• Daf

    Potrebuji koupit univerzalni plaste tak aby dobre fungovaly v tezkych podmimkach jako blato, kameny a v zime snih. Chci aby se plast dal hustit na nizsi tlaky takze vetsi objem a sirku min 2.0" Nejlepe mi do vyberu zapadaji plaste od Hutchinsonu a to Mosquito, Scorpion a Spyder. Mate s nima nekdo osobni zkusenost i treba v dusovem provedeni? Ja od Hutchinsonu jezdim Pythony a jsem spokojenej ale na snehu v blate a na hrubsi sotoline to neni ono.

    0 0
    • MartinXC  

      Spyder jsem neměl, jinak mám tuto zkušenost: Na předek:

      • sníh, bláto šotolina: dobře drží Mosquito i Scorpion.
      • do sněhové břečky: jen Scorpion (má bytelnější boční zuby a větší celkovou šířku)

      Na zadek:

      • to jsem ještě univerzál neviděl, jezdím Pythona, ale v blátě to chce hlídat rychlost a sílu záběru, aby nezačal prokluzovat
      • Mosquito po sjetí 1mm už nezabírá
      • Scorpion nezabírá nic moc od začátku

      Po pár stech km ježdění Verticalu myslím, že dobrý univerzál do těžkých podmínek jak píšeš je Conti Vertical na předek i dozadu (mj. se dobře čistí). Nesvědčí mu jedině hladký asfalt a beton. Pohodlnější už jedině Klein Deathgrip, ale ten se v blátě blbě čistí. Do lehkých (suchých) podmínek pak kombinace př:Mosquito, za:Python.

      0 0
      • Daf  

        No jo ale 2.3" uz mi zadni stavbou neprojde. Uvazoval bych i o Explorerovi, ale je hodne nizkej a foukat by se musel dost na tvrdo :( Ten Spyder vypada docela dobre ale je to novinka takze s nim asi moc lidi zkusenost mit nebude. Vypada jako predelanej Aligator. Chtel bych poradnou gumu na leto do Dolomitu posledne se mi tam na slickach nejezdilo moc dobre :)

        0 0
        • RomanH  

          Ja to letos zkusim odjezdit v Alpach na Meduse 1.8. Uvidime, v nejhorsim pujdu do Swampthingu

          0 0
        • blue  

          chce to mozna vyzkouset, nemeril sem ty plaste, ale ani vertical, ani deathgrip mi neprijdou opticky nejak extremne siroky treba proti nekterejm 2.1

          0 0
          • Daf  

            No ja tam mam mezeru tak 6mm s Pythonama a to jsou 2.0" Kdyby tam prosel bylo by to dost natesno. Neda se nekde zjistit skutecna sirka i pres vystupky?

            0 0
            • MartinXC  

              Jestli uvažuješ o Scorpionech, ty jsou širší než Vertical a určitě než Deathgrip.

              Spíš bych se bál o smyk v poloze na malé placce…

              Vodítko o šířce pláš?ů třeba na http://www.themudzone.com/…s/index.html

              0 0
            • Darius  

              skutecna sirka Verticala 2.3" pres vzorek je 56 mm na rafku Mavic F519

              0 0
              • Daf  

                Diky to by mel projit opravdu v pohode. Vcera jsem pomeril Pythona a ten ma 52mm takze to ve vysledku o tolik sirsi nebude.

                0 0
        • MartinXC  

          Explorer je k pláš?ům co diskutujeme nesrovnatelný (horší) – je to vyloženě XC (a nepohodlná) guma. Oproti Verticalu se překvapivě zalepuje blatem.

          0 0
        • MartinXC  

          Mimochodem – terén v Dolomitech – to je na Deathgripa jak vyšité. Určitě i Vertical bude OK (ne asfalt ) a asi i Scorpion. U Pythona, Mosquita bych se bál defektů od ostrých šutrů.

          0 0
          • Daf  

            Co je za znacku deathgrip? Ja totiz chci ty plaste USTcka. Scorpion 2.1" mi tam asi projde taky ma solidni hmotnost realne 720g coz je stejne jako Python. Ten Vertical projde podle te tabulky asi taky jen jestli se bude dat dobre sehnat v provedeni UST.

            0 0
            • Daf  

              Klein ja zapomnel :) Tak ty asi nebudou UST

              0 0
              • MartinXC  

                Kleiny jsou jenom dušové, co vím. U Scorpionů dej pozor, oni jsou široké na úrovni vrcholu běhounu – nejlíp vyzkoušet.

                0 0
                • Daf  

                  Dik. Sam jsem zvedavej co nakonec koupim. Zatim jsem se nerozhodl. Budu se muset jit nekam na ty plasdte podivat.

                  0 0
                  • lubos  

                    Mas uz neco novyho ? Ja dnes koupil Scorpiony, ponevaz tady se uz snad asi nic jinyho jako UST koupit neda :( Tak jsem zvedav.

                    0 0
                    • Daf  

                      Musel jsem si neplanovane koupit na zavody jeste nove Pythony Light takze koupi drapaku jsem bohuzel odlozil. Nejspis ale poridim Mosquita.

                      0 0
                      • MartinXC  

                        Jen na dokreslení, na Drtiče jsem nechal nazuté těžké Kleiny, ale vpodstatě jsem jejich váhu nevnímal – při rychlostech do kopce kolem 10kmh se ty jejich velké setrvačné hmoty moc neprojevovaly. Zato se výborně projevovaly jejich gripy na kameni a to jak nahoru, tak hlavně v rozbitých sjezdech dolů. A taky velký objem se podepsal na pohodlí. Jediné mínus je, že drsné zacházení je znát i na vzorku po pár stech km.

                        0 0
                    • lubos  

                      Ja jsem je tedka otestoval na Bansko-Stiavnickom maratone. Moc, moc good plaste.

                      0 0
    • BB  

      taky jsem jezdil Pythony, ale po otestovani Schwalbe Jimmy bych se uz nevracel. Mohly by plnit alespon castecne tvoji predstavu. Castecne proto, ze tvuj pozadavek splnit nelze. Neni univerzalni plast, ktery dobre umi blato, snih, kameny. Schwalbe ma jedinou nevyhodu proti Pythonum, rychleji se sjizdi. Zadni davam pryc po cca 2 KKm.

      0 0
      • MartinXC  

        To by mě zajímolo, kolik by vydržel mě – Pythona vzadu vyhazuju po 1500–1800km. Rekord mám s Mosquitem 2.30 předloni v létě – ten šel ze zadku dolů sjetý po 800km :-(

        0 0
        • BB  

          u me zalezi, kolik jezdim po asfaltu, napriklad v zime, kdyz je mokro, tak hodne asfaltu a Schwalbe je sjety po 800 km. V lete asfalt prakticky nejezdim, tak tech 1500 az 2000, to spis zalezi na me, kdy ztratim trpelivost a vyhodim ho.

          0 0
    • náčelník  

      Co takhle On The Rocks II 2,1" ? Těžká, téměř nezničitelná guma. Ale dělají se ještě ?

      0 0
      • Kohout  

        Bohužel se dělá už jen v rozměru 1,9". Pokud by někdo věděl, kde koupit 2,1", dejte mi prosím vědět. Díky.

        0 0
        • borda  

          zkus cyklo stratilek litomyšl, mám pocit, že jsem tam, nějaký viděl, snad dokonce ve výprodeji.

          0 0
    • lubos  

      UST nebo ne UST ? Tez me ceka volba jake plaste na UST, zatim na suchy teren asi vyhrava Racing Ralph. Na tezsi teren, blato a tak jeste nevim. Moc tech moznosti neni, rekl bych :( Ale Hutchinsony moc nechci.

      0 0
      • Daf  

        Do tezkeho terenu muzou byt dobry Micheliny XL S. Ale uz se mi Micheliny nechce testovat protoze pominu-li defekty s Jet S tak se mi u dvou kusu ze ctyr co jsem jezdil stalo ze zacaly uchazet. Kdyz jsem je dal pod vodu, tak na strane plaste nad patkou spousta bublinek. Musel jsem dofukovat kazdy druhy nebo treti den a neslo to opravit :( Pythony co mam jsou bezproblemove a jeste jsem s nima nemel defekt. O Ralfovi jsem uvazoval protoze je rychlej a na rozdil od pythonu si lepe poradi s blatem, ale kdyz jsem videl jake mel problemy bracha s dusovou verzi tak jsem do nej nesel.

        0 0
        • lubos  

          A nejakej tufo tmel nebo to co se dava na opravu autopneu si nezkousel ? Jakej problem je s tim Ralfem ? Jezdim je ted – dusove verze, zatim nic, tak at vim na co se pripravit.

          0 0
          • Daf  

            Kamarad to s tufo tmelem jezdi. Funguje to docela dobre, ale jelikoz pomerne casto prohazuju plaste, tak se mi do toho nechtelo je to vevnit zapatlany. Bracha mel s Ralfem strasnou spoustu defektu. Mozna je to je opravdu jen smula, ale kdyz mas na trech zavodech po sobe prumerne 2 defekty na zavod a to vse pichnuti zadnej had tak jsem o nich rychle prestal uvazovat.

            0 0
        • igor  

          Inak front s a xls UST som mal, boli super do tazkeho terenu, ale boli aj super tazke. S unikom vzduchu som nemal problemy. Ale tiez som pocul, ze comp S light pustali. Teraz jazdim Pythony, no je to len do sucha, vazne. Ale zase ani vyrobca nesluboval nic ine. Vyhoda je vaha: 640g

          0 0
    • Ervin  

      Mám Spydera UST 2,1 – vzorek je univerzální a pláš? se dobře čistí, bohužel jako UST NEBRAT!!! Oba dva jsem je měl jako vřešeto po cca 200 km. Mají oproti jiným pláš?ům od Hutchinsonu TPI 66 (jestli to je příčina???). Normálně jsou na x-místech děravé (pata výstupku vzorku a běhounu – asi tam popraská, nebo co). Opravdu jen problémy! Dal jsem do něj duši a mám pokoj – to pak není potřeba kupovat předražené UST pláště :-). Do předu jsem nasadil Scorpion UST a ten se zdá O.K. (TPI 127) a pěkně odvaluje a v zatáčkách drží.

      0 0
      • lubos  

        Zaznamenal jsi nejakej rozdil mezi UST a non UST ?

        0 0
        • Ervin  

          Bezdušový je logicky pohodlnější a lepší ve výjezdech díky nižšímu tlaku. Hlavně pokud je opravdu tvrdý rám a kolo (pevné) je celkově tuhé, udělají pro komfort opravdu dost.

          0 0
          • lubos  

            Jsem zvedav, za nejakou dobu si vyskousim crossrocky na vlastni bulvy, nebo jak se to .. :o)

            0 0
          • Daf  

            No ja nevim. Ja treba Pythony hustim stejne jako dusove. Takze s komfortem jsou na tom stejne. Prestoze je riziko proseknuti plaste minimalni rozhodne si nechci bouchnout rafek takze hustim podle toho. To pohodli zavisi hodne na plasti ktery pouzivas uplne stejne jako u dusovych. Hlavni vyhodu vidim spis v tom ze s UST je podstatne mensi riziko defektu. A kdyz uz se to stane je pomalej takze ho zjistis treba az druhej den. Dale se pri brzdeni neprotaceji plaste v rafku.

            0 0
    • dave lister  

      zkušenost mám se spiderem, sirka 2.0. air light, „dušové“ provedení. opticky vypadá docela široký a je i pohodlný. v blátě se čistí vcelku dobře, na mokrých kamenech a kořenech klouže (především v záběru cestou nahoru – ale to může být dáno i mou ne úplně geniální jízdní technikou). vedení stopy je slušné. a solidní je i valivý odpor. vzorek na zadním kole je po cca 800 km tak na polovině, u předního kola je jako nový. celkově tak 4 z pěti… a asi bych to mohl dát i do recenzí, co ;-)))

      0 0
      • dave lister  

        jo a defekt jsem na nich zatím neměl, ale nevím nakolik je to pláštěma.

        0 0
        • keksik  

          mam spidery 2.0 kevlar airlight _03. vozim ich (ako typ, nie ten isty kus) uz druhu sezonu na prednom aj zadnom. ale treba ratat s tym, ze je to meka guma a na asfalte idu velmi rychlo prec. ale nemam skusenost s _04. podla webu by 2.1 _04 mali byt lahsie. minuly rok mali pri nich uvedene ako gumy hlavne do kamenisteho terenu, tento rok o nich pisu ako o univerzaloch. defekt som mal zatial 3× – prvy takto pred rokom na prednom (podhustenie) a dva na zadnom v priebehu jedneho vikendu na zaciatku tychto prazdnin – najprv podhustena zadna a potom trn. ale je pravda ze som daval plaste z minulej sezony – cize komplet bez vzorku. inak spokojnost.

          0 0
      • patman  

        jezdil jsem Mosquito a letos zkousel i Spydera v dratovym provedeni Air Light. Obecne se mi zda ze kazdej Hutchinson co jsem mel se na zadku silene rychle sjizdi zvlaste pokud se jezdi na tvrdem podkladu a asfaltu. Napriklad kevlarovy Mosquito v provedeni Gold byly po 500 km jako semislick. Vice zkusenosti mam s Mosquitem a dozadu bych ho uz nedaval ve predu funguje vyborne pokud se clovek nepousti do tezsiho terenu. Myslim ze je to guma do mekeho az bahniteho terenu. Ten Spyder projevuje znamky ojeti taky po par kilometrech a vozim ho jen do bahna kde funguje, je fakt ze na sutrech zase hodne klouze, takze do predu bych moc nedaval, ale je mozny ze to je blbym hustenim. Dneska vozim ve predu Schwalbe Little Albert 2.1 a nemuzu si absolutne stezovat az na vyssi odpor na asfaltu, ale je to vynahrazeno absolutni spolehlivosti v terenu.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.