kotoucovky - jake a jestli vubec

189 nepřečtených
  • sprinter

    Zdravim vsechny bikery.Chci se zeptat co rikate na mechaniky kolem 2 tisic?Meli by to byt Avidy.Jeste jsem se neptal sveho mechanika,takze nevim,ktere konkretne.Muzete mi nekdo poradit,jak muzou takove mechaniky za 2 litry brzdit?Diky za kazdou odpoved!!!

    0 0
    • K2  

      Avidy jsou z mechanik nejlepší a konkurují levnějším hydraulikám. Otázka? Kde prodávají mechanické Avidy za dva tisíce? Jejich MOC je cca 4 tisíce za kus a na netu za cca 3 tisíce.

      0 0
    • websky.cz  

      a rozdil ve vlastnostech mezi mechanikama a hydraulikama?

      0 0
      • wroum  

        hydry maj lepsi davkovani brzdne sily, je potreba mensi sila na paku abys zastavil. mechaniky se zas lip udrzujou a vsechno okolo nich je jednodussi. ale jediny pouzitelny mechaniky sou avid. za stejny prachy co sezenes hydrauliky…

        0 0
        • blue  

          v cem se mechaniky lip udrzujou? za tri sezony sem na hydrauliky krome jedny vymeny desticek nesahnul

          0 0
          • wroum  

            myslel sem to spis tak ze na hydrach je vic veci ktere muzou odejit (tesneni napriklad), to se ti u mechanik nestane. taky hydraulicke vedeni je drazsi a zranitelnejsi nez bovden s lankem. ja sem se asi jenom blbe vyzvejk

            0 0
            • blue  

              s tim uz se da souhlasit, ale nebral bych to zas tak tragicky, treba sem zatim ve svym okoli nepotkal nikoho, komu by se prihodilo v terenu treba vytrzeni hadicky nebo praskly tesneni

              0 0
              • wroum  

                vytrzenou hadicku uz sem videl dvakrat (staci projet krovim), videl sem i zlomenou hadicku. na tesneni se zeptej majitelu magur, kdyz odejde, tak ho ani nesezenes.

                0 0
                • websky.cz  

                  takze radeji mechaniky nebo v-brake? :)

                  0 0
                  •