strojne zapletené kolesá versus skladačka

18 nepřečtených
  • story

    viem , že o tomto témate tu už písané bolo a prelúskal som toho na nete už dos?( čomu rozumiem). Ale stále som ešte nenašiel odpoveď na otázku, v čom sú strojne zapletené kolesá( konkrétne Crossmaxy XL) lepšie oproti poskladaným ( napr. mavic 717,DT dráty a DT Hugikúsenosti s jednými, resp. druhými.Viem, že sú tuhé, ľahké,s vý­borným prenosom energie, ale oplatí sa ten cenový rozdiel? Ďakujem dopredu za komenty.

    0 0
    • MARIN  

      Co treba vzhled? Proc si lidi kupuji kola od XXX za 150 000,– kdyz ve stejnem vybaveni stoji Author 60 000? Nevim co chces jeste slyset vic kdyz sis na otazku odpovedel sam: „Ale stále som ešte nenašiel odpoveď na otázku, v čom sú strojne zapletené kolesá( konkrétne Crossmaxy XL) lepšie oproti poskladaným“ – „Viem, že sú tuhé, ľahké,s vý­borným prenosom energie“

      0 0
    • Daf  

      Malo kdo ma zkusenost s obema variantama. Ja Ti muzu hodne napsat o XL-kach. Subjektivni pocity z jizdy necham stranou :) Crossmaxy se vubec nerozcenrovavaji. Mam je 1,5 roku a nehly se ani o milimetr a to je rozhodne nesetrim cca. 15 maratonu + bikovani v Dolomitech atd. U klasickeho vypletu jsem mival problemy s rozcentrovanim minimalne zadniho kola po drsnejsim zavode. Na crossmaxech je perfektne vyresenej orech. Je vyborne utesnenej, misto milionu kulicek jen velke keramicke kluzne lozusko a misto malych zapadek s perkem jsou tam hodne siroke zapadky s pruzinou a prum lozisko. V orechu je sice trochu vule ale nema se na nem co pokazit. Dale maji tuzsi rafek nez jsou bezne dostupne XC typy protoze je rafek sirsi i vyssi. Ty kola jsou pri slusne hmotnosti o dost bitelnejsi nez zapletena klasika stejne hmotnosti.

      0 0
      • story  

        ďakujem, dobrý koment..

        0 0
      • ddd - andy  

        Ja mam taky zkusenost s obouma variantama. A nevyhrava u me ani jedna.. I kdyz mozna pro hobika je lepsi skladany kolo – je min narocny na servis (praskly drat, bouchnuty rafek atd.) Takze nakonec je tu estetika a stare zname pravidlo – BARVA JEZDI!! :-) a proto mam na pristi sezonu vyhlidnuty moc zajimavy parecek zapletenych kol..

        0 0
        • story  

          …prezradía ktoré? a preco?

          0 0
          • Daf  

            Preco? To uz prece napsal :)

            0 0
            • story  

              Ok. Máš pravdu, príčina je jasná. Ale zaujíma ma prečo sa rozhodol práve pre tieto…

              0 0
              • ddd - andy  

                Protoze ty, pro ktery jsem se rozhod, jsou designove nejhezci :-) a u nas sem je videl zatim jen na jednom kole… :-))))

                0 0
    • MartinXC  

      Vozím Mavic X517/717 s DT Revolution (2–1.8–2)a DT Hugi/disc. Hlavní výhoda je v tom, že když občas (po 2 letech) prdne drát, vyndám náhradní z rodel a na místě spravím. Tuhost, váha – myslím není třeba komentovat.

      0 0
      • pitelboy  

        tak kamos trenuje skoro jen na silnici a na biku prevazne zavodi. ma nejvysi crossmaxi 2002 a na sudetech mu prd rafek u diry pro kazdy drat !! Zadny prase neni ma tak 75kg. a uz tam mel 2. loziska. Na biku da rocne tak 2K km

        0 0
      • story  

        tak Mavic X517/717 s DT Revolution (2–1.8–2)a DT Hugi/disc sú tie~ jedným z favoritov, aspon váhovo, mám ale 95kg, poradia si s tým?

        0 0
        • rich  

          mno ja by som s tvojou vahou do nich nesiel

          0 0
        • MartinXC  

          Huginy by to přežít mohly, dráty (pokud 32 a víc) taky. Ráfek – asi podle pláš?ů a huštění. Já jezdím balóny a lehce podhuš?uju, mám +/-80kg. Před tím jsem měl dráty 2–1.5–2 a taky to vydržely (1 sezónu). Pokud se ale chystáš na tvrdší zacházení, pak určitě všecko jinak + pevná osa dopředu.

          0 0
      • TinkTink  

        Hele…kdyz to tak casto rozebiras – myslim to XTR…nemohl by jsi pls. vyfotit vnitrek? Ja ho mam sice taky, ale rozebirat ho nebudu, protoze je minimalne jety a prodavam ho…ale zajima me jak to uvnitr vypada :)

        0 0
    • gersa  

      Moje zkusenost se zapletenyma kolama je vicemene kladna (Mavic Crossride). Dobre to jezdi, vypada, nerozcentrovavaji se, ale kdyz se zadari (viz tady: http://www.bike-forum.cz/forum/forum.php?…) Oprava me vysla na 1500kc. Muzu rict, ze za podobnou cenu, jako staly tyto kola, bych asi stejne dobry skladany neporidil. A kdyz jsem chtel neco skladat, byl jsem na stejny cene, ikdyz jsem se krotil

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.