nechal sjem si upravit od milana suntourku

106 nepřečtených
  • websky.cz

    a je to dokonaly, proste ta vidle se chova jak brachova vidle za 15 litru

    pokud mate nekdo santusku a nemate to daleko od kladna, tak doporucuju

    0 0
    • Volf  

      Nechci rejpat sám vozím XCP-D, ale řekni mi proč jsou v tom Suntouru tak blbý, když je to tak jednoduchý.

      0 0
      • websky.cz  

        jak ej to jednoduchy nevim, mam obe ruce levy, ale taky to nechapu, dobrej matros, dobra provedeni a konstrukcni chyba, ktera ji srazi o dve tridy niz, dke i cenou je ale rekl bych ze je to skvely kauf, diky tomu, ze se da upravit

        0 0
      • milan1  
        • Odstraneno na pozadavek usera –
        0 0
        • rasto  

          ty vo.e! zasnu! zaloz si fabriku na vidle! udelas diru do sveta ;-)

          0 0
          • jakub  

            dyz ses tak chytrej tak neco vymysli sam a porad nam tady neco, Milan se tady do nikoho nestrefuje, tak proc do nej furt rejpete, ja ho neznam, ale sere me kdyz se nekdo snazi bejt uzitecnej a nakej „chytrak“ mu furt hazi klacky pod nohy, ja taky nejsem tak prachatej, abych si mohl koupit Foxe nebo Maratonku a sem rad za kazdou zjimavou informaci a esli se ti tyhle prispevky nelibej, tak je necti, mam dost tech kecu ze neco je na nic…,a srazeni autority toho, kdo se tim aspon zabyva OSLE!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!

            0 0
            • rasto  

              pro jakub: hele, asi to vyznelo spatne, ale ja to myslel uprimne! vazne jsem si z nej neminil delat srandu, podle toho, co Milan psal, tak ho mam za kapacitu! takze ti dekuji za urazku (toto jsem myslel ironicky) :-/

              0 0
        • JirkA  

          Je to stejne duveryhodne, jak tabletky na hubnuti. Se ti divim, ze to prodavas za posranych 15 stovek. Pri produkci suntouru bys na to mohl vydelat miliony dolaru. Ze oni te nezamestnaji..? S temer nulovyma investicema by totalne prevalcovali konkurenci. Ale to oni asi nechteji..... maji radi svou konkurenci…

          0 0
          • milan1  
            • Odstraneno na pozadavek usera –
            0 0
            • jakub  

              heee Milanee to sem jaaa (((((((((-: jenom sem se zatim nerozbimbal, asi az po sezone. (kua tak ja se te tady zastavam a ty ..... (((((((((-:)

              0 0
              • milan1  
                • Odstraneno na pozadavek usera –
                0 0
                • TinkTink  

                  Kubajs muze byt ten typek, co sem tam komentuje fotky na netboxu…hledej ho tam spis…

                  0 0
                  • TinkTink  

                    Kua…musim si to priste jeste jednou precist…sem si precetl „to nejsem ja“…no nic…jdu radsi parit…

                    Jinak – Kubajs je jeden typek co jezdi 4X…asi? :o)…nevim…plete se mi s Ueeeeee :)

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Tak ten to rekl bych nebude. Ten mel problem s jedinou vidlici a to byl boxxer. Pak vymenil za Monstra a prej, ze to je zazrak a ted sedla Shivera a nemuze si ho vynachvalit.

                      0 0
          • milan1  
            • Odstraneno na pozadavek usera –
            0 0
            • vlk  

              nesouhlasím s touto Tvojí větou."Všemu dávají korunu borci, kteří tvrdí, že každý chce vlastně něco jiného."Ono je to pravdu, že každý chce něco jiného proto se vyrábí vidlice s nastavením vratných a kompresních tlumičů.Vidlice s nastavením průběhu chodu, nebo např s tzv chytrým tlumením atd.každý jezdí jiný terén a proto mu třeba vyhovuje jiné nastavení.Nebo i funkce někdo chce žehličku někdo zase vidli tvrdou na xc, jen jako ochranu proti poničení kola a tak by se dalo pokračovat.Myslím, že co je pro jednoho skvělá vidlice tak pro druhého být nemůsí.

              0 0
              • mastihuba  

                každý jezdí jiný terén – musím číst pozorněji – sory

                0 0
              • Pá-dlista1  

                Souhlas. Ale tak to asi milan nemyslel. On se jen spatne vyjadruje i kdyz to treba mysli dobre. Urcite nikdo z tech jezdcu nehce, aby mu casem z vidlice utikal vzduch, olej nebo aby se pridirala.

                0 0
              • Volf  

                U toho Suntouru taky ještě asi rozhoduje i to, že ji kupuje velká skupina lidí na sériovým kole a je s ní spokojená, protože tyto lidi ji nikdy nebudou využívat tak jak dost velká část bikerů tady. Jak píšeš o použití jako ochrany proti zničení kola. Spousta lidí nikdy vidlici nevymění za lepší, protože jestli někdo koupí kolo do 20 000,– pak asi nedá za vidli skoro stejný prachy. No a pro tuto skupinu lidí Suntour vyrábí.

                0 0
                • Kohout  

                  Jo souhlas. Stačí se podivat, kolik modelů kol letos má suntourky. A nejsou to kola za pár korun. Když máš takový kolo, tak máš dvě možnosti. Koupit novou vidli, třeba M za x tisic, nebo dát někomu litr a? stávající vidli uvede do alespoň trochu provozuschopného stavu. Je to otázka peněz. Nelíbí se mi, že někdo šmahem odsuzuje všechny suntoruky. Videl jsem docela dost vidlí, které chodily dobře a majitelům splnily všechna očekávání.

                  0 0
                  • RomanH  

                    Jako ze jim drzela predni kolo (bez uprav), jo :o)

                    Ne, vazne,

                    mozna nekoumu vyhovuje system Beda Travnicek, ale pokud si koupim nove kolo, tak na nem na zacatku nepredpokladam kutilske bastleni. A to, ze je davaji na drazsi kola, je podle me svinstvo. V malo ktere prodejne jsou ochotni ihned pri koupi vymenit vidlici – co by s temi Santuskami/RST sami delali. Pokud si kupujes nove drazsi kolo, tak snad ty 2–3 tisice za lepe fungujici vidlici by Te neodradily. Bohuzel to v praxi vypada tak, ze se na ram navesi XT prehazky, zbytek se doplni mixem Deore / SunTour (kliky vidlice) + noname naboje a pochybne rafky a Ty mas pak pocit, jak jsi koupil dobre kolo s XT kolem 20000 Kc.

                    0 0
                    • Kohout  

                      To bych docela bral, příplatek 3000 k cene kola za fungujíci vidli… Bohuzel letosni vyber kol je co se tyce vidli dost ubohy. Koupim kolo za 20000 a za dalsich 7000 koupim novou vidli? Ne, diky. Otazka je, co povazujes za „fungujici vidlici“

                      0 0
                      • RomanH  

                        Jenze to je prave to, ze ti vyrobce nedal na vyber. Za fugujici XC vidlice povazuji MX Coil a vyse, RS Duke a vyse, Manitou Scareb a vyse. To uz jsou vidlice, ktere alespon nejak funguji (bez ohledu na zivotnost). A ta cena zacina od cca 7-mi tisic vyse podle vidle, takze pokud pocitam cca 5 tisic za SunTour Pro…

                        0 0
                    • Volf  

                      To záleží pro koho to kolo stavíš. Pokud chceš dělat kola pro širokou veřejnost tak moc velkej výběr nemáš. Zkus se zeptat ve svým krámě kam chdíš, jakj je podíl kol nad 25 000,– a budeš se divit. Problém je v tom, že si najivka koupí kolo za 15 000,– a chce s ním dělat věci co vidí v televizi. A už nevidí, že se těm profákům serou mnohem dražší věci, protože oni závodí a neřeší spotřebu materiálu.Jinak třeba často vychvalovaná Marzocchi dělá vidle pro motorky a kola jsou trochu vedlejší produkt tak si bez problémů může dělat věci pro celkem úzkou skupinu drahejch kol. Pokud by dělala jen kola tak asi bude muset jít do těch nižších pater taky.

                      0 0
                      • RomanH  

                        Ja vim, jenze takovym lidem bych poradil, aby si vzali treba neco na kompletnim Alivku a bud s pevnou vidlici (pokud se to da sehnat) a odpruzenou vidlici si vybrali podle sveho, nebo si to na tom Alivku nechali postavit. V kazdem vetsim meste jsou male Cykloservisy s ochotnym pristupem, kteri se timto primo zivi. Jenze je mi jasne, ze proste velka prodejna proda vice a pokud nema ochotu se tim zabyvat… Chudak neznaly zakaznik.

                        0 0
                        • Volf  

                          Hele píšeš, že Suntour je šméčko. Tak co ty shopy budou s nima dělat. No a rada o pevné vidlici to už je fakt síla. Když si tady budeš pročítat příspěvky tak se dozvíš za A: že kolo pod 20 000,– je shit
                          za B: Suntour je shit
                          za C: HT je mrtvý

                          No a potom se podíváš do statistik a zjistíš, že kol do 20 000 se prodává úplně nejvíc, Suntour je dost běžná vidle pro běžný ježdění a podíl celopér na celkových prodejích je kolem 3 %. Z toho vyplývá, že BF se stává uzavřenou společností fajnšmekrů, kteří tvoří mizivé procento zákazníků a pokud sem zabrousí běžný člověk tak už to podruhý neudělá, protože bude mít dojem, že žije v úplně jiným světě.

                          Jo a vážně mne nemusíš přesvědčovat, že vidle za 20 000,– je lepší. To vím, ale jsde o to, jestli její schopnosti není schopen využít třeba jen profík.

                          0 0
                          • RomanH  

                            Ty jsi to nepochopil – tu pevnou proto, aby si to majitel mohl co nejdrive vybavit funkcni vidlici. A ze neni Suntour shit ? Task nevim, co je to jineho, kdyz do toho musis porad vrtat, aby to chodilo a jen o kapanek drazsi vidlice funguji i bez kutilstvi.

                            0 0
                            • Volf  

                              Hele neberu ti názor na Suntour. Asi budeš hodně vyježděnej a Suntourka ti nebude stačit. OK. Ale na druhou stranu existuje ta mlčící většina, která je spokojená, protože je za dobrý prachy a jin stačí. Ale názor, že je lepší pevná než nějaká odpružená to tak možná na silnici.

                              0 0
                              • Pá-dlista1  

                                … a na trial a na BMX a na dirt a na street a na flatland a na cyklokros a na … :)

                                0 0
                      • p.b.s.  

                        Musim te trochu vyvest z omilu Marzocchi nema vidle na kola jako vedlejsi produkt sekce motorek a kol je oddelena ale kolova cast rozhodne netvori mene jak polovinu v obratu cele firmy podíl rozsirenosti vidlic Marzocchi na prvovýrobě motorek soustavně klesá. A výroba high end vidlic pro závodníky je v celkovém objemu mizivá. Marzocchi se z motorek pomalu ale jistě strácí a je vytlačována firmama jako WP, Kayaba a Shova v poslední dobou i firmou jako Paioli. V závodním poli na MS Motocrossu a Enduro Marzocchi skoro nenajdes. Z toho vseho vyplívá ze v soucastné době je pro Marzocchi nosná část právě KOLOVÁ produkce vidlic.

                        0 0
                        • Volf  

                          To jsem fakt nevěděl a docelaq jsem překvapenej.

                          0 0
                        • jakub  

                          doplnim, podivej se na nejnizsi marzochi, neni zadna novinka, ze sou to vlastne Suntoury

                          0 0
                  • vlk  

                    neodsuzuji suntoury ani milanovy úpravy, ještě jsem se ale s nikým s upravenou vidlí nesetkal.A nikdo nezávislý ji netestoval-milan a ti co ji mají doma pro mne nejsou nezávislí.Nemohu tedy soudit.Ale obávám se že se suntour 75 kterou má většina těch nových kol ani milan nic neudělá, to je prostě strašný šmejd i milan to přiznal.A když se podívám na kola s nějakou solidnější vidlí od suntour, která by šla předělat, tak ta cena kola už není tak příznivá.

                    0 0
                    • Kohout  

                      To mas recht, XCP-75 je desnej srot. Pritom stara MG-91/92 byl docela drzak. Myslim, ze zadne nezavisle testovani neexistuje. To bys musel vidle merit na nejakem stroji, protoze clovek je vzdycka ovlivnen (predsudky atd.). Je to stejne jako testy ramu kol, lyzi, audio/video techniky atd. Podle meho na trhu proste chybi funkčni vidle s cenou 4–5000 kc pro normalni rekreakci jezdce. Chtel jsem si koupi Schwinn Moab Ht, ale sel jsem od toho, protoze to ma Judy XC. Jasne, slo by v kramu domluvit vymenu vidle treba za M, ale tak by cena kola byla uplne nekde jinde. Doufam, ze modely levnych vidli pro pristi rok budou trochu lepsi nez letosni.

                      0 0
                      • vlk  

                        tak ta judy má alespň tlumení co by mělo teoreticky fungovat.Hydracoil ,ale zase moc robusní není.To zase některé suntoury jo, ale zase nemají funkční tlumení.EXR od marzocchi by už mohly být do 5 tis když je comp do 7.

                        0 0
                • Vymi  

                  myslim ze se trosicku pletes… ten kdo opravdu koupi kolo do 20 000,– zjisti po urcitem najeti na tom svem kole ze zrovna ta jeho vidlice je jen opravdu zaklad a bude se snazit bud ji upravit a nebo prodat a koupit si lepsi ale jak rikas za tu nouvou vidlici by urcite takouvou nebo podobnou castu nedal. Ma to ceka v zari, mam RST Gilu a chci si koupit Marfusku s olejkem… jinak nic ve zlym jen nazor… :-)

                  0 0
            • mastihuba  

              Přidal bych se k vlkovi. Podle mě záleží ještě na tom kudy jezdíš. Po té co jsme si spolu dopisovali na tvých stránkách, tak se mi jakž takž podařilo vyladit vidlici, aby takzvaně žehlila, ale před 14dny jsme byli jezdit v Krkonoších a po jednom dni stráveném na kamenitých TZ jsem se rychle vrátil k tvrdšímu nastavení. Teď jsem zpět a opět ji můžu trochu upustit na potřeby Moravského krasu. ( Pokud jsem teď napsal nějakou hovadinu tak mne vyveďte z omylu)

              0 0
              • RomanH  

                V pdostate to souvisi i s rychlosti – prudke rozbite kamenite sjezdy mi delaly (delaji ?) problemy. Vidlici mam nastavenu jako hodne citlivou, a to se pak takove sjezdy museji jezdit rychleji, jinak se „pichnes“ a letis. Pri rychlejsi jizde s citlivou vidlici zase hodne sutru sjedes, ze ani nevis jak. Ve vyjezdu jsem zadne problemy nepozoroval.

                0 0
                • mastihuba  

                  no pravě, jenže dost úseků se jelo hodně pomalu až krokem. Bylo to spíš takový zápolení pomalu nahoru, pomalu dolu. Byl jsem furt zapíchlej. Přiznávám, že jsem obětoval komfort v rychlých sjezdech.

                  0 0
                  • milan1  
                    • Odstraneno na pozadavek usera –
                    0 0
                    • mastihuba  

                      Pokud to dobře čtu tak jsme oba napsaly to stejné.

                      0 0
                    • RomanH  

                      No ja nevim, uzavrit vidlici v trialovem sjezdu – bud by za chvili odesla do vecnych lovist, nebo by nekdy po vetsim razu musel propruzit a protoze by to clovek necekal, tak by to byl asi peknej hukot. Ja se to snazim resit lepsi technikou a vetsi rychlosti, pomale se to snad zlepsuje :o)

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        To je taky podle me jediny rozumny reseni. Taky mi neni uplne jasny co a vlastne jak to jezdi lidi co si stezuji na „podklesavani“ vidlice se zdvihem 100 a mene mm. Asi by jim taky vic prospelo, kdyby se na kole naucili jezdit a nedelali z vidlic „Suntourky“.

                        0 0
                      • milan1  
                        • Odstraneno na pozadavek usera –
                        0 0
                        • RomanH  

                          Ja vim, jak funguje ETA – manzelka ji ma na Marathonu S. Ale vem si presne ten teren, ktery popisujes – pomalu skocis na predni kolo s uzavrenou ETA, vidlice kousek zajede (jen urcitou cast), pak Ti to „pruzi“ cca 3 cm, aby nedoslo k prurazu. Nevim, ale o tu vidlici bych fakt mel strach – upozornuji na to i v manualu, ze nemas v rozbitem terenu zapominat vypnout ETU, tlacis na to celou vahou sveho tela (pokud Te to nakoplo a tahne Te to dopredu). Jinak mas pravdu, ze patrim mezi odpirace techto systemu – mne fakt vyhovuji pruzinove zehlicky, ktere maji funkcni tlumeni – to je pro me vetsi prinos nez vsechny „LockOuty“ – nejsem zavodnik.

                          0 0
                          • TinkTink  

                            Ja si sem tam rad zazavodim…jen tak…v mezich svych moznosti obvykle dojizdim vzadu :o))…a LO taky nechci…kdyz vidle funguje jak ma, tak mi prijde zbytecny ji zavirat…i ve vyjezdech pomuze…

                            Mimochodem..vcera jsem meril vidle

                            MX COMP ETA 2003 – vyska 490mm MX COMP Air 2004 – vyska 460mm

                            obe mely 105mm zdvih…obe jsem vozil…uz vim, proc mi ta 03 ETA prisla vysoka jak koza…protoze je proste vysoka :)))) No…to jenom tak, kdyby si nekdo myslel ze dve vidlice od jednoho vyrobce se stejnym zdvihem a zdanlive stejnym designem jsou stejny…

                            0 0
                            • jakub  

                              je tak mimo, kamos vcara prepnul Pilotku ve vyjezdu na tu zelvu ci jak se tomu u techhle vidli nadava a ve sjezdu to zamozrejme zapomel zapnout – sel tak na tlamu, ze to uz asi nikdy neprepne – hehe,

                              0 0
                              • vlk  

                                mzsl93, 6e dal yp2tn7 =utlum na maximum nebo co konkr0tn2 mzsl93.

                                0 0
                                • vlk  

                                  doprčic chtěl jsem napsat:Myslíš, že dal zpětný útlum na maximum, nebo co konkrétně myslíš

                                  0 0
                                  • jakub  

                                    no tam dole na jedny noze je takvej cvincvoncve a ten se otoci budto na zajice nabo na zelvu –

                                    0 0
                                    • vlk  

                                      jo to slouží k nastavení vratného tlumiče.-Odskok.Ale toto neslouží k uzamykání vidlice.Nastavení na želvu jak ty říkáš jsem ještě nikdy nepoužil.Ale používám to podle toho do jakého terénu se právě chystám jestli kamenité hory-rychlá jízda nebo lesy louky pozvolná vyjížďka s kamoši.

                                      0 0
                                  • TinkTink  

                                    si myslim ze to nic jineho byt nemuze :)…docela zajimavy zpusob jak si namlatit :o)))

                                    0 0
                                    • jakub  

                                      jo jako kdyz si zapnes lock out, tak si toho vsimnes asi driv ale stejne bych do toho nesel jednou na to zapomenes, nekde skocis a muzes si jit pro novou vidlici, to radsi bubu houpat do kopce (((-:

                                      0 0
                              • milan1  
                                • Odstraneno na pozadavek usera –
                                0 0
                                • jakub  

                                  to snad nesvadi, ale muzu za nej dat ruku do ohne ze je to velice technicky zdatnej manik a jak se ta vidle chovala trosku jinak tak ho to rosku prekvapilo aaaa uz to bylo ,jinak taky sem videl, ze mel blbe teziste…

                                  0 0
                                • lubos  

                                  Jezdit rychle sjezdy s max. utlumenou vidlici je koledovat si o peknou drzku. Rozhodne to neni totez jako predepnuti pruziny. Pruzina se stara o pruzeni, zelva kolecko o tlumeni odskoku ;)

                                  0 0
                                  • Lišák  

                                    No já sem to pochopil tak, že milan1 to myslí tak, že pokud je max. tlumeny odskok, tak se vidla nestačí vracet a při každém dalším stlačení se dostává níž a pak to vypadá, v podstatě, jako ETA. Si teda myslím.

                                    0 0
                                    • lubos  

                                      Jojo to souhlasi, ale tim, ze se nestaci vracet a klesa vlastne ztracis vyhodu odpruzene vidlice a hrozi ti drzka :)

                                      0 0
                                      • Lišák  

                                        Jo :-) Proto na Blackovi mám tlumení otevřený pořád na plno.

                                        0 0
                                    • milan1  
                                      • Odstraneno na pozadavek usera –
                                      0 0
                                      • lubos  

                                        Tvrdsi pruzina ti ale nemeni rychlost odskoku spis naopak. Myslim, ze je docela rozdil kdyz v 50km/h nabehnu na nekolik dir za sebou s tvrdsi pruzinou a rychlym odskokem a nebo s mekci ale s pomalym odskokem :)

                                        0 0
                                        • Pá-dlista1  

                                          Taky jsem to chtel napsat, ale on milan asi mysli, ze je to podobne pri reakci na dalsi nerovnost. Vidlice se nestaci uplne vratit ⇒ mensi zdvih ⇒ vetsi pocatecni odpor (jako tvrda pruzina). Je to proste jen prirovnani…

                                          0 0
                                          • lubos  

                                            Aha, jo, to je fakt. Takove mirne divne je to, nekdy mu nerozumim, priznam se :(

                                            0 0
                                      • vlk  

                                        to si se zase sekl.Nastavení zpětného útlumu na větší není to samé jako použití tvrdčí pružiny.taková kravina.A to o sobě tvrdíš jaký jsi odborník na vidle.

                                        Ještě pro vysvětlení:Eta-sníží se předek, ztvrdne chod-větší přepětí-a jde asi 3cm.Na tlumení nemá vliv.Rockshox zpětný útlum na želvu.Zůstane zdvih jen to víc tlumí zpětným chodem -když se vidlice ze zmáčknutého stavu vrací do normálního-vratný tlumič.pokud použiji tvrdší pružinu se stávajícím tlumením tak se to bude vracet rychleji, ale komprese bude tvrdčí.Srovnávat etu s nastavením vratného tlumiče je taky nesmysl.

                                        0 0
                                        • Pá-dlista1  

                                          …zas takovy nesmysl to neni. Eta jen uplne uzavre zpetny utlum a ty 3cm chodu zajistuje vnitrni pruzina ETY. Takze kdyby se ti podarilo pretocit regulaci pres zelvu (teoreticky) zavrel bys tim zpetny utlum (resp.chod) a mel bys ETU (bez pruzinky).

                                          0 0
                                          • vlk  

                                            Akorát pokud mám tlumení i v druhé noze tak to tlumí i při těch 3cm ne.Jinak co jsem zkoušel tak ty 3cm se nedá ani považovat za pružení.A ten chod u rockshox na želvu je přetočit je opravdu jen teorie.To by jsi musel strhnout-prostě to nejde.Navíc je to nepoužitelné protože se ten zpětný útlum reguluje na přibližně 3/4 otáčky takže dost citlive.Takže když dáš kvůli výjezdu na želvu, tak už pak dost těžko hledáš původní pozici.

                                            0 0
                                            • Pá-dlista1  

                                              Ja vim. Priste uz to neudelam. Nebudu se milana zbytecne zastavat, kdyz to sam neumi poradne vysvetlit. Stejne si to nezaslouzi :)

                                              0 0
                                              • vlk  

                                                když už se tu bavíme o uzamykání a snižování zdvihů,nevíš na jakém principu funguje změna zvihu během jízdy u vzduchových suntour.Jinak ještě jsem od kohosi slyšel, že měli změnu zdvihu během jízdy i nějaké vzduchové foxy.Je to pravda?tam to funguje jak.

                                                0 0
                                                • lubos  

                                                  A tez all-mountain to maji mit, myslim. A nektere jsou cisty vzduch.

                                                  0 0
                                                  • Pá-dlista1  

                                                    By me spis zajimalo, jestli je zachovana charakteristika nebo ty vidlice pri snizeni pritvrdi, treba jako Manitou. To je pak jednoduchy.

                                                    0 0
                                                  • lubos  

                                                    Nejpis to bude stejny.

                                                    0 0
                            • Kohout  

                              Fakt je MX COMP Air 2004 105 mm vysoká jen 460 mm? V manuálu je 478 mm. Ted mam na kole vidli vysokou 450 mm a to je tak maximum, co snese. Nevíš kolik má výšku MX COMP Air 2004 85 mm? V manuálu uvádějí 458 mm. Vybírám novou vidli a tohle je pro mě dost důležitá informace.

                              0 0
                              • Pá-dlista1  

                                Taky zalezi, jak ji nafoukas.

                                0 0
                              • TinkTink  

                                No hele…zasel jsem k bajku…2× to zmeril a pokazdy mi vypadlo 465mm pri vic nafoukany vidlici nez byla vcera :)…takze mi porad nekde chybi 13mm…jo…a vidle mi chodi na 95mm…jako po vcerejsi vyjizdce, kde jsem se snazil ji dostat nadoraz a dostal :)…

                                Tak by me zajimalo, jestli mam 85 nebo 105 :o)))…oficial mam 105…

                                no…kdyz vidim 85mm vidlu, tak myslim ze nebude mit vic nez 70mm :-/

                                0 0
                                • lubos  

                                  btw, vadi velmi vidlici, kdyz ji cvaknes, resp. dostanes na doraz ?

                                  0 0
                                  • TinkTink  

                                    No…kdyz ten doraz neprovalis a neni to nak moc casto, tak to nevadi…treba kdyz je to jednou za vyjizdku a neni to nak moc drasticky, tak to neresim…kdyz to chodi nadoraz casto, tak to je treba resit… :)

                                    0 0
                                    • lubos  

                                      Aha, dik. A co myslis tim „provalit“ doraz ?

                                      0 0
                                      • TinkTink  

                                        No to co se stane pri tom, kdyz vidle dorazi na doraz a ma dostatek sily pokracovat dal – u Marzocchi jsem to jeste nevidel, ale nekde to muze byt znicena dorazova guma … nekde zniceny jiny kusy vidle…u Marzocchi by to asi znamenalo vyrazeny tesneni nebo neco takovyho…nevim :)…

                                        0 0
                                        • lubos  

                                          Aha. No, to nastesti se mi asi nestalo. Ale asi vim proc. Ani ne tak, ze byla mekci, ale ze jsem uz temer nemel olej v leve noze. Ono, mam asi spatne o-krouzky v negativni komore, a obcas se mi tam dostane olej, pak komoru vyfouknu i s olejem a postupne je tam oleje min a min :o)

                                          Vcera jsem vyskousel ten tlumic. Sice citit kovovy doraz kdyz povyskocim, ale pri prejezdu dirou, nebo pri jezdeni neni nic citit. Tak jeste pujdu do nejakeho seriozniho terenu a uvidi se. Jinak , v manualu pisou ze do komry je potreba dat asi 5ml oleje, tak asi ten olej nebyl z olejove komory (ani v tom starym tlumici) a mozna prispiva trosku k potlaceni toho kovoveho dotazu. Nevim, ale nekdy to vyskousim. Pravdepodobne to ale muze byt to nastaveni deliciho pistu.

                                          0 0
                                          • lubos  

                                            sakra, omylem jsem napsal prispevek o tlumic na LRS sem :( omlouvam se.

                                            0 0
    • Kohout  

      Jaky model jsi nechal upravit? Kolik to stalo? Jake upravy byly provedeny? Diky.

      0 0
      • websky.cz  

        XC-Pro-Lockout to co prodavaji s meridou matts special edition

        vymena tesnicich krouzku rozebrani a uprava tlumice zvednuti zdvihu na 110mm mohlo byt i 120

        predtim skakala jak prdla, ted tlumi a zehli a zehli :) proste parada

        stoji to litr

        0 0
        • RapMan  

          ta je vzduchova nebo pruzinova? mam xc-pro-d-rl a ta je pruzinova…

          0 0
          • websky.cz  

            vzduchova ale umi i pruzinovky je to odbornik na suntourky, ktereho tu nemaji italofilove radi :)

            0 0
        • kenshin  

          mam stejnou vidly na stejnym kole a rozhodne jak prdla neskace :)

          0 0
    • Pá-dlista1  

      Ja uz jsem svuj problem se Suntour XC-PRO-NS taky vyresil. Tady je strucny navod: Nejprve odsroubujeme srouby zespodu vnejsich nohou. Budeme potrebovat imbus cislo 5. Vidlici „roztahneme“ a tim vysuneme vnitrni nohy z vnejsich. Odstranime necistoty a starou vazelinu z vnitrku spodnich nohou. Namazeme novou vazelinou. Vidlici opet slozime. Zasroubujeme zpet srouby na spodu vnitrnich nohou. Povolime predstavec a sejmeme vicko hlavoveho slozeni. Vidlici sundame z kola a odstranime spodni krouzek hl. slozeni. Pote vidlici dukladne ocistime a nalestime. Vyhledneme si mene narocneho uzivatele a tomu vidlici prodame. Utrzene penize investujeme do vidlice jiz funkcni, kterou na kolo podle znameho postupu namontujeme.

      Timto postupem ziskame zaroven dva spokojene uzivatele vidlice Suntour (predesleho a budouciho). Pokud se stejnym navodem bude ridit i budouci uzivatel, muze byt jednou taky spokojenym (byvalym) uzivatelem vidlice Suntour.

      0 0
      • Lada1  

        LOOOL , skoda , ze ji nemam! ALe kupovat si ji asi nebudu .-)

        0 0
      • Daf  

        …to se fakt povedlo :)))

        0 0
      • cerezu  

        Tak tenhle postup jsem zvolil taky a spokojenost nyni MX comp coil :-).

        0 0
        • websky.cz  

          a kolik te stala?

          0 0
        •  

          kdes jí sehmal, mě bylo řečeno že coil se prej už neděla…

          0 0
          • TinkTink  

            dela…nebo si ho muzes udelat ty…

            Stoji pod 7000,–…myslim nejlepsi vidle v teto cenove kategorii (ktera pracuje hned po vyndani z krabice a nasazeni na bajka zcela korektne…no neni to super?…nemusel jsem s ni nic vyrazneho delat a funguje…a jezdim si a nestaram se…)

            0 0
            • Kohout  

              To bych teda rad vedel, kde se da v CR koupit nova MX comp coil pod 7000,–. Nejlevnejsi na ceskym webu jsem videl za cca 8150,–. Nevis kolik priblizne stoji upgrade z MX comp air na coil?

              0 0
          • cerezu  

            Mam ji asi tri mesice primo od Bartonicka, MX comp coil 105 cerna letosni model doporucena cena asi 9150 ja ji sehnal za 7 tis.(skoro cena nakupu). Neptejte se odkud s obchodu neni.

            0 0
            • Vymi  

              kdo umi ten umi… :-) taky si ji koupim… neco kolem 8 260, –

              0 0
            • Mooky  

              Přesně, taky mám na níc spadeno, hned jak se vrátí můj bike z garančky … mám na něm letos klasickou XCP 75 LO … a pochybuju že s tim při garančce udělaj zázrak … potřeboval bych pro můj styl jízdy spíš žehličku a né vidli co nepruží i bez zapnutýho LO … zvláš? na mých 70kg

              0 0
      • lubos  

        :o)))

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.