Silnice: slooping x klasika - vliv ?

8 nepřečtených
  • MartinXC

    Chtěl bych se optat kolegů silničářů, kteří s tím mají praktickou zkušenost:

    • jak velký vliv má za jízdy slooping

    (ve stoupání, zatáčky, pohodlí, stabilita, atp.) Předem díky !

    0 0
    • DyEm  

      ivelo.cz/disku­ze/show.php?fo­rum=1&vlakno=3565&vlak­no_od=45. Vlastnosti spíš budou záležet na konkrétním modelu a materiálu a na sponzorech:)

      0 0
    • Vrci  

      Stoupání – tam je důležitá vzdálenost řidítek (nekopat si do nich když jdedeš ze sedla) Zatáčky a stabilita – ovliněno především výškou středu (možnost naklonit kolo), úhlem sedlové trubky (umístění těžiště) a úhlem hlavové trubky. Pohodlí – delší sedlovka tlumí líp, ale menší hlavní trojúhelník a zadní stavba bude asi tužší → celkovej efekt 0.

      Jediná výhoda by mohla bejt v nižší váze.

      0 0
    • BH  

      uz se to omilalo vicvekrat. teoreticky je sloping vyhodny pro vyrobce i prodejce, neni potreba tolik velikosti ramu jako u klasiky.Prakticky je slopingovy ram mensi a tudiz i mene hmotny a take vice tuhy nez klasika. No a odpoved na to co te zajima. jizdni vlastnosti, .zcela jiste je kolo se slop. lepe ovladelne ve sjezdech vzhledem k nize posazenemu tezisti, ve stopupani je dostatecne tuhe.

      0 0
    • MartinXC  

      Pánové díky za diskusi, už jsem viděl rám, co se mi líbí. 3letý CrMo klasika Chesini.

      0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse