talasa, lebo pri zjazdíkoch si to rám žiada (120 je málo). Potom je krásne čitatelný a dá sa ísť na doraz. Pár výhrad mám ku komponentom, ale to je uplne iná debata a s Canyonom to má pramálo spoločného.

        0 0
        • MlokCZ  

          A ještě škoda u Talase té komprese. Teď po chvíli ježdění a opravdu pořádného otestování musím říct, že upravená verze Talase RLC 08 od Milana (tedy už včetně úpravy komprese) je parádní.

          A u druhého 07 Talase na kompresi také dojde, teď jasně oproti tomu upravenému zaostává v citlivosti.

          0 0
        • ropman  

          takže chceš říct že tento text neznamená, že od zítřka budou uvedená kola o uvedenou částku dražší ? Já myslím že jo …

          These high-quality carbon bikes – for a limited period of time only – feature lower pricing in the online shop.

          Mountain bikes

          Spectral AX 9.0 | 2899 Euros instead of 3299 Euros | Save 400 Euros!

          Spectral AX 8.0 | 2499 Euros instead of 2999 Euros | Save 500 Euros!

          Spectral AX 7.0 | 2199 Euros instead of 2699 Euros | Save 500 Euros!

          Ultimate CF 9.0 | 2699 Euros instead of 2999 Euros | Save 300 Euros!

          Ultimate CF 8.0 | 2199 Euros instead of 2499 Euros | Save 300 Euros!

          Ultimate CF 7.0 | 1999 Euros instead of 2199 Euros | Save 200 Euros!

          Road bikes

          Ultimate CF 9.0 SRM | 4999 Euros instead of 5499 Euros | Save 500 Euros!

          Ultimate CF 6.0 | 1999 Euros instead of 2299 Euros | Save 300 Euros!

          *Valid until 11.04.08 and only while stock remains.

          0 0
          • ropman  

            chápu to tak, že do dnešního dne dávají oproti XC 8.0 místo AL rámu grátis karbonovej, zítra už to bude + 500 E

            0 0
            • mar_tin1  

              to znamená, že do 11. 4. 08 sú tie bajky o tých 200–500e lacnejšie oproti štandardnej cene. a platí to len na skladové zásoby.

              0 0
        • ropman  

          a určitě budu rád, když napíšeš i ty výhrady ke komponentám a taky jestli je v té cenové relaci (tohle vychází cca na 57 tis) srovnatelný kolo, protože o všech značkách zdaleka nemám přehled. Postupně na to mrknu, ale to bude na dýl …

          0 0
          • paulovic  

            Zadný náboj Ringle Dirty Flea odišlo ložisko po 300km oprava vyšla na 120,–Sk (ložisko 2RS) a problém vyriešený

            horné oko tlmiča FOX RP23 chytil vakel taktiež do 500km. Toto už je na dlhšie, lebo som nechal spraviť nerez osku. Po premeraní bolo oko už vajcové 0,04mm čo je vela aj na tej oske cítiť ten pohyb. teraz som kúpil nové originál očko a idem ho prelisovať, takže potom by to mal byť problém nadobro odstránený.

            Spectral má zaujímavo spravené spodné uchytenie zadnej stavby (nedalo mi to tak som to kompletne rozobral, aby som vedel čo ma čaká. Nie sú tam ložiská ale konusový trecí mechaniznus. zaujímavé riešenie, ktoré ma ale nepotešilo, lebo výmena je možná len v Canyone. Nebyť mojej blbosti tak by to malo vydržať x tisíc km. Pri skladaní som podcenil lepidlo na závity a zle som to zakontroval. Výsledok bol, že sa mi povolila pri výjazde kompletná zadná stavba. Obe skrutky boli povolené a pravá vytočená cca 1cm. Na moje prekvapenie, nebolo citelný žiadny valkel aj pri tomto povolení (občas pri extremnom zábere ťuk ako ked cvakne sedlovka) a prišiel som na to len náhodou, lebo skrutka na pravej strane občas cvakla o pilu. Toto bol zvuk s ktorím som sa nevedel stotožniť a hladal som pôvod. Ked som ho našiel … no krv by u mňa nenašli. Našťastie po rozobratí som nenašiel žiadne poškodenie a po kvalitnom zakontrovaní a zalepení ide bez problémov.

            Takže zhrnutie … na Spectrale určite nešetrili na kvalite materiálov čo ma nesmierne potešilo. Možno sa to povolovalo pár výjazdov, ale nevšimol som si to aj ked vždy po výjazde kompletne kontrolujem komponenty a spoje. Ale niektoré zjazdy a skoky stáli za to.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.