• kralovek

    http://www.cannondale.com/…el-7VM3.html

    Brali byste ho za 71250? Dnes jsem se na nem projel po parkovisti … moc pekny.Co si o nem myslite? Nevite kolik ta mrcha vazi?Me se nezdal zrovna nejlehci, i kdyz o to asi u kanona nejde hned na 1 miste. Na strankach kanona je o jeho mladsim brachovi 10,8 (http://fr.cannondale.com/…el-8VM3.html)  ale to se mi zda blbost, ten „muj“ (2007-velikost L) to rozhodne nemel a takhle zhubnout za jeden rok … ???

    Jinak jsem si zkousel Lapierre X-Control 410 (62500) (http://www.cycles-lapierre.fr/…-CONTROL-410) … v jednom krame nabizeji pronajem (drahej) za ucelem poradnyho testu … kdyz pak koupis bike u nich (cokoliv) cenu pronajmu odpoctou. Prisel mi moc … endurovitej, tlumic bez blokaze, v technickym prudkym stoupani to bylo decela tezky, musel jsem na nem doslova lezet.

    Obecne vybiram celopero marathon/xc … dobry ram,dobra vidlice,dobry brzdy, lehka kola taky dobre … zbytek je mi sum a fuk. Hravne musi dobre stoupat, to je pro me nejdulezitejsi.

    Moc moc penez, ale kanon je kanon, co mi poradite?

    Diky

    0 0
    • kralovek  

      Ted koukam ze ten link na toho 2007 … tenhle neni karbonovy, ten „muj“ ano. Barevne se podobal spis tomu Rush 2, ale 2 to rozhodne nebyl. Tejak mi ty modely nejdou dohromady.

      Taky mi jeste rekli ze zaruka na ram dozivotni … kdyz mi za deset let mi prdne ram, dostanu novej (na moznost prejeti parnim valcem jsem se zapomel zeptat) 

      Taky vyladeni posedu zdarma. Co to znamena: prijdu ze mi nesedi predstavec, riditka, nebo sedlovka … vemenej za vhodnejsi (jasne ze ve stejne cene) … porad to nebude ono, prijdu zas a vymenej zas … a tak dal dokud to nebude perfekt.

      Tady http://www.bike-forum.cz/…0/forum.html#… oupi resi jestli Rush 5 nebo spesl epic. Rush 3 Carbon je preci o chlup dal, bych rek.

      Jinak Specialized Stupmpjumper FSR Comp 2008 byl do ted nejvetsi kandidat vlastne porad je. http://www.specialized.com/…CBkModel.jsp?… Koupeny v anglii by stal 1500 liber ~ 48000, jestli se nepletu, ve francii 2200 euro ~ 55000 na na ceskych strankach speslu 65990 … docela dobry rozdily na to ze evropska unie.

      Tak poradte, do ceho mam jit?

      Diky moc

       
      0 0
    • chico*  

      Z tu cenu bych to bral tak před rokem :)) Ne, vážně. Ta cena se mi zdá docela vysoká. Nevím, jakým kurzem jsi Euro přepočítával, ale nedal bych za to víc jak 2400,–. To za prvé.

       

      Odkaz jsi nedal přesný, protože jsi možná koukal na modely pro ameriku, kde Rush 3 v karbonu nebyl, až dvojka. Pokud se dobře pamatuji. To je jedno, víme o co jde.

       

      Pokud jde o geometrii, tak 110 vepředu i vzadu je podle mě na maratóny tak akorát. Kolo si dobře vyzkoušej, aby ti sedělo. Rush je celkem dlouhý a nízký. Výšku sedlové tr. jsem u L naměřil 18,9 place. Úhel hlavy je pocitově i fakticky menší než u scalpelu a já bych třeba strmější hlavu – maličko – uvítal. Jedno specifikum Rushe je nízko položený střed. Na to se ale lehce zvykne a klikou jsem škrtnul jen párkrát. Zase to přispívá ke stabilitě. Obchodem nabízené upravení posedu chápu jako vyzkoušení třeba přímé sedlovky nebo hokejky a zvolení vhodného představce. Představců by měl mít podle Cannondale každý prodejce komletní řadu v takovým kufříku. Já se teda ptal ve dvou velkejch obchodech, kde maj kanóny a ani v jednom kufřík nemaj. Prostě ty představce přehazujou mezi kolama co mají na krámě. Celkově vzato na takových těch základních poučkách o zákonitostech správného posedu něco bude a řídil bych se podle toho. Upozornil bych na poněkud subtilní spojení horní rámové trubky a sedlové trubky, a potažmo na kontrolu maximálního vytažení sedlovky. Tam mi přijde slabší místo toho rámu. Taky délku posedu bych nehonil představcem, na tenhle rám mi přijde 11 cm tak akorát.

       

      Pružení-tlumení lefty nemá asi cenu moc komentovat. Jsem spokojen. Vzadu je to složitější. Je to jednočep a při jízdě na dva nejlehčí převody je pedalkickback docela znát. Samozřejmě při otevřeným tlumiči. Zamykání pod brzdou taky cítím. Na druhou stranu to kolo stoupe skvěle a s propedalem jde za pedalem velmi dobře. Vyjedu s tím jednoduše víc než s ht. Co mi chybí je ovládání tlumiče z řidítek. Páčka je přístupná sice dobře, ale chce se to při přepínání soustředit, protože to skočení do polohy je dost jemné.

       

      Pokud vážně uvažuješ o nějakejch maratónskejch závodech, doporučuju ti pošetřit peníze a koupit Rushe dvojku. Váhovej rozdíl je tam značnej. Mezi těmito dvěma modely se to podle mě láme. Ta trojka se ve stock výbavě pohybuje kolem 12,8 kg v L. To je dost. Hlavně kola jsou těžký. Pak sedovka, sedlo, řidítka a kliky. Kilo se z toho ale dá docela slušně srazit.

       

      Do hledáčku bych si ještě přidal Sparka třicítku. Za ty peníze, co ti nabízejí Rushe, bude k sehnání a taky je to super kolo.

      0 0
      • kralovek  

        Jo tak tomu rikam odpoved. Diky.

        To kolo stoji 2850€ a pocital jsem kurz kolem 25. Co jsem se dival netu, vetsinou se tenhle model pordava kolem 3000€ po sleve z 3500. Ty jsi ho kupoval kdy kde a za kolik? Ze by barcelona?

        Nemam bohuzel moznost ho vyzkouset v terenu, ale i na tom parkovisti jsem citil ze bude splhat dobre. To je pro me celkemm nejdulezitejsi vlastnost. protoze radsi stoupam nez sjezduju. Fula jsem nikdy nejezdil s vyjimkou toha lapierre minuly tyden (4 cep) takze co se tyce geometrie zadku, vim prd. Obecne mi lidi rikaj ze 4cep je citlivejsi 1cep zase lip akceleruje … ale to se tady asi poustim na tenkej led (linux x windows a pod.).

        Co se tyce toho pedalkickbacku … muzes objasnit trochu vic? Znamena to snad ze pri nejlehcih prevodech ze blbe synchronizuje houpani kola s frekvenci slapani a pak to proste kope? Tohle jsem u toho lapierra (4cep) nepozoroval. Taky si nedovedu predstavit ze bych tlumic vypinal pri technickym stoupani … prave na to ho tam chci. Vypinat jen na hladky silnici … si myslim. Maratonu uz mam zasebou spoustu na hardtailu, a prave na to technicky stoupani si myslim ze by se ten tlumic hodil. Navic tady ty maratony budou asi dost hruby (alpy).

        Takze s tou hmotnosti jsem se koukam nemilil. Kdyz jsem ho zkousel, melo nasazena jina kola nez originalni … celkem logicky. Byl jsem fakt prekvapeny tou vahou. Ten lapierre (taky L) mi prisel fakt lehci. A ten stumpjumper jeste lehci, ale toho jsem tezkal (fakt lehonky) jenom ve velikosti S. Jinak jeho katalogova hmotnost je kolem 11,5 … divny, ale to S-ko to fakt mit mohlo.

        Na ten Spark 30 si asi muzu nechat zajit chut. Tady jsem scotta nikde nezahlid. Je to tu predevsim lapierre, pak giant, specialized, nasel jsem tu orbeu, KTM, cube. Ten Spark mi prave pripomina geometrie cube AMS PRO http://www.cube-bikes.de/…d_21009_.htm. Tuhle geometrii taky nevim jak bych ohodnotil.

        Nejak se moc nehrnu koupit ho na netu, kolo neni jako prezahovacka. Nicmene http://www.bikescene.co.uk/variation.php?… za tech 1500 liber by to mozna stalo zato … oproti mistnim 2200€. Myslim ze stumpjumper by mohl taky dobre stoupat a byt pritom hodne dobre ovladatelny ve sjezdu … pro ten sloping. Bohuzel on neho nemaj model na vyzkouseni jako ten lapierre, takze risk.

           
        0 0
        • chico*  

          Skoro mi přijde, že jsi toho Rushe vyřadil, to bych nedělal. Je to dobrý kolo. Ono to je asi tak, že to je komponentama složený tak, aby to vyhovovalo co největšímu počtu potenciálních kupců. Ti totiž nemusejí být jen závodní maratonci. To kolo může perfektně vyhovovat pro celodenní vyjíždky, toulání se krajinou. Takže jsou tam kola co opravdu něco vydržej, k tomu rychlý pláště – od všeho trochu.  Je potřeba, aby si to pak člověk trochu upravil na ten styl, který jezdí. Zpracování rámu je výborný a samotnej bude stát stejně jak celý kolo. Navíc kanón neztrácí na ceně tolik jako jiný znčky. Ale podle tohoto bych se nerozhodoval. Hlavně ti to musí vyhovovat.

          0 0
          • kralovek  

            No abych rek pravdu, dost me hloda ta hmotnost … prijde to fakt hodne, za tu cenu. Jinak o kvalite nepochybuju. Kanon je proste kanon.

            Co se tyce komponentu, alespon v porovnani s ostatnimi koly na trhu mi prijde osazeny cekem slusne. Treba brzdy juicy 7.

            Napis jeste prosim kde kdy za kolik jsi ho koupil ty? a taky o tech jizdnich vlastnostech na lehky prevod.

            Diky

            0 0
            • chico*  

              magicbikes.com

              jormabike.com

              ohledne chodu zadnich staveb jdi do historie. MlokCZ ma kupu prispevku k tematu.

              0 0
    • Smazaný účet  

      Ahoj, trochu to obnovím, jakou velikost C-dalle RUSH by jste mi doporučili?

      Měřím 188 cm, teď mám Meridu AM vel. L, virtuální délka horní trubky 595 mm ale zdá se mi trochu kratší (je to taky spíše AM full),

      Rush má v L délku 625 mm a v XL 650 mm, co jsem tak hledal na netu na jiných fórech tak je to tak půl na půl, někdo má L někdo XL tak teď BF raď

      0 0
      • Wilhelm  

        Rush je dlouuuuhý kolo, takže doporučuji L (zkoušeno, jsem ještě o fous vyšší)

        0 0
      • rf  

        Mám Rush XL a měřím 193 cm. XL je mi dobře, mám ovšem vcelku natažený posed. Záleží na délce rukou a nataženosti posedu. Musí se to důkladně vyzkoušet. Osobně si myslím, že pro Tebe je lepší L.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.