• CZiko

    U modelu Rock Machine Stampede je napsána vidle Marzocchi MZ Comp 100 jenže když jsem se o ní chtěl něco dozvědět, najel jsem na stránky výrobce… a nikde ani památky po tomhle typu. Tak nevíte někdo alespoň, na čem že to pruží? Předpokládám že olej a pružina, ale pokud by jste někdo měli nějaký odkaz nebo cokoliv, tak díky.

    0 0
    • kovar  

      MZ Comp nebrat

      0 0
    • JohnLee  

      Koupil jsem ji i s kolem pred par dny a dva dny na ni jezdil a zkousel…Je to fakt slabota nedoporucuju. I kdyz netusim kolik stoji,tak radsi si priplatit.Uz se tesim na MXC az ji vymenim z jednoho kola na druhy…

      0 0
      • CZiko  

        no, ale co je pro vás slabota? Vzhledem k tomu, že já jsem opravdový začátečník, nepotřebuju nějakou fakt pecku. Potřebuju něco na projížďky po lese a tak… nic víc. Občas nějaký ten složitější terén…

        0 0
        • JohnLee  

          No moje prvni vidlice byla RST 460 tusim,nevim presne,pak jsem se nechal ukecat a koupil si MXC vzduch/olej 105mm a nemuzu si to vynachvalit. Teda vzhledem k te MZ,kterou jsem na novym kole nechal jen tak na vyzkouseni a hned se ji zbavuju a davam ji tatovi na my stary kolo,protoze to neni nic pro me…nevim jak ti poradit,napis spis kolik vazis,jak casto jezdis atd a ostatni ti poradi,ale ja bych ji fakt na svym kole uz nechtel…

          0 0
          • CZiko  

            no tak vážim asi 60kg a jak říkám tak jsem začátečník, protože si MTB budu kupovat prvně, takže to musím pořádně prokoumat… Nic extrovního fakt nepotřebuju, hlavně aby to pružilo, a nerozsypalo se to… vyměnit se když tak dá vždy…

            0 0
            • JohnLee  

              Presne tak vymenit se da vzdycky a myslim ze az se rozjezdis,tak ji vymenis…S tim pruzenim nevim,sam mam 95kg a pripadalo mi ze moje vzduchovka toho pobrala vic,ale spis chce tu novou trochu zajezdit

              0 0
        • TinkTink