Cannondale supersix evo ultegra vx Trek émonda sl6 Pro 2019

28 nepřečtených
  • Radek40

    Ahoj,

    před dvěma lety jsem si pořídil superior xroad team elite (gravel na kotoučích a 105) jako součást tréninku na bajka. Ježdění na silnici přicházím čím dál víc na chuť, a tak přemýšlím o koupi čistokrevné silničky, na které by se dalo jezdit jak delší štreky tak si občas zazávodit.

    Do hledáčku se mi dostali tyto dvě kola:

    https://www.cannondalebikes.cz/…disc-ultegra

    https://www.trekbikes.com/…pro/p/24013/

    Chtěl znát Váš názor na tato kola.

    U supersix je integrovaný wattmetr (wattmetr bych si pořizoval i na druhé kolo), který se však musí za nějakých 15t aktivovat. Osazení ultegra (trek přímá montáž), rozdílná jsou středová složení Trek BB90, supersix BB30.

    Díky!

    Radek

    0 0
    • Chlebovnik  

      V první řadě si ujasni, jestli chceš kotouče nebo ne. Předpokládám, že spíš ano.

      Ve druhé řadě bych osobně volil spolehlivější systém středového složení. Ideálně PF86 nebo aspoň PF30.

      Další alternativy: TCR Advanced Pro Disc (jezdím, maximální spokojenost, nový model/generace bude na sezónu 2021), Canyon Ultimate CF SL Disc, Tarmac Expert Disc.

      0 0
      • Radek40  

        Ahoj,

        ad1) je fakt, že kotouče mám na všem. U xroad je brzdný účinek nad limitem pneumatik a tak jsem si říkal, že na silničce s 25 plášti nebudou nezbytné. Ale definitivně ještě rozhodlý nejsem.

        ad2) no právě, měl jsem BB30 na přdchozím bajku a nebyl jsem spokojený (vůle, praskání, montáž…). Nyní s pressfit bez problémů. Myslel jsem, že už to mohly tyto prémiové značky za tu dobu vychytat…

        I když teď koukám, že ten Cannondale má Alloy PressFit30

        ad3) díky za tipy, je fakt že pokukuju i po Canyon Ultimate CF, teď je otázka jestli na koutoučích… :)

        0 0
        • deekay  

          V linku je jeste stare Supersix, ale pises o wattmetru a aktivaci, takze mas namysli to nove?

          0 0
        • plzakj  

          Na silnici, s plastema 28mm max, kdyz nepotrebujes blatniky nebo kartonovy kola, jsou rafkovky uplne v klidu. Na kartonu to za mokra moc nebrzdi :-) ale zas nic nikde neskrta, nepotrebujes pevny osy atd. atd.

          0 0
          • Radek40  

            Jezdil jsem gravelové 35 a 30 (přes zimu), pak silniční 23 a teď 25. Ty 25 mi sedí nejlépe. Chtěl bych právě karbonové ráfky na špalky. Nebo jsou Al ráfky, které by byly na úrovni karbonových? (tuhost, váha)

            Díky

            R

            0 0
            • plzakj  

              Tak zalezi, co jezdis a jakym prumerem. U kartonu je vyhoda, ze vysoky aero rafky nevazi tunu. Ten rafek ocenis u vyssich prumeru. Ale budes muset do galusek. Plastovy uz zas o tolik lehci, nez hlinik s vyssim profilem nejou. Pro hobbika mi to prijde jako blbost. Treba FR 3 nebo 0 jsou tuhy dost.

              Jako, ty kola vypadaj lip, ale resit spalky na mokru nebo voser s galuskama…

              0 0
              • IndyCZ  

                Moderní karbon kola už za mokra brzdí mnohem, mnohem lépe. A dají se pořídit i plášťová v rozumné hmotnosti. Nabídka je široká, jen si vybrat. :-)

                Já bych ale osobně šel do kotoučů.

                0 0
          • Radek40  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • Radek40  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • Radek40  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
      • deekay  

        Cannondale sice pise u vseho BB30, ale carbonova supersix maji v realu PF30, potazmo PF30A

        0 0
    • vt  

      Mam SuperSix a jsem spokojeny.

      Zvaz jeste Gianty TCR a Focusy, IMHO to jsou vsechno super ramy.

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Taky mám CNDL a za mě super tuhé, lehké kolo. Ten model, co chceš, má i karbonová kola, resp. ty jejich ráfky, ty jsem nikdy nejel, ale řekl bych, že budou ok. Nová Ultegra taky neurazí. Na druhou stranu ten Trek vypadá taky solidně. Co to je bližší? A taky co ti jak sedí? Máš poměřené geometrie?

      0 0
      • deekay  

        Taky mam SuperSix, jeste ten model pred tim a prijde mi to neuveritelne univerzalni kolo. Ideal pomer tuhost, pohodli ve sjezdech radost ridit i pro silnicni neumelce, jako jsem ja.

        Navic s S6 vubec netusim, proc bych mel touzit treba po nejakem Endurance kole, pohodlne to je dost. Mozna kdybych jezdil 300km a vic svihy.

        Ty jejich origo Hollowgram kola ale moc chvalene nejsou, hlavne tuhost (jeji absence) a naboje.

        Emonda si myslim, ze neni tak „hodny“ kolo jako S6. Ta geometrie s kratsim predkem a strmejsi hlavou bude pro vyjezdenejsi jezdce.

        0 0
        • Pikaču  

          Taky nevim proc bys mel toužit po Endurance kole kdyz S6 ma kratsi reach nez endurance kolo ( canyon enduraCe).

          Je ale pravda ze S6 je geometrii spis jako Ultimate nez Endurace akorat ten reach je kratkej teda

          0 0
          • deekay  

            Mluvime oba o stejnem SuperSix evo? v 56 stack 558 a Reach 395? Ultimate ma 567 a 391 v Mku.

            A o tom Endurance kole jsem mluvil proto, ze vetsina lidi po nich jde z hlediska pohodli. Proto vsechny ty tlumici picoviny treba u Roubaix apod.

            0 0
            • Pikaču  

              Jj. Supersix evo 2020. Ted jsem v rychlosti stahnul fotku s geo a tam je to viz priloha.

              Jinak ja porovnávám 2XL endurace (stack 644 a reach 417), ultimate ( stack 631 a reach 428) a S62020 v vel. 62. ( stack 634 a reach 406).

              Takze me vychazi stack jako ultimate a reach extremne kratky.

              Jinak se o to zajimam pac ja mam endurace, kamos ultimate ( jezdil jsem na nem) a dalsi kamos ceka na S62020. Co se tyce pohodli tak je ultimate pro me pohodlnější nez endurace ( rozdilne pneu conti5000 28 mm vs vittoria Corsa g2 28mm), akorát ze ultimate je moc dlouhé na me. Jsem moc natažený a nevydrzel bych dlouho.

              S6 ma spis zajimavou geo jestli porovnam správné udaje, stack akorat a reach kratsi. A resim prave spis geo. pohodli zalezi uz tak nejak na celkovem výsledku tuhosti a geometrie.

              Ty blbosti typu roubaix nemam na mysli.

              0 0
              • deekay  

                Ale ty vubec nectes, o cem tu je rec. Radek si planuje koupit ten predchozi model (2019 – daval tu na nej odkaz) a ja jsem psal, ze mam ten jeste predchozi (2015). Oba maji geo odlisnou od 2020, kde bohuzel udelali ustupek a geo je vic „baba s nusi“.

                0 0
        • Radek40  

          Právě u CND se mi líbí ten jednoduchý – klasický profil rámu bez zbytečného slopingu. I vedení lanek mimo rám, co už se dnes nenosí, mi vůbec nevadí.

          U těch Hollowgram jsem doufal že budou OK, je fakt že jsem zatím nenašel ani pozitivní, ani negativní recenzi.

          Jako plus beru waťák, který bych si stejně pořizoval. Na německých webech se dá tento model sehnat za cenu něco přes 60t, což se mi zdá dost dobré.

          0 0
          • deekay  

            Design se mi taky zamlouva. Proto jsem trochu zklamany z modelu 2020…

            Jinak k tem kolum: https://www.cyclist.co.uk/…i-mod-review

            tady se jim napriklad nezdaji dost tuha

            Wattak je bezdebat super, skoda tech penez za aktivaci, mohlo to byt lacinejsi, kdyz uz to tam davaji takhle.

            Vedeni lanek mimo ram je OK, idealni pouzit „jagwire sealed shift kit“ a radi to luxusne v kazdem pocasi. Mam to jak na silnici, tak na CX, oboji vedeni lanek spodem a u CX diky tomu prestal byt problem s namrzlym bahnem, snehem, ledem atd.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              CNDL 2020 je celkově mimo, ten design mi přijde hrozný napříč řadami.

              0 0
              • deekay  

                Nazivo ta 2020 tak hrozna, jako na obrazku neni. Ale uz to neni SuperSix.

                Co je fajn, ze ty osklive pruhy na ramu, jsou z reflexni barvy (jako dopravni znacky), stejne tak zadni stavba a sedlova trubka zezadu, takze se hralo na bezpecnost.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.