• JanCermak

    Objednal jsem(silniční pedály),zaplatil jsem(56 dolarů), už v listopadu na Aliexpress ale zboží nedošlo.2× jsem kontaktoval prodejce,oznámil, že je zásilka na místní poště ale nebyla. Od té doby nikdo se mnou nekomunikuje(ani nelze odeslat zprávu!)

    Neporadí mi někdo ,jak na ty kluky šikmooký?Čermák

    • roman II  

      open dispute

    • novas752  

      Je mozny ze ti je zabavili na celnici.

    • Vilém  

      Tracking ukazuje co?

      • JanCermak  

        Jj, lokal post.

        Ale na poště i přes dotaz na Hlavní poštu,zásilka není evidovaná jako nepřevzatá. Kdyby to poslali dopručeně,má to nějaké číslo. Ale obyčejná je bezejmenná.Č.

        • oddie  

          Nevěřím, že zásilku za 56usd poslali jako netrackovanou

        • lunochod  

          Zásilka převzatá, taky se mi stalo…schránky máme volně přístupný z venku tak předpokládám že to někdo vybral.

    • oddie  

      Teď už nijak, když ti velmi pravděpodobně dávno prošla ochranná lhůta.

    • newrider  

      dej on line chat na podpoře a tam to hned vyřeší. napíšeš co se stalo a do týdne máš peníze zpátky na účtu. Řešil jsem tak 2 měsíce starou věc a v pohodě vyřešili… Lepší než open dispute

      • JanCermak  

        Vládnu němčinou ale ne v anglině. Ani nevím kde podporu vyhledám.

        • newrider  

          Dej si objednávky a v pravo v boku je taková žlutá lištička. Klikni a rozjede se ti malá nabídka. Dole dej ASK MORE a objeví se tabulka ve které bude něco napsané. Dole je řádek pro more info. Tam napiš a on line ti někdo odepíše. Použij google překladač a v pohodě to dořešíš. Paní jsem minule napsal, že mi obchodník neodpovídá a že to trvá 2 měsíce. že jsem psal několik zpráv. .

          Bude po tobě chtít číslo objednávky a pak uvidíš…

          Mi napsala že mi peníze hned odesílá zpátky a za týden jsem je měl na účtu. Bylo to něco kolem 20 dolaru

          • JanCermak  

            Zatím dík,zkusím.

          • JanCermak  

            Tak jsem tam napsal(přes překladač) ,snažil jsem popsat problem. ..a rating 0. čekám na reakci.budu informovat.možná je to dobré i pro další čtenáře.

            • newrider  

              Mi se tam ukázalo, že je třeba eva on line a první napsala co bych potřeboval. Uvidíš no.

          • JanCermak  

            Tak mi Eva napsala,že vracejí peníze 3–20 dnů po uzavření objednávky.dále …

            Here is refund progress: Go to My Orders–open order details–clik Financial–check Refund information

            Jenže u mojí objednávky se už Financial…neob­jevuje.

            Tak jsem asi v řiti.

            • newrider  

              pošli foto jak ta objednávka vypadá

            • newrider  

              napsal jsi ji že tam tu možnost financial už nemáš?

              • JanCermak  

                nemám, v celé stránce prostě není(a nic už nejde rozkliknout, že by v dalším kroku..)

                • JanCermak  

                  ztrácím sílu si s Evou dopisovat,ona i napsala, že mi někdo „hrabe“ v kartě(Master­Card),ať kontaktuji svou banku..

                  ale to je nesmysl,protože jsem peníze odeslal jim a nikoliv na charitu(i když to tak vypadá)

                  • Bombos3  

                    Vis ze je ten chat prevazne vyuziva umelou inteligenci a zridkakdy se dostanes ke skutecnemu cloveku?

                    • JanCermak  

                      to jsem si uvědomil,když na druhé straně zeměkoule Eva mluvila ve frázích mimo tok problemu

                    • Josech  

                      Bombos3: +1, jsou to vsechno roboti, s nima nema cenu cokoliv resit…99% to nekdo ukradl tady u nas.

                    • oddie  

                      Chat jsem nikdy nepoužil, ale jednou mi Číňanka zavolala na mobil. Byl jsem z toho docela paf. Byl to jeden trochu chaotickej obchod na průmyslový led moduly, já jsem tam nacvakal nějakou objednávku + poznámku, ona mi napsala zprávu kvůli upřesnění a já to nějak vypustil a zapomněl na to. No a jak končila lhůta na odeslání, tak mi normálně zavolala.

                    • newrider  

                      tak jsem měl možná štěstí na člověka no :-)

      • JanCermak  

        Ještě přeposílám korespodenci:

        Message History Show messages for current order only

        Messages Translation: Disable English

        About this order

        Order number: 8767547156418­9(Current order)

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Me

        18/01/22 07:41

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Jan Cermak

        Me

        18/01/22 07:40

        SHENG C

        18/01/18 16:43

        hello Please contact your local post office

        Arrive at destination country

        2017–11–19 15:44:00

        The consignment was sent to the Czech Republic.

        2017–11–17 00:00:00

        I did not get the goods. Was it lost?

        I'm waiting two months !!!

        Me

        18/01/18 07:51

        SHENG C

        18/01/16 16:29

        hello please open the dispute

        I have not received the mail yet. Is the postcard lost? The time is long, two months !!

        Me

        18/01/15 10:18

      • JanCermak  

        Message History Show messages for current order only

        Messages Translation: Disable English

        About this order

        Order number: 8767547156418­9(Current order)

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Me

        18/01/22 07:41

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Jan Cermak

        Me

        18/01/22 07:40

        SHENG C

        18/01/18 16:43

        hello Please contact your local post office

        Arrive at destination country

        2017–11–19 15:44:00

        The consignment was sent to the Czech Republic.

        2017–11–17 00:00:00

        I did not get the goods. Was it lost?

        I'm waiting two months !!!

        Me

        18/01/18 07:51

        SHENG C

        18/01/16 16:29

        hello please open the dispute

        I have not received the mail yet. Is the postcard lost? The time is long, two months !!

        Me

        18/01/15 10:18

      • alinceb  

        Kéž by to tak fungovalo vždycky. Já teď řešil poprvé reklamaci – přišel mi displej na Honor 8 (pro kolegyni, já bych si takovou je*ku nekoupil) a po zapojení na na něm jsou pixelové čáry po výšce, nefunguje dotyk a navíc přeskakuje obras jak na starý televizi.

        Psal jsem prodejci a už několik dní se s ním dohaduju, aby mi vrátil peníze, že displej je špatnej. Jestli mě bude ještě chvíli sr*t, tak mu dám negativ a kašlu na to…

        • Tehu  

          nekdo nekde psal ze negativ okamzite, ze pak rejže maji snahu o vyreseni aby jsi jim hodnoceni vylepsil. Pac k lepsimu pry menit jde. Ale nemam vyzkouseno, nastesti jsem problemy nikdy nemel :)

        • oddie  

          Já už prodejci nepíšu, rovnou otevírám dispute. Jakákoliv vstřícnost vůči prodejci byla většinou brána jako slabost a výzva k tomu, aby to zasklil nebo se z toho zkusil vykroutit. Takže houby, otevřít spor a hned se snaží úplně jinak. A jak to i tak zkusí se nějak kroutit, nechám to rovnou eskalovat a nazdar.

        • newrider  

          dej to přes ten on line chat, je to jednodušší a rychlejší.

    • MirosPikos  

      Ono ti to nejspíš ještě přijde. Mě se zdržela nedávno jedna zásilka ale dost výrazným způsobem. Měl to být dárek k 13.11. ale nedorazilo to ani do Vánoc. Dal jsem dispute, vrátily mi peníze a dorazilo to za další snad měsíc. Jenže už k ničemu. Nedávno už jsme chtěl u další zásilky řešit dispute ale prošvihl jsem ochranou lhůtu. Ale byl jsme klidnej a tušil, že to přijde. Ani to nebylo tolik. A taky že přišlo.

      Chce to komunikovat a pohrozit negativním hodnocením. Oni udělají všechno pro to, aby nedostali negativní hodnocení.

      • Nutribird  

        Před vypršením lhůty otevřít spor. To je jistota a nikdo s tebou nevydrbe.

    • Idas  

      Muzes napsat jaky pedaly si objednal?

      • JanCermak  

        Celá korespodence, adresu jsem umáznul:

        Order Number:

        87675471564189

        Status:

        Finished

        Reminder:

        Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.

        Add To Cart

        Logistics Information:

        International Shipping Company Tracking Number Remarks Details

        AliExpress Standard Shipping LP00086659951857

        2017.11.19 15:44 (GMT-7): Shipment with local shipping company

        2017.11.16 10:49 (GMT-7): Departed country of origin

        2017.11.11 16:40 (GMT-7): Shipment accepted by airline

        View More

        Refresh

        The seller is using AliExpress standard shipping. The tracking information will be displayed here within 5–7 days after seller has sent out the package. You can also go to SE post registered mail check the tracking information.

        View Delivery Detail* What's AliExpress Shipping ?

        OrderFinancial

        Store: Orchidtrade Store

        Contact Name :Jan Cermak

        Address:

        Czech Republic

        Zip Code:46001

        Mobile:

        Tel:0042–48–5101003

        Fax:

        Product Details Price Per Unit Quantity Order Total Status

        Xpedo THRUST 7 XRF07MC Road Bike Sealed Pedals Look Keo Compatible Ultralight Pedal White/Black/Red Free Shipping

        Color: Red

        (SHENG C)

        $ 56.99 1 Set $ 56.99 Confirmation Timeout Open Dispute

        AliExpress Standard Shipping

        Free Shipping

        Estimated Delivery Time:17–25 Days

        Processing Time:7 Days

        Product Amount Shipping Cost Total Amount

        US $ 56.99

        US $ 0.00

        US $ 56.99

        Leave a message for the seller

    • Carpathia  

      Zkus zadat to čínské číslo zásilky do formuláře na sledování zásilek na webu České pošty. Buď ti ukáže, že tento druh zásilek nelze sledovat nebo ti normálně vypíše české podací číslo zásilky, které dostala zàsilka při převzetí z celnice. Taky se mi nezdá, že by číňan poslal tak drahou zásilku obyčejně.

      • JanCermak  

        vypadne hláška že zásilka není v evidenci.

      • kadlec  

        uz se mi nekolikrat stalo, ze i vec za pade visela na brance a dle sledovani to koncilo treba proclenim nebo odletem z ciny a pak uz nic

        nevim, zda to je chyba cinana nebo nasi posty

        • kadlec  

          tak dneska opet objednavka za 45 doliku a viselo na brance, takze si to muze kdokoliv vzit

          by me zajimalo, jestli to je chyba cinana nebo na to serou na poste, ze po me nechtej podpis

          ve sledovani vidim, ze to dorucujou, ale proc ne doporucene? chapu to u zbozi za 5 dolaru, ale za 45 uz ne

          kdyz budu svine, tak pockam az dobehne garance dodani a otevru spor, ze jsem nic nedostal

          • DoomHammer  

            To je divné, po mně na poště u sledované zásilky vždy chtějí podpis a občanku. Vaše pošťačka to asi má na salámu.

            • oddie  

              Tady si to taky u toho, co se procpe do schránky, podepisuje sama…

            • novas752  

              Něco mi nacpali do schránky, u něčeho po mě chtěla pošťačka podpis, jinde i občanku. Asi to záleží jak to z číny pošlou. Nebo nějaký chyby v komunikaci mezi přepravcema.

              • kadlec  

                ja to mam tak pade na pade, vzkaz od postacky nebo balicek na brance, do scharnky nic neprotlacej, ale kdyz to je na brance, tak to vidi kazdej a pak si to muze kazdej vzit

                a pri cene cca 40–50 doliku me to vadi

                • novas752  

                  Jo to je jasný, já tam zastim měl nejdražší balíček za 12.

                  • Yatza  

                    Balicek za 45$ Ti normalne chodi bez doplaceni DPH?

                    • novas752  

                      Prec5i si to prosim znova, vzdyt rikam ze jsem mel zatim maximum za 12. A to clu ani dph nepodleha. Kupuju tam vetsinou drobnosti za par babek nebo centu.

                      • Yatza  

                        Se nemusis hned cilit, se to holt blbe zaradilo, otazka byla na Kadlece. Hranice 22/150 euro znam.

                    • lukas aka mitro  

                      nekdy se povede…kdyz jde o mene frekventovane zbozi, tak to celnici nemusi dohledat…ale u beznych masovek…svetla, baterky, pc veci, uz to maji naucene a poctive chytaji:)

                    • kadlec  

                      chodi, nechavam tam napsat 20usd i kdyz na to celnik nemusi brat ohled

                    • jIrI___  

                      Poslední dobou jsem měl 3 balíčky lehce nad celní limit a dva z nich procleny, byť na obalu číňan napsal cenu necelých 20 USD. Příjde mi že, na to celníci dbají výrazně více než třeba dva roky zpět.

                      • DoomHammer  

                        Pořádek musí být, je potřeba zakleknout i na ty, kteří by chtěli obcházet clo a daně. Dobře to Babiš s tou jeho loutkou vede.

                      • Stingray  

                        Takže jsi jako uvědomělej ovčan ČR šel na celnici ať ti doměřej to třetí clo?

                        • jIrI___  

                          Popisoval jsem to podrobně už v jiném vlákně. Clo jsem chtěl samozřejmě doplatit, ale telefonicky si mě přehazovali z jednoho člověka na druhého (ať už na začátku ČP, tak potom celní správa) a po pěti telefonátech mě to přestalo bavit. Takže ano, ojebal jsem systém kvůli tomu, že on ojebal mě.

                          • DoomHammer  

                            To by tě ovšem Bába nepochválil. On dře do úmoru, až mu z toho praskla cévka, a ty takhle hnusně ojebáváš daně. Styď se. Měls vydržet. Nebo se prásknout na finančák, aby na tebe klekli.

                            • Stingray  

                              Možná by to chtělo Jiriho tréningově nahlásit, ať si zvyká na nové poměry, který podporuje :-D

                              • jIrI___  

                                Když jsem tu před několika lety dělal akci s výrobou triček, tak jsem byl nahlášen několikrát. Chápu to, spravedlnost musí být. Ale je fajn, když si lidi nejdříve zjistí, jak je definován daňový únik a za jakých podmínek a jak vysoký zisk není člověk povinen danit, pak by aspoň na úřadech nevypadali jako hlupáci (tímto zdravím ty jedince neschopné zjistit si informace) :)

                    • xtonda  

                      Někdy se zadaří, světlo Gaciron V9D za 48 USD prošlo bez a dokonce mi prošel balíček za 200 USD, kde byly čtvery dioptrické brýle.

                    • Vilém  

                      I za 130, zalezi co v tom balicku je a jaky mas stesti.

          • lumyr  

            Chyba pošty, respektive lenost konkrétní doručovatelky. Co se u mě neprocpe do schránky, mám na poště a ve schránce oznámení o nadrozměru, to je správný postup. Záleží jestli ti to vyhovuje, nebo to chceš řešit.

            • kadlec  

              vzheledem k tomu, ze to je kolem cca 1000 korun a muze si to kazdej vzit na brance mi to moc nevyhovuje

              • Vilém  

                Asi budes muset na branku nainstalovat nejaky odpadkovy kos, aspon by to nebylo na ocich.

    • big byk  

      Mně došlo zboží koupené v listopadu až minulý týden. Vydrž Prťka, vydrž!

    • svobikk  

      můžu se taky optat ? já sem potrvdil objednávku, že mi došla,ale pak sem otevřel spor, pač sem nebyl spokojený se zbožím, dvakrát sem psal přes open dispute, ale nikdo nereaguje. co mám dělat ?

    • svobikk  

      nenašel by někdo něco takového na ali ? nevím pod čím hledat

      https://www.skibi.cz/…roozer-cargo

    • MAXXX  

      Nekupoval jste někdo na Ali digitální manometr na galuskový ventilek? Už mám z Ali na auto ventilek a funguje bezvadně za pár korun. Ale nějak se mi tam nedaří najít na galuskový.

      • obda  

        redukce?

        • pepek  

          Znáš nějakou, která zmáčkne tyčinku? A když jo, tak to začne zase utíkat, je to takový řešení nepříliš dokonalý, si myslím.

    • svobikk  

      prosím vás, na ali mě mají vrátit love, ale chtějí mě to vráti na playpay ale já ho nemám a při zakládní toho učtu to po mě chce vyfotit občanku nebo nějaký takový doklad, mužu tomu důvěřovat? na normální můj CZ učet mě to asi poslat nechce protože už sem ho poslal několikrát a pořád mele o playpay

      • Bombos3  

        Nenechat si vracet peníze prodejcem, ale otevřít dispute. Potom se budou peníze vracet na účet, ze kterého bylo placeno.

        • svobikk  

          no právě, že si sním píšu přes OPEN DISPUTE a chce mě to poslat na paypal

          • lumyr  

            chtít může… Nevím co tím sleduje, ale každej takovej trik je jen pokus o nějaký ojebání. Já bych nesouhlasil a chtěl platbu vrátit tak, jak si mu ji poslal. Na to nárok máš

            • svobikk  

              Výborně díky, a jak mám napsat na Ali že s ním není domluva?

      • Vilém  

        Playpay? To je co?

        Neco jako paypal? Pokud ano, tak je zvlastni, ze zrovna z ali, kde se paypalem neda platit, by chteli posilat penize na nej.

        • xtonda  

          Objednal a zaplatil sem zboží, na Ali naskočilo odeslání zboží až pár hodin před uplynutím desetidenní lhůty pro odeslání zboží, po dalších 10 dnech mi prodejce poslal přes Ali zprávu ať se ozvu přes whats app. Tak sem se s nima bavil přes whats app, že prý problém, že mohou poslat jiný model (logicky levnější) produktu nebo refund přes paypal, řek sem že levnější mi nevyhovuje a paypal nemám, že mohou nahradit modelem co je dražší. Po každé mojí zprávě, že to musí prověřit a ozve se zítra. Nikdy se neozvala a musel sem urgovat. Během této konverzace se ve sledování zásilka označila jako stornovaná, čili prodejce pouze provedl elektronické avízo aby dostal sledovací číslo, ale nikdy nic neposlal. Po šesti dnech bezvýsledné komunikace přes whats app mi došla trpělivost a otevřel sem dispute a přiložil screen komunikace přes whats app a ze sledování zásilek. Aliexpress uznal dispute snad do dvou minut a peníze se na kartu vrátily do 2–3 dnů.

          Resumé: Pokud prodejce neplní a snaží se šulit komunikaci nebo prachy někde bokem mimo Ali, tak dispute a full refund.

      • gollum  

        Já platím kartou (mám účet + kartu jen na placení na internet) a vždy mi z aliexpress vrací přímo peníze zpátky přes tu kartu (zpátky na daný účet).

        • klobrch  

          Pokud se objednávka po uplynutí doby pro zpracování automaticky zruší viz odkaz: „Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in“, tak mi budou peníze vráceny na můj účet automaticky a nebo musím nějak s AliExpresem ještě komunikovat? Nakupuji zde poprvé a blíží se konec doby na zpracování mé objednávky.

          • Bombos3  

            Klid, prodejce to v poslední chvíli „na papíře“ odešle.

            A pokud náhodou ne, tak se peníze vrátí automaticky.

    • Delkim  

      Nakupujte, soudruzi z EU nám to zdraží…

      Růst Alibaby v Evropě může zbrzdit skutečnost, že některé jeho výhody od ledna 2021 skončí. Rada Evropské unie loni v prosinci schválila směrnici, která odbourá osvobození od DPH u zásilek do 22 eur (570 Kč).

      btw to DPH by snad ještě šlo, ale tím pádem to půjde automaticky do celního řízení, za které si pošta účtuje snad 200 káčé…

      • DoomHammer  

        To jsou ty skvělé výhody EU…

        • Vilém  

          …a kdybychom v ni nebyli, tak by to jiste bylo vse free.

          • DoomHammer  

            Zas to neobracej…

            U objednávání pičovin jsou tyhle opičky jen na nasrání koncového zákazníka. Opruzy u malých zásilek z čajny určitě neochrání vnitřní trh EU.

        • pepek  

          Žlutému nebezpečí se musíme bránit. Teď už je ovšem pozdě.

          • DoomHammer  

            Určitě se ubráníme pomocí cel, daní a navyšování administrativy, kterou ve finále odskáče koncový zákazník :)

      • roman II  

        klídek, do té doby už v unii určitě nebudem, nebo v to alespoň doufám :-)

      • roman II  

        před 14 dny jsem objednával 50 ks 2032 baterek free poštovným a přišly za 5 pracovních dní, jak tohle soudruzi z číny dokázali ?

      • gollum  

        Proč by to mělo jít automaticky do celního řízení? Novou směrnici jsem nečetl, ale mění se něco s limitem pro clo 150E? Aby to šlo automaticky do celního řízení, tak by museli změnit limit na clo na 0. Doporučuju, aby jsi si tu novou směrnici přečetl pořádně, rozhodně tam není napsáno, že celníci/pošta zadrží veškeré zásilky a naúčtuje jim doplatit dph. Pošta/celníci budou zadržovat jen zásilky, které nebudou mít zaplacené/vpo­řádku dph.

        • Delkim  

          Tak nedělám si iluze, že si na to pošta neudělá nějakou novou směrnici, aby tam další poplatek vzniknul. Vždycky u všeho to tak dopadlo.

          • gollum  

            Poplatek tam samozřejmě u těch zásilek co nebudou vpořádku a které zadrží bude, ale podle nové směrnice se bude platit dph už v ceně zboží u obchodníka a ten bude odvádět dph v eu. Podle dané směrnice by se mělo dost zjednodušit zaregistrování obchodníka k placení dph v eu (nevím jestli to píšu přesně).

        • lukas aka mitro  

          No tak kdo bude to dph vymerovat a vybirat. Doposud celnici chytali pidezrele zasilky a podle drklarace vymerovali doplatek dph a cla. Podle mne cinan nebude resit zahrnuti dph do ceny zbozi a jeho platbu statu unie…

        • DoomHammer  

          Aby jsi si? No to snad ne…

          Už jen fakt, že se sníží limity pro DPH na nulu znamená, že se těmi zásilkami někdo bude zabývat. Viz Lukáš.

      • lumyr  

        Tak o tom se tu na BF už pár týdnů zpět psalo :))

        Nedělal bych z toho tragédii. Číňan teď masivně investuje v EU a buduje sklady (k tomu málu co už teď má), právě v návaznosti na tuhle směrnici, respektive konec výjimky. Většinu (možná všechno) bude schopnej proclít sám a tak nebude potřeba služeb pošty.

        • DoomHammer  

          Ale pořád je to naprosto zbytečná byrokracie

          • lukas aka mitro  

            Tak alibaba uz tu sklad ma, verim ze cinan ty dane zvladne optimalizovat. Staci pockat az budou dorucovat i po cr.

            • DoomHammer  

              A to je přesně ta levičácká nátura… zdanění ⇒ ochcávání a optimalizace.

              Kvůli marginálním částkám se budou dělat opičky.

              • pepek  

                Pro celníka je baterka z Ali stejný případ, jak loď plná ocel. plechů.

              • lumyr  

                Kolega teď dělá pro jedno z velkých skladových hráčů v Evropě a mají zdvojnásobit stávající skladové plochy. Peníze je až tak netrápí. Celkem velká investice do EU, pracovní místa atd.. To nezní moc levičácky. Spotřebitel to možná ani nepozná, jen místo položky za dolar, jí bude kupovat za dolar dvacet…

                • DoomHammer  

                  Komu bude kupovat? :)

                  Trochu mi to připomíná film „Jeden hot a druhý čehý“ – plná zaměstnanost, plná zaměstnanost, plná zaměstnanost…

                  jako jo, ono to na první pohled vypadá pěkně, ale na pohled druhý – další logistická centra, sklady, nekvalifikova­ná práce…

                  • lumyr  

                    Koukám, že masírka Amazonu na některé funguje dobře, ale divil by ses, kolik kvalifikovaných lidí je k chodu logistického centra potřeba. Vlastně ty tam vidíš jen ty lidi u pásu co…?

                    • DoomHammer  

                      Masírka Amazonu? Ne, někteří „mí“ zákazníci mají docela velké sklady, takže vím, jak to v logistickém centru vypadá. Byl jsem tam osobně, znám procesy…

    • AldaK  

      Jde vám na Ali lokalizace do češtiny ? (mozilla ani explorer nefunkční)

    • DoomHammer  

      Chlopi a robky, máte zkušenosti s 12s sadami z Alíka? Třeba S-Ride

      Vybaflo to na mě, když jsem hledal převodníky, a zaujalo mě to :)

      Díky za násory :)

      • Marskatin  

        Nepřekvapilo by mě, kdyby to fungovalo a nepřekvapilo by mě ani kdyby to nefungovalo.

    • Lišák  

      Existuje na Alíku dres s krátkým rukávem a zipem, který nemá dole gumu?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.