• Vilém  

      To by si byl ochoten zaplatit za vpodstate noname ram?

      Ta anketa je opravdu dobra:)

      0 0
    • Thomas  

      Mám sice „jen“ hlinikace (mrkni do profilu),ale za me SUPER. Musím vychválit jejich přístup k zákazníkovi! Skoda jen , ze jeste nmaji silnicky.

      0 0
    • maajkee  

      4ever = předražený kola na obyč rámech z taiwanu.

      Ta anketa je fakt uplně zcestná :/

      Bych si mohl založit anketu „co si myslíte o maajkeem?“

      za prvé: je to super kluk

      za druhé: má fajn vlastnosti :D

      0 0
      • felix.org  

        O tom kole nelze rict A ani B, zato o tobe oboji :-D

        0 0
      • felix.org  

        Jinak ja znam borce, co dal 18k a HT ram 4ever virus xc1…

        0 0
      • apaccer  

        Nechtěl jsem vložit žádnou anketu, zadáno omylem (omlouvám se)!!!

        0 0
        • felix.org  

          Nejak si to zadani ankety omylem nedokazu predstavit…a to se fakt snazim :-D

          0 0
          • maajkee  

            taky ne :)

            0 0
          • apaccer  

            Psal jsem tady poprvé a při zadání to po mě chtělo dvě odpovědi, tak jsem tam musel něco vložit. Netušil jsem, že to bude nějaká anketa! Asi jsem udělal něco špatně, tak ještě jednou se OMLOUVÁM!!!

            0 0
      • Tomcat  

        předražený kola na obyč rámech z taiwanu… jako Author, Merida , Apache, HaiBike atd… Tohle je konstatování stavu trhu , normálního stavu.

        0 0
        • maajkee  

          Jenže jmenovaný značky mají alespoň soudnost s cenou. A stále jsou tu značky s vývojem i když varábějí na taiwanu.

          0 0
          • Tomcat  

            A vývoji to tu už jednou bylo.

            Máš nějaké důkazy, že nějaký vývoj ze strany těch firem probíhá? Já si pod pojmem vývoj totiž nepředstavuji vybírání z produkčního katalogu, ani zakázkovou výrobu rámu bez testování v reálném terénu a zpětné vazby na vývoj a výrobu.

            Opravdický vývoj totiž nemohou tyhle evropské fimičky stihnout. Reálně by potřebovali tým který jezdí celoročně po světě. Nebo mít pobočky po světe, tak aby kolo v zimě mohlo jezdit v Australii, nebo v USA. To samo Artuš a spol nemá. Vývoj probíhá v marketingovém odělení a následně v hlavě zákazníků, kteří pak pohádkou o tom jak kolo prošlo nějakým vývojem věří a dotvářejí.

            Vývoj tedy je u velikých firem ( Giant, GT, Scott) nebo těch malých ( např RB , Duratec z českých) . Ve středu maximálně konzumním segmentu není na něj čas ani prostor. Už protože by se nezaplatil a marketingové pohádky naštěstí nic nestojí.

            0 0
            • maajkee  

              Asi jsi mě nepochopil, přečti si to ještě jednou a pořádně :) Já o vývoji zmiňovaných značek nikde nemluvil…

              0 0
              • Tomcat  

                chybka se vloudila …A stále jsou tu značky… jsem si přečetl jako …A stále jsou to značky…

                Jedno písmeno 0:-)

                0 0
            • Vilém  

              Jo takze treba Merida si vybere z produkcniho katalogu, ktery napred sama vyvinula. Tak to myslis?

              0 0
              • maajkee  

                Merida nic nevyvinula :) Co závratnýho Merida kdy vymyslela, vždycky jsou o krok zpátky a kopírujou ověřený věci.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  no ale minimálně jsou originální a ty jejich nejvyšší karbonový rámy + 96 jsou myslím celkem dobrý. No ale to je zase na dlouhej flamewar.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Originální v čem? Jasan, ty jejich vyšší modely se mi taky líběj, ale prostě nic novýho a závratnýho, všechno osvědčený systémy, sázka na jistotu. Vývoj hlavně jen co se designu týče.

                    0 0
                    • toram  

                      Tak ono je docela těžký dneska určit kdo co měl první.. když každej na svejch stránkách napíše.. že to vymysleli oni:D..a že to je nej atd..

                      0 0
                      • Vilém  

                        Zas ma pravdu v tom, ze jsou casto znacne vahavi, nez neco uvedou na trh, proste vyckavaji. To co vyvinuli konci vetsinou nejakym problemem, takze je to testovano na zakaznicich. Posledni dobou se mi vsak zda, ze proto radsi vyckavaji, aby to neskoncilo podobne jako termoplastove, nebo horcikove ramy. U celoper vzdy jen kopirovali osvedcene koncepty.

                        0 0
                        • toram  

                          Na tom plastovym kole bych se chtěl svezt někdy:D.. Je to asi pravda no..proto si věci poslední dobou vybíram podle toho jak vypadaj..na značce až tolik nezáleží..

                          0 0
                          • Evilcleaner  

                            loni jsem si složil lehčí retro na tom thermoplastu (viz naše bajky), skoro ted ale uvažuju že se ho zbavím, najel jsem na něm asi 150km za celý rok. kolo super, ale nebyl čas jezdit na leštěnce. nicméně kdybys byl z okolí a moc stál o projíždku tak klidně nechám povozit;)

                            0 0
                            • toram  

                              áá tak tady jsem to viděl:D..No jsem kousek prakticky z druhýho konce republiky:)..Já bych se bál že to praskne..Ale zase to vypadá jak karbon..

                              0 0
                    • Smazaný účet  

                      jo ale jsou to jako jejich kola.. někdo je nakreslil na papír. Není to jak 4E kterej je stejnej s Apačem a ještě 1 firma měla stejnej katalogovej rám.

                      0 0
        • toram  

          Tak pozor Merida je původní Taiwan je a vždycky byla ne jak nějakej AUtor…co si u někde v bambusovym hájku objedná rám..

          0 0
    • unitak  

      Za ty prachy podle mě seženeš mnohem lepší bike..

      0 0
    • Azmir  

      Kdyby to bylo alespoň na XTR tak by se o tom dao uvažovat, za tohle tak max 50tis.

      0 0
    • Rubi  

      4ever nebrat, montuje se to tady kousek od nas a kdyz sem videl ty lidi a prostredi,stacilo mi…:D a kamarad si koupil naky 4ever v ht a to tam mel nejak pres znamost a mel to „uzasne“ poskladane: lanka na dolni ramove trubce se mu krizily, predni pneumatika opacne, konusy povolene…:D

      0 0
      • Vilém  

        Krizeni lanek pri tazeni spodem je normalni vec, vychazi to pak lip, nez kdyz kdyz musis lamat ostre bowdeny.

        Predni pneu se taky casto dava proti smeru sipky, takze co tam mas dal? :)

        Podle techto znaku bych naopak rekl, ze bylo slozeno s rozumem.

        0 0
        • felix.org  

          Jeste ti lidi :-D v Asii kola asi montuji doktori nebo co :-D

          0 0
        • maajkee  

          +1 :)

          0 0
        • Rubi  

          tak jo asi muj fail, i kdyz nechapu proc se teda na plasti delaji sipky…krizeni lanek, nevim no ja bych nechtel aby se mi lanka odiraly o sebe

          a k tem lidem, radsi budu verit sikmookemu, ktery se te prace drzi(kdyz tam delaji dobrovolne v takovych podminkach a mnohem delsich pracovnich dobach) nez nakym pofidernim lidem, kteri se tam toci jak na kolotoci a videli kolo maximalne u hospody

          0 0
          • maajkee  

            nevim no ja bych nechtel aby se mi lanka odiraly o sebe

            Neboj, lanka kloužou a než se rozedřou, tak ti odejde všechno ostatní :)

            0 0
        • pepek  

          konusy povolene – pravděpodobně vyjimečně nepřetažené, takže taky plus.

          0 0
    • Edis  

      http://www.kola-dema.cz/…C2–2012.html?…

      Tady mají na tento model slevu, ale i tak je cena dost vysoká

      0 0
    • gejba  

      Kolo je krásný, ale předražený. Zkus porovnat s jinýma značkama.

      0 0
    • pavel.hatte  

      Debilni, author, merida atd… Mel jsem GT avalanche 2008 1.0 ted mam 4ever red hot 2014 a porovnani tehlech dvou znacek je jen cena a posledni nejtezsi prevod. U GT se dal uslapnout ale u 4ever je to docela problem. K tomu jeste 4ever ma silnejsi sedlovku a pasujou na to hezky cesky kinder sedacky… Ne jako u GT kde je sedlovka jak malicek… Sice ma o dve kila min ale kdyz ma clovek skoro dva metry a 110kg tak kilo sem, kilo tam nam uz je to jedno.

      0 0
    • pavel.hatte  

      Jinak Merida je jak to nase krasne, ceske, chutne euro pivo, gambrinus… Ma ho kazdy za par supu. A k tomu ten dobitek :) co jsi rika Cech jsi na tom jeste pochutnava… Je to tezke, tezce stravitelne a ve finale z toho bude hovno… Nejsem si jistej ale pamatuju lepsi kola napr.: Concorde. Coz je docela par let zpet. Clovek s tim nic neudela Peugeot taky delaval dobre auta (205).Pokrok nezastavis a Meridu uz vubec… :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.