• Dandysek

    Nevíte někdo, prosím, jak rozebrat vidlici RST Gila T4? Je mi jasné, že lepší než ji rozebrat, bude je koupit si za ten šmejd novou…:-))), ale jsem chudý student a penízky z letní brigády jsou už fuč. Dík moc.

    0 0
    • Seppy  

      zkus imbusy zespoda…

      0 0
    • mosquito  

      … no taky s na to chystam – a taky to budu delat poprvy, jediny co mam je tech. nacrtek vypadaji ty casti (z webu author.cz) a pak jsem si nechal vyrobit ten spec. imbus (kukni se na author do seznamu dilu) … bez nej to asi nepujde

      0 0
    • McBlacky  

      když povolíš inbusy a klepneš do nich tak ti vypadnou vnitřní z vnějších. Aby jsi se dostal dovnitř, potřebuješ povolit ty matice pod štelováním předpětí, bez spec klíče to snad ani nejde, u SR to jde sikovkama ale RST je má nižší, takže bud si na to vyrobit klič, nebo koupit. Co s tím chceš dělat?

      0 0
      • Martyss  

        Předpokládám, že jí chce promazat. Mě došlo mazivo po 300 km, tak vždycky před jízdou fláknu trochu vazelíny ke guferům a je to ok.

        0 0
        • McBlacky  

          tak to mu stačí povolit ty spodní inbusy, nemusí rozebírat vnitřek…

          0 0
        • Dandysek  

          A mimochodem, co používáš za mazivo?

          0 0
          • Martyss  

            Z autoru mi napsali, že se má používat vazelína na bázi calcia. Tak nejměnší balaní, co jsem hnal má repsol – 2 kg. Vypotřeboval jsem odhadem zatím tak pětinu až čtvrtinu během 1300km.

            0 0
            • Martyss  

              authoru:-)

              0 0
              • mosquito  

                co je to presne za vazelinu … u repsolu jsem nasel jen vazeliny s lithiem a ty tam urcite nemaji co delat ! vazelinu s calciem jsem jeste nevidel ani neslysel ? a kam tu vazelinu cpes po 1300km 0.5kg ?!

                0 0
                • Martyss