• snooze

    Potrebuju z celkem slus1nyho XC kola udelat bike, kterej by uz neco vydrzel…Chci koupit novy riditka(Amoeba nebo Pells) predstavec(Da Bomb, Amoeba, Pells) rafky(Alexrims DM26) plaste(nejaky Maxxis) a pedaly coz by snad na zacatek stacilo, na lepsi kliky nemam penize, náboje Deore LX snad zatim staci… Mam problem s padanim retezu takze nejaky napinaky, ale vubec nevim jak fungujou…taky by me zajimalo co je rockring a chain guide nebo co… Proste bych od vas chtel vedet co byste predelali na normalnim XC kole(Schwinn Moab 2000 – osazeni Deore LX, vidle RockShox Judy(XC?)) kdybyste chteli zacit brat vaznejc DH…stejne ten ram pude za chvilu do kytek, vidle taky…ale tak na zacatek… Dik moc za jakoukoli radu…

    0 0
    • Honza-HK  

      Nejsem odborník na DH, ale nejen že budeš mít problémy s geometrií rámu v kombinaci se sjezdovou vidlí, ale jak správně podotýkáš, ten rám fak půjde do kytek, ale s tebou v sedle. No kdo chce kam… sjednej si dobrou pojistku.

      0 0
    • Radek Broz  

      Hmmm, takhle jsem postupne menil, az z puvodniho nezustal ani sroubek. Rockring= kotouc ze silnejsiho plechu namontovanej bud misto velkeho prevodniku nebo vedle nej, ktery zabranuje niceni zubu na prevodniku, kdyz to narves do skaly/klady. Chainguide = napinak. Mrkni na www.shamanracing.cz, tam mas fotky, tak pochopis, jak se to pouziva. Urcite musis dat sirsi riditka (s tema Amoebama jsem byl celkem spokojenej) Predtsavec dej nejakej kratkej. Kliky nech, dokud vydrzej (moc nevydrzej;-), pak staci neco na ISIS jako Truvative Hussefelt, CMP Dirt, FSA – tyhle nejsou moc drahy a celkem to vydrzi. Vidle pujde brzy do kytek a na HT DH by to chtelo treba Marzocchi DO II. Ram bud znicis, nebo stejne prijdes na to, ze je moc vysokej a dlouhej.

      0 0
      • snooze