AR Giulietta (nebo jiný hatch) vs. kolo

113 nepřečtených
  • easyrider

    Čautě. Nikdy jsem neměl hatch a teď o tom uvažuju, takže otázka zní: Jak se tam vejde kolo? Je možný na vejšku bez předního kola? Díky za zkušenosti. ;) (Nejsem přítel venkovních nosičů, kdyby na ně chtěl někdo stočit řeč…)

    0 0
    • alinceb  

      Imho to tam nedáš na dýlku, kor 29er…

      0 0
      • easyrider  

        No právě. Ale třeba do Fabie II fkombajnu ho dáš a to má jen 4200 mm …

        0 0
        • michal96  

          a co teprve do Roomstera tam se to krásně vejde bez předního kolo na vejšku

          0 0
    • Luigi1  

      Silnička bez sedla a předního kola ano, i do Mita …

      0 0
    • nomecz  

      aktuálni civic má sklopné sedáky zadních sedadel nahoru a kolo se tam vejde

      0 0
      • easyrider  

        To má už od 8. generace. Je taky v hledáčku…

        0 0
        • BB  

          Civic jsem měl, kolo se do zadního tunelu pouze se sundaným předním kolem nevešlo. K tomu jsem musel sundat přední a zadní. Se sundaným předním jsem ho dával dozadu se sklopenými zadními sedáky. Tak to šlo. Bylo to pro mě velké zklamání. Ale možná nějaký menší rám nebo silnička by se tam mohla vejít. Takže pokud bys kupoval a tohle byl hlavní motiv, tak nejprve vyzkoušet s vlastním kolem.

          0 0
          • easyrider  

            Nn, jsem zvyklý vozit bez předního, napodýl nad sklopenejma sedačkama. Koukal jsem, že Civic má rovnou plochu, když sklopíš sedačky, což je další plus pro nocování! :) Kdysi jsem viděl TypeR a vzadu MTB 26 nerozložená. Tenkrát jsem pochopil, že hatch nemusí bejt tak malej, jak se zdá. :)

            0 0
          • -b-n-x-  

            Tam je dulezita velikost kola. Kdysi (tusim 2006) jsem byl u prodeje 8g civicu a jeden pan si to primo zkousel a jeho GT iDrive se mu tam veslo se sundanym prednim kolem. Ale byla to nejaka mensi velikost asi nejake M. Ja jsem treba nejakym zpusobem vezl tri kola a tri lidi v Jazzu. Ale uz si nevzpominam jak to presne bylo (asi sundana vsechna kola).

            0 0
    • zdenek  

      A ty nevlastníš žádný metr, aby sis změřil, kolik místa potřebuješ na kolo na výšku a na délku a kolik je ho v jakém autě? Nebo vezmi kolo a vyraž vyzkoušet do prodejny. On je každý hatchback jinak velký, takže obecný dotaz je jaksi o ničem.

      0 0
      • BB  

        Proč by byl dotaz o ničem, on se přece ptá konkrétních lidí na jejich konkrétní zkušenosti.

        0 0
        • zdenek  

          V úvodním dotazu nepíše jaké má kolo ani jaké chce auto. „AR Giulietta (nebo jiný hatch)“ nepovažuji za konkrétní zadání auta. Takže mi to přijde o ničem. Kdyby bylo zadání: potřebuji 100 cm na výšku a 150 cm na délku a zvažuji to nebo to auto, tak už mu to někdo může změřit.

          Jak jsem psal. Auto se nekupuje každý den, tak se snad vyplatí investovat trochu času, obejít showroomy a vyzkoušet. Taky to tak občas dělám, ale bohužel jsem zatím nevybral.

          0 0
          • BB  

            Jak jsem psal, mě to nepřijde o ničem. Vyzval majitele různých hatchbacků, aby mu napsali své zkušenosti s různými koly. Co je na tom o ničem. Showroomy určitě obejde, ale předem se dozví, např. to, že do zadního tunelu Civica, se mu kolo pouze se sundaným předním nevejde. Nemusí do showroomu Hondy to jezdit zkoušet. Ono jich zas až tak moc není a třeba to má daleko a třeba jsem mu ušetřil pár hodin času a docela rád, nic mě to nestálo.

            0 0
    • Baste  

      Do oplu astry H dám grand canyon 29" bez předního kola na stojáka se sklopenou zadni sedačkou bez problému. Když jedeme 2 tak každý na jednu stranu a uprostřed je dost místa na ostatní věci.

      0 0
    • jecnak  

      Mondeo v tvem hledacku asi neni, ale v mkIV jako hatch se daji dat do kufru a schovat pod dekl dve silnicky (nebo 29" full) – jen se sundaji kola, ktera dam v obalech mezi ramy. Pro 29" full sklapim sedacky a vejde se tam bez sundavani kol.

      0 0
      • easyrider  

        No je tam Focus ST MkII :)

        0 0
        • jecnak  

          U toho je prakticky nerealne sehnat kus, ktery by nebyl bourany na totalku a slepovany (to auto je relativne zaludny), nebo stoceny, nebo s motorem na odchodu a nebo kombinace vseho. Preju stastnou ruku ve vyberu.

          0 0
          • easyrider  

            Jsem si toho vědom. :)

            0 0
            • jecnak  

              Jinak kufr ma Mondeo hatchbag obrovsky – plosne skoro stejny jak kombik, ten stejny 2,5l v nem taky dodavali a neni tak zatizene na tuzingare a zavodniky.

              0 0
              • easyrider  

                No dávali to i do Smaxe. To je výzva! :)

                0 0
                • alinceb  

                  V jednom takovém Smaxu jsem seděl – bylo v něm fakt všechno vč. červěně prošívaných kožených sportovních sedaček. Nakonec jsem ale vzal Gal a nelituju.

                  Je otázka, jestli vzít staršího Smaxe s 2.5T nebo novějšího s 2.0EB.

                  0 0
      • alinceb  

        Mondeo ja hatch? Nemyslel jsi spíš lift(back)?

        0 0
        • capo  

          tak tak

          0 0
          • jecnak  

            Jasne. Kazdopadne po prakticke strance fakt neni co vytknout. Jen to proti predchozi generaci neni tak hbite (zvetsilo se a ztloustlo) a ma trochu tvrdsi podvozek – rekl bych nizsi zdvih perovani.

            0 0
    • Martin  

      Fabia Mk I – dvě 29" kola se sundanými koly, muselý být sklopené zadní sedačky

      Fabia Mk II – to samé

      Favorit asi nikoho zajímat nebude, ale taky tak :)

      kolo na stojáka jsem převážet nezkoušel, jsem líný šibovat se sedlovkou a nemyslím si, že bych to tam dostal

      0 0
      • easyrider  

        Fávo mám odzkoušené. :) Nejvíc byla Felda fkombajnu, 4 devětadvácy na stojáka jak nic. :)

        0 0
        • Martin  

          hm, na stojáka to musím někdy zkusit… když to dala Felda, můj hytlersport to musí dát taky :)

          subjektivně je stejně nejméně místa ve Fabii Mk II. z toho kufru mám klaustrofobii

          0 0
          • easyrider  

            Říká se to. Zajímavý jsou hodnoty u MkIII, to snad měří i včetně nádrže. :)

            0 0
            • Martin  

              ve dvojce jsem kola vezl jednou a byl to brutální Tetris… zlatý Favorit nebo Felda, tam se to dá najebat bez ladu a skladu :)

              trojku fobii jsem zatím pořádně neviděl

              0 0
    • strongpajda  

      Fabie první generace. Vyndaný sedák, složený zadní sedačky a Spectral 27,5" v eLku a Senzor v eMku na stojáka v pohodě.

      0 0
      • easyrider  

        Jakože krátká? Nekombi?

        0 0
        • strongpajda  

          Jo, krátká…a teď koukám co jsem napsal a ZAPOMNĚL jsem dopsat, že musím sundat přední kola:) chybička…

          0 0
          • easyrider  

            Ty vogy, ve Škoda Werke patrně zkrotili antihmotu. :D

            0 0
            • strongpajda  

              když se k tomu dostanu a nezapomenu, zkusím ti to vyfotit, ale nejdřív příští týden:)

              0 0
              • easyrider  

                Vpoho, krátký mikrohatche nepřipadají v úvahu. :D

                0 0
                • okam_z_brna  

                  Tak tohle by mě docela dost zajímalo. Mám taky fabii 1, normální verze a když chci převážet kolo, tak sedáky nechám normálně, ale musím vytáhnout celý záda zadních sedadel. Pak samozřejmě obě kola ven a pak to tam naložím. A tím myslím jak 26 HT v Lku, tak 29 HT v XLku. Nastojato no nevím nevím. A jak to tam zapřeš, aby kolo nelítalo?

                  0 0
                  • strongpajda  

                    k tý fábce.

                    1. vyndavám zadní sedáky z auta(jde fakt lehce ven i zpátky)
                    2. sklopím záda do roviny
                    3. sundám přední kolo a zasunu sedlovku (na obou kolech mám teleskopa)
                    4. nasunu kolo řídítkama po směru jízdy, tak aby vidle padla do prostoru mezi sklopenýma zádama zadních sedaček a přední sedačkou (prostor pro nohy zadních cestujících)
                    5. zadní kolo se mi akorát vejde k hraně víka kufru
                    6. zaklíním kolo posunem přední sedačky lehce dozadu, tak aby se sedák opřel o řídítka, případně si pomůžu předním kolem na zafixování kola.

                      Teď jsem ještě takhle vezl 27,5HT v eLku, to je hodně krátkej rám. Asi bude záležet na geo rámu. a 29HT v XL je už na fóbii hrozně velká koza

                    0 0
    • krabica  

      Mrkni na Mazdu 3, sice jsem to nezkoušel, ale kufr se sklopenými sedadly vypadal docela obstojně a je to moc fajn auto.

      0 0
      • easyrider  

        Bohužel, cenově dost nesmysl. Myslím ojetiny. Jinak by byla taky ve výběru…

        0 0
        • krabica  

          Tak ojetiny posledních generací Mazdy v rozumné ceně neexistují. Chtěl jsem 6 v kombi a benzínu, to je absolutně nemožné v rozumné ceně, i když je na trhu už docela dlouho. :-(

          0 0
          • easyrider  

            Bohužel, jsou značky, co si cenu drží, extrem je Honda, ta Mazda ji zdatně sekunduje. V tomhle jsou Italové nejlepčí. Koupíš za 200 auto co před pěti roky stálo 800 :)

            0 0
            • tromboonen  

              A za dva roky do něj nasypeš 300 stejně jako ten zoufalej majitel, co to prodává :)

              0 0
              • easyrider  

                To sou takový povídačky. Náhodou o tom něco vím. :)

                0 0
                • tromboonen  

                  Tak nejakej duvod ty rychle poklesy cen maji, ze? A ze by to bylo tim, ze ta auta jsou oskliva, rychle moralne starnou a nikdo je nechce to neni.. nerikam, ze nemuzou byt vyjimky, ale i u tech je to porad z italsky fabriky, takze tam muzou bejt kurvitka z patecni smeny, ono staci un po' di vino a kratsi siesta a je to hned :)

                  Ale auta jsou to pekny… kdybych byl fanda do znacky a mechanik s vlastnim plne vybavenym servisem tak bych do toho asi sel, ale jinak spis ne..

                  0 0
                  • snas89  

                    159/Mito/Gulieta už jsou co se týče elektriky celkem ok a není to taková ruleta jako dřív (např 156).

                    O 159 by se až dalo říct, že je nadprůměrně spolehlivá.

                    0 0
                  • Luigi1  

                    Zase ty pohádky o italských autech, který platili před x lety. Giulietta je úplně jiný level a cenově nemám pocit, že by nějak padala, alespoň naše byla na úrovni Golfu, ojetá.

                    0 0
      • -b-n-x-  

        Momentalne mam M3 2006. Vozim tam dve 26er kola (S a M) se sundanymi prednimi koly. Celkem v pohode se tam vejdou bez nejakeho tetrisu. Samozrejme mam sklopene zadni operadla. Nicmene v EU bych misto toho rozhodne vzal radsi toho civica 8g – vetsi prostor.

        0 0
    • snas89  

      Mám 29fulla.

      Když sundám přední kolo a sklopím zadní sedačky, tak se vejde i do Peugota 207.

      Kamarádka má golfa předešlé generace a dá ho takhle dozadu i bez vyjmutí předního kola.

      AR je imho uvnitř o trochu menší.

      Já vím, že chceš hatch, ale kombíkem fakt nic nezkazíš:)

      0 0
      • easyrider  

        Momentálně nevím o kombíku, který bych chtěl, nebo na který bych měl. Ten Golf je krátkej? A do něj dá 29 bez rozhození?

        0 0
    • X-biker  

      Me se MPS 3 libi moc, jeste, když si s motorem pohrajou polaci kluci usati :-D kolo patri na strechu prece si nebudes delat bordel v aute :-D

      0 0
      • easyrider  

        Ta rezne :)

        0 0
        • X-biker  

          Znám hlavně 6ky a ty sou rezavé, třeba todle MPS je kupodivu zdravé :-) ale je to fakt, že už kdysi měla kamosova 6ka rezavé přední uložení tlumičů a kolem taky a to byla stara asi 5 let to sem se musel smát :-D

          0 0
          • easyrider  

            6 by nemela reznout nejak od pulky 2007. O trojce psali v autotipu, ze rezne taky. Nicmene MPS je paradni, o tom zadna. :)

            0 0
          • snas89  

            Já když kupoval auto, tak primárně koukal po šestkách, ale první generace jsou fakt pojízdné květináče a když byla v dobrým stavu, tak zase byla neskutečně drahá.

            Pak jsem koukal na avensis a taky drahý.

            Běžně 12–15 let starý auto za skoro 200.

            To bylo fakt moc:/

            0 0
            • Pac029  

              BTW, soused ma garazovanou M6 2.3 benzin, 2004, pry ji koupil 2007 s 60 000, ted ma 400 tkm, vypada jak nova, motor tichej, bez pazvuku, v 300 tkm menil vyfuk. Obcas se fakt povedla… BTW2 co posledni generace Imrezy? Nemam predstavu o poruchovosti, spotreba lehce vysi, ale dobre pojezdeni a kufr taky jde…a ceny nejsou nijak desny.

              0 0
              • Stingray  

                Impreza bude mít kufr dost vysoko, protože 4×4 a pod devět litrů se moc nedá jezdit, čest vyjímkám..

                0 0
                • Pac029  

                  Oproti ty fabce kombi je to 10–15cm (ona ma fabka i o nejaky centak vysi strop mam dojem), sedlovka se musi vcetne predniho kola vyndat u obou (pro postaveni na vysku), nalezato ale oproti Roomstru tu 29er spolknou obe bez oddelani cehokoliv, aspon teda v 19/20 palcich a min. Ale nojo no, ta spotreba je trochu vic no… :)

                  0 0
    • TJK  

      Megane R26 F1 Cup.. bez předního kola to půjde

      0 0
    • plzakj  

      Do Focusu 2009 sundavam jen predni kolo. Sedlovku nechavam (mtb 26" 19ka ram, silnice 56ka). A sklopim zadni sedacky.

      0 0
    • mandak  

      Když u jsme u těch kol „na Stojáka“, jak to děláte, aby jste si nezaspinili střechu interiéru? Já nejvíc prepravoval 2×27,5 a jednu silnici ve francouzským kombiku. Všechno na Stojáka bez předního kola a stejně jsem si u kufru zaspinil střechu zevnitř jak řetězem tak bordelem na plášti :) nejakej spesl hmat? (nebo takové detaily neresite?).

      0 0
      • Vilém  

        A kolama dolu to neslo?

        0 0
        • mandak  

          Nestabilni

          0 0
          • Luigi1  

            Kolama dolů …

            0 0
            • mandak  

              Odkaz prosím :)

              0 0
              • Luigi1  

                Nechci dělat reklamu, stačí zadat do Googlu :-) Podobný dělá i Škodovka, jako origo příslušenství

                0 0
          • mr.antik  

            a opačně to je nějak stabilní? tak to spadne až ve větší zadáče a naděla větší paseku… Já to vždycky házel opřel o bok (přes nějakou starou deku samozřejmě a pohoda

            0 0
      • Janes  

        Jedno z aut, co mám, je Zafira B. Kolo na stojáka je to úplně v pohodě. Sklopím malou prostřední sedačku, nasunu kolo zadkem dovnitř, sedlem dolů, přehodím dekou, aby se zadní spolujezdci neušpinili, zabouchnu zadní vrata a jedéééém.

        0 0
        • Janes  

          No, a do Avensise 1 kombi ho taky zasunu pozadu, ale na ležato, otočím řidítka.. zabouchnu a jedu. Sorry, hatche nemám, tak vlastně ani nevím, proč to sem píšu …

          0 0
          • mr.antik  

            Do transita kolo dám a zavřu dveře… hatchback už nikdy more

            0 0
            • JMT  

              Medved taky napohodu :-). Jinak jezdim daily sedanem (passat) a kombika kdyz to nebude nutne tak fakt nechci. Silnicku dam do kufru bez sklopeni sedadel se sundanym prednim/zadnim kolem. 29 19" meridu jsem tam taky takto dal, epica uz ne. Je to super pac s tim muzu jet klidne na jednani, nikdo nic nevidi a divne necumi. Popojedu za mesto, prevliknu se a sup na kolo

              0 0
              • TJK  

                podle svetel nov\ Vecko? Jak si s tim spokojeny?

                0 0
                • JMT  

                  Vito. Boží stroj. 190K automat, jede neskutečně. Spotřeba lze s lehkou nohou i pod 6, v zatáčkách popírá fyziku atd…jak nemám rád dodávky a specialně minulá generace Vita stála dost za prd, tak to nový je naprosto skvělý. Jízdne řekl bych srovnatelné s c200at minulé generace, které má žena na převoz mimina a občas s ním jezdím…což myslím že je na dodávku naprosto skvělé…Na daily car bych to nechtěl , ale na závody a nebo víkendy s kočárem, kolem a podobnejma blbostma to líp asi nejde

                  0 0
                  • TJK  

                    ja prave jsem na vazkach jestli bych pristim nakumen nenahradil aktualni W212 E350 prave Vckem… nebo jeste zustat u E43 AMG… prave ze by to bylo daily… no jeste uvidime kam se to pohne

                    0 0
                    • JMT  

                      Rozhoduješ se mezi skvělou autařsko kulturní variantou a variantou týpka s karabinou a north face bundou :-) Myslim že to třeba může být fajn druhé auto do rodiny…u mercedesu třeba doplnit Véčko Céčkem…nový C je taky naprosto geniální. Teď se jim ty nový auta fakt dařej…Asi bych si to klidně vzal jako druhý auto s tim že se to dá použít občasně denně, ale kdybych ten prostor vyloženě nepotřeboval, tak daily prostě sedana

                      0 0
                      • TJK  

                        ja ma kombi :-) s taznym.. takze mista taky dost da se rict… na druhy auto pro budouci manzelku by se mi libilo treba A180… do mesta na nakupy a tak… :-)

                        0 0
                        • JMT  

                          Manzelce V250 a tobe sedana C/E/S, líp to nevymslíš :-)

                          Jestli nejsi srdcař Mercdedesař, tak osobák vyřešíš i jinajma značkama. Dodávku bez šance, takovouhle „dodávku“ nikdo jinej neumí.

                          Edit…ještě mě napadlo, nesmí to bejt 4Matic…ten jezdí zásadně hůř.

                          0 0
                          • TJK  

                            to nevim jak by jezdila do mesta zrovna Vckem :-DDD

                            mozna ze druha kara bude nec levnejsiho :-D

                            0 0
                            • alinceb  

                              Kup ji nejdřív nějakou plechovku, u které tě nebude mrzet, když ji otluče…;)

                              0 0
                            • tromboonen  

                              Hele ja jezdil 5 let Vianem V6 150 kW (predchozi generace), vice mene denne, respektive zbylo to vetsinou na me pokud nebyl cas dovolene/zavoidu, kdy si to rada vzala zena… jediny, co mi moc nevyhovovalo byla spotreba 10,5+, to na prazdne auto kdyz s nim jedes sam je dost, na firmu to uneses, ale stejne, clovek nema uplne nejlepsi pocit, jinak co se tyce pohodli, rizeni atd. zadny problem, jasne, na okresce si vic uzijes v Ccku nebo podobnym aute, ale ani v tomhle to nebylo martne, mel jsem tam v lete 19 kola, trosku overkill, ale sedelo to s nima jako prase, v zime uzke 16tky, taky v poho se zatezi vzadu i prazdnej..

                              Jestli ten novej jezdi za 6 i v automatu tak to je super, a myslim, ze uz konecne maj vic ruchlosti, ja tam mel jenom 5, ne ze by to tomu sestihrnci vadilo, ale 6 nebo 7 by se na dalnici hodila..

                              A pokud Ty jezdis do prace 30–50 km a zena jen poskakuje z vesnice do mesta s kocarama a detma, tak logictejsi reseni je aby to mela jako daily ride zena, krome nejakych uzouckych ulicek na Vinohradech kdyz tam nejakej vul zablokujke ulici se s tim jezdi pohodlne kdekoli, na nastupovani a vystupovani deti ideal, prevazeni jakychkoli kramu taky a zena si urcite zvykne, je to bezpecny, sedis vysoko a mas prehled, automat atd.. sama pozitiva

                              0 0
                            • easyrider  

                              To tvý éčko už zas jezdí? :)

                              0 0
                          • Smazaný účet  

                            Já myslím, že by TJK ten 4Matic potřeboval, aby to zase nezapíchl pod svodila. :-P

                            0 0
                      • Smazaný účet  

                        Vám se jako fakt ty ožužlaný bombony od M-B líbí? I s těmi interiéry s čínským tabletem za 10 korun přes celou přístrojovku? Když už virtuální přístroje, tak Audi. Tam to má úroveň.

                        Pokud teď někdo bude argumentovat, že M-B můžeš mít i jako zadokolku, tak to by u příští generace A6/A7/A8 mělo být možné taky.

                        Motoricky (alespoň v naftě) M-B taky v D3 tahá za kratší část provazu. Proti biturbovým šestiválcům zatím nemá nic, v osmiválcové naftě taky ne, ale to ani BMW. Naftové V8 je už jenom Audi/Porsche/Ben­tley. Takže já nevidím jediný důvod kupovat M-B.

                        0 0
                        • TJK  

                          chvilku sem se povozil timhle a kdyz pominu Phantoma tak Mergl je uplnejinej level… na to BMW fakt nema…

                          0 0
                          • Luigi1  

                            Tak tak, aktuální řady MB jsou úplně jiná liga, a to jsem vždycky říkal, že je to značka pro kolotočáře :-) BMW i Audi silně zaspalo dobu, hlavně designem …

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Design je silně subjektivní záležitost a o tom, že MB je úplně jiná liga bych si dovolil pochybovat.

                              Podle mnoha zkušeností a ohlasů současné M-B nestíhají podvozkově konkurenci – GLE, GLS nestačí ani na RR/RRS ani na Q7, S Cabrio za 4,5 milionu nefiltruje nerovnosti, kola bouchají a karosérie se kroutí. Nedovedu si představit dát za auto 4,5 milionu a pak řešit tohle.

                              S motory M-B nestíhá už vůbec = chybějící V6 nafta, která by měla víc než 258 koní, chybějící V8 nafta, do C nelze naftový šestiválec už dát vůbec. To je ta jiná liga?

                              0 0
                              • JMT  

                                Jak to začíná GL tak mě to nezajímá, tyhle obludy na tom jízdně nikdy prosti sedanu/kombiku nikdy nijak dobře nebudou. Když se projedeš 3kou, a4kou a Céčkem v nějaké normální specifikaci, v běžné co se normálně prodává…tak zjistíš že to C je fakt jinde. Jasný, v Céčku nemůžeš mít naftový šestivál, ale otázka jestli to vadí. v A4stojí za prd, páč je to těžký, v trojce to samý a ač u V dokazujou že uměj zázraky a popírat fyziku, tak stejnak předpokládám že by to bylo těžký i v Céčku. Když silnej motor co „žere“, tak benzín.....btw ono ani ta 250 uplně líná není.

                                Takže jo, řekl bych že ten MB má trošku navíc a ostatní trošinku zaspali…

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Když porovnáš 2.0 nafty s automatem a pohonem všech kol, tak:

                                  • BMW 320×d = 1610kg
                                  • MB 250d 4matic = 1.660kg
                                  • Audi A4 2.0 TDI quattro = 1650kg

                                  Takže tvrdit, že A4 je těžká a stojí za prd je prostě mimo. Asi bych to uzavřel tím, že se shodneme, že se neshodneme a dál to neřešil.

                                  0 0
                                  • Madtomas  

                                    „2.0 nafty s automatem a pohonem všech kol“ no fuj, za trest

                                    0 0
                                  • tromboonen  

                                    A4 je malá *****, porovnáváš jabka a hrušky..

                                    0 0
                                    • JMT  

                                      A4 je plně ekvivalent C, co se týče velikosti

                                      0 0
                                      • tromboonen  

                                        No pocitove tam rozdíl je.. ale hlavne Audi je taková malinko lepší Škodivka, to fakt ne.. interiér Merglu není nikdy moderní co vypadá jako hračka, nemusí se někomu líbit, ale ty auta fungujou jako celek..

                                        A že si všichni pantátové z města pro svoje paničky kupujou fýrmatic nebo jeho ekvivalenty a s downsizovanejma motorama? Blbost je věčná, s tím nic nenaděláme..

                                        0 0
                                        • JMT  

                                          Nemám z toho takovej pocit, Dokonce mi přijde, když si sednu do A4, že je taková vzdušnější a prostornější.Myslím že porovnat mohu-C mám doma, jezdí s ním panička, objem 2,1 bez fýrmatyku :-D

                                          0 0
                                          • tromboonen  

                                            Tak 2,1 (120 kW?) neni zadnej downsizing, pokukoval jsem hodne po tom 150 kW ctyrvalci, to by bylo asi zajimavy, ale zvitezil sice nudny, zato po vsech strankach vyhovujici Svedsky tank..

                                            0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Jako by BMW 3 a MB C byly větší. ;0)

                                      0 0
                                    • nomecz  

                                      mezi aktuální A4 3er a MB C je pár mm rozdíl a pocitově vevnitř je to taky ± stejné, záleží na konkrétních proporcích osazenstva, tvrdit že A4 je proti ostatním malá ***** je totální nesmysl …

                                      0 0
                                  • JMT  

                                    To bylo myšleno tak, že netřeba truchlit nad absencí naftovýho šestiválce v C, když naftový 6vál v BMW i A4 tomu auto dost podělá jízdní vlastnosti, páč ten motor je prostě na to auto těžkej. Nebylo to myšleno že každá a4 je těžká ani že každé bmw 3 je těžké…

                                    Navíc, to céčko má právě kouzlo v té zadokolce, jede s ní neuvěřitelně lehce. 4matic Céčko zabíjí do stejného stavu, kam A4 vytahuje quattro s uplnýho „třídního“ shitu :-)

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Tak je jasné, že nikdo normální si Audi s podélným motorem v předokolce nepořídí. Když Audi, tak quattro. A nejlépe s aktivním diferenciálem.

                                      Problém ale je, že nových BMW (a u MB to bude podobné), se prodá v zadokolce naprosté minimum. Silné motorizace už ani se zadokolkou nepočítají (třeba C43 AMG). Takže pak se „výhoda“ BMW či MB jaksi ztrácí.

                                      0 0
                                      • JMT  

                                        Ok, já jsem napsal svuj ideální pohled.....že mít C/E/S v sedanu a k tomu V je takový ideální příjemný řešení… a bylo tam jasně napsaný že to nesmí bejt 4matic…a teď to stáčíš někam do nesmyslů…Prostě jsem psal že obyčejný zadohrabový V a obyčejný zadohrabový C jezdí krásně. Jen aby bylo jasno z čeho tahle diskuse vychází a proč argumentuju jak argumentuju.

                                        0 0
                          • jIrI___  

                            Solidní firemní flotila :)

                            0 0
    • Pán z Dubu  

      Když vyndáš sedačku předního spolujezdce, tak tam na výšku bez předního kola snad do každého hatche. Pokud jsi hodně vysoký, vybírej kvůli výšce sedla vyšší kabiny.

      0 0
      • pepek  

        Myslíš, že to někdo dělá?

        0 0
        • krabica  

          U Medvěda A první generace to šlo snadno, dvě kola vedle sebe místo spolujezdce a spolujezdec seděl za řidičem. :-)

          0 0
        • Pán z Dubu  

          V současnosti nevím. Několik let jsem tak provozoval Š120. Nakládání kola je snadnější než do kombi naležato. U dalšího auta jsem občas také sedačku předního spolujezdce vyndával, nárůst přepravní kapacity je obrovský. Kdo si to vyzkoušel (třeba u mne), bere tuto možnost vážně.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.