• cameride

    Zdravím bikery,

    letos jsem jako bejvalej redaktor Cykloservisu dostal příležitost točit novou řadu Birell Cykloškoly, tak to točíme s Martinem Horákem, Petrou Tlamkovou, bráchama Sulzbacherama, Frantou Žilákem a Markem Rauchfussem.

    První dva díly už jsou na webu

    http://www.youtube.com/…llcykloskola

    a na facebookovy skupine Jezdime na kole, tak budem radi za vase ohlasy.

    Primarni divak je bezny cyklista, pobezi to na Novasportu a casovej limit je 10 nebo 5 min, takze to nemuze byt ani delsi, ani slozitejsi.

    Od vseobecnych temat jdeme pred souboj 26 vs 29 palcu, popis a ukazky systemu odpruzeni (ted ve stredu vyjde), pak zaklady treninku, jizdy v terenu, pres skutecnou how to techniku jizdy do vyjezdu, z kopce, prujezd zatackou, nadhozeni kola, prejezd korene az po paradicky jako otaceni na prednim kole, jizdu po zadnim kole a podobny vylomeniny.

    Tak klidne dejte vedet nazory a pripominky :-)

    0 0
    • karliner  

      Můj názor je, že by sis tu měl zaplatit reklamu.

      0 0
      • Zlatka  

        Když vypiju více jak dva tak mne bolí hlava a prý v tom nejsem sama.

        0 0
        • Martin  

          to máš z toho, že piješ takový patoky :-)

          dej si normálního Radka a bude líp :-)

          0 0
          • Zlatka  

            Piju ho, když není nic jiného a já pivu moc nedám. Co to je radek ?

            0 0
          • Zlatka  

            Teďkonc koukám na nový polotmavý tak jej budu muset ochutnat. Včera jsem měla jednoho Kozlíka a chutnal jak šťovík, fujtajbl.

            0 0
            • hctr  

              zlatka, jde poznat, ze jsi z Prahy kdyz nevis co je radek :d

              0 0
              • Bish0p  

                Ale tak to si nemyslim. Jsou proste lidi kteri vypijou kdejaky europivo a treba poznaj plezen od staropramenu a pak jsou lidi kteri radi ochutnaj opravdove pivo a pochutnaj si na specialite. To, odkud jses nehraje roli. I v Praze jsou takovi co pijou lepsi piva. A vubec, vino je zdravi.

                0 0
                • nox159  

                  uprimne myslim ze kdyby prede me nekdo postavil 5 piv tak reknu ktere mi chutna a ktere ne ale abych to poznal to fakt ne. Porad vim co je to radek to tu vi snad i malem 13ti lete decka :D

                  si vzpominam ze nekde na nejakem radiju se pravidelne ptali na ruzne veci decek ze skolky… ( byla sranda co odpovidali…) a byla tam otazka co je to radegast a nejaka mala holncicka na to „radegast je bůh piva“ takze tady maji uz i mali jasno ! :D

                  0 0
            • wendol  

              jediný nealko, který se dá pít …

              0 0
              • Atilla  

                A už jsi pil Svijenského vozku? To chutná jak pivo, né jak obarvená voda.

                0 0
                • wendol  

                  jj, zkoušel jsem ho, dlouho, asi 5 kousků, chutnal mi jak chlebový víno :D

                  ale když je žízeň, tak člověk vypije všechno, i mrtvýmu voko …

                  0 0
                  • Atilla  

                    JJ. To mám rád, takový točený chutná skoro jako svijany.

                    0 0
              • AsiJura  

                Mi ještě jede nealko bernard, s čistou hlavou:)

                0 0
            • MirosPikos  

              Chlapci koumejte raději nějaký pitelnější piva ;) Co se nealkoholických týká, tak je jasná jednička platan. A pak není špatný Bernard (klasika, švestkové, jantar…).

              0 0
              • Atilla  

                Tak Bernarda nealko klasiku jsem měl včera a hroznej hegeš o tom šveskovým ani nemluvím.

                0 0
          • PjSky  

            No nic moc to neni… ale takhle Svijany 11*

            Nebo 13*

            Nebo 15*

            nebo…

            0 0
        • Flegmatik  

          Ty jo, dvě nealko piva jsem za sebou snad nikdy nedal :-) V týdnu jsem dokonce, ač slušně prošitý a vepřem, knedlem promaštěný, ani toho jednoho Birella do sebe nenasoukal a půl flašky jim tam nechal :-)

          0 0
      • cameride  

        me ale prece nejde o birell ale o to video, jste snad bikove odborneji zalozeni nez beznej divak

        navic ve videu se nepije ale jezdi :-)

        0 0
    • Kaco  

      Musim pochvalit zpracovani, libi se mi to. Obsah podle me taky vklidu.

      0 0
      • Carloss  

        jo, taky se mi to zatím zdá lépe zmáknutý než první dvě řady..

        0 0
    • vasek80  

      Mě se také oba díly líbily moc. Škoda jen, že není více do podrobna rozpracován posed a následky špatného posedu konkrétně. 26 vs. 29 bez chyby.

      0 0
    • Richi  

      Při správné výšce sedla úhel kolena 170°? To je skoro natažená noha,

      Zajímavé, body geometry od Specialized hovoří o úhlu 150°.

      0 0
    • Atilla  

      Mě se to líbí. Aspoň ukazujete lidem, že na kole se dá užít i spousta zábavy a nejen hamtat po cyklostezce.

      0 0
    • Palec  

      Rozhodně lepší než původní birell cykloškola s Jardou.

      0 0
    • Senoy  

      Už jsem ta videa viděl. Jsem rád za každou osvětu bikingu pro širší veřejnost. Snad bych ještě přidal rady pro práci s brzdama a řazení vhodných převodů. Myslím si, že většina začátečníků se zbytečně bojí přední brzdy a často řazením kříží řetěz. Pro pokročilé a pro mě bych uvítal radu, jak projet prudkou a krátkou zatáčku pomocí lehkého smyku zadním kolem :-) Vypadá to jednoduše, ale v praxi s tím mám problémy.

      0 0
      • JakeF  

        Vysvětli mně, začátečníkovi, proč nemám křížit řetěz. A výhoda projíždění zatáčky smykem by mě taky docela zajímala.

        0 0
        • pepino  

          Tak s tou zatáčkou si děláš srandu, že jo, krátkou ostrou smykem projedeš rychlejc.

          0 0
        • blaf  

          někdy je projetí zatáčky smykem rychlejší…

          0 0
          • Ruprt2  

            děláš to?

            0 0
            • blaf  

              občas, k čemu to potřebuješ vědět?

              0 0
            • Atilla  

              samo sebou, přece to nenarvu do stromu.

              0 0
            • blisterexist  

              ty ne?:-)

              0 0
              • JakeF  

                Ty ještě pořád? :D

                0 0
                • blisterexist  

                  jen občas, hlavně v zimě na silničce, to jinak zatočit nejde

                  0 0
                  • JakeF  

                    Tak to je dobrej nesmysl…

                    0 0
                    • blisterexist  

                      tož vlastně jde, ale musíš jet po rovině a nebrzdit:-)

                      0 0
                      • JakeF  

                        Věř tomu, že jsem toho na sněhu a ledu najezdil za poslední 2 sezóny vcelku dost, protože nemám trenažér/válce, i když letos už pořízení plánuju. Z toho pár set kilometrů i na starý silničce a hlavní pravidlo, co jsem si z toho zapamatoval je to, že si radši o něco víc přibrzdím před zatáčkou, než riskovat smyk, protože to je pak no-control a modlení se, aby v protisměru nic nejelo. Kravit smykem v lese v pár centimetrech sněhu je něco jinýho, ale pořád smyk k zatáčení nutně nepotřebuješ…

                        0 0
                        • blisterexist  

                          jn nutně nepotřebuješ nikdy, ale občas se to vyplatí, a já to ze zimy mám luxusně vyladění takže někde tím hodně zjískám

                          0 0
                          • JakeF  

                            Můžeš napsat nějakou konkrétní situaci, kde jízdou smykem „hodně získáš“?

                            0 0
                            • Kubiczech  

                              Rychlé prudké klesání v terénu zakončené zatáčkou o 90 stupňů, kde není moc místo na brzdění. Buď zahamtneš a krokem projedeš nebo kolo pustíš do kontrolovaného smyku a budeš rychlejší. Hodně nezískáš, rychlejší budeš.

                              Na větších závodech ale většinou na nic podobného nenarazíš.

                              0 0
                              • JakeF  

                                Jezdím XC, tohle přesně znám. Trochu je to v tom, že při nízkým tlaku se dá zatáčka jet opravdu dost krátkým obloukem (což je zrovna věc, ve který rezervy mám). To tvoje řešení může mít proti tomuhle v ideálním případě rozdíl v tom, že jdeš o maličkej okamžik pozdějš na brzdu a na výjezdu budeš stejně rychlej, že bys byl rychlejší se mi věřit moc nechce.

                                0 0
                              • JakeF  

                                Tady schválně koukni, jak dopadlo jeho první projetí zatáčky smykem :). Nebo tady mi taky nepřijde, že by se nějak snažil jet smykem v zatáčce. A neber to špatně, je možný, že nemám pravdu a rád se něco přiučím, ale zatím mě nic nepřesvědčilo o tom, že by to bylo výhodný někde jinde, než v hodně těsný vracečce, kdy by puštění kola kratší stopou přes nějakej hrbol mohlo skončit výletem přes řidítka.

                                0 0
                                • Kubiczech  

                                  U těch zatáček z videa si také myslím, že je rychlejší je smykem nejet. Tohle byla spíše nějaká ustřelení, když se drtí hrana.

                                  Situaci, kterou jsem popsal, jsem jel o víkendu v rámci závodu 13×, takže jsem zkoušel projet jak čistě, tak smykem. Smyk byl rychlejší. Tím spíš, že to vše bylo na nepříliš pevném povrchu s volnými šutry.

                                  Určitě těch situací, kdy smyk pomůže, nezpomalí a možná i zrychlí je víc. Třeba ty vracečky, jak jsi psal někdy výše.

                                  0 0
                                • Atilla  

                                  No myslím si, že nikdo z celého BF nemá právo posuzovat zrovna jeho. V tý kudle a terénu ve kterém jede se vždycky nepodaří to udělat na 100%. Navíc by nám každému nadělil minimálně 1 min navíc. A kolik lidí by to ani nesjelo, páč video hrozně klame a musí to být hrozná rychta jak na techniku, ale hlavně na fyzičku.

                                  A teda ještě jednou si nemlžu odpustit, že jsis vybral zrovna jeho, člověka který to na kole fakt umí.

                                  0 0
                                • Atilla  

                                  Tak trochu nechápu co jsi tím chtěl naznačit. Jezdíš jako Sam? Po pravdě si myslím, že by jsi to ani nesjel. A kdyby jo, tak na tebe bude dole 5 min čekat. Musíš taky brát v potaz povrch po kterém jedeš. Někdy se do toho nemůžeš naplno opřít, protože by se to utrhlo a v té situaci je lepší trhnout zadní kolo a starat se jen o tom kam jede přední.

                                  0 0
                                  • JakeF  

                                    Ne, chtěl jsem tim ukázat člověka, co jezdí technický věci možná nejrychlejš, co se projet daj a smykem je nejezdí. Protože kdyby to bylo rychlejší projíždět smykem, tak by to smykem projížděl. A to je přesně to, co píšu, tím utržením brzdíš ještě v tý zatáčce a v ideálním případě získáš trakci zase na výjezdu a budeš mít stejnou rychlost, jako kdybys to projížděl na hranici trakce celý, což jak jsem psal o kousek výš, uznávám, že může mít maličkou výhodu v tom, že jdeš na brzdy o pár desetin pozdějš a pár setin vteřiny tím získat můžeš, ale to riziko je poměrně vysoký, zvlášť ve vyšších rychlostech a rozbitějším terénu. A taky na sypkým bude kolo líp brzdit na hranici smyku, než za ní, což hraje trochu proti…

                                    0 0
                                    • Kubiczech  

                                      Ono v tom druhém videu nebyla žádná zatáčka, kde by vyplatilo jet smykem, takže proč by smykem jezdil. Jsou místa, kdy musíš vzít za brzdy a skoro zastavit, abys projel zatáčku. Když jedeš smykem, tak začínáš brzdit o trochu déle, sice brzdíš i v samotné zatáčce, ale rychlost máš pořád vyšší.

                                      Asi o tom ale nemá cenu tlachat na fóru, pravda je někde venku… (:

                                      0 0
                                      • JakeF  

                                        Jo, to jsou přesně ty vracečky, o kterejch jsem psal výš, že to v nich chápu. V pravoúhlý zatáčce bych to asi musel vidět natočený a změřený a sám si to na tom místě zkusit, abych tomu uvěřil…

                                        0 0
                                    • Atilla  

                                      Ale nemůžeš srovnávat profíka s tím jak jezdíme my. Rovnou tady řeknu, že na celé trati bych snad ani nepustil zadni brzdu. Byl jsi někdy na DH závodě když jede Elita? To je trochu jiná třída a ty kluci to maj těžce najetý. Až budeš mít takhle zmáklou techniku, tak to pak jo. Já si to dám radši se smykem a na jistotu.

                                      0 0
                                      • Ruprt2  

                                        projet zatáčku smykem a bloknout zadní kolo, kde to nevadí, není totéž.

                                        0 0
                                        • Atilla  

                                          Začínám mít pocit, že každý si pod smykem představujem něco jiného. Pro mě je už smyk to když si v zatáčce nachvilku bloknu zadní kolo a tím si pomůžů dostat kolo do takového úhlu, který potřebuji, abch to všechno nemusel tahat nohama a rukama, né nutně to znamená urvat zadní kolo úpně. Dám příklad: Máme, takovou menší šikanu, mezi skálama kde se to dá docela valit. Vjíždíš do pravotočivé delší zatáčky a pak krátká levá a pravá. V ideálním případě to projedu stylem, že se do levé zatáčky pořádně opřu a na konci z ní kolo jakoby vyndávám a kroutím ho do další točky a znovu přitlačím a vyndám. Ale když jsem už utahaný a nebo mě něco rozhodí, tak tu první projedu normálně a v levé si bloknu zadní kolo a zatlačím nohama, tím se nasměruju do další točky a tam si zase ťuknu na zadní zatlačím nohama a jsem ze zatáčky venku. První varianta je rychlejší. Druhá o něco pomalejší, ale na jistotu.

                                          0 0
                                      • JakeF  

                                        Dohánět chybějící techniku tím, že pojedu smykem? To mi trošku zavání záchrankou…

                                        0 0
                                    • Ruprt2  

                                      Já si myslím, že v rychlosti pod brzdou doborovolně zahodit trakci zadního kola je nesmysl. Pokud je povrch navíc nerovný, tak je to totální kravina protože nemůžeš nadávkovat brzdu přesně tak jak potřebuješ.

                                      Ještě k tomu pokud o něco jde, tak nebudeš riskovat vycvaknutí, což bys musel, pokud bys smyk přehnal. (Pokud bys to smýkl málo, tak je to snad ještě horší a ztratíš 3× tolik, pokud tam není sráz:-) )

                                      Jestli takto někdo jezdí srandy vyjíždky nebo blbne na sněhu či ledu, tak to bych sem netahal.

                                      0 0
                                      • blaf  

                                        minulej rok na Merida Bike Vysočina jezdil Kulhavý jednu zatáčku smykem v každým kole, a zrovna on má techniku dobrou takže věděl co dělá, i když možná to bral jen jako sranda vyjížďku :)

                                        0 0
                                        • JakeF  

                                          A jak to byla ostrá zatáčka? A jel zatáčku smykem, nebo akorát dobržďoval ještě při zatáčení a lehce mu prokluzovalo zadní kolo? Jinak Kulhavý má techniku fakt super, bohužel jediný, kdy jsem se o tom moh přesvědčit bylo, když mě předjížděl o kolo :D.

                                          0 0
                                          • blaf  

                                            byla to vracečka, a ten smyk nevypadal tak, že by v plný rychlosti vzal za brzdu, naklonil kolo a tři metry jel smykem, jen před zatáčkou v nižší rychlosti (ale dost velký na to, aby to nemohl projet normálně) vzal za brzdu a skoro otočil kolo, pak jel dál, nic mu ale neprokluzovalo, byl to záměrnej smyk

                                            osobně si myslím, že takový projetí takový zatáčky bude o něco rychlejší, ale že by se tím výhrávaly závody to asi ne

                                            akorát si teda už nejsem jistej jestli to bylo na tý Vysočině :) ale někde jsem ho to viděl dělat

                                            0 0
                                        • Ruprt2  

                                          Vyjímky se najdou a čest Kulhavému a Hillovi.

                                          Ale to imho na věci nic němění.

                                          0 0
                                    • common rider  

                                      Akrigg a smyky do zatáčky: http://youtu.be/BsxGzLz8c5E…

                                      0 0
                                      • soc  

                                        ten škopek na závěr je luxusní :)

                                        jinak někdo na to holt má a někdo ne… já ne…

                                        0 0
                                      • JakeF  

                                        Jojo, trochu rychlejší průjezd, za cenu nižší rychlosti na výjezdu, takže ve výsledku pomalejší a jako bonus je to nebezpečnější a víc to unavuje. Paráda, hned se to chci naučit :).

                                        0 0
                                • blisterexist  

                                  to první rozhodně smykem nejel, to mu ustřelilo

                                  0 0
                                  • JakeF  

                                    Nepovídej, a já myslel, že to poslal k zemi schválně. Fakt dík za upozornění…

                                    0 0
                                    • blisterexist  

                                      se podiv co si napsal…:

                                      schválně koukni, jak dopadlo jeho první projetí zatáčky smykem :)

                                      a podiv se co jsem ti na to napsal, a pak se zamysli

                                      0 0
                                      • JakeF  

                                        První zatáčka, kterou jel smykem byla ta, ve který spadnul. A myslím, že je vcelku očividný, že mu to ustřelilo a že se opravdu nesnažil o průjezd driftem předního kola, to dokážeš jen ty ;-).

                                        0 0
                                        • blisterexist  

                                          pochop že on ji nechěl jet smykem…:-)

                                          0 0
                                          • JakeF  

                                            :D Neříkaj ti kamarádi blesku? Takže podrobný rozbor… Proč jsem to sem dával? -Abych ukázal, že zatáčky je rychlejší projíždět na hranici smyku, jinak by je smykem jezdili… Proč jsem připojil poznámku o první zatáčce, co jel smykem? -Aby bylo vidět, že když se dostal do smyku, tak šel k zemi, což při smyku (obzvlášť) předního kola dost hrozí (Tuším jsi to byl ty, kdo psal, že projíždí zatáčky na šotolině lehkým smykem obou kol, že? Tak počítám, že souhlasit nebudeš). A ne, opravdu si nemyslím, že by smyk byl jeho úmyslem, natož předního kola.

                                            0 0
                        • Atilla  

                          No, tak když pán jezdí po silnici, tak je to jiná, tam smykujou jen děti:)

                          0 0
                          • JakeF  

                            Trénink na silnici, do lesa jsem jezdil na celopevňáku blbnout taky, ale protože jsem měl na podzim operovaný rameno, tak jsem to moc nepokoušel.

                            0 0
              • Ruprt2  

                jako zablbnout si to jo, to dělá snad každý, ale toto je manévr, který je už trochu riskantní a nic moc tím nezískáš, spíš můžeš ztratit.

                Nevěřím, že to někdo dělá promyšleně a cíleně v životě.

                Věřím ovšem, že to dělá 75% bikefora denně :-)

                0 0
          • JakeF  

            Napadá mě jediný případ, kdy je lepší mít zadní kolo ve smyku a to vracečka, kam se člověk sotva vejde a je potřeba, aby zadní kolo nejelo kratší stopu, než přední. Ale zatím jsem měl vždycky prostor udělat si trochu víc najet předním. Jinak teda netuším, v čem je výhoda ztráty trakce. Lepší ovladatelnost určitě ne.

            0 0
      • lukas45  

        zatacka, razeni.. vsechno bude :)

        0 0
      • JSt  

        co je to „lehky smyk“?

        0 0
        • Senoy  

          To je zase diskuze :-) Tím lehkým smykem jsem nemyslel Tripod (dlouhý, plynulý smyk s vystrčenou nohou pro udržení těžiště – pro neznalé), ale smyk, trvající kolem jedné vteřiny, potřebný pro „natočení“ kola, změnu směru. Jak jsem psal, lehký smyk pro krátkou! prudkou zatáčku. Nebaví mě se téměř zastavit, abych se „vlezl“. Dá se tak rychleji (a zábavněji) dostat přes prudší zatáčky s možností zahranění.

          0 0
    • martin_bakov  

      me se ten 2.dil libil pekne to je shrnuty

      0 0
    • MirosPikos  

      Obsahově v pohodě, hned sem si podle vás naladil sedlo, měl jsem ho nízko. Vzdálenostně od řidítek asi OK, nicméně budu potřebovat kratší představec, což jsem předtím věděl.

      Jinak se těším na srovnání systému pružení, především jestli budete řešit 4-čep vs. 1-čep. Úplně v tom tápu, tak doufám, že v kostce řeknete to nejzajímavější. Ono už to tu určitě zaznělo několikrát, jsou tu lidi, od kterých bych si to nejraději vyslechl osobně (třeba MlokCZ).

      Co se reklamy na tomto serveru týká, to jde mimo mě. Osobně mi nevadí, že nás tu informuješ.

      0 0
      • Martin  

        jo, jednočep a čtyřčep mě taky zajímá.

        0 0
      • Azmir  

        jednočep VS čtyřčep je pro mě taky stále španělská vesnice :o))

        0 0
      • cameride  

        jednocep a ctyrcep a virtual vyjde zitra, ale asi vas nepotesim, je to hlavne laicky vysvetleny rozdil jak se ty kola od sebe poznaj.

        nicmene na prvni pohled je poznas tak ze ctyrcep ma druhej cep umistenej pred zadnima patkama, takze zadni kolo neni primo spojeny s ramem a ma trochu vic volnosti. ale ten rozdil je tak mizivej ze to jako beznej clovek na 100 mm pri bezny jizde prakticky nepoznas, to by musel bejt ten druhej cep hodne nizko aby byl znat vliv na nezadouci propruzovani pri slapani(viz kdysi giant nrs)

        takze je mnohem dulezitejsi aby mel jezdec geometrii ktera mu sedi a moznost si tlumic poradne privrit kdyz jde ze sedla, jinak je to vsecko o designu.

        co se tyce toho smyku, mnohem elegantnejsi je prujezd vracecky s pribrzdenim predniho kola a preneseni zadniho kola vzduchem do boku. to si taky v cykloskole ukazeme. videt je to v mym lonskym videotestu Giant Trance X http://www.youtube.com/watch…

        jinak kdyz chces jet smykem do vracecky, musis se vic nahnout nad riditka abys zadek odlehcil a pomoct kolu do boku nohama. ale to chce mit uz trosku to kolo pod kontrolou, hlavne teda predni brzdu. nicmene vytrvalym zkousenim (a obcas kdyz se to prezene) se toho da naucit dost:-)

        0 0
        • Atilla  

          No to přenesení je pravda, ale nejde tu udělat ve vysoké rychlosti( nebo to musí mít člověk hodně v ruce). Já to používám v trialových pasážích kde není jiná možnost a člověk už skoro stojí a taky to nejde dělat na každém podkladu. Navíc riziko pádu je pak daleko vyšší a díky posunutému těžišti člověk padá na hlavu, což není moc košér.

          0 0
        • Senoy  

          Nemyslel jsem Nose Stand. Poloha pedálů při tom posunutí zadního kola na stranu? Držet důraz na vnější pedál nebo snížit tlak na „zahranění“ zadního kola a odlehčit ho pro krátké posunutí stranou. Nějaké tipy pro trénink? Spíše z kopce, k patníku na rovině, na mokrém povrchu, hlíně, štěrku apod.

          0 0
    • cameride  

      treti dil – odpruzeni je online

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0
      • Chiron  

        Škoda, že tam není nějaké detailnější srovnání více systémů na nějaké trati nebo překážce. Ale chápu, že na to není čas a účel toho videa je trochu jinde. Ale i tak s klidem můžu říct, že tahle 3. řada je oproti předchozím úplně někde jinde. Bez zbytečných rádoby vtipných poznámek laického komentátora. Není to reklama na spešl, kdy vám doporučí kompletní bgfit a kolo za sto papírů. Ale ve videu je vidět hned několik značek. Komentář je věcný, maximálně stručný a snaží se tam narvat co nejvíc infa. A kde je to nátáčené? Ty kamenné traily a cesty vypadají parádně.

        0 0
        • cameride  

          tos pojmenoval presne, melo by to mit do peti minut, coz se stejne nepovedlo :-)

          je to toceny na sudetech – na ostasi, sjezd k vaclavu a na hvezde. doporucuju, tam se clovek rozjezdi maximalne

          0 0
      • Martin  

        hezký. konečně vím co je to jednočep :)

        tenhle styl se mi líbí

        0 0
        • Advid  

          Ale to na tom videu přece není jednočep. Je to pětičep. :)

          0 0
      • JSt  

        pockej, az to uvidi mlok :-))

        0 0
        • nox159  

          :D

          0 0
          • roud  

            Moc se nesměj aby ho z toho nekleplo :(

            0 0
            • pepek  

              Mlok to asi ještě nečetl, nebo četl a dostal mrtvici, nebo to stále rozdýchává a chystá dvoustránkový nesouhlasný elaborát.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ale vůbec ne. Sice s něčím co tam bylo uvedeno nesouhlasím (hlavně zobecňování chování systémů). Ale změstnat to do daného času pro neznalé je těžké, takže si myslím, že je to jako celek docela dobré.

                A celkově hodnotím tuhle řadu velmi pozitivě.

                0 0
    • dieegoo  

      Takhle nová řada je diametrálně jiná, než předchozí dvě. Super práce !

      0 0
    • Ricci  

      Super videa, krasna praca!

      0 0
    • Jones  

      Davam palec nahoru. Mate nekde seznam temat, o kterych budete tocit? Co treba nejaka anketa, co by nas zajimalo?

      0 0
    • vasek80  

      Každej díl by si zasloužil točit jako celovečerní film!!!!

      0 0
    • Jakub 737  

      strašně se mi líbí ty cyklo dresy :-) dají se někde sehnat???

      0 0
      • Chiron  

        To tě fakt nenapadlo se podívat na birell.cz, jestli tam nemají náhodou eshop a v něm dres? :)

        0 0
      • lukas45  

        par dresu bude pristi tyden v soutezi na facebook.com/jez­dimenakole a brzy budou i na eshopu na strankach birell.cz

        0 0
    • MirosPikos  

      Zeptám se ostatních, kde se dá udělat takováto diagnostika někde v Jižních čechách, ideálně v Českých Budějovicích?

      0 0
    • ZdenekPha  

      ahoj, jj parada uz se tesim na 5 dil :-)

      0 0
      • cameride  

        uz je tam osm dílů a zejtra přijde devítka z mokra bláta kořenů a písku:-)

        0 0
        • PjSky  

          no to sem teda zvedavej.

          oprava: nejsem zvedavej.

          nejlepsi cykloskola je nekoukat na video a jet ven, blata a korenu bude jeste hafo, kdyz koukam na radar.

          0 0
    • magicdan  

      Tak nevím zda-li jsem jiný, ale viděl jsem všechny díly všech sérií zatim co jsou, a nedozvěděl jsem se z videí nic, maximálně to že v banánech je doping ://

      0 0
      • nox159  

        tak to video taky neni určene pro takove borce jako jsi ty… :)

        0 0
      • Toutou  

        Jenže ty minulý dvě série stály za hovno. Tahle se teprve rozjíždí, a to suprově :) … Lemro :D

        0 0
    • zbyshek  

      http://www.birell.cz/…IMG_1105.JPG

      Nemate vic takovych zaberu? Docela haluz takhle natacet :-D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse