• Stingray

    Pína má asi PMS, tak zakládám vlákno na tenhle bazmeg. Zatím jsem našel náhradní gumičky zde:

    https://www.bike-components.de/…S-IL-p53145/

    Video jak to rozdělat jsem zatím nenašel, tak kdyby někdo něco věděl, prosím napište..

    na Double Barel jsem našel tohle:

    http://forums.mtbr.com/…42272-4.html

    0 0
    • Stingray  

      a ještě něco tady, ale už je to přes louži:

      http://www.bti-usa.com/…cturer/DC/FK?…

      https://www.bikeparts.com/…rvice-parts/#…

      0 0
    • kesu  

      Hele ale on to prej Krab už podstatně zlevnil, tak aby to mělo smysl..

      0 0
      • Stingray  

        To už někdo říkal, ale furt to bude dražší než si to udělat sám nebo od kámoše :-)

        Nevíš kolik za to teď cca chce?

        0 0
        • kesu  

          Snad na dvojku, stávalo to 4…

          Ale není to ověřená informace..

          0 0
          • Stingray  

            Budu se tam muset stavit a zjistit to, protože i dva litry jsou dost za pár gumiček a oleje.

            0 0
            • goofy  

              Tady mají uvedenou cenu za komplet 2900… Ale je zajímavé, že materiál tam mají levnější než u coil verze a za stejnou cenou jak při repasi vzduchové části.

              0 0
              • Stingray  

                Hm to mě nenapadlo, že to maj na stránkách :-) Tak za patnáctset vzduchová část už není tak hrozná částka. Ještě zjistit co se tam tak často sere. Ceny tam mají fakt nějak divně sečtený, nebo je tam na vzducháčích ještě Babišova přirážka.

                0 0
      • Pedro404  

        Třeba u mě má domácí servis smysl předevšim v tom, že to nemusim posílat/nosit do a ze servisu a čekat na to s nepojízdnym kolem. Ušetřený prachy sou jenom takovej bonus.

        0 0
    • crom  

      jestli to ma cenu.z tajného zdroje:)jsem slysel ze to není uplne povedenej tlumic a lepsi je ho vymenit za klasickej db air

      0 0
      • Stingray  

        Možná to není povedený ohledně častýho servisu, jinak tlumič chodí naprosto skvěle. A snad by mělo jít vyměnit tlumení či co za novej typ a pak je i spolehlivej. Musím to ještě pohledat, nikdo o tom nic moc neví..

        0 0
        • crom  

          no prave,aby jsis vůbec poradne zajezdil.mit několikrát za sezonu tlumic v servisu nic moc vyhled

          0 0
    • Honik  

      Vzduchova cast je doma servisovatelna bez problemu. Horsi je olejova cast, kde je ta jejich membrana, ktera nejde nahradit beznym tesnenim. A tenhle tlumak je casto podelany prave v olejove casti.

      0 0
      • Stingray  

        díky za info..

        0 0
      • TJK  

        mas nejake realne info jak je to s zivotnosti po uprave.. tzn.. ta nova „odolnejsi varianta“ ?

        0 0
        • Stingray  

          Právě vím kulový :-/

          0 0
          • Honik  

            Kamarad daval na kompletni servis na podzim, vymena spousty dilu, zrejme za ty novejsi prepracovane. Parkrat na tom jel…ale nic extra, a ted kdyz byl u me, zkusil sem zapruzit a hezky zase cvachtal…mam obavu, ze tam je zase vzduch v oleji. Po několika promacknutich, se to lepe promisilo a cvachtani nebylo tak markantni…ale

            0 0
            • Stingray  

              Kua tohle mi radši ani neříkej :-/ Naštěstí je kolo ještě v záruce, ale to abych si koupil náhradní tlumič, když to bude pořád v servisu..

              0 0
            • TJK  

              me zase cvaka v DVO.. kdyz prepinam mezi Firm-Open.. jako kdyz se tam zasekla jehla nebo shimstack LSC kterou to utahuje… udela to jen pri prvnim zapruzeni po prepnuti packy… to cvaknuti je i v pacce citit.. trosku mi to pripada ze ta packa se neotevre uplne a az tlak oleje vevnitr s tim LSC uzaviranim pohne a pri tom do-otevreni v tom cvakne… :-)

              0 0
              • Stingray  

                To máš jednoduchý, nešahej nato a máš to ok

                0 0
              • Honik  

                To mi delal Monarch plus RC3…bylo to taky vzduchem v oleji zrejme, po tom co sem ho zrepasoval, aniz bych menil cokoli mimo tesneni, tak to prestalo..

                Puvodne sem myslel ze taky zustava zaseknuta komp.jehla, ale pri rozborce vse ok.

                0 0
    • Kubátor  

      Mám ho na Spectralu AL 9.9 Ex. Po roce jde do servisu na kompletní repasi, tak jsem zvědavej, jak pude pak chodit. Čvachtá jako blázen a při větší zátěži začne pískat.

      0 0
      • Stingray  

        Tak já už jsem taky po repasy :-/ Jestli to máš v záruce, tak ji uplatni. Je tam výrobní vada a zavzdušňuje se. Naštěstí u mě zafungovala záruka a Krab tam vyměnil pístek a ještě nějaký střeva + repase vzduchový části za 500,– když už se do toho lezlo. Předělaná část s těsněním je prej už lepší a zatím se nevrátil žádnej co se předělával. Jinak prej Cane Creek má výměnný program a za 3500,– to jde uprageovat na Inline IL kterej je zase chodem a spolehlivostí úplně jinde. Jinak servis rychlej, v sobotu jsem dal tlumák a v úterý to bylo hotový. Bohužel přehlídli, že jsem to přivezl osobně a poslali do Kobeřic na Canyon :-D

        0 0
        • Kubátor  

          Tak dnes dorazil a jsem hned v nejistotě :(, při vracení se mi zdá že kope. Je to cítit v celý zadní stavbě. Nemá někdo zkušenost ? Jinak záruku Canyon jsem uplatnil, vyšlo to na 500,– to funguje.

          0 0
          • Stingray  

            Ze servisu přišlo všechno otevřený, zkus utáhnout tlumení a uvidíš sám. Rozdíl otevřenej x zavřenej poznáš..

            0 0
            • Kubátor  

              Tak bohužel, ať s tím dělám co dělám, pořád to při vracení jakoby přeskočí…zkusim ještě za jízdy a když to nepůjde, tak budu zase min. 14 dní bez kola. Chjo :(

              0 0
              • Stingray  

                Se mi nechce věřit, že tam Krab něco podělal, tlumiče většinou dělá osobně. Zkus to projet a uvidíš víc. Dostal jsi k tlumiči vyměněný střeva a gumičky?

                0 0
                • Kubátor  

                  Jojo, dostal. Byla to kompletní repase vzduchový i olejový části. Ale prostě mi přijde že tlumič těsně před návratem do plnýho zdvihu trošku ufoukne, poskočí a cvakne. Můžu to natočit na video.

                  0 0
                  • Stingray  

                    Zkus, to že si pšoukne je normální jak protejká olej přes planžety, to cvaknutí ne. Určitě to cvaká tlumič, máš správně dotažený šrouby na přepákování?

                    0 0
                    • Kubátor  

                      Zkusím a natočím. Šrouby jsem kontroloval dvakrát a utahuji je momentovým klíčem na předepsaný hodnoty. Jinak moc díky za „péči“, je dobrý, když Ti někdo poradí, nebo aspoň řekne co si myslí. :)

                      0 0
                      • Kubátor  

                        Ahoj, ještě jsem se nedostal k videu, ale možná by pomohla informace, že když uberu tlak pod 120 psi tak to přestane. Tlumič je ale v ten moment na jízdu nepoužitelnej…

                        0 0
                • Baba-Ji  

                  tak vis jak, ze 100 repasi muze u jedne zustat zapomenuta bublinka v oleji

                  0 0
        • Orgic  

          Byl jsem minulý týden v Krabovi a potvrzuju, že za 3390,– je u tlumičů v záruce možnost upgradu na DB Air [IL], takže snad to bude spolehlivější. Chodem mi přišly obě verze dobrý.

          0 0
          • Darwi  

            Ahoj,

            protože sem Orgic nechodí moc často… Šel i někdo jiný ke Krabovi na výměnu DB Inlinu za DB AIR? Zda-li ten tlumič už musí být KO, anebo to mění preventivně? Sice se mi na minulé jízdě stalo, že to chvíli při propumpování vrzalo/dvízdalo (zadní tlumič po delší jízdě v „locku“), ale pak už OK…

            0 0
            • psedma  

              tlumič nemusí být KO, prostě za patřičný poplatek dostaneš inovovaný tlumič ;-)

              0 0
            • herrman  

              Já tam byl taky, když tak mrkni do mých fotek, je tam jedno vlákno k tomuto. Cena za upgrade byla těch 3.390,– a pokud je tlumič v záruce, tak se dala domluvit cena za nula, oproti 1.500,– Jinak to pískání při delší zátěži byl pravděpodobně jeden z průvodních jevů u Inline. Po roce u mě DB Air stále OK, tak to tak snad zůstane. Jo a pozor, neminula mě koupě nové pumpičky na tlumič, takže ještě cca +1.000,– … :-)

              0 0
              • Risanek  

                A tlumič tedy musí být ještě v záruce, aby ho vyměnili za těch 3390?

                0 0
    • Darwi  

      Ahoj… Ještě by mě zajímal váš názor na míru huštění, mám 65kg sakum prdum, dle manuálu tedy 8 barů, ale při dosednutí a při jízdě jen po lehkém terénu mi to šlo pomale na doraz… Krab mi řekl, že to mám víc nahustit, tak to mám aktuálně na 13barech a dobrý (ale ještě jsem nebyla na trailu)… co by bylo, kdybych měla 85kg? To by ten tlumič byl pěkně v háji… Je to na reklamaci, nebo ten tlumič je blbě nastaven tabulkově?

      0 0
      • -b-n-x-  

        Ja musel takky foukat o dost vic, nez bylo v tabulce. Nicmene, posledni rok jsem pribral tak 5kg :-)

        0 0
        • Darwi  

          Tak vyjma návštěv steakhousu se váhově držím :)) Vrtá mi to hlavou, vážně se bojím, až bude nějaký větší skok, tak aby to nešlo na doraz… Ale víkendovou Přažskou 50 to dalo v pohodě, jenže to byl taky téměř asfaltový závod (prý MTB hahaha :D )

          0 0
      • psedma  

        tabulku nemám, mám oblečený cca 80kg, foukám 210 psi, sag 25% a dobrý…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse