• kejmi

    Zdravím odborníky a poprosil bych o názor na nákup Scalpela z bazaru. (cyklovrakoviště)… V inzerátu je uvedeno: „Horské kolo Cannondale,model 2006,top stav,po servisu,osazeno kompet XTR,velikost M.“ Na co dát bacha při nákupu a co si myslíte o ceně 20.000?

    Díkec za reakce.

    Lukáš

    0 0
    • Azmir  

      Myslím si to, že kupovat tak staré kolo je nesmysl a o top stavu bych dost pochyboval, už jenom vzhledem ke stáří, za 20 tis. se dají sehnat si myslím slušné kola v bazaru, na co brát takovou vykopávku.

      0 0
      • Tea_pack1  

        Jo, navíc je to evidentně bořený na předek, viz ohnutá horní rámovka

        0 0
      • mtucek 1  

        tohle kolo Scalpel 2 jsem koupil 2003 a doteď ho k plné spokojenosti používá kamarád .Roční nájezd jsem měl okolo 3 000 km /rok a žádný problém při odpovídajícím nenáročném servisu .Jedině co mu lze vytknout je malý zdvih zadní stavby /63mm/ a trochu měkčí zadní stavbu. Zkontroluj hlavně rám a hlavně u napojení karbonové zadní stavby/vlasové trhlinky z únavy materiálu/.Dále vidlici lefty – jestli drží tlak a má hladký chod. Potom všechny vůle na ložiskách a jejich hladký chod.Nejlepší by si bylo půjčit kolo na víkend a jezdit. Cena je asi maximální ,zkus vyjednat slevu. Od roku 2008 už má scalpel vyšší zdvih 100mm a dá se také sehnat do 25 000,–Kč.

        0 0
    • McBlacky  

      to bude nějaká brutální zplácanina. už jen ty pily na klikách co jsou snad deore na xt.

      Každopádně když ti to rupne (za středem u planžety jak bývá zvykem u scalpelů) tak ti zbyde vidle kterou nepoužiješ a rám co nejde opravit…

      Navíc teda SLka z roku 2006 ty budou zralý na vyhození, sice ti tyhle starý nerupnou u ventilku, ale budou ti dost pravděpodobně praskat dráty. Trefíš ráfek a nový už seženeš jen hodně težko…

      top stav? LOL

      0 0
      • kubad  

        ty staré scalpely se nerozlepovali, bylo to tam jištěné nýtama, až novější model byl průserovější,

        0 0
        • McBlacky  

          ale prasknout to tam může – na únavu.

          0 0
          • kubad  

            tak jasné, ale ty rámy se dělaly od 2002 a moc toho nepopraskalo, můj dostat fest pohulit, a pořád jezdí

            0 0
            • folty.hans  

              A jak :-))

              0 0
            • scret  

              tak tak, v mym okoli jezdil jeden Scalpel tusim 3000 – celocernej na XTRku… a jezdil donedavna… pak nekam putoval…

              Za tu dobu ram ok, vidle samozrejme obcas servis (typische pro lefty)…

              0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Veterán to ještě dlouho nebude, zánovní kolo už to taky dlouho není. A co si myslím o ceně? Že 20k je dobrý základ na slušné kolo ;)

      0 0
    • scret  

      cena je myslim odpovidajici…

      Kazdopadne na cloveka cekkaji cenove pasti vzhledem k cene servisu… Ber to tak, ze je to starsi topovka, takze kdo chce mit na opicku, musi mit i na banany…:)

      KOla byly celkem drzaky, kazdopadne jsou uz starsi a clovek musi predpokladat, ze bude drahej servis nebo v budoucnu vymena za nova kola… Lefty taky neni levna zalezitost a cas od casu s nima byly problemy… O ram bych se asi tolik nebal, tyhle drzely… kazdopadne zkontrolovat…

      0 0
    • kesu  
      1. jednak jak je slečna vysoká, velikost m u tohodle znamená poměrně

      vysokou horní rámovku a málo místa nad rámem. Nepředpokládám, že na tom hodlá skákat ale pocit nízkýho rámu hodně přidá na odvaze a klidu.

      1. je to stará top XC koza se „starou“ geometrií. Když jsem si podobně

      starý kolo postavil jako retro, tak jsem se hodně divil jak jsem na tavý koze mohl kdysi jezdit v terénu. Pokud holka má jezdit i do náročnějšího terénu, nebral bych to a šel spíš po něčem „trail“

      1. o top stavu z cyklovrakoviště pochybuju
      2. je to topovka, takže z případnýho servisu se po****š. Jen ráfek

      s přepletením je minimálně trojka, ořech s vůli na ebay 1000kč s předpokladem, že jsi šikovnější. Jinak vyhazov kol. Repas vidle v normálních cenách je randál za plus mínus 4 tis. Na koleni neudělatelný pokud to neumíš. Tlumič je klasickej, i když se vydře dá se koupit náhradní díl poměrně levně. To je ok.

      1. má to malej zdvih
      2. co mě vytáčí komplet XTR a nejdražší komponent sady kliky

      jsou kde.

      Jako pokud to chceš jako zběratelskej kousek na zeď a na vyjížďky na pár kilometrů s tím, že to doladíš poměrně vysokejma nákladama na top stav tak proč ne. Pokud to má bejt kolo bez starostí tak rozhodně ne. Já si stavěl podobně starej retrobike a zatím každej, kdo si na něj sedl, byl nadšenej jak to všechno funguje a chodí. Ale neni na tom díl, ve kterým bych se nehrabal a neřešil na něm nějakej dost zajímavej problém… Zase to pak nepotkáš na každým rahu jako NR.1 :DDD

      0 0
      • scret  

        k tomu XTR – brzdy byly tehdy klasicke houby shimano… Navic dualy:( taky nemusej sedet kazdymu…

        malyho zdbihu bych se nebal, pokud to nema na nejaky tvrdsi tereny ale treba jen, aby ulevil zadum slecny…

        0 0
    • kesu  
      1. jednak jak je slečna vysoká, velikost m u tohodle znamená poměrně

      vysokou horní rámovku a málo místa nad rámem. Nepředpokládám, že na tom hodlá skákat ale pocit nízkýho rámu hodně přidá na odvaze a klidu.

      1. je to stará top XC koza se „starou“ geometrií. Když jsem si podobně

      starý kolo postavil jako retro, tak jsem se hodně divil jak jsem na tavý koze mohl kdysi jezdit v terénu. Pokud holka má jezdit i do náročnějšího terénu, nebral bych to a šel spíš po něčem „trail“

      1. o top stavu z cyklovrakoviště pochybuju
      2. je to topovka, takže z případnýho servisu se po****š. Jen ráfek

      s přepletením je minimálně trojka, ořech s vůli na ebay 1000kč s předpokladem, že jsi šikovnější. Jinak vyhazov kol. Repas vidle v normálních cenách je randál za plus mínus 4 tis. Na koleni neudělatelný pokud to neumíš. Tlumič je klasickej, i když se vydře dá se koupit náhradní díl poměrně levně. To je ok.

      1. má to malej zdvih
      2. co mě vytáčí komplet XTR a nejdražší komponent sady kliky

      jsou kde.

      Jako pokud to chceš jako zběratelskej kousek na zeď a na vyjížďky na pár kilometrů s tím, že to doladíš poměrně vysokejma nákladama na top stav tak proč ne. Pokud to má bejt kolo bez starostí tak rozhodně ne. Já si stavěl podobně starej retrobike a zatím každej, kdo si na něj sedl, byl nadšenej jak to všechno funguje a chodí. Ale neni na tom díl, ve kterým bych se nehrabal a neřešil na něm nějakej dost zajímavej problém… Zase to pak nepotkáš na každým rohu jako NR.1 :DDD

      0 0
    • kesu  
      1. jednak jak je slečna vysoká, velikost m u tohodle znamená poměrně

      vysokou horní rámovku a málo místa nad rámem. Nepředpokládám, že na tom hodlá skákat ale pocit nízkýho rámu hodně přidá na odvaze a klidu.

      1. je to stará top XC koza se „starou“ geometrií. Když jsem si podobně

      starý kolo postavil jako retro, tak jsem se hodně divil jak jsem na tavý koze mohl kdysi jezdit v terénu. Pokud holka má jezdit i do náročnějšího terénu, nebral bych to a šel spíš po něčem „trail“

      1. o top stavu z cyklovrakoviště pochybuju
      2. je to topovka, takže z případnýho servisu se po****š. Jen ráfek

      s přepletením je minimálně trojka, ořech s vůli na ebay 1000kč s předpokladem, že jsi šikovnější. Jinak vyhazov kol. Repas vidle v normálních cenách je randál za plus mínus 4 tis. Na koleni neudělatelný pokud to neumíš. Tlumič je klasickej, i když se vydře dá se koupit náhradní díl poměrně levně. To je ok.

      1. má to malej zdvih
      2. co mě vytáčí komplet XTR a nejdražší komponent sady kliky

      jsou kde.

      Jako pokud to chceš jako zběratelskej kousek na zeď a na vyjížďky na pár kilometrů s tím, že to doladíš poměrně vysokejma nákladama na top stav tak proč ne. Pokud to má bejt kolo bez starostí tak rozhodně ne. Já si stavěl podobně starej retrobike a zatím každej, kdo si na něj sedl, byl nadšenej jak to všechno funguje a chodí. Ale neni na tom díl, ve kterým bych se nehrabal a neřešil na něm nějakej dost zajímavej problém… Zase to pak nepotkáš na každým rohu jako NR.1 :DDD

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.