• bikeroute

    Máte skúsenosti s kargobajkom? Aký typ kargobajku preferujete? Chceli by ste vlastniť kargobajk Bullit? http://www.facebook.com/…154792779763

    Anketa: Je kargobajk výhodnejší ako bežný bicykel?

    ano
    3x
    9%
    nie
    30x
    88%
    0x
    0%
    1x
    3%
    0 0
    • ondromed  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • ondromed  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Vilém  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • vasek80  

      Že by to bylo výhodnější ti tu patrně nikdo nenapíše. To ani nemůžeš od bikefora čekat.

      Ani jsem nepochopil v čem má být výhodnější.

      Každopádně je to zajímavé a může to být alternativa, nebo spíše doplněk či jako 4 kolo do garáže.

      0 0
    • l.smetana  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • pepino  

      Dá se na tom levně přepravit rakev s tchyní.

      0 0
    • petrun  

      V naší republice sci-fi! Tohle je reálné pouze v zemích s kvalitní cyklo infrastrukturou a neagresivní populací. Mezi českými autozmrdy bych se na tom do ulic neodvážil.

      0 0
    • oddie  

      Ať na to koukám jak koukám, přednost na tom nějak nevidím ani jednu…

      0 0
      • bikeroute  

        a máš vôbec bicykel ?, ak áno spravme verené porovnanie parametrov…

        0 0
        • Ruprt2  

          Nevím jak Oddie, ale vidím, že ty žádný bicykel nemáš.

          0 0
        • oddie  

          Ne ne, nemám, tu fotku v profilu jsem ukradl a parametry si vycucal z palce.

          0 0
    • DaSnail  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Lišák  

      Docela zajímavé by bylo parkovat tohle zařízení v osmém patře paneláku. Jedině vytáhnout přes kladku na balkon. Nedovedu si představit, že se s tím snažím vytočit na schodišti, protože do výtahu (standardního panelákového tříosobového) se to nemůže vejít.

      Obratné jako autobus, najíždět si do zatáček je pro městský provoz taky hodně fajn. Jako blbinka z recese ano, ale tomu zase neodpovídá cena. Takže mám docela pochybnost, že se tohle zařízení dočká v naší republice většího rozšíření. Ale možná se mýlím, že…

      0 0
      • vasek80  

        Co to vůbec stoj?

        0 0
        • Vilém  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
      • bikeroute  

        Do väčšiny bežných domov sa zmestí…no na druhej strane, všetko nemôže byť v obývačke…ani motocykel…:-) Na porovnanie – BULLIT sa zmestí všade kde aj rakva, ak máte menší byt, tak tam nemôžete ani zomrieť (bez kladky)..:-)

        0 0
        • bochov  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Lišák  

          Nesprávné porovnanie: Rakev doneseš (třeba do toho osmýho patra jednou. Prázdnou. Jednou ji pak zase sneseš dolů. Plnou (to bude o dost těžší, než to tvoje zařízení, to uznávám) a punktum. Pokud tedy nezemře někdo z rodiny druhý den. A někdo další třetí den…

          Na jednu stranu je fakt, že to zařízení by se snad ani z kočárkárny neztratilo, ovšem kdyby náhodou jo, tak to bude toho, druhdy jistě šťastného, majitele asi mrzet. Padesát tyček není úplně málo.

          K tomu parkování jednostopých vozidel „v obyvačke“: Parkoval jsem 4 kola + dětské odrážedlo ve 2+1 50m2 na chodbě. Dvě kola visela za zadní kola mezi skříní a dveřmi do kuchyně (přední kola demontována a uložena u zdi, řídítka gumicukem jištěna v pozici souběžně s rámem), dvě + odrážedlo stála opřena o jádro mezi dveřmi do kuchyně a dveřmi na wc.

          Když jsem se přistěhoval a poprve mě viděl domovní důvěrník, jak stavím kolo do výtahu, tak tvrdil, že si ho můžu klidně nechávat v kočárkárně, že se tam léta neztratil ani ventilek. Požádal jsem ho tedy, aby mi tu místnost ukázal. Po letmém přehlédnutí tam parkovaných strojů jsem poděkoval a dalších deset let, co jsem tam bydlel tahal kola výtahem do bytu.

          0 0
    • Hynas  

      No, podle mě ho lze použít jako cyklotanker vozící 2 basy piv během nějakého okruhového závodu…

      :o)

      0 0
      • Smazaný účet  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • bikeroute  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • bikeroute  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • bikeroute  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • bikeroute  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • bikeroute  

        p.s. ak si pozorne pozrieš parametre a reálne výsledky Bullit zistíš, že si tento kargobajk v rýchlosti poradí ako víťaz nad mnohými bežnými cestnými bicyklami (a to si povezie aj basu šampanského na oslavu !)

        0 0
        • Vilém  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • mr.antik  

          jsem odzbrojen, jen co prodám silničku, jdu do toho…

          0 0
        • DaSnail  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Ruprt2  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • Frostty  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Jaakov  

      Ta otázka ohledně výhodnosti prostě nedává smysl :-) Jak jako výhodnější? Než silnice? MTB? V Praze jsem s tím viděl messengera a to je asi tak jedinej smysl tohodle vehiklu.

      Jo a „kargobajk“ je strašná zprasenina… cargobike bych ještě bral :-)

      0 0
      • Jaakov  

        WTF :-) 2000 euro :-DDDDD

        22kg!! :-DDD

        0 0
        • vasek80  

          Já tipoval tak 15.000,–- a kupce by si to pak asi našlo.

          0 0
          • bikeroute  

            …a čo stoje najkvalitnešie MTB ? A to odvezie pritom len vlastný zadok z kopca :-)

            0 0
            • l.smetana  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
        • oddie  

          No co, vždyť o není ani 100Eur za kilo… :P

          0 0
          • bikeroute  

            dobrá úvaha – 100 .-€ za hliník, nerez, hydrauliku, shimano ..slušná cena :-)

            0 0
          • bikeroute  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • bikeroute  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • bikeroute  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • baboon  

      Sedlají ho i esa B-F! :)

      0 0
      • Smazaný účet  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • Kubiczech  

        Esa vem čert, koukám, že tenhle konkrétní kousek sedlá i Farrokh Bulsara.

        A že prý Kurt Cobain už bullit nějakou chvíli v hlavě má. Třeba nakoupí u českého zastoupení.

        0 0
    • novcze  

      dát tam motor a plno baterek a bude to elektrokolo se slušným dojezdem :))

      0 0
    • pocestny  

      Tohle zcela běžně vídám v ulicích Vídně. Nejčastěji v tom mámy vozí děcka ráno do školky a odpoledne ze školky. Osobně na kole od ženy vozím dítě v cyklosedačce, ale o tom, že dám do cyklosedačky 2 děcka si můžu nechat akorát zdát. Zvláště ty dvoustopé cargobajky se mi líbí. Takže podle mě, je to na převoz dvou děcek po městě jako je Vídeň super stroj. Palec nahoru!

      Alternativa je vozík za kolo – prima věc, ten vozí jeden kámoš, a taky jsem se s ním projel (dřina jak cyp, ale dobrý).

      Nakonec ale nechci vlastnit ani cargobajk, ani vozík za kolo: Proč? Protože dvoustopým „vozidlem“ bych si strašně omezil pohyb po turistických stezkách, polních cestách a lesních pěšinách. A nejenom to – jak už tady někdo napsal – příšerná manipulace (jízda vlakem, montáž na nosič auta, jízda výtahem…). A jezdit jen po asfaltových cyklostezkách je k prdu. Takže celkově palec dolů!!!

      0 0
      • mr.antik  

        jenže si koupíš pěkný kolo, pěkný vozík a máš dáš za to třeba méně peněz než za tuhle jednoúčelovou věc.

        Jako neříkám že je to kravina, ale já to využití za ty prachy vidím hodně omezené. Stejně většina lidí v autech přepravuje buď akorát sebe (plus kabelku, notebook), takže se vystačí s klasikou, nebo toho přepravují mnohem víc (a rychleji a dále) než zvládnou s tímhle.

        0 0
        • pocestny  

          Teď normálně nevím, jestli jsi reagoval na mě, nebo to máš špatně zařazeno, nebo je chyba ve mě, když nechápu, cos tím chtěl vlastně říct, nebo nevím, jestli jsi vůbec četl, co jsem napsal. Tak aspoň shrnu, co si myslím:

          ANO: dvoustopý cargo bike pro 2 děti do města a nebo na převoz nákladu; Jednostopé tažené vozíky na náklad; Cyklosedačky.

          NE: Dvoustopé a jednostopé tažené vozíky pro děti; Jednostopé cargobajky celkově; Dvoustopé cargobajky kamkoliv jinam, než do města.

          (Moje jediná investice – cyklosedačka na manželčino kolo a spokojenost. Teď začínám učit jedno dítě na odrážedle, a to druhé bude moct jezdit v cyklosedačce až příští rok. Ale říkám, je to jenom můj osobní názor, kupujte si co chcete.)

          0 0
          • JSt  

            je trojkolka dvoustopa, pomineme-li sajdu?

            0 0
          • bikeroute  

            Ďakujem za názor, možno veľa napovie aj osobná skúsenosť.

            0 0
          • Lišák  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
      • bikeroute  

        Bullit má práve tú výhodu, že je jednostopý, a má šírku ako bežný bicykel. Preto ho na západe uprednostňujú, lebo na niektoré cyklotrasy už nechcú púšťať dvojstopé kvôli šírke…

        0 0
        • l.smetana  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Smazaný účet  

          voziky (nakladni) jsou taky casto jednostope;)

          0 0
        • pocestny  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • l.smetana  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • vasek80  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Internaut  

      0 0
    • Jaakov  

      Tady je od začátku problém v tom, ze jsi si naprosto chybně vyhodnotil ten tvůj vehikl jako něco, co má konkurovat normálním kolům a bike forum jako forum cyklodopravců, kteří řeší jaký cargo bike si pořídit resp. nedělají nic jiného než na kole převážejí 100kg náklady sem a tam… Pak jsi postavil naprosto nesmyslně anketu, na kterou ti tady všichni odpověděli celkem jasně, protože předpokládám že naprostá většina lidí si na základě tvého příspěvku (já určitě) představilo, jak se na svém oblíbeném trailu nebo prostě v lese snaží vymotat s tím tvojím 22kg vážícím klepačem na koberce…tak se nediv. Chápu že si chceš udělat zadarmo reklamu, ale tady se to asi nepovedlo, protože jsi naprosto chybně vyhodnotil uživatele bikefora jako cílovou skupinu… Kdyby jsi obepsal všechny messenger firmy v Čechách a na Slovensku asi by to bylo vhodnější.

      0 0
      • oddie  

        Když vidím, jakým způsobem messengeři jezdí, jak kličkují, přeskakují obrubníky a tak, byla by dobrá sranda posadit je na něco takového :D

        0 0
        • Smazaný účet  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Jaakov  

          Messengeři mě napadli jen proto, že jsem jednoho na týhle halabráně v centru Prahy jednou viděl…toť vše :-)

          0 0
      • pepek  

        Cílová skupina jsou babky na trhu s jabkama a zemákama. Doveze až do centra, nemusí nic vybalovat, prodá všechno z vozejku. Ale ta mu za to 50 tyček nedá.

        0 0
        • JSt  

          na to je lepsi trajk http://lh3.googleusercontent.com/…ople085.jpg . mozno prodavat za jizdy. ;-)

          0 0
          • pepek  

            to tady nemá tradici

            0 0
            • bikeroute  

              ani tramvaj nemala tradici, ani auto, ani mobil …a teraz sa začína tradícia kargobajku – niekto tomu hovorí pokrok – a ten sa údajne nedá zastaviť. A môcť si dnes kúpiť lacnejší kargobajk ako v samotnom Dánsku je rozumná ponuka…

              0 0
              • oddie  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                0 0
              • mr.antik  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                0 0
        • bikeroute  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • vasek80  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • cabbage  

      Má to 4 kola, motor, klimaitzaci a střechu?

      0 0
      • bikeroute  

        Čo chceš počuť? Nemá to dokonca ani krídla…:-)Ale neplatím za to dane, parkovné,nepo­trebujem garáž, palivo, servis a nemusím chodiť do fittnes …Fórum nie je o konfrontácii. Je to proste jedna z možných alternatýv osobnej voľby. Ak miluješ autá – tak máš na to asi vážne argumenty, ktoré ti nechcem vyvracať lebo nie som odborník na dopravu, alebo na nejaký životný štýl. Takže každý má vozítko na aké má a aké sa mu páči. To je všetko. Korgobajk je niečo čo je u nás na rozdiel od sveta v plienkach, a preto tu je priestor na zamyslenie a výmenu informácii. Niektoré príspevky mi pripadajú ako z iného storočia, a spoza Uralu…Podobne ako keď sa v našich krajinách zavádzal automobil…hold niekto má aj blbú náladu.

        0 0
        • Internaut  

          V plenkách je hlavně Tvoje etika.

          0 0
        • rasto  

          nepotrebujes garaz na kargokram? v nasich koncinach? a kde to chces parkovat? na ulici?? snad ne v obyvaku?

          0 0
        • mr.antik  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • mr.antik  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • strtom  

      kargobajk ma uplne stejne prednosti jako dvoukolak privazany k sedlovce, ale ma nevyhodu od toho dvoukolaku ze se snim musis furt tahat.

      0 0
    • Tomahomo  

      Víš co nesnáším? Podomní obchodníky a jehovisty(ne pro jejich víru, ale pro fanatičnost s jakou vnucují svou pravdu).

      Ty je směle předčíš! Čili slovy klasika – víš co Sašo

      0 0
      • bikeroute  

        Ďakujem za osobné vyjadrenie, že čo všetko neznášaš, asi máš náročný život (ale z toho prosím neobviňuj mňa), keď denne zakopávaš o reklamu napr. na Pepsi, autá, potraviny …a možno si rozbil aj pár televízorov keď ti do bytu vstúpili agresívny a fanatický „podomový predavači“ cez tvoje vlastné TV (ktoré si si asi kúpil na základe reklamy a nie vlastnej výroby. A mimochodom, vieš si predstaviť nejaký športový tým hrať bez „fanatizmu“ …

        0 0
        • Tomahomo  

          Život mám v pohodě, protože v Česku již konečně zastupitelstva vydávají vyhlášky o zákazu podomního prodeje. Navíc nemám problém s tím dát najevo svůj názor, stejně jako tady tobě, a poslat dotyčného do ******, kálet na hlavu si nenechám.

          Televizi sice mám, ale dívám se na ni tak 2× za měsíc, a to na Eurosport. Nekupoval jsem ji na základě reklamy, na základě reklamy nekupuju naprosto nic. Noviny nečtu a v prohlížeči mám adblock.

          A co chceš říct větou o sportu nějak nechápu.

          Čili závěrem, vadí mně fanatické vnucování čehokoli, proto mně vadí co tady předvádíš ty.

          0 0
        • Vilém  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • vasek80  

      Skoro bych měl 100 chutí udělat anketu co je výhodnější.

      Jestli kargobike za 50k a nebo nákladní vozík za kolo pod 10k.

      0 0
    • Soreno  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • iron.hide  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
  • bikeroute

    vtipné, použijem

    0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce