• k9

    Ahoj prosím jak se vám chová vidle při zamčení když na ni prudce narazím je tvrdá, ale když ji pomalu stlačím tak mi „houpne“ cca 50mm je to normální? nebo je kdesi problém Díky

    0 0
    • kimi  

      Jsme na tom stejně. Jako laik bych tvrdil, že sem prorazil ten ventil.

      0 0
    • tit  

      Na 99% staci doplnit tlmicovy olej!

      0 0
    • Elmaco  

      Skus doplnit olej na hladinu podla navodu… Ak nepomoze ani to, bude asi problem v tesniacom kruzku uzamykacieho mechanizmu.

      0 0
      • MARIN  

        ja jsem musel dat vetsi hladinu oleje (cca o 4mm) nez je doporucena

        0 0
        • pastikar  

          Tiež mi to nechcelo zamyka?.Po dlhom experimentovaní som zistil,že mám nastavenú vysokú kompresiu.Vidlicu som mal pretlmenú.Chovala sa veľmi tvrdo a nekomfortne.Vy­riesil som to tak,že som ten červík na LockOute,ktorým sa nastavuje kompresia vykrútil úplne,pretože olej sa pri uzamknutí LockOutu nestihol vraca? cez ten malý kompresný otvor naspa?,tým pádom tam vždy ostal nejaký vzduch,ktorý pružil.Teraz vidlica pracuje ok,aj uzamykanie funguje podľa mojich predstáv.

          0 0
          • MARIN  

            Planuju to taky zkusit pri pristi rozborce vidle, tak uvidim jak se to bude chovat.

            0 0
          • náčelník  

            Jen bych doplnil, že nastavení tlumení komprese červíkem uvnitř mají LockOuty do modelového roku 2003. Model 2004 má nastavení tlumení komprese vnější páčkou, přičemž pravá krajní poloha je „zamčeno“.

            0 0
            • MartinX  

              Stejný problém na modelu 2005!!! Poradí někdo – jak se dá Skareb Super s lockoutem odtlumit, popř. do vidlice doplnit olej? Návod od výrobce je v tomhle ohledu naprosto nedostatečný a ani service manual z loňska mě nebyl nic platný. Děkuji! :-)

              0 0
              • náčelník  

                Tak si přečti návod na model 2003: http://www.progresscycle.cz/…0/skareb.pdf Ale pozor – model 2003 má jinou výšku hladiny oleje než model 2004. Jak je to u 2005, nevím.

                0 0
                • MartinX  

                  Děkuji náčelníku, pokusím se nenásilnou formou dostat do vidlice přes pravou nohu odšroubováním lockoutu a uvidím, co uvidím… :-)

                  0 0
                  • aortacek  

                    http://www.answerproducts.com/…ceguides.asp

                    jsi už asi zkoušel

                    0 0
                    • MartinX  

                      Nezkoušel, protože tam ještě nedávno na model 2005 žádnej návod nebyl a loňskej moc nenapověděl – jak se dostat dovnitř. Náčelníkova nápověda na manuál z r. 2003 mě navedla na správnou stopu a tak ještě jednou díky! Ale už ztahuju service manual 2005 a snad něco z toho vyčtu. Snad je to opravdu jenom nedostatkem oleje a ne tím O-kroužkem! O:-)

                      0 0
                      • aortacek  

                        To máš pravdu, že to tam nebylo, já to objevil až dnes. Snad ti to k něčemu bude.

                        0 0
                        • MartinX  

                          Děkuji za annonci. Už jsem to prostudoval a v podstatě se jedná o modifikaci manuálu modelu 2004, takže nic nového. Zkusím rozebrat lockout a podívat se, co je pod tou páčkou – snad na mě nevyskočí nějákej čertík! :-)

                          0 0
                          • petik  

                            Čertík ne ale takové dvě malé kuličky na takových dvou ještě menších pružinkách.

                            0 0
                            • MartinX  

                              Tak to už mám strach! Snad rozděláním páčky lockoutu nic nezkazím… Stačí vzniklý otvor na dolití oleje?

                              0 0
                              • MARIN  

                                Kdyz vysroubujes Lockout z nohy tak nikde nic nevyskoci. Pri jeho vyndavani davej bacha na o-krouzek a pocitej s tim, ze s Lockoutem vytahnes i trochu oleje(trochu se pri tom proste nadela:)

                                0 0
                                • MARIN  

                                  Ted me napadlo ze aby sel vysroubovat cely Lockout musi se nejdriv sundat samotna packa a tam asi neco bude aby byli ty mikropolohy. Tak proste jen opatrne pri sundavani packy. Na doliti oleje ale musis vyndat cely Lockout. Na stary Mars byla packa jinak a u Scareba jsem prozatim nedemontoval

                                  0 0
                                  • TinkTink  

                                    Jo…pod umelou packou jsou dve kulicky a pod nima jsou dve pruzinky co to pritlacujou…nic se nedeje…to zvladne kazdej :)

                                    0 0
                              • náčelník  

                                Nejprve demontuješ páčku malým imbusem (pozor na čertíka – tedy dvě kuličky a pružinky) a potom velkým stranovým nebo nástrčným klíčem vyšroubuješ vlastní LockOut. Velikosti těch klíčů z hlavy nevím. Jinak platí to, co píše Marin.

                                0 0
                                • MartinX  

                                  Děkuji chlapci za radu, zítra kupuji olej a hned večer otestuji svoji zručnost. Nechci se stát závislákem na servisech a tak snad i tu výměnu oleje ve vidli zvládnu sám! :-)

                                  0 0
    • pali  

      asi problem , ja ju pri lo nestlacim teda vidlu / manit.skareb super /

      0 0
      • MartinX  

        …ale Mlho, Mlho – to už jsme probírali! :-)

        Jsem moc zvědav jest-li je to jen tím nedostatkem oleje… Třeba i tebe dojde :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.