Alternativa k ručně zapleteným silničním kolům

22 nepřečtených
  • Datel Stepní

    Jaká jsou prosím podobně kvalitní továrně zapletená kola k setu:

    Ráfky: Mavic Open Pro

    Náboje: Shimano Dura Ace 7900

    Dráty: DT competition (32ks)

    Jezdím spokojeně tento set a plánuju stavbu nového silničního kola.

    Tento set by na něm byl vzhledově neodpovídající a navíc budu mít Dura Ace 11 speed a s tou bohužel není ořech kompatibilní.

    Měřím cca 193 a vážím cca 90kg

    0 0
    • jonti  

      Lepší modely Mavic Kryrium, Fulcrum Zero nebo zapletena kola od Shimana poslouzi.

      0 0
    • jecnak  

      Zalezi co a za jakym ucelem chces stavet. Kdyz odhlednu od funkce, tak obecne plati, ze cim vzhledove robustnejsi ram, tim je treba dat vyssi rafky.

      0 0
      • Datel Stepní  

        Ano, přesně tak. Rám zatím nemám vybranej.

        Buď to bude buď Bianchi (asi GTR), nebo Wilier (asi Sempre).

        Úučel jsou běžné vyjížďky ve zvlněném terénu. Obvykle cca 60km. Ceklový nájezd cca 8000 ročně

        0 0
        • jecnak  

          Kdyz se divam na tvuj CX, nebylo by vhodnejsi hledat spis mezi silnickama s vyssi hlavou, abys nemusel mit komin podlozek pod predstavcem?

          0 0
          • Datel Stepní  

            Díky za radu, ano podložky mít nechci. Mám ted hlavu 20cm. Ta fotka je stará, mám ted už jen jednu podložku. Proto vybírám hlavu 20 při délce rámu cca 59. Hlava by 21 být mohla, to ano.

            0 0
            • jecnak  

              A nechces jit spis rovnou do kotoucu a elektriky na nejakem hotovem kole?

              0 0
              • Datel Stepní  

                Já jsem dost konzervativní a elektriku nechci. Vím, že je to asi nesmyslnej předsudek, ale každý nějaké takové má. Navíc mě se kotouče na silničce zoufale nelíbí. (opět konzervativnost)

                0 0
                • jonti  

                  Kotouce docela zjednodusi pouziti karbonovych plastovych rafku.

                  0 0
          • Datel Stepní  

            Ještě jednou díky skvělou za dobře míněnou radu!

            Koukal jsem ještě na Bianchi Infinito. Tam je hlava 21,5.

            Ale je to dost drahej rám…

            Asi ho ještě zahrnu do předvýběru.

            0 0
            • Řepík  

              Pokud chceš kupovat samotný rám a pak skládat, tak Infinito seženež dráž, než Sempre… Záleží taky, jaký modelový rok chceš.

              0 0
              • Datel Stepní  

                To každopádně. Infinito je hodně drahé. Modelový rok je mi celkem jedno. Jen u Sempre uvažuju nad verzí PRO. Ale pravda, je o dost dražší než ta starší, co se ještě občas dají sehnat. Kvalitativně to asi moc velký rozdíl nebude…

                0 0
                • Řepík  

                  rozdíl mezi Sempre a Sempre Pro nemohu posoudit… ono ale obecně těch Sempre rámů za „normální peníze“ moc není, resp. jsou to většinou modely 2012 a „docházejí“…

                  0 0
            • gemini  

              Pokud je infinito CV cenově moc, tak koukni na Intenso – je geometrií totožný jako Infinito, který je prostě skvělý:-)

              Jinak koukni ještě na Canyon Endurance – na duře vychází na krásný peníze, nebo Lapiere Pulsium a třeba na Trek Emonda SL – geometrií to jsou všechno rámy Infinitu dost podobné…

              0 0
          • Datel Stepní  

            Dovolím si ještě malou otázku pro doplnění.

            Jde o výšku řidítek vůči sedlu, čili vlastně středu.

            Můžu brát čistě jen hodnotu „stack“? Předpokládám, že ano.

            Pokud to tak je, tak je rozdíl mezi top profi závodním modelem Bianchi Oltre (Sempre je na tom úplně stejně) a tzv. turistickými modely (Intenso, Infinito..) jen 11mm rozdílu výšky řidítek. Při horizontální délce 585mm, která by pro mě byla akorát.

            To ten posed na marketingově tak rozdílných rámech zas až tak rozdílný není. Pochopitelně se stejným představcem, řidítky a případně podložkami.

            0 0
        • Řepík  

          musím si rýpnout…snad Bianchi Sempre, ne :-)

          Mrkni ke mě do profilu, mám Sempre a na něm vyšší ráfky (Scirocco 35 mm). To jen pro info, jak na tom vyšší ráfky vypadají, kolo by si zasloužilo nějaká lepší kola, ale nejsou teď finance…

          0 0
    • Datel Stepní  

      Díky všem za pomoc při výběru rámu. Za názory jsem rád.

      Skoro nikdo se ale nevyjádřil k výběru kol.

      Momentálně jezdím:

      Ráfky: Mavic Open Pro

      Náboje: Shimano Dura Ace 7900

      Dráty: DT competition (32ks)

      Bude kvalitativně podobný set kol např. Shimano RS81?

      Ty se mi celkem líbí, cena je přijatelná.

      Vím, že se doporučuje kola co nejlepší, ale zase je to nejnamáhanější věc na kole a celkem snadno se zničí. Cenu do 15 000 bych viděl jako optimum.

      0 0
      • žvejk  

        Záleží kterou verzi myslíš, ale ty C35 vypadají slušně.

        Já jezdím fulcrum Raceing 1 jsou to držáky, do kopce letí, tuhost výborná, ale jak jsou lehké, tak po rovině vůbec nejedou… Kdybych uvažoval o nových, asi bych do těch C35 šel, na silnici přeci jenom není tak důležitá hmotnost kol jako na bajku…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.