Cannondale Super6 EVO - seat tube, je to normalni?

60 nepřečtených
  • botvinik

    Ahoj,

    cca pred tydnem jsem koupil nove karbonove kolo – Cannondale Super6 EVO 2020. Vsiml jsem si, ze sedlovka neprijeme praska. Po vytazeni jsem se trochu vydesil, viz foto (obr. 2). Nastesti je sedlovka hlinikova, karbonova by uz asi byla poskozena o ostrou hranu v ramu primo naproti upinacimu mechanismu.

    Co si myslite, je to v ramci tolerance nebo je to na reklamaci. Co je to na dne (obr. 3,4)?

    Diky za nazory :)

    Anketa: Reklamovat

    ano
    9x
    100%
    ne
    0x
    0%
    0 0
    • novas752  

      Hmm, typicky Cannondale. Lupe v tom a vnitrek ramu je strasnej.

      Zkusil bych reklamovat.

      0 0
    • milan.v  

      To je tedy hnus…

      0 0
    • DaD  

      Zkus to vrátit a následně koupit normální, kvalitní kolo. Cannondale jsou strašný mrdky. Teď v pátek jsem stavěl pár silniček právě od nich a nemůžu těm kreténům přijít na jméno…

      0 0
      • BikerM  

        Docela silna slova. Kamarad ma 3 roky stareho Supersixe a kolo je to paradni.

        0 0
        • jeniiiik  

          Před třemi lety to treba bylo jinak. Myslím že zrovna DaD ví co píše.

          0 0
      • deekay  

        Obavam se, ze by musel v om pripade koupit neco z jineho materialu, nebo ne z velkovyroby :)

        0 0
        • novas752  

          Ani ne, to jak vevnitř vyladají Cannondale rámy je fakt peklo. Chlupatý, roztřepený odstávající vrstvy, kdxž tam strčíš prst tak si vrazíš karbonovou třísku, naváděcí lanko na vnitřní vedení tim provlíkáš 5× dýl než normálně, prostě jebka. Těžej ze svý minulosti a co se týče rámů vyráběj odpad.

          0 0
          • deekay  

            To se tyka jak starych? S6 z 2016 vypada uvnitr rekl bych minimalne prumerne a co jsem ted mel v ruce z 2018 tak to taky zadna hruza nebyla i kdyz uz byla trochu videt sestupona tendence proti starsi S6, jak v konstrukci tak v kvalite. Ono to beztak dela par fabrik, takze stejne jak CD na tom bude hafo dalsich znacek.

            Nicmene to co je nahore na foto je docela hruza, takze mozna zmenili dodavatele?

            0 0
            • novas752  

              Minimálně poslední 3–4 ročníky, nejspíš trochu i starší. Takovejhle hegeš v sedlový trubce teda moc často nebývá, ale například spodní rámová trubka takhle vypadá úplně běžně. U jiných značek (u mě zejména Specialized, Trek, Merida, Cervélo, Focus) jsem si toho nevšiml. Taky v nich tolik nevrže.

              0 0
              • deekay  

                Tak nevsimnout si neznamena, ze to tam neni .) jako obecne carbon ramy jsou nekonzistentni prisernost :)

                Koukam ted po necem novem a nemuzu si vybrat. Vicemene vsechno je to navrch huj, vespod fuj.

                0 0
              • milan.v  

                Toto je třeba zajímavý kanál na YouTube, určitě to tu už někde je.

                Odkaz na pitvání rámu S-Works Tarmac SL5 https://youtu.be/6FYAUa9gzJM

                Ten člověk karbonu opravdu rozumí.

                0 0
                • deekay  

                  Jo, uz jsem to sem parkrat hazel :) Kdyz si pak clovek uvedomi, jaky nehorazny penize za takovej smejd pak chteji…

                  A tim nemyslim ten S-works, myslim obecne.

                  Proto carbon nemusim. Udelat z nej vyrobek spravne je pomerne narocne a kvuli cene na to vyrobci totalne serou.

                  0 0
                • Hrabex1  

                  Skouknul jsem asi 5 dalsich ramu vcetne Canona, ale tenhle Spesl je teda hnus nejvetsi.

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Bmc je jeste horsi.

                    0 0
                    • deekay  

                      Ono to panove bude taky kus od kusu.

                      Nicmene Canyon jsou asi borci nejvetsi :)))

                      https://youtu.be/kDIaNEeyU0w?…

                      0 0
                      • mykovec  

                        Tvl, zlatá mufna s anglickým závitem, rozebírat ty lisovaný spoje vždycky, když se tam dostane nějakej bordel a vrže to jak starej žebřiňák, to musí být fakt laskomina.

                        0 0
                  • milan.v  

                    Naopak, on zmiňuje dobré provedení S-Worksu oproti jiným rámům, neshledává na něm nic zásadního…

                    0 0
                    • deekay  

                      To ale neshledal ani na tom supersix, co tam ma rozrezany taky. Zalezi jakej kousek se mu zrovna dostane do ruky dle me.

                      0 0
                      • vt  

                        Presne tak, IMHO to je jak testovat jeden nahodne vybrany rohlik z Lidla.

                        0 0
            • Hrabex1  

              vzdycky se chlubili, ze jsou made in the

              usa, ale to uz taky mozna neplati

              0 0
              • deekay  

                Tak tim se chlubili hodne davno a to tam jeste vyrabeli. Jinak uz hodne dlouho zadavaji vyrobu na Taiwanu, stejne jako vetsina velkych znacek.

                0 0
              • novas752  

                Cast Kambodza cast Taiwan.

                0 0
                • vt  

                  Ja mam SuperSix 2017 made in china, CAADX 2019 je z taiwanu. Oboje zatim paradni svezeni.

                  0 0
    • BikerM  

      Reklamoval bych. Jednoznacne.

      0 0
    • karel d.  

      Je to šokující. Astronomická cena karbonu, která stale ne a ne jít dolů. Od nějakého konce 80. let kdy s tim přišli to stojí akorat vic a vic. Nadherne nalakovano, ale vevnitř šunt. Za desitky a desitky tisic. Sám jsem, ještě před soucasnou krizí, zvazoval karbonovy rám, ale asi nechám současný hlinik. Nedokážu si predstavit platit 30k (a to je na karbon ještě laciné ) a pak aby mi v krabici přišlo neco podobného. Je to dnes ve vsech odvětvích-co největší profit při co nejmenších nákladech. Asi nějaký Bianchi rám za 150k bude ale asi trochu někde jinde…a nebo ani to ne????

      0 0
      • kubad  

        :D

        fakt komik

        0 0
        • karel d.  

          Nevim co tobě, ale mně treba prijdou tragikomické ty ceny, za které se ty rámy prodávají.

          0 0
      • tomxxx  

        A čemu to vlastně vadí, že rám neni uvnitř jako dětská prdelka? Na hliniku jsou často spatne provedene svary.

        Teď neříkám, že to má být hnus jak od cannondale, ale třeba to co má te sworks, ničemu nevadí.

        0 0
        • karel d.  

          Ja tohle fakt nevim, jestli a nebo do jaké miry to ovlivní charakteristiky toho ci onoho rámu. Vim jen, ze vsechny karbonove ramy jsou inzerovany jako hi-tech super pevne, lehke, z nejlepe kombinovanych vláken atd. atd. a pak vidim tuhle fotku.

          0 0
          • deekay  

            A ted si vem, ze je spousta lidi, kteri, stejne jak ty, veri tomu co jim nabulikuje marketing a navic jeste maji dost penez a s radosti si takovy ram koupi. Proto je to tak drahe. Jak se pise vyse, nabidka vs poptavka.

            0 0
          • vt  

            Hele prd tomu rozumim, ale :-) … par poznamek:

            1. SuperSix je normalni masova produkce, neocekaval bych nejakou extra vystupni kontrolu.
            2. jukni na youtube videa jak cinsky holky tyhle hi-tech rame slepujou dohromady … po shlednuti se skoro divim, ze to podemnou drzi ;-)
            3. kdyz kouknes do Al ramu, tak ty svary taky nejsou tak hezoucky jako z venku
            0 0
            • deekay  
              1. Na tom youtube kanale casto podotkne, ze je nejake misto oznacene vystupni kontrolou a stejne je to pustene dal, takze kontrola bude ale diky ekonomicke strance veci toho hodne poslou dal.
              2. lepe nekoukat :))
              3. A to ty svary jsou jeste ultrahezky, oproti tomu, co je treba v autech :) Specialne ted, dkyz se dela hodne alu dilu.

              Hodil bych sem foto, ale nesmim .))

              0 0
      • deekay  

        Ani bianchi jinde nebude :)

        0 0
      • Cavendish  

        Já si v Německu koupil ve výprodeji nový Cube Agree Race za 8000 včetně dopravy. Zpracování super, cena jako za hliník, váha 1150g.

        0 0
        • karel d.  

          Ja tento ram taky chtěl. Ta tvoje cena je fakt skvělá. Ja ho videl za nejakých €500–600. Ale už jsou pryč. Ten online obchod co je prodává vůbec neodpovidal na emaily. Teď tam maji jen Agree na kotoucove brzdy, což bych stejne nechtěl. Snad na ten rám ještě nekde narazím. Mel jsem zajem i o ten jejich Lighting, ale taky maji pouze verzi na kotouče.

          0 0
          • Cavendish  

            Měl jsem ho v bike-discount.de a byl za 370Eur včetně dopravy. Jediný kus v mé velikosti. Prostě klika. Kupováno 2017 jako model 2015

            0 0
      • Zdyn  

        Ty ceny šly naopak dolu velice výrazně. Můsíš je porovnávat vzhledem k průměrnému platu (třeba).

        0 0
        • karel d.  

          Právě, že jsem to taky tak počítal. Ten běžný rám stojí tolik co je dnes zhruba průměrný plat. To je pro mě osobně (pro nekoho samozřejmě zdaleka ne) astronomické částka, beru-li v potaz co mě ta průměrná mzda stojí zdraví, starostí a bezesnych nocí. Samozřejmě, pro jiného to je zase jinak. Jak nekdo zminoval je to trh a poptávka a tak to prostě je. Ja bych treba rad koupil od maleho vyrobce, co to nechrli po statisících, nevykoristuje nekde ty chudáky v Asii co drou do umoru , aby neumreli hladem a dava si na tom záležet. Prodava třeba dráž, ale bylo by to neco jako Fair trade zboží.

          0 0
          • deekay  

            Mas moznost, treba http://rozzo.cz/

            0 0
          • vt  

            Takhle nejak se pred 30ti lety prodavaly ramy od Kleinu … ale cena byla tak 10× a vic meho tehdejsiho platu. Bych rekl, ze Zdyn ma pravdu.

            0 0
          • Zdyn  

            No tak třeba mám rám storck organic, který někdy v roce 2000 stál cca 120 000Kč, což je 9 tehdejšíh průměrných platů (13 200,–). Moc dražších rámů tenkrát koupit nešlo. A zpracování bych si uměl představit lepší. Jinak jsem ho samozřejmě nový nekupoval.

            Dnes by devet platů dalo rám za cca 325 000,– A takových se moc sériově nedělá.

            0 0
    • Jirra  

      Tak mi to nedalo a nahlédl jsem pomocí baterky do mého ramu Cannondale Synapse, toho času pořád v krabici, který jsem na konci roku koupil v Koloshopu za 22k včetně doživotní záruky a uvnitř, tedy kam jsem dohled krásně hladký a rovný. Takže možná kus od kusu, což by tedy být nemělo.

      0 0
    • peter934  

      Pani, pokial by niekto chcel aby povrch ramu bol aj zvnutrahladky a topka tak odporucam ramy TIME. Vyrabaju ich aj na Slovensku a bol my vysvetleny postup vyroby a dovod preco su aj zvnutra krasne hladke. Bohuzial cenovo su trosku drahsie :) PS: tak nie vsetko je made in china :) …dodavam im veci na konecne opeacovanie, tak tak som ich v SK objavil.

      0 0
      • vt  

        Ja mam slovensky holky rad, ale nevim proc by mely slepovat kalitnejsi nez nez nejaka oskliva cinanka? AFAIK na zemi puvodu dnes nezalezi.

        0 0
        • peter934  

          O nejakom zlepovani som nepisal, nepoovnavam kvalitu vyroby v jednotlivych krajinach, treba lepsie cirat. pisem o specifickom sposobe vyrobe.

          0 0
        • deekay  

          To neni o tom, ze se to dela na slovensku, to je o tom jak ma Time nastavene procesy. I kdyz ono se taky mnohem lepe hlida kvalita v EU nez v asii.

          Skoda ze Time ma divne geometrie .)

          0 0
      • nooski  

        A taky jim to tam pravděpodobně brzo zavřou.

        0 0
        • peter934  

          Jojo, bohuzial su v likvidacii a cakaju ci ich niekto kupi. Skoda, lebo min rok rozsirovali vyrobu/moderni­zovali priestory (francuzi tam prestahovali nejaku dalsiu vyrobu) a zrazu by to zatvorili.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.