• pee.tr

    CO2 témat už je to víc, ale odpovědi mé dva dotazy jsem tam nenašel, takže: Používám (zatím jsem byl nucen pouze jednou) SKS Airchamp. Dotaz je, zda není lepší pumpa, kde se dá regulovat rychlost průtoku plynu, což mě napadlo poté, kdy se mi podařilo vyprázdnit bombičku a tlak jsem odhadoval jen pod 1bar (gumu jsem posléze cvaknul…). Myslím, že jsem měl pumpičku nasazenou dobře, ale dokáže vůbec ventilek v té rychlosti bez regulace tolik vzduchu propustit do duše? nebo je zapotřebí více odšroubovat ventilek? má to vliv? A druhá věc, možná směšný dotaz, ale pro jistotu, zůstává v bombičce stálý tlak i několik let? Předpokládám, že ano, ale co já vím, jestli třeba slabá stěna bombičky postupně neupouští :-) Díky.

    0 0
    • Smazaný účet  

      Pri husteni dojde k vyrovnani tlaku mezi bombickou a kolem. Vzduch se ventilkem protlaci, zadny strach.

      Pokud vzduch neutikal okolo,. tak jsi mel nasazeno dobre.

      Pokud jsi z jedne bombicky nafoukl plast malo, musis pouzit dalsi.

      Tlak v bombicce se casem meni, ale tato zmena je detekovatelna pouze s presnym lab. vybavenim.

      0 0
    • Breakpain  

      Já to měřil a zkoušel … obvykle na jedno 29kový kolo potřebuju 2 bombičky … 1 je málo … Takže pokud počítám s dvěma defekty … 3 bombičky nutnost a nesmíš to blbě nasadit, jinak si v perdeli. Ač mi někteří budou „nadávat“ … vrátil jsem se proto k obyč pumpičce se šlahounkem ;). Na závody je tohle OK (možná je lepší rovnou ten sprej s lepící srajdou …), na hobby jízdy a výlety rozhodně raději klasickou pumpu. Ono když si vezmeš více bombiček, je to už docela závaží ;o) …

      0 0
      • Lada,s  

        Tak foukat na tréninku (švihu) bombičkou je slušný úlet :-D

        0 0
        • Smazaný účet  

          nejde o to co delas, ale jak u toho vypadas;)

          0 0
        • prodi  

          proč?

          0 0
        • jonti  

          Zkoušet to poprvé na závodě ti mimo nepřipadá?

          0 0
        • okam_z_brna  

          Proc ne? ja to vozim na treninky normalne a pri defektu se s tim aspon seznam co a jak. Rozhodne lepsi, nez neco ve stylu „jo, mam bombu a pak nevedet, jak se to pouzije“

          0 0
          • Lada,s  

            za prvé mi to přijde neekonomické, dát za vteřinové „psss“ 40 kč, když párkrát šťouchnu pumpičkou a mám nafoukáno.

            za druhé kolik těch bombiček běžně na švih vozíš? Nedávno mě jeden smutný cyklista zastavil u krajnice a chtěl půjčit pumpičku, protože měl druhý defekt ale jen jednu bombičku.

            Takže za mě jen na závody, protože jinak je to podle mě jen „drahá“ frajeřina :)

            0 0
        • Johnnyxjr  

          Kdyz jedes v poradnem bordelu jsi zmrzlej jak pes tak zlata bombicka nez 5 minut foukat jak tupec

          0 0
        • Breakpain  

          Proč to je úlet, pořizoval jsem to kvůli pohodlí – nasadíš, foukneš a je to :) … místo, aby člověk jak trotl pumpoval. Bohužel pro mě – je tam více negativ než pozitiv nakonec … tak si holt zase pumpuju ;) …

          0 0
      • žvejk  

        Na jedno 29" kolo stačí jedna 25gramová bombička úplně v pohodě. Plášť široký 2,1" –2,2"

        16 gramová je málo…

        0 0
        • Breakpain  

          Jojo, to jo … měl jsem na mysli 16g … 25g už je za nekřesťanský peníz :( … takže jsem se nato vybodnul :)

          0 0
      • pee.tr  

        Díky všem za reakce. Samozřejmě na výlety vozím taky jen klasickou pumpu. Jinak dnes kámoš měl defekt a 16g bombičkou nafouk 29ku na pohodu. Samo by to normálně foukal víc, ale stačilo to. Já to tehdy tedy asi neideálně nasadil.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.