Budúcnosť počítačových hier

4 nepřečtené
  • marek2000

    Keď si predstavite, ze 15 rokov dozadu sme sa pozerali na kockatu grafiku a porovnate to so sucasnou urovnou grafiky tak si pomyslite urobil sa pokrok. Po vzhliadnuti nasledujuceho videa www.isnichwahr.de/…ct26293.html si myslim ze dokonalost je blizko.

    Btw. som pocul, ze existuje hra FISHING Manager. Kolki z vas by vedeli hodinu cumet na monitor a cakat pokym „zaberie“? =)

    0 0
    • Lister  

      ??????????

      0 0
    • fluider  

      Dokonalost je este daleko. Ja som pocitacovu grafiku studoval, torchu viem ako sa robia hry a ako dokazu yvvojove studia vyzuit potencial novych kariet – slabo, nove karty maju taky vypoctovy potencial, ze hry, ako ta vo videu by mohli byt este krajsie. Problem je v rentabilite: cena prace / predajna cena. Sucasna grafika stale nedokaze real-time spracovat prirodne javy alebo narocnejsiu detekciu kolizii. Stale sa musia pouzivat triky a ludsko oko je take nenarocne, ze niekedy stacia lacne triky.

      0 0
    • Jirik123  

      dost tezkej offtopic na tohle forum:-)

      uprime ja moc nechapu tu dnesni honbu za co nejrealistictejsi grafikou, sice se na to hezky diva, ale ve hrach je proste nejdulezitejsi hratelnost. v dnesni dobe je na trhu hafo super vypadajicich her, ale hratelnost tezce pokulhava…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.