• figurka

    Na pačkách brzd jsem si všiml, že jde nastavit tři polohy L mezipoloha a H. Zkoušel jsem to všelijak přestavovat, ale nepocítil jsem žádný výrazný rozdíl. Můžete mi říct k čemu to je?

    0 0
    • Daf  

      Tim se steluje krok packy. Je divny ze jsi nepocitil rozdil, protoze podle me zkusenosti je to znat hodne. Kdyz ma packa dlouhy chod, tak by to melo lepe brzdit resp. k dosazeni stejne dobreho brzdneho ucinku jako pri nastaveni na kratky chod bude stacit mensi sila.

      0 0
      • Air  

        ja myslel ze to je naopak… mam teda Deore ale kdyz to pritvrdim (nastavim kratky krok paky manualne lankem), tak to flekuje jen brnknu do pak… a kdyz to mam na dlouhy krok, tak je ta jedovatost mensi (a taky zacnes pozdeji brzdit).

        0 0
        • Daf  

          Tady je rec o necem jinem. Deore na rozdil od LX, XT, XTR a nekterych Avidu nema moznost stelovani brzdne sily.

          0 0
        • McBlacky  

          ale na deore to nastavit nejde, tady je řeč o změně vedení lanka v páce, címž se změní páka na tah lanka (snad je to srozumitelné) při stejném napnutí na čelistech je pak pří dané síle jiný výsledek… taky s tim moc nelaboruju, mělo by to možná cenu u mechanik kotoučů, kde by se vyrovnal rozdíl propružení na dlouhém lanku k zadní brzdě, expu s tim ale nemám, vozím to na H :-)

          0 0
          • Air  

            ja vim, ze Deore to nema :) Ale myslel jsem si, ze tim cudlikem se prave jen kratce a jednoduse upravuje to co si jinak muzes sam udelat vysroubovanim/zas­roubovanim staveciho sroubu brzdove paky. Jeste jsem to ale nezkousel, to bude asi tim :)

            0 0
          • Air  

            ted jsou docela slevneny LX paky, myslis, ze by melo vyznam vymenit Deore za ty LXka? Taky maji Avidy SD7 za 1100 na bikezone :) ale ted nejsou love a nevim jestli stejne tak do roka nepujdu do hydraulik.

            0 0
            • McBlacky  

              já koupil Lx na velotrade za 640 pár, což je dobrá cena, jsou hezčí a pevnější, předtím jsem měl deore a tohle mi přijde lepší…

              0 0
              • Air  

                no prave to jsem mel na mysli. Minuly rok staly tak kolem tisicovky, mozna jeste vic… Nevim jestli budu kupovat mech Avidy nebo hydry od Shimana (525, mozna 555). Brzdi zhruba stejne a kazdy maj svoje plus i minus, ale vypada to vyrovnane. Asi rozhodne cena.

                0 0
    • RomanH  

      V pozici „H“ to o dost ucineji brzdi. Sice se ten krok zda pocitove „houbovitejsi“, ale brzdi to lepe. X let jsem jezdil prave na s pozici „H“, pak jsem si brzdy schvalne vratil do polohy „L“ a rychle jsem to vracel zpet – brzdna draha byla podstatne vetsi.

      0 0
      • MartinXC  

        S polohou L jsem začínal u V-ček, pak jsem ot přenastavil. Na přední jsem měl vždycky (i na kotouč nechal) H, dozadu bohatě stačí M. Rozdíl L a H je silně znatelný, pokud ne, nejsou vpořádku čelisti/špalky/rá­fek.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.