business vtipy z Brusele ....Můžou montovat bicykly

12 nepřečtených
  • Tomcat

    Nevím jestli pro zasmání , nebo k pláči. Ale asi majitelé italských a španělských montoven supermarket šrotu asi chtějí bruselské dotace.

    O práci se zaměstnanci automobilek bát nemusí. Můžou montovat bicykly

    Nemluvě o tom že platové podmínky a zaměstnanecké benefity automotive opravdu má leda tak Pinarello a spol. v sekci kol na zakázku…

    Případně, že problém skoro všech v západní Evropě .

    0 0
    • scalar  

      Nechápu, ten článek plní všechny parametry vtipné silvestrovské legrácky, ale je 6. leden…

      0 0
      • Tomcat  

        No osobně znám lokality Brně, Praze , Olmiku a Ostravě kde to myslí smrtelně vážně a není to zrovna kancelář EU.....

        0 0
        • scalar  

          Mně tam jen chybí, že pro Škodovku to nebude problém, protože má s výrobou kol několikaleté zkušenosti:-)))

          0 0
    • BSA  

      když může horník dělat ajťáka, proč by nemohli operátoři výroby montovat kola?

      myslím že o benefitech automotive máš trochu vysoké mínění. montovna jako montovna, vezmi součástku ze stroje a přidej ji k druhé, nebo ulož ji do krabice vedle. ty výdělky jsou asi takový, že pokud by byly vyšší, výroba jde do rumunska nebo ještě dál.

      2 0
      • Tomcat  

        Myslíte toho co měl neměl vysokou školu života a ten proletář o něm natočil dokument?

        Ona právě není montovna jako montovna a těžko čekat , že půjdou dělat za horší. Viz jak už sem psal proč ředkvičky 2× km od Prahy sklízí víc občanů Mongolské národností než Čechů? Mají knowhow? zkušenosti?…

        0 0
        • BSA  

          tvl, z toho děláš zas raketovou vědu. jako vo co go? škodovka někoho propustí, buď odjede domů na balkán, nebo půjde dělat něco jinýho.

          1 2
          • Tomcat  

            jste to asi nečetl že :)

            0 0
          • skaj  

            Sorry, blbe zarazeno:( melo jit na Tomcata

            Cetl jsem a porad nechapu hysterii. Snad jen, ty ses nejak napojenej na automotive a konstrukci motoru?

            Popravde, co pujde delat operator vyroby je mi celkem sumak. Respektive jsem si jistej, ze po tehle sile nekdo sahne a necha ho zase davat dohromady kousky neceho jineho. A kdyz ne, tak co… Driv nebo pozdeji nas prechod od takovych montoven stejne ceka, takze se nic zasadniho nestane. A troufnu si rict, ze cim drive, tim mene to v souctu bude bolet. Zavislost na automotive je pro CR nezdrava, uz aby byla pryc.

            1 0
            • Tomcat  

              Když tedy pomineme že článek není o ČR ale otírá se o Evropu jako takovou. Ale fajn tak jste ho četl… On možná vůbec není o automotive ale jako spíš o zneužití \ unešení tématu některými výrobci kol.

              Problém tady mají víc Evropští pseudo výrobci kol se kterýma jak cvičí nedostatky dílů. Tak to že kola jsou sezónní a stále sportovní záležitost. Nedokáží tolik nabídnout , proti jiným montovnám. Tak ale proč neudělat PR kde se zviditelnit a udělat ze sebe záchranu nezaměstnaných…

              Tedy takové to dotace sem.....

              Chápu pointu jenže tohle montovny neřeší nejen v ČR . Jen dotace pro jiné montovny , ubytovny..

              Osobně žádnou hysterii nevidím. Ta bude v tom, že někteří lidé zjistí že skutečně ztratili opravdový proletariát. O který se opírali třeba v roce 198× , 192×, 193× , 194× 196× atd… . A ten kdo přináší kupodivu přináší jednostopý zázrak techniky, dělníku jako věc která ho osvobodí, je víc než v pohledu toho dělníka jeho třídním nepřítelem…

              0 0
    • mr.nikdo  

      Skoda, ze ted dost automotive firem nevlastni montovny kol. To by vse usnadnilo :(

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.