• kula

    Může mi někdo poradit jak upravit RS Pilot c100? Už ve starym bf jsem se dočetl že je to "shit"ale ja ji mam a na novou a lepší nemam.Vážím 85kg a vidlice se skoro nehne .Při skoku se zanoří max.7cm a na malý nerovnosti reaguje cca 2cm.Pružinu mam povolenou na max.Je tu nějaký východisko?Má někdo stejnou zkušenost?

    0 0
    • Feroman  

      Jo, mam ji a je na hovno jak rikas, jediny reseni by bylo dat tam jinou pruzinu, ale ty se na tuhle vidli myslim nedelaj, jeste na starym BF nekdo rikal, ze je najaka firma, ktera ti vytoci pruzinu jakou chces, ale detaily si uz nepamatuju. Feroman

      0 0
    • ravo  

      V Praze – Hostivaři je nějaká fabrika, kde pružiny dělají, jenže si ani náhou nevzpomenu, jak se jmenuje. Ale když do nějakého vyhledávače napíšeš „pružiny“ zcela jistě najdeš někoho, kdo pružiny dělá a udělá je i podle tvých potřeb.

      0 0
    • ravo  

      www.etc-pruziny.cz/ Nad Vršovskou Horou 3020, 101 00 Praha 10, Tel.: 02 / 72760272, 0602 / 366383 Fax.: 02 / 72766541 Kdo hledá, ten najde:-)))

      0 0
      • kula  

        Dík zkusim tam zavolat.

        0 0
        • gT  

          pliis, muzes sem pak hodit, jak si pochodil. Myslim ze nas bylo vic s timhle problemem.

          0 0
          • kula  

            Tak jsem byl dneska u Š?erby a tam mi řekli že prý pružiny mají a že stojí asi 700kč.Hned po neděli tam kolo odvezu.Ještě dotaz když budu mít měkčí pružinu nemam mit hustší olej?

            0 0
            • Pá-dlista1  

              No spis naopak, kdyz ti to pujde lehce dolu, tak to nebude mit takovou snahu se rychle vratit, takze tomu nebudes muset tolik branit (hustym olejem).

              0 0
              • kula  

                Tak to mě nedošlo. Je vidět,že se človek musi učit i v sedmatřice­ti.Dík.

                0 0
              • jecnak  

                To je ale pripad zpetnyho utlumu. A co v okamziku, kdy vidle proste narazi na prekazku – mekci pruzina = vetsi odskok – mel by byt hustsi olej. Takze bych spis rekl, ze je pak treba zalaborovat s odskokem a zpetnym utlumem, coz ale zdaleka ne vsechny vidle umi.

                0 0
                • kula  

                  Tak teď už v tom mam úplnej bordel. Nestačil by nakonec jen vyměnit olej aby začala chdit tak jak má?

                  0 0
                  • jecnak  

                    Ne zaklad je ta pruzina. Pak se da zkoumat vlastnosti s ruznym olejem, vyskou oleje, s jinou pruzinou v kazdy noze atd.

                    0 0
                    • kula  

                      Jsou ty oleje nějaký specialní nebo stačí motorový W10..atd?

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Jsou specialni tlumicovy, ale motorovy prej taky staci a krom toho ze jsou levnejsi nepění. Oni RS moc netlumi, ale do M se dava 7,5 a na zimu bych dal i min. Ale to uz je pripad konkretni vidlice a vkusu, takze… Idelni je koupit 5 a 10 co se muzou michat a michat a michat, paklize nemas regulaci tlumeni.

                        0 0
                • Pá-dlista1  

                  Vetsi odskok myslis jako ze pri stejnem zatizeni bude chodit vic (vetsi zdvih), ale pak ji bude dele trvat nez se vrati do puvodni polohy celit dalsim nerovnostem a ty ji v tom jeste zabranis hustym olejem. To se mi moc nezda.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Kdyz ta vidle nema moznost stelovani zpetneho utlumu a odskoku zvlast, tak asi neni co resit a nalil bych tam ridsi olej. Jen mi prijde, ze ta vidle bude mit pak tendenci kopat.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      To by prave delala s tvrdsima pruzinama. Podle me ten rozdil v tvrdosti nebude takovej, aby se kvuli tomu musela menit viskozita oleje. Mimochodem ujasnime si pojmy: Zpetny utlum = odskok. Nebo je to jinak?

                      0 0
                      • jecnak  

                        Jo ty rozdily asi nebudou velky, ale jsou lidi, ktery jsou trochu uchylny a pozaj to a nebude se jim to libit. Podle me zpetny utlum nerovna se odskok. Odskok= kdyz vidle arazai na prekazku spodni nohy leti nahoru, krezto zpetny utlum je faze, kdy spodni nohy jdou dolu smerem k zemi.

                        0 0
                      • K2  

                        Souhlasím s Pád-List-OU Zpětný útlum rovná se odskok – vidlice se po stlačení snaží dostat zpět do klidové polohy. Útlum kdy vidlice jde do sltačení – reaguje na překážku je nazýván útlum komprese. Většina seřizovatelných vidlic má pouze seřízení zpětného útlumu – odskoku, ty lepší mají i útlum komprese, dá se tím dolaďovat tuhost pružení

                        0 0
                        • jecnak  

                          Aha, tak to se omlouvam vsem. Takze pro spravne chapani mich myslenek :-) zpetny utlum = utlum komprese.

                          0 0
    • kula  

      Všem dík za cené informace.Teď už jsem trochu moudřejší.Já hlavně chci aby pracovala s celim zdvihem a reagovala i na menší podněty.Jo ještě jeden stupidňák,kolik se tam toho oleje leje.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.