• filipes

    Chci dat dopredu kotouc, vzadu chci nechat V-break protoze nemam navarky. Jaky s tim mate zkusenosti? Lze vubec uvazovat o tom dat dopredu hydro, vzadu V, nebo spis omezit kotoucovky na mechanicke, aby modulace predni a zadni brzdy byla podobna? (Hydro rafkove brzdy Magury HS se mi kupovat moc nechce).

    0 0
    • RomanH  

      Ja to takhle vozim jiz rok a pul (Avid CPS). Vubec jsem s tim nezaregistroval zadne potize ci nejake zvykani. Ted ale pujde AVID i do zadu – jednak na novem ramu nebudou navarky na V, ale hlavne mi s kotoucem nejak preslala vadit jizda v bahne a navic vim, ze v pripade potreby fakt zabrzdim – to se mi u V (LX s ruznymi spalky) nekdy nepodarilo. A porovnani mechanika / hydraulika – to se tu probira neustale dokola, hledej, pripadne se podivej na moji recenzi Avida.

      0 0
    • HonzaV  

      Jezdil jsem 2 roky kombinaci mech.Avid CPS vepredu a vzadu „V“ Avid, na pakach Avid SD7 nastelovanej chod tak, aby mi to chodilo stejne a rozdil byl jen ve vetsi ucinnosti kotouce za horsich klimatickych podminek. Kombinace Hydra vepredu a vecko vzadu asi takhle poladit nepujde.

      0 0
      • rejow  

        Ale pujde. Vepředu mám hydr. hayes, vzadu véčka XT, nemám s tím problém, akorát když brzdíš oběma naráz tak si musíš trochu hlídat zadní aby nechodila do smyku

        0 0
    • Tomcat  

      Hmmm… a včem je problém? To ti vádí, že byto brzdilo? Nebo že bys neměl při dlohým sjezdu (nemusí to dejt zrovna DH) křeče vod držení přední brzdy? Rozhodně to funguje. Jestli lankovou kotoučovku (Hayes nebo Avid) nebo hydraulickou záleží na tobě vybírej podle poněženky, jména nebo barvy záleží na tobě. Sladit to půjde taky.

      0 0
      • filipes  

        Tedka mam V-cka co hodne brzdi, ale maji houbovitej chod, vsechny hydry co jsem zkousel maj chod/davkovani uplne jine. BTW, da se sehnat jedna dobra brzdova paka?

        0 0
        • Tomcat  

          da se sehnat jedna dobra brzdova paka… Jaká na V-breake nebo kotouče(hydraulika)

          ale maji houbovitej chod… Záleží taky na tuhosti vidlice (co takhle breakebooster) , délce vedení atd…

          0 0
          • filipes  

            S hydrama se bezne prodava i brzdova paka, ne? Pokud vzadu necham V, tak bude potrebovat paku, se kterou vykouzlim podobnej chod jako ma hydra. Potrebovat budu jen jednu (soucasne brzdo-razeni je po 10 letech v rozkladu). Nekde sem videl rafkovy HS11 za cca 1500 za jednu, takze tam je paka i celist. Nejsou s ni problemy? Funguje i na zkrivenym rafku alespon jako Vecko?

            0 0
            • Tomcat  

              Pokud chceš štelovat tak Avid, Formula a dražší Magury. Můj názos je, že přední ani zadní brzda nemusí a ani někdy nemůže mít stejnej chod. Jeden exot na ČP měl v zadu candiver, na zablokování lehký přibržďování to stačilo a vepředu kotouč to bylo na brždění a zastavení.

              Na HS11 zapomeň, Já ji mám za 1000,– a už bych zaní nedal nikdy ani 800,–. Mám jí hozenou někde hluboku s sedimentech šrotu z mých kol. HS33 už je použitelnější ,ale je to spíš pro trialisty. Se skřivaným ráfkem to je stejný jako skaždou ráfkovou brzdou. Jinak HS11 i HS33 ti bez breakboosteru roztáhnou stavbu. Složitá montáž a demontáž

              0 0
            • Pá-dlista1  

              HS11 ti Tomcat jiste milerad odproda. Puvodne je kupoval novy v krame za 600/kus. Bohuzel se mu ulomila jedna objimka na pistek („celist“) a jako nahradni dil stoji vic nez cela nova brzda. Brzdny ucinek byl stejne mizerny rekl bych, takze se opet vratil k Veckum. Ja bych to byt tebou taky tolik nehrotil a klidne vozil vzadu to co vozis a az kdyz si nezvyknes, tak pak koupil rovnou taky kototuc.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Ha, pozde :)

                0 0
              • filipes  

                Kotouc dozadu nedam, musel bych tam montovat nejaky uchylny adapter. Hydry ani kotouce jsem nikdy nevozil, nemam tucha o cem to je. (Ale planovana Z1 SL nema navarky na V.)

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Tak nemaluj certa na zed. Nac stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko. Pres most prejdeme, az k rece prijdeme. …

                  0 0
              • Tomcat  

                Grrr… s mi určitě zkazil kšeft :o) Tak přiznávám dal sem 1200 za obě. Jednu sem střelil hnedka za 800,– tu druhou sem po určité době provozu zničil. Buhužel kromě lehkého chodu sem nepoznal žádnej klad oproti V-breake (LX98). Ten díl opravdu podle vyjádření odporné..chtěl sem říc odborné osoby ve firmě Vaňek s tojí jen 1000,– , tedy kdyby ho měly a prej jak se opovažuju řít, že mám brzdy z německa a né od nich ( prokládáno každou minutu tím, že se mám obrátil na svého prodejce, s Kastarem a jho Mavicem je tosamý ), ale dá se ten díl sehnal za 400,–. Perlíčka, tenhle člověk mě jednou fakt dostal. Váhal sem(r2001) (jako vždy) na koupý novýho kola . Scháněl sem rám Scott . A na mou otázku kolik by stál rám, mi bylo odpovězenou otázkou ,jesli ten rám chci celej!? Asi prodávaj taky naváhu :o).

                0 0
          • filipes  

            Breakboostery mam nejake prastare RB

            0 0
    • MartinXC  

      Možná pozdě ale přece: kombinace vepředu kotouč, vzadu V je docela dobře použitelná. Zvláš?, když ten kotouč vepředu bude brzdit :-) Vozím vepředu AvidCPS 185mm, vzadu Avid Ultimate a nemá to chybu (už 2200km).

      0 0
      • sharkcom  

        Jojo. Dal bych tam avida. Už jenom proto, že když tam dáš hydru, budeš mít každou páku jinou. Bude to divný. A jednak proto, že je AVID CPS skvělej a není důvod tam dávat hydru, když tím nic nezískáš, krom problémů s nastavením a problémem s rozličnou pákou. Tedy nechci se dotknout těch, co jim v brzdách proudí olej… Ale myslím, že bys tím nic nezískal.

        0 0
      • filipes  

        diky, pozde! Uz je na ceste hydra hope. Nechal jsem se presvedcit, at to zkusim hydry hlavne kvuli davkovatelnosti, prej nebudu litovat. Co mi jeste chybi je jedna kloudna V paka. Nezbyla vam nekomu? Nevite kde sehnat?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.