• Staenly

    Cusa borci, obcas nekde ctu, ze rafek je excentricky, mohl by mi nekdo vysvetlit, co to znamena? Ja vim jenom co je to excentricita u elipsy…:/

    0 0
    • pali  

      pozri si to na www.ritcheylogic.com je to výrobca tohto typu ráfkov.

      0 0
    • Meesha  

      Nevim, jestli je to ono, ale teprve nedavno sem si na svejch Rolfech vsimnul, ze jedna strana je o dost vic zkosena nez ta druha…

      0 0
    • biker007  

      co vim tak Ritchey to pouziva u zadniho rafku, aby se zamezilo rozdilnymu napeti dratu u kazety (vetsi napeti) a na druhe strane. sice to na kole nevozim, ale zda se mi to jako celkem rozumna vec.

      0 0
      • kwiko  

        ja to vozim a ze by som si vsimol nejakej zmeny v tuhosti… to asi nie = chytry obchodny tah vyrobcu, lebo tie 3mm co su spice excenticke ti asi velmi nepomozu.

        0 0
        • Gatier  

          Videl som to uz aj v predu na kotucoch. A aj vzadu naopak napletene :-)

          0 0
        • Zdyn  

          No samozrejmne ,ze to v tuhosti nepoznas,ale kazdopadne je lepsi pro kolo,kdyz je vyplet symetrickej a tudiz obe strany jsou stejne napnute.

          0 0
    • Volf  

      Dělá to u Ritchey u některých zadních ráfků. Orvory na niple jsou vrtány k jedné straně a celý ráfek je zkosený na tutéž stranu. Údajně pro stejné napětí výpletu zadního kola. Já si osobně myslím, že praktický význam se rovná nule.

      0 0
    • zdenek  

      Spíš se říká „asymetrický“ než excentricky. Od doby, co ho mám, mi přestaly praskat dráty pod kazetou.

      0 0
      • RomanH  

        Mne naopak prestaly, kdyz jsem ho vymenil za M517. Ale abych byl objektivni, treba to bylo dratama, fakt nevim.

        0 0
    • Staenly  

      Vesmes sem si to myslel, ale diky vsem…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak du kopnout do mumie.

      Dělá to neska ještě někdo, dřív to byl ten ritchey, ale teď nevim.

      Na seznamu ve zboží mi nic nevyjelo.

      Nějaký náznaky má prej sram na zapletenejch kolech. Ale samostatně?

      Potřeboval bych (26")559 a 32 drátů.

      0 0
      • fousac  

        Ritchey je pořád dělá.. A google vyhodil ještě Bontrager Rhythm..

        0 0
      • alinceb  

        Třeba FRM ;)

        0 0
        • kubad  

          FRM je BOR ale jinak souhlas

          0 0
          • alinceb  

            Tím spíš bych šel do FRM, protože budou ve výprodeji levnější, než stejné ráfky BOR s novou samolepkou…:)

            To je ale všechno zbytečný, protože Pavka do toho ty prachy stejně nedá a navíc chce ty ráfy na Véčka…:D

            0 0
        • Smazaný účet  

          Něco pro špalky by nebylo?

          0 0
          • Vilém  

            A co si od toho slibujes?

            Me to prijde, ze se casto drzis hesla „Proc to delat jednodusse, kdyz to jde slozite“.

            0 0
          • kubad  

            proč tuhle informaci nenapíšeš hned na začátku? ušetřil bys lidem spoustu práce s psaním informací které sou ti stejně k hovnu

            0 0
            • Smazaný účet  

              Tak ráfek kterej není brzditelnej véčkama podle mě není ráfek. :)

              A kdo ti míří na hlavu pistolí, to vypadá, jako bys to dělal z donucení.

              0 0
              • kopečák1  

                Boha, ještě buď nasranej že s tebou lidi ztrácej čas… ty vole

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Ale ne. Nejsem. Akorát sem předpokládal, že to bude špalkovej.

                  Jako vim, že je hodně jen pro disky, ale nějak mě to netrklo.

                  Tak se omlouvám teda no.

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Ale ne. Nejsem. Akorát sem předpokládal, že to bude špalkovej.

                  Jako vim, že je hodně jen pro disky, ale nějak mě to netrklo.

                  Tak se omlouvám teda no.

                  0 0
      • jIrI___  

        Bontrager je taky dělal.

        0 0
        • Patar  

          A v české produkci v minulosti BAYER. Byly i v GBS úpravě.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.