• Jakej máte názor na Koloshop.cz, chci tam koupit Magury Julie, maj je za 5750 p+z

    0 0
    • scret  

      Kupuju tam dost veci a neni problem. Vzdy se snazi vyjit vstric. Nekdy clovek musi chvili pockat na zbozi, ale to me nijak zvlast netrapi. Nikdy to neni nic, co bych tak akutne potreboval.

      0 0
      •  

        Dík, nevíte este nekdo neco o tech Juliich? Maj ty hezky zubaty kotouce? Doporucite mi je,nebo radsi Shimano Deore M525.

        0 0
        • scret  

          Ty Julie 04 uz maj ty „vlnity“ kotouce.

          0 0
        • Radek Broz  

          Ja uz tam par veci kupoval a spokojenost – sice to trva o par dni dyl, nez treba v Dookie, ale byl to vzdy tak tyden. Shodou okolnosti jsem tam v lete kupoval taky tu julii a je to ta se zubatym kotoucem (model 04) – meli ji tam, myslim, jako uplne prvni. Jsem s ni spokojenej, podle me brzdi lip, nez ty stary modely a nebejt toho, ze jsem ted udelal po padu „double barspin“, coz dalo hadici docela zabrat, nemusel bych s ni nic delat. Podle me z levnejsich hydraulik je to slusna brzda – to deore bych nebral uz pro to, ze se na nej blbe shani nahradni dily (mozna ma nekdo lepsi zkusenost – ja sylsel tohle). Brzdit ty Deorka taky moc nebrzdej.

          0 0
          • cubas  

            no ja jsem s nima dost spokojen. Naprosto jednoducha montaz, serizeni aby neskrtaly desticky. Je pravda, ze za mokra trosku min brzdej,a le to bych spis pricital destickam. Ja si nestezuju.

            0 0
          • Rychlej turista  

            Co je to pár dní? Já objednal 30.1.2011. 31.1. mi napsali, že „Po zjištění dostupnosti Vám ozn£½¿@centrum­.czamujeme, že zboží k Vám bude odesláno dne 2.2.11“. 2.2. mi napsali, že „omlouvame se za zpozdeni vybaveni objednavky, zatim neni komplet, zbozi je na ceste od dodavatele. Od zitra mame inventuru, objednavka bude vyrizena v pristim tydnu“. Tak si říkám fajn, trochu tu objednávku upravím. 7.2. mi napsali „ano, potvrzuji, zitra dorazi Super B rovnac kotoucu, odeslu komplet“. A to je zatím vše, od zítra uplynul teprve jen týden a něco :-D

            0 0
            • Rychlej turista  

              Tak mi přišel čerstvý e-mail: „omlouvam se za zpozdeni, dodavatel nechtene zdrzel dodani zbozi, Vase objednavka od nas odejde do konce tydne/ po vikendu“.

              Takže zítra je aktuálně podle Koloshopu za dva týdny. Kdo dá víc? :-D

              0 0
              • jIrI___  

                Včera jsem na koloshopu objednal, dneska to je doma :-P

                0 0
              • pepek  

                Určitě jsi po nich chtěl nějakou technicky dávno překonanou věc, kterou nikdo jiný nechce a museli to hledat někde v muzeu.

                0 0
                • scret  

                  uz ho s tema veckama nedrazdi:))

                  0 0
                • Rychlej turista  

                  Napadají mě jedině dvoje náhradní gumy gripshiftu X.0. Ale původně psali, že nemají jen to rovnátko kotoučů. A to by mi žíly netrhalo, přibalil jsem ho jen proto, že jsem ho tam zahlídl. Vlastně jsem přibalil i všechno ostatní, kromě ráfku Remerx Eagle, abych mohl přeplést plečkoidní zadní kolo, protože ta nába je v naprostém pořádku. Jinak bych to celé zahodil.

                  0 0
                  • pepek  

                    no právě, gripšit. . . . to už nikdo nechce

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Všechno, co jsem objednal, bylo skladem, proto jsem to tady objednal, protože na kupkole ty ráfky skladem neměli.

                      0 0
                      • BLACK1E  

                        Na kupkole se mi velmi často stává, že zboží prej nemají skladem, ale objednávku druhej den odeslali. :) S koloshopem jsem míval problémy, že něco neměli a než to přišlo, tak zas neměli něco jinýho. Poslední roky jsou ale taky v pohodě

                        0 0
              • Rychlej turista  

                Tak jsem to psychicky nevydržel a objednávku z 30. ledna právě zrušil.

                24.2. mi poslali mejla, že zásilka BO6120020911M je na poště a do dneška se nic neděje:

                Informace o zásilce BO6120020911M:

                Zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci.

                0 0
                • Bafoon  

                  jojo tohle s číslem balíku mi udělali tuším 2× u té samé objednávky :-)

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Obratem mi odepsal p. Tančin, že u nich svítí, že je vše OK a že netuší, kde je problém a že zítra mi k tomu dá stanovisko pí. Hrdličková :-)

                    No, hlavně že to hezky svítí a je vše v pořádku :-D

                    0 0
                    • Bafoon  

                      mno já ti to řeknu takhle. Ten závar u mě byl před cca 3rokama? od te doby jsem se zařek že od nich nevezmu ani ventilek, přišlo mi to prostě křivý. Svý peníze můžu utratit jinde že. Mno a ted když jsem vybíral brzdy a oni byli jediní kdo měl ještě stary typ The One tak jsem z toho neměl dobrý pocit. Naštěstí to de facto spadlo na délce hadice takže jsem si docela oddych. Jednoduše -tam prostě nenakupuju, ideální řešení :o)

                      0 0
                    • Rychlej turista  

                      Tak mi včera pí. Hrdličková volala, že balík už je polepený, ale ještě ho neposlali, protože čekají na ty náhradní gumy na gripy X.0. Tak jsem to pustil z hlavy, že to nechám koňovi a poprvé po 5ti týdnech si s sebou nevzal občanku. Přijedu domů a ve schránce lístek, že je balík na poště :-D

                      0 0
                • xshreck  

                  já taky čekal .-) ale byli dycky ochotní, stačilo se slušně domluvit :)

                  0 0
              • Bomba+  

                Cemu se divis? Statni sprava tak funguje uplne normalne…a ty to jeste obhajujes :-))))

                0 0
                • Bafoon  

                  tenhle flame má své místo jinde – proč to taháš sem? (jen zvědavost)

                  0 0
                  • Bomba+  

                    Nechci zadny flame…jen mi proste prijde usmevny, ze si tady stezuje na pomalou odezvu firmy ten, ktery haji vyhody pro ty, co tak pracujou normalne a jeste je za to platim :-)

                    To jsou paradoxy… :-)))

                    0 0
      • MirosPikos  

        Další zkušenost s koloshopem. Objednávka za cca 5.000,–. Balík měli posílat 10.10. kvůli nedostupnosti pár položek a poslali ho dneska. Co mám dělat? Nehoráznost :-)

        0 0
        • Martin  

          ČOI!

          0 0
        • MirosPikos  

          Hrome, zase všechno v pořádku doručeno. Nejhorší na tom je, že mi sedí parádně velikost bot a nebudu je ani vracet :)

          0 0
        • Tomcat  

          No jestli to poslali 10.10 tak to je šlendrián, není posílání zásilek zpět časem trestný ?

          0 0
          • AussigBiker  

            Myslíš, že píše zpětně teď z budoucnosti? :-) Cestování časem trestný není tuším, tady stát zase zaspal a vůbec na to nemá zákony :-)

            0 0
      • tomas80  

        jak je to s jejich cenovými kategoryjemi nad 10 tis nakupu je jaká sleva atd. má někdo zkušenosti ?

        0 0
      • Tuplak  

        Zaujal mne rozdílný baner zde na bf a přímo na stránkách koloshopu. Reklama je na slevu na vše, ale ve skutečnosti jsou to jen vybrané produkty :) To nemají úplně košér …

        0 0
        • Barak  

          Zřejmě proběhla recyklace nějakého starého banneru, no.

          0 0
    • JJ  

      Par veci sem tam kupoval, hlavne kvuli nizkym cenam, ale po tom co sly na bikestore.cz tak dolu nemam duvod tam jeste neco kupovat. Spoustu veci inzerujou a nemaj je vubec na sklade a pak se na ne dlouho ceka. Komunikace ve stylu bude to za tyden, dodavatel nema takze az za 14 dni… Ale rozhodne to nejsou zadny zlodeji

      0 0
    • Rici  

      I ja tam uz nakupoval a doddaci lhuty jsou opravdu veeelmi dlouhe. Julie momentalne maji, ale dej si pozor na jake uchyceni potrebujes. Maji IS 2000 a vubec nemaj PM. Me misto PM dodali IS2000 a ted cekam na vymenu. Chybu uznali bez problemu, takze pokud na zbozi nechvatas problem neni, ale pokud chces neco rychle tak nedoporucuju.

      0 0
      •  

        Jak je to stim uchycením??? Kterou potřebuju na vidlu Suntour a na rám Kelly's??? Dík

        0 0
        • Pá-dlista1  

          IS2000, ale pokud vidlice ma navarky jenom na blatniky a ram taky, pak potrebujes neco jineho :) Asi by to chtelo trochu blize popsat modely. Snad jsem se trefil.

          0 0
    • náčelník  

      Mají nesmysly v nabídce Manitou.

      0 0
    • Daf  

      Na koloshopu se nakupuje dobre. Utratil jsem tam uz pomerne dost penez a vzdy jsem byl spokojenej. Asi je lepsi a hlavne celkove to vse urychli, kdyz se clovek s nima domluvi a objedna po telefonu.

      0 0
      • preacher  

        Objednával jsem si na silničku dualy Shimano 105 a za cenu, kterou jsem jinde neviděl. Telefon opravdu vše urychlí. Došly za dva dny. Takže v poho.

        0 0
    • MARIN  

      Zrovna jsem si tam objednal riditka a odpoledne si pro ne jedu :)

      0 0
    • Meesha  

      Kupoval sem tam predvanocema a v poho. Pri osobnim predani sme se minuli, tak to poslali postou a za tejden to tu bylo.

      0 0
    • jIrI___  

      Jedna ujišťující otázka. Objednal jsem tam před hodinou jedno zboží a teď se dívám a cena je o litr vyšší než při mé objednávce. Do mailu mi přišlo potvrzení o přijetí objednávky, na kterém je ta starší nižší cena. Nemůže se náhodou stát, že po mě pošťačka při doručení bude chtít zaplatit o litr víc, tedy tu novější cenu?

      0 0
      • Svět videa  

        stát se samozřejmě může všechno… pošťačka po tobě může chtít i jiné věci :))) ale co se týče objednávky, je uzavřená a potvrzená a výše ceny by se měnit neměla… když tak si ale prostuduj jejich nákupní řád, mohou tam mít nějakou „kličku“

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jIrI___  

          „Pokud učiníte objednávku na zboží za cenu na našich webových stránkách, nemůžeme ji bez vašeho souhlasu měnit a jsme zavázáni objednávku za tuto kupní cenu vyřídit. Podmínkou však je, že takováto objednávka musí být z naší strany potvrzena, t.j objednávka se stává závaznou dle § 43a/1 až po našem potvrzení o přijetí objednávky, a to telefonicky nebo emailem. Automaticky vygenerovaný email s potvrzením o přijetí objednávky je pouze reakcí na Vaši ofertu uzavřít obchod.“

          Tak jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne. Nicméně doufám, že by mi případně měli dát vědět o tom, že zboží je dražší, než při mém objednání a jestli s tím souhlasím…

          0 0
          • kubad  

            zvedni telefon a ověř si to, asi nejjednoduší ne?

            0 0
            • jIrI___  

              To bude optimální řešení. Cestou ze školy dobiju kredit a jdu na to :-D

              0 0
              • Ricci  

                Nebude to tym,ze tam teraz maju zlavy na tovar skladom a ked ho vypredaju,tak automaticky je uz povodna cena? Aspon ja to tam tak vidim,to co vcera mali v akcii sklado a dnes uz nemaju skladom automaticky zdrazelo…

                0 0
                • jIrI___  

                  To je dost možné, protože teď ta cena je právě o těch 20% vyšší.

                  0 0
                  • kubad  

                    pokud máš potvrzení objednávka s cenou, tak to asi není potřeba řešit. bude taková jak máš na potvrzení

                    0 0
                  • Ricci  

                    Neries to, v momente,ked si to objednaval, tak to mali este skladom a preto to bolo v akcii, dostanes to za cenu,ktoru mas v objednavke…

                    0 0
                  • goofy  

                    No vidis.. A problem vyresen :o) proste meli posledni kus skladem, a kdyz jsi objednal, tak se automaticky nastavila cena na „neskladem“ ;o)

                    0 0
          • nooski  

            Tohle se mi stalo u několika e-shopu. Po tom, co jsem objednal zboží, tak cenu zvedli. Vždycky to samozřejmě přišlo s cenou, která platila při objednání.

            0 0
          • scret  

            co resis v dnesni dobe telefonu a emailu??

            0 0
            • Ricci  

              Zahada je vyriesena, vid vyssie

              0 0
              • jIrI___  

                Tvoje úvaha byla správná, potvrzeno od koloshopu. Vzal jsem poslední kus vidlice, ale nestáhli ji z e-shopu, jen u ní vrátili cenu na původní.

                0 0
    • xshreck  

      Měl jsem objednávku před vánocema, ke konci ledna mi poslali aspoň to co bylo skladem. A pláště jsem zrušil, protože se muselo moooc dlouho čekat a kdo ví jestli by to bylo.

      Ale jinak komunikace parádní, ochotní … A mám tam ještě studentskou slevu což se taky hodí .)

      0 0
      • Radunak  

        a prosím tě,stačí teda na slevu potvrzení o studiu?(papír kteréj mi vyjedou ve škole v kanclu)a kolik dělá ta sleva např. na vidlici za 3800:)

        0 0
    • kupi  

      před měsícem jsem u nich kupoval kolo, ale je mi malé. Doufám, že budou tak ochotní a vymění mi rám

      0 0
      • gargamel  

        Pokud jsi ho kupoval přes eshop, mohls ho do 14ti dnů vrátit.

        0 0
        • kupi  

          Já vim, ale byl jsem nemocnej, nemohl jsem kolo pořádně projet

          0 0
          • Vilém  

            Aha, tak jeste projete? Silne pochybuju, ze by pristoupili na vymenu.

            0 0
      • scret  

        loni jsem u nich kupoval plaste, ale nyni jsou uz ojete, doufam ze budou tak ochotni a vymeni mi je za nove…

        0 0
        • kupi  

          já na tom kole mám najeto cca 50 km :-)

          0 0
          • jIrI___  

            A napiš jediný důvod, proč by ti měli vyměnit rám po měsíci od koupě. To je jak kdyby člověk koupil auto, po měsíci přišel do autosalónu a chtěl po nich vyměnit karosérii, protože combi je na něj moc velké a víc by mu sedl hatchback.

            0 0
            • kupi  

              Já žádný důvod nemám. Jen doufám, že ho vymění. A když ne, tak si koupím jiný

              0 0
          • RacerX  

            dělá si prdel…tohle nemůže nikdo myslet vážně, nebo?!

            0 0
          • scret  

            mesic po koupi, jeste 50km jete – to snad ani nemuzes myslet vazne!

            0 0
      • Janes  

        Vzhledem k věku se dá předpokládat, žes za ten měsíc vyrostl, to bych taky reklamoval tam nahoře :-)

        0 0
        • kupi  

          nevyrostl jsem, jen jsem neměl možnost si to kolo zkusit a ta cena byla tak lákavá :-D

          0 0
          • RacerX  

            to jo, ale tvá výška nesedí o dva cm…

            0 0
            • kupi  

              to ne, byl jsem na prohlídce u doktora a sestřička mi změřila 184cm a já na to spoléhal. Pak jsem se doma několikrát měřil a vždy to bylo 186cm

              0 0
              • xshreck  

                ráno měříc víc než večer :-) tak ti řekla průměr xD

                0 0
                • BigKarel2  

                  Teď sem byl ná vástupní prohlídce, a doktorka říkala že ráno měříš víc než odpoledne…páč si sednou obratle a tak… :D Ale tak možná okolo 0,5cm…

                  0 0
                  • Al Stra  

                    je běžné, že se výška mění během dne až o 7 cm,

                    0 0
                    • BigKarel2  

                      U ženskejch né?…účesem a podpatkama :D :D

                      0 0
                      • Al Stra  

                        tak 7 cm je extrem, u 21 letych jde o zmenu max 3,5 cm behem dne, jak tu čtu jednu diplomku na tohle tema

                        0 0
                      • Flegmatik  

                        On myslel délku.

                        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Azmir  

      Já u nich objednal epicona na webu vyplním disc, v emailu je disc ve faktuře je disc ale stejně mi přijde s navářkama na Včka je to normální? Posílal jim někdy někdo něco zpět že se takhle zmýlily? Jak se k tomu chovají? Vracejí peníze za poštu? Díky za odpovědi :))

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • jIrI___  

        Kdysi mi poslali špatný rozměr kotoučů. Bez debat jsem jim je poslal nazpět a poslali už ty správné.

        0 0
    • beavis  

      Naprosto bezproblemovy obchod. Uz jsem tam par veci bral, hlavne osobne. Jinak pri posledni objednavce pres e-shop na me s veci ochotne pockali 14 dni nez sem si pro ni prijel. Jinak i e-mailova komunikace je naprostro bez problemu! Cili Koloshop jen doporucuju;-)

      0 0
    • Smith10  

      Obchod je to rychlý a lidé v něm ochotní, přesto jsem ********.

      Objednal jsem si odpruženou sedlovku Suntour SP8-NCX o průměru 27,2mm…v toto úterý dorazila,ale po rozbalení jsem zjistil, že se jedná o průměr 26.6 = následoval telefonát,omluvy ze strany prodejce a zaslání sedlovky zpět na výměnu.

      Dnes ve čtvrtek (docela rychlost), mi dorazil vyměněný balíček,ale po rozbalení jsem myslel, že mi jebne :-)

      Všude na obalech označení sedlovky SP8-NCX ale vyměněná sedlovka je očividně levnější typ SP8-NEX (podle oficiálních stránek suntour)…nějak to nechápu, protože ji ani neprodávají,ale je to tak.

      Už jsem ale docela ********. Buďto se mnou chtěli vydupat a ušetřit za ty poštovné v domnění, že tu levnější nepoznám nebo je obírá jejich dodavatel a odborníci v koloshopu.cz to ani nepostřehli.

      0 0
      • Quik  

        Odpružená sedlovka je blbost

        0 0
        • Smith10  

          …koukám,že jsi inteligent co pochopil,o čem ten text je…:-)

          0 0
          • Quik  

            Smysl textu jsem pochopil a pouze jsem konstatoval, že odpružená sedlovka je blbost… Podle mě by bylo snažší jim zavolat, než sem psát slohovku :o)

            0 0
            • Smith10  

              …telefon momentálně neberou a tohle vlákno je o zkušenostech s tímto obchodem, proto slohovka o mé zkušenosti!!!

              0 0
            • Vilém  

              Ale na to se nikdo neptal. Asi vi proc ji chce. Navic pochybuju, ze s ni mas nejakou zkusenost.

              0 0
          • scalar  

            Třeba to myslel v tom smyslu, aby jsi tu sedlovku poslal zpět a vybral si místo ní něco smysluplného, co mají určitě skladem – pak by to byla dobrá rada.

            0 0
            • Quik  

              Tak …

              0 0
            • Smith10  

              …Vy víte proč si jí chci koupit? Jakou s ní máte osobní zkušenost???

              0 0
              • scalar  

                Osobní zkušenost mám, nejsem si ale jistý se kterým modelem. Mne to prostě při šlapání ruší, mám rád stabilní výšku sedla a poznám i milimetry (když si obleču zimní tlusté kalhoty, musím přenastavit výšku sedlovky :-) )

                Lepší řešení je kvalitní pružné sedlo s karnonovým skeletem a titanovými lyžinami a karbonová sedlovka. Tato kombinace je na filtrování menších nerovností citlivější. Na větších nerovnostech se už musí pracovat tělem. Kdo si myslí, že v terénu bude sedět na tvrdém hliníkovém rámu jako pytel brambor a odpružená sedlovka mu umožní takhle pohodlně a bezbolestně jezdit, je podle mne na omylu.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Smith10  

                  …díky za názor…no já už jednu doma mam a plně mi vyhovuje, pořizuji ještě jednu na jiné kolo…přeci jen je každého věc, co si chce koupit :-)

                  0 0
    • gmbiker  

      V r. 2005 jsem si v koloshopu objednával vidlici. Měla být skladem, přesto následoval měsíc mejlů a telefonátů, kdy slibovali, že ji konečně pošlou. Podle nich se zasekla u dodavatele, o týden později se přiznali, že ji ještě neobjednali, další týden se pro změnu zase zasekla u dodavatele. Nakonec jsou koupil vidli jinde. Koukám, že od té doby se nic nezměnilo.

      0 0
    • Raada  

      Ja si v koloshopu objednaval uz potreti a vzdy jsem byl maximalne spokojeny. Vetsinu cen maji nizsi nez kupkolo a tam, kde je kupkolo.cz levnejsi tak u techto polozek bez problemu dorovnaji cenu konkurence. Pokud nekdy polozka nebyla skladem, tak mi to oznamili emailem a cca do tydne jsem mel vse doma. I zmenu v jiz provedene objednavce bez problemu provedli. Pri objednavce nad 3tis. Kc je postovne zdarma.

      0 0
    • pepko  

      heh … vidim, ze na koloshope sa nic nezmenilo … ale nezufajte, je to super obchod … sice si pockate tak 3 mesiace kym vam vybavia objednavku, ale vdaka tomu budete mat zo zasielky vyrazne vacsiu radost :-)))))

      0 0
      • jIrI___  

        Za 2 dny jsem měl objednané zboží doma. A dokonce to bylo i přesně to, co jsem objednal :-)). Takže já bych flintu do žita neházel.

        0 0
        • Ricci  

          tak po skusenosti z tohto tyzdna flintu do zita hadzem,vid nizsie…

          0 0
        • pepko  

          ja uz radsej objednavam z ciny alebo ebay … tam mam aspon nejaku istotu, ze to pride v rozumnom case …

          0 0
          • Ricci  

            jj, hlavne z Ciny to prichadza v rozumnom case LOL :-)

            0 0
    • Plastikovej_ken  

      Já s nimi mám dobré zkušenosti. Ted jsem si tam objednával spoustu věcí asi skoro za 6 tisíc. Některé byly skladem, některé ne. Po ojednávce mi asi druhý den přišlo mailem potvrzení objednávky a datum, kdy bude odeslána vzhledem k tomu, že jim musí dodavatelé dodat věci, které nejsou skladem. Objednávku jsem udělal 5.4. a datum odeslání byl stanoven na 20.4. Ale já jsem to potřeboval dřív, napsal jsem mail, odpověd mi došla po několika dnech s omluvou za pozdní odpověd a že objednávku odešlou ten týden, ve kterém jsem potřeboval, aby to došlo, avšak kromě jedné věci, která jim ještě nepřišla (všechno z objednávky jsem nepotřeboval nutně hned takže ok). 13.4. objednávka dorazili a kupovdivu byla kompletní a obsahovala 12 věcí na kolo co jsem si objednal.

      Za mě tedy naprosto super :)

      0 0
      • Plastikovej_ken  

        a hlavně mě přijde, že tam mají dobrý výběr a co je hlavní, na netu jsem ty věci, které jsem si objednal, levněji nenašel.. celkově mi přišlo, že mají jedny z nejnižších cen..

        0 0
        • Break88  

          maji levne zbozi, ale levnejsi me prijde kolokram.cz

          0 0
          • xshreck  

            Já tam mám skoro nejnižší ceny, mám tam ještě študáckou slevu :) teda na koloshopu … jinak ono ty eshopy jsou nastejno, jeden má levné to, druhej to.

            0 0
            • jIrI___  

              Jak píšeš, já tam začal nakupovat právě kvůli té študácké slevě. Pak je většina zboží za lepší cenu než jinde (třeba XT hazka levněji než SLX u veškeré konkurence).

              0 0
              • Plastikovej_ken  

                Jo škoda že nemam ISIC no :( to by byla sleva ty jo.. jenže zase se mě nechtělo čekat než si to vyřídim a tak..

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Ricci  

      Tak po tohtotyzdnovej skusenosti ma pekne seru,v pondelok doobeda som urobil objednavku na veci,ktore maju !skladom!, v stredu som im napisal,ze co sa deje s objednavkou a doteraz som nezaznamenal ziadnu reakciu,predtym to bolo vzdy bezproblemove,asi to bude posledna objednavka z „tohto vyborneho“ e-shopu..

      0 0
      • Plastikovej_ken  

        Nevim, jak to tam je, asi toho mají hodně, mě taky odepsali později.. a asi taky záleží na tom kdo má nastarosti tvojí objednávku

        0 0
      • Ricci  

        Tak teraz uz naozaj neviem,co si mam mysliet,10 dni bez reakcie????

        Moj posledny nakup na koloshope, rusim objednavku a lucim sa s e-shopom!!!

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • xshreck  

          J8 si tam psal se slečnou po icq… reagovali takřka hned, povykládali jsme a pořešilo se to …

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Lucky-x  

          Taky existuje možnost, že tvoje emaily filtruje nějaký antispamový filtr. Já s nimi komunikuji už dva dny a vždy mám po mejlu odpověď do hodiny. Takže možná by bylo vhodnější tam zavolat a domluvit třeba jen to, proč jim nechodí emaily od tebe a nebo proč ty nemáš odpovědi od nich. Je taky možné, že tobě emaily od nich žere nějaký antispam či chyba mailserveru.

          0 0
          • Ricci  

            Uz je to v principe jedno,objednavku som mal mailom potvrdenu,ze ju dostali,ziadne dalsie info od nich uz neprislo behom 10 dni,telefon na mna maju,ostatne e-shopy volaju,ked je problem s objednavkou,uz to neriesim

            0 0
    • Zlatka  

      Mají tam teď nějakou akci s výkupem starého kola oproti koupi nového..

      Nevíte nakolik je to výhodné ? Asi to nebude tak horké, že ?

      0 0
      • kubad  

        asi to horké nebude, protože je to především o bussinesu :D

        0 0
        • Zlatka  

          Tak třeba to vzali jako pomoc chudším, něco jako pracák, sociálka ne ?? :DD

          0 0
          • Ricci  

            Cielom podnikania je zisk,nie charita :-D

            0 0
            • Zlatka  

              Spousty tzv. „charitativních“ organizací je velký bussines.. :))

              0 0
              • Ricci  

                jj,ved o tom to je a niekto si mysli,ze v dnesnej dobe naozaj charita existuje …

                0 0
      • scret  

        nechapu proc to resis, kdyz tam stejne nemaj pro tebe ten spravnej rozmer kol!:))

        0 0
    • michalrysina  

      Tak přidám svoji zkušenost, tak jsem zde nakupoval asi po třetí. Tentokrát jsme objednával Epicona 2011, vše ok, ale co mi chybí je to, že dostanu mail, že zaregistrovali objednávku, ale to, že by třeba napsali, že přijali platbu či to odeslali, to už je ani nehne

      0 0
      • Blade  

        Objednával jsem před týdnem na dobírku, informace o odeslání přišla mailem.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Martin  

        podobná zkušenost. objednáno zboží, které je skladem, nedošlo mi potvrzení objednávky. počkal jsem pár dní, pak jim napsal maila, obratem došla odpověď, že asi mají kiks v systému a nechají ho prověřit. nicméně zboží mi odeslali fofrem hned jak jim došla platba.

        0 0
    • Deus  

      V Koloshopu je teď akce –11% na veškeré zboží do středy 25. 7.

      0 0
    • blisterexist  

      uz asi měsíc mi dluží přes deset litrů:-(

      0 0
    • blisterexist  

      uz asi měsíc mi dluží přes deset litrů:-(

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • scret  

        nebylo by lepsi napsat v cem je problem, nez takovej vykrik do tmy??

        0 0
        • blisterexist  

          posílal jsem zboží zpet, uz to doslo ale o petikilo min:-D

          0 0
          • scret  

            tak nejaky postovny a balny atd.? Tvuj pripad neznam, ale pokazdy se da domluvit a ikdyz obcas klukum neco „ujede“, zakaznik na tom vetsinou jeste vydela tim, ze dostane napr. vyssi model, sadu za cenu nizsiho apod.

            0 0
    • Jakobo  

      Dnes odpoledne otevru koloshop, vidim sleva na vse 11 %, retez PC 971 za 266, HG91 tesne nad 300, rikam si lepsi cena jak na kupkole, nakoupim 5 retezu, jedny kliky kvuli prevodnikum, nahradni brasnu SA 313 za 540 atd, par drobnosti, akce do 17.2.

      Tak si rikam vecer po praci si to hodim do kose a zitra objednam.

      Ted se divam a vsechny ceny jsou stejne, jak pred slevou, jen navysili puvodni cenu o 11% a dali 11% slevu, co to je za podfuk?? At se dou vycpat.

      0 0
      • n04r3d  

        ceny se mění

        já nakupoval v minulý akci a něco je ted i po slevě levnější něco stejný něco dražší

        0 0
      • ToBla  

        Spousta cyklodílů zdražuje, nebo teprve podraží hned jak se doprodají zásoby z loňska. Ani to jinak být nemůže. Když se podíváš na kurz Eura a dolaru. Třeba Patriot Evo Team byl za 99990kč před měsícem a teď 109990kč. Když nekoupíš řetězy teď, tak taky můžou stát brzy 320kč…

        0 0
        • Gabbo  

          Jojo, dneska jsem na to koukal, celkem masakr prirazka..

          0 0
      • scret  

        a uvedomujes si, ze existuje neco jako vyvoj kurzu eura?:)

        0 0
        • jIrI___  

          E-shopy používají nějaký software sledující změnu kurzu a měnící automaticky během pár hodin ceny na e-shopu?

          0 0
          • ToBla  

            Těžko říst, zkus jim do koloshopu napsat… :-) Nejsem si ale jist, že změna kurzu jen jen několika hodinová záležitost.

            Jsem si ale 100% jistej, že řetěz 971 za 266sdph je pod jejich nákupem.

            0 0
          • scret  

            jednoduchy, nakoupej novy zbozi draz, prodaj draz…

            kazdopadne je legracni, jak se lidi dokazou pro par kacek handrkovat:))

            Vernost se uz dneska asi moc nenosi… Klshp je stejne nejlevnejsi, ale lidi si budou stezovat, ze ne o 11%:)

            Nepochopim…

            0 0
            • Ossis  

              Na druhou stranu… co za tu věrnost zákazník dostane?

              0 0
              • scret  

                neboli co zakaznik, to prostitut?:)

                0 0
                • Ossis  

                  Proc zrovna prostitut? :-D.

                  0 0
                  • scret  

                    ptal ses, co za tu vernost dostanes…:)

                    0 0
                    • Ossis  

                      Neptal jsem se, co zrovna já osobně dostanu :-D… Ale to necháme být. Proč by měl být zákazník prostitut, když se snaží o co nejvýhodnější obchod (stejně tak jako obchodník).

                      0 0
              • jonti  

                U kamenneho obchodu jine jednani a nekdy lepsi cenu, u internetoveho asi nic.

                0 0
                • scret  

                  i u eshopu jsou rozdily… jsou eshopy, kde uz me neuvidej, nikdy..

                  0 0
            • RomanH  

              Castecne souhlas (pro par kacek se nema cenu handrkovat).

              Na druhou stranu, trosku mi to pripomnelo nektere akce v hypermarketech, kdy je sleva vypocitavana z nesmyslnych cen.

              Splest se ale muze kazdy, postavili se k tomu ferove (kdo si objednal, ma to za ty puvodni ceny). Zitra uz ale ve vetsine pripadu nejlevnejsi nebudou.

              0 0
            • Jakobo  

              Nepochopil jsi myslenku, nejde o handrkovani a uz vubec ne o par korun. Ja bych usetril minimalne 500 Kc.

              Mozna je koloshop porad o malinko levnejsi, ale nasrali me a uz z principu u nich ted nenakoupim, kupkolo ma dnes tu 971 za stejnou cenu.

              0 0
              • MirosPikos  

                Ach jo. Je to jednoduché. Začali akci, lidi začaly objednávat. Jak zjišťovali dostupnost u dodavatelů, zjistili, že jsou cenami nízko a museli přitlačit.

                I tak ale kdo objednal za staré (včetně mě) tomu vyhoví. Dokonce jsem potřeboval přiobjednat něco, co stálo 105 a napsal jsem to pouze emailem. Dnes mi ráno odpověděli, že mi to přidali k objednávce s tím, že nová cena je 118,– ale, že mi to dali ještě za tu starou. Spoustu věcí z objednávky nemají skladem, ale přesto objednávku vyřizují.

                Myslím, že velmi seriozní chování.

                Naproti tomu, když jsem před týdnem objednával na www.kupkolo.cz brzdy, které nebyly skladem (přesněji nebyly dostupné) ale šly objednat a běžně jsou dostupné. Tak mi jen napsali, abych si vybral jiné zboží a pokud tak neučiním, objednávku stornují. A tak se také stalo. Důvod byl zřejmý – zjistili, že nová cena bude vyšší, vyšší! :)

                Doba se mění, v minulosti to bylo přesně naopak, problémy s koloshopem a bezproblémové jednání z kupkolem. Ale po tomhle skončili, což jsem jim koneckonců i napsal, že brzdy budu muset koupit u konkurence.

                0 0
                • figur  

                  Tvoje věta „Jedna vlaštovka jaro nedělá. Aneb jedna negativní zkušenost. Co tam máme dál?“ platí i tady.U Kupkola jsem vloni s max. spokojeností nakoupil dost položek za cca 15tis.Kč a vzhledem k osobním odběrům mně třeba nabídli vyzkoušet tretry a bezvadné je v případě nezájmu vrátit. Nakonec víc než 100mil. tržby Kupkola za rok mluví za vše a na nedostatek zákazníků si asi nestěžují. U Koloshopu jsem před pár dny kupoval brýle Uvexy (který mají mimochodem za skvělý ceny) a 2ks HG95.U položky řetězu je fotka zabaleného řetězu s odlamovací spojkou.Mně přišla nejspíš jakási oem verze v igeliťáku s nastrčeným čepem v článku. Měl bych dostat to,co nabízejí. Dál jsem se tím nezabýval.Chci tím ale říct,že rozdělovat e-shopy na dobré a špatné podle jednotlivých zkušeností dost dobře objektivně nejde.

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    OK, možná souhlasím s tím, že z jedný špatný zkušenosti nemá smysl odvozovat nějaké závěry. Každopádně, proč bych měl chtít nakupovat u někoho, kdo o moje peníze evidentně nestojí?

                    Kdyby alespoň zareagovali a stáhli položku z nabídky do té chvíle, kdy si jí skutečně může někdo koupit za proklamovanou cenu. Takhle mě jen slušně poslali do ****** s jasným důsledkem i s jasným důvodem, který jsem očekával.

                    Jsou lidi, kteří by jistě nadávali na to, že když to měli objednané, tak by jim to měli dodat. Ale takový já nejsem. Jen se mi nelíbí tento styl obchodování a dávám od něj ruce pryč.

                    0 0
                    • goofy  

                      No… Objednávat zboží, které není dostupné mi přijde jako volovina, ale kdo chce kam…

                      0 0
                      • mr.antik  

                        Může a nemusí, třeba si díky tomu šáhneš na poštovný zdarma a ještě dostaneš omluvu :-)

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                    • figur  

                      No ,pokud ta položka byla nedostupná,tak prostě nebyla dostupná z jejich dodavatelský linie.Taky jsem tam chtěl koupit XT dvouplacku 38/24 ale nebyla dostupná,tak jsem ji koupil v UK.U Kupkola mají fyzicky sklad v hodnotě cca 10 mil. Kč a podle toho to taky vypadá.A když uvedou skladem,tak si proto za 2 h můžu přijet.Ne jako řada jiných e-shopů,kteří na skladě šetří a píšou „u dodavatele“, i když ten dodavatel má kulový.Připadá mi férovější napsat nedostupný než si uměle navyšovat nabídku fiktivním skladem dodavatele.Taky není jinde zvykem,že potvrzují objednávku i o víkendu.Ne,že bych se bez toho neobešel,ale v pondělí ráno tam můžu jet.Nemám žádnej důvod jim dělat agenta,ale prostě si myslím,že to je dobře dělanej e-shop.Jen to,že začali pozdě před nějakými 4 lety a dnes mají tržby 3× větší než ten Koloshop.To o něčem svedčí.Každýmu ale vyhovět prostě nejde.

                      0 0
                      • MirosPikos  

                        V tom případě mají prostor pro další zlepšení. Pokud „nelze dodat“ tak to ani nemá jít přidat do košíku. Kdyby to tak bylo, nenapsal bych špatného slova.

                        Předpokládal jsem, že pokud objednám, bude doba dodání v týdnech. Nezlobil bych se a ani to nepovažoval za umělé navyšování nabídky. Tedy předpokládám, že brzdy od takový firmy budou běžně dostupné a nebude to nedostatkovým zbožím.

                        Ale to už je jedno, stalo se stalo. Já nějakou dobu neobjednám na kupkolu (důvod jsem uvedl). Stejně tak hromada lidí neobjedná na koloshopu a na kupkolu třeba zase jo.

                        0 0
                      • scret  

                        jak vis prosimte jaky maji trzby?:) to mi prijde trochu usmevny… jo ahaa, stoprocentne vycucano z prstu:)

                        nezlob se na mne, ale tva chvala na KK mi nejak smrdi..

                        o OEM plastich bez krabicky, komponentech balenych v novinach atd. jakoby se v KK slehla zem:)

                        0 0
                        • figur  

                          Taky se bavím.Z veřejně dostupných zdrojů,třeba tady http://or.justice.cz/…ent/download?… .Stačí umět hledat,trochu se v tom vyznat a každou firmu zapsanou v OR si můžeš prohlídnout,jak na tom je. To jsou věci viď? Jinak mi je celkem jedno, co ti smrdí. Jsem pouze pravidelnej zákazník Kupkola, protože to mám pár desítek km. A s ohledem na to, že jen vloni jsem tam měl asi deset objednávek se snad můžu vyjádřit k tomuto e-shopu. Určitě lepší než odstřel na základě jedny nepovedený komunikace.

                          0 0
                          • scret  

                            v pripade, ze mas potrebu se „jen vyjadrit“, nejak nechapu, proc tak vehementne zduraznujes, kolik penez ma KK ve sklade:)

                            JInak za mne, radeji si osobne priplatim a dostanu veci v origo kabicce, nez buhviodkudsplaseny… Prestoze nepatrim zrejme mezi fanaticke zakazniky KK, loni jsem tam udelal asi 3 objednavky… Krom nizke ceny a rychleho dodani, vse ostatni nula – komunikace nula, baleni v novinach – snad uz bez komentare atd. Produkt, ktery jeste nedavno meli, uz nemohou sehnat neboli cele to na mne pusobi tak, ze akorat kde vysmelej kdejakou „akci“… Znovu uz vetsinou nesezenou…

                            O vecech mimo nabidku se nema smysl bavit, tam neni ani naznak zajmu sehnat…

                            0 0
                            • vili  

                              člověče já tám udělal spousty objednávek a v novinách mi nic zabalenýho nepřišlo a komunikace tak nějak nikdy nebyla potřeba, protože vždy bylo přesně tak jak jsem objednal do dvou dnů doma. S poslední větou určitě souhlas.

                              0 0
                            • figur  

                              Nějak jsi se zapomněl vyjádřit k tomu svýmu blábolu o vycucání z prstu…Jinak velikost fyzickýho skladu je přímo úměrná šíři nabídky a rychlosti vyřízení objednávky,pokud jsi tedy schopen tyto souvislosti pochopit.Ale stejně mně nejde do hlavy, že, když to podle tebe dělají tak špatně, tak prodávají za víc než 100 mil./rok už několikátej rok po sobě (určitě jsi to už našel).Já myslím, že obchodníka si vybírá zákazník docela svobodně..

                              0 0
                              • pepino  

                                K tomu už se nevyjádří.

                                0 0
                              • mr.antik  

                                jestli je šíře nabídky kupkola nějakej benefit tak to teda nevim, mě to přijde dost chudý…

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Oproti českým shopům má kupkolo obrovský výběr. Ale třeba na CRC pořád „lehce“ ztrácí :)

                                  0 0
                                • jonti  

                                  Orientuje je spíš na XC, maratonské komponenty, tam je výběr velmi dobrý.

                                  0 0
                              • scret  

                                musel jsi mi to poslat i do emailu, natolik jsi snazivy a nezaujaty…:) ok, beru:)

                                Nicmene k cemu je zakaznikovi, ze KK ma miliardu ks stejnych prehazovacek?

                                Pro mne jako zakaznika je dulezita pestrost a to mi na KK bohuzel chybi…

                                Zcela narovinu je mi uplne fuk, co si myslis ty a nechapu, kde jsi vzal info, ze to delaji spatne?? Podsouvas mi veci, ktere jsem nenapsal!

                                Znovu ti to napisu a prosim, zkus cist pomaleji..

                                Nakupuji/val jsem ve vicero eshopech, rekl bych ze i za pomerne dost penez, presto jsem si KK neoblibil – pro mne neosobni jednani, OEM veci bez krabicek v buhvicem zabalene a s buhvijakym puvodem, mala pestrost vyberu…

                                Chapu ale, ze tam nekdo nakupuje rad.

                                Nic vic, nic min, tecka.

                                Jinak na tvoji otazku, proc tolik prodavaji? uplne jednoduse, prtze se snazej drzet co nejnizsi ceny a kazdej franta jde jako posuk a koupi retez u nich o petikacku levnejs, aby pak stejne musel zaplatit kilo postovny:)

                                takze sumasumarum KK akorat dobre vystihlo ceskou naturu..

                                K tve pripomince vysvihnuti na nejvetsi eshop v CR za 4 roky…

                                Odkud myslis, ze KK vzal cash na nakup skladu?:)

                                Jeden den (prosim ber to obrazne, at mne nemusis chytat za slovo) se KK zjevi a najednou uz ma plny sklady…

                                0 0
                                • Ossis  

                                  „a kazdej franta jde jako posuk a koupi retez u nich o petikacku levnejs, aby pak stejne musel zaplatit kilo postovny“

                                  A pořád se mu to vyplatí, než aby zašel do lokálního kameňáku a tam zaplatil o 2–3kila víc :-D.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    nebavme se na tema kamenak/eshop, to je tady asi 1000× omylany tema…

                                    Pokud beres v uvahu eshopy, tak takovy rozdily fakt nejsou… Lidi jsou schopny pocitat kazdou korunu, coz osobne nechapu. Trochu mi to pripomina duchodce, ktery jedou do jednoho marketu pro mliko, pak do druhyho pro levnejsi zeleninu atd.:)

                                    0 0
                                • mr.antik  

                                  Jakože kupkolo je tady 4 roky? Vždyť je to možná první cyklo internetovej obchod v ČR…

                                  0 0
                                  • scret  

                                    budes se divit, ale neni.. z eshopu je na trhu relativne chvili… Spousta eshopu uz dneska ale samozrejme nefunguje…

                                    Jinak o tech 4letech psal figur nekde nade mnou…

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      no a nejmenovalo se to předtim nějak jinak?

                                      0 0
                                      • scret  

                                        netusim, ale myslim, ze ne…

                                        0 0
                                        • mr.antik  

                                          Jako takovej pamětník nejsem, ale nepamatuje někdo obchod tuším s názvem koloobchod.unas.cz

                                          Letáček s levnýma přehazkama shimano si pamatuju nějakých možná 15 let zpět…

                                          0 0
                                      • jonti  

                                        kupkole je tu o dost delsi dobu nez 4 roky, je mozne ze pred 4 lety zmenilo pravni formu.

                                        0 0
                                        • domestique  

                                          jj, zalovil jsem v archivu a vyhrabal fakturu od kupkola z 2007 :). tehdy to měl Kuk ještě jako fyzická osoba a od 2011 jsou sro

                                          0 0
                                • figur  

                                  Ta diskuze s tebou se dostala do stádia testosteronovýho ping pongu,kdy to pro mě začíná ztrácet smysl.Z toho,co jsi napsal,je zřejmé,že jen vloni jsem u KK nakoupil násobně víc než ty.Nedostal jsem žádnou OEM verzi,pláště origo zabalený.Noviny jsem taky nedostal,asi došly.Nějakej pokec v e-shopu ani nečekám,protože to je pro lidi,kteří vědí,co chtějí.A toho českýho Frantu nepodceňuj,možná je chytřejší než ty.On totiž platí předem a má poštovný za dvacku.Ale ono to samozřejmě není jen o ceně.On i pohyb stavu skladu po potvrzení objednávky dokládá,že to funguje,jak má.A že po založení firmy na konci roku 2011 udělali v následujícím roce ten obrat 100mega aspoň pro mě znamená,že to prostě umějí.A co se týká původu peněz,v tom tě skutečně nepodpořím.Nepatřím k lidem,kteří za úspěchem vidí hned nějakou konspiraci a levotu.Spíš obdivuju nově vzniklé firmy,které se uchytí i v tržně nasyceným prostředí a mají takový nástup jako KK.(jen pro tebe: http://cs.wikipedia.org/wiki/Startup )

                                  0 0
                                  • Gabbo  

                                    Asi jsi prvni o kom vim ze dostal komponenty i plaste z KK v origo baleni, ja sam od nich dostal kdysi hazku a razeni v igelitaku, retez byl asi v origu, na druhou stranu jsem tady cetl neco o OEM plastich a vidlicich s nejasnymi S/N apod..

                                    Jinak mojekolo je s temi vecmi bez origo baleni podobne..

                                    Z koloshopu jsem obdrzel zatim vse v origo krabicce.

                                    0 0
                                    • figur  

                                      Rozumím,ale prostě je to tak.Já třeba zase z Koloshopu dostal ty HG95 s nasazeným čepem v článku,který byly rozhodně jiný než ty na obrázku zboží.Každej e-shop časem hledá,jak vydělat víc.To platí pro všechny.

                                      0 0
                                      • Tomáš  

                                        Taky tak ten řetěz…

                                        0 0
                                    • scret  

                                      presne tak, zacarana vyrobni cisla atd.

                                      Ale nedivme se tomu, jak uz tu nekdo psal, zakaznik chce udajne dnes hlavne nizkou cenu a tohle je toho dusledek…

                                      0 0
                                  • scret  

                                    jen si neodpustim posledni reakci na tebe, testosteronovy pingpong tu predvadis ty a to az podezrele pri zastavani se KK. Mozna bez tvych invektiv bychom se nekam dostali. O OEM vecech z KK je tu na B-F napsano dost. Dokonce se tu resilo, ze plaste od nich byly udajne s horsi kvalitou. Nepsal jsem o tom, prtze to nemuzu potvrdit a jsou to jen domnenkych jinych. Nicmene Schwalbe plaste, shimano komponenty jeste donedavna chodily bez krabicek a to je proste fakt…

                                    Je mi taky celkem fuk, za kolik jsi koupil a kde, proto nechapu tvoje pomerovani pindiku a tohle neustaly zduraznovani. Zrejme si to potrebujes nejak dokazovat. Tvuj boj. Nemas ani bike v profilu.

                                    Celkove vzato jsem dosahl toho, co jsem chtel. Potvrdil jsi mi, ze jsi budto za A) velice spokojeny zakaznik KK a patriot anebo za B) coz je pravdepodobnejsi cim dal vic, jsi sprazeny s KK a mas potrebu delat jim tu „nenapadnou“ reklamu…

                                    PS: ten Franta nebyl na nikoho mireny, ale to o ty potrefeny huse urcite znas vid?:)

                                    0 0
                                    • figur  

                                      Jen pro uklidnění a trvalý mír: mám Canyona (toho KK nevede)

                                      0 0
                                      • scret  

                                        ok

                                        jinak pro vysvetlenou, nepsal jsem nic o nekalem puvodu penez… Jen, ze to, ze jeden den nic nebylo a druhy den tu bylo KK s nekolikamili­onovym skladem…

                                        0 0
                                    • Rubi  

                                      No ono je to u vsech eshopu vcelku stejne, treba na vanoce jsem bral z KK xtr razeni a xt hazku, shimano retez na 11, razeni a retez v krabicich, hazka v sacku. Jindy zase chodi retezy v sacku, nejak je mi to fuk.

                                      z Koloshopu jsem bral na podzim zase xt brzdy, conti plaste a retezy , jedna prisla v origo sacku a druha v igelitovem, conti plast v origo, retezy v sacku

                                      0 0
                                  • scret  

                                    jina k tomu nasobnymu nakupu na KK, psal jsi, zes tam loni utratil 15 tisic – dle reci bych te sacoval alespon na 150tis. rocne:)

                                    0 0
                                    •  
                                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                      0 0
                                    • figur  

                                      To přejde, k jednomu kolu akorát

                                      0 0
                                  • bluma  

                                    Pěkně, kdes to zbaštil? Kupkolo rozhodně nezačalo fungovat roku 2011. Já osobně o něm vím od roku 2009 a to jen proto, že jsem se předtím o cyklistiku tolik nezajímal. Prej startup…

                                    Vím, kde kupkolo nakupuje spoustu věcí. A oficiální dovozce to není. Zase pozor, na černo to není. Jen to je prostě od velkého distributora, který nemá nálepku oficiálního dovozce do ČR. To se bavíme třeba o Shimanu nebo částečně také o Suntouru na kupkole.

                                    0 0
                                    • figur  

                                      No nevím, jestli to ještě stojí za reakci,ale osvěty není nikdy dost. Z údajů OR http://or.justice.cz/…pis-sl-firma?…

                                      je zřejmé,že firma Kupkolo s.r.o. byla založena v 11/2011.A teď jsi na řadě abys doložil, že tato firma, jak říkáš fungovala v roce 2009.Jinak totiž potvrdíš, že tvůj nick není jen náhoda.

                                      0 0
                                      • jonti  

                                        Prvni objednavku z kupkola mam v mailu z roku 2007. A ani tehdy to nebyl uplne novy nebo maly obchod.

                                        0 0
                                        • figur  

                                          A je to stejná firma, se stejným názvem,se stejným IČ, o který se tady bavíme?

                                          0 0
                                          • mr.antik  

                                            Koho to zajímá… tady na fóru se kupkolo řešilo už v roce 2004 (a předtím fungovalo pod jinou adresou), od počátku za tim stojí stejnej člověk.

                                            Nějaký změny právní formy nikoho nezajímaj.

                                            0 0
                                      • MirosPikos  

                                        Co když si prostě majitel z živnosti založil s.r.o? Vím, že nemám historii starších objednávek, ale jsme si jistej, že jsem na kupkole kupoval mnohem dříve, než v roce 2011.

                                        Bavíme se tedy o firmě jako takové nebo o internetovým obchodu?

                                        0 0
                                    • bluma  

                                      Vidím, že už ti to vysvětlili ostatní. Tak snad to pomohlo.

                                      0 0
                            • RomanH  

                              Napisu to treba sem.

                              Ja treba nejsem zastance KupKola, vetsinou se snazim brat veci u Hanaka ci MojeKolo kvuli osobnimu odberu (a v pripade Hanaka i kvuli nostalgii – bohuzel uz ma celkem maly vyber).

                              Pokud kupuji obycejny spotrebak (retezy, desky, prevodniky,…), tak mi je fakt jedno, v cem je to zabalene, pokud se to pri preprave neposkodi.

                              Na KoloShopu jsem ted objednaval prave tyto veci, vse skladem. Objednavka v utery rano, obratem SMS, ze to vyrizuji, a od te doby nic, zadny e-mail, zadna SMS. Na KupKole bych uz mel vcera odpoledne tyto veci doma, podobne i u KoloKramu. Pro KoloShop hovori design stranek (ale uz ne treba prakticnost) a rozsah znacek.

                              0 0
                              • MirosPikos  

                                Malý rozsah značek? Ale nó tak. Jinak se mrkni do objednávky a uvidíš v jakém je stavu. Nejspíš se bude čekat na dodavatele. Ale pokud by měli věci skladem, tak už je máš doma. Nebo si snad objednával díly, které byly skladem?

                                0 0
                                • RomanH  

                                  ?

                                  Asi jsi me nepochopil.

                                  KoloShop – velky vyber znacek. Udelal jsem u nich objednavku, vse meli skladem, ale stale nic. Do stavu objednavky jsem se pro jistotu samo dival, nez jsem ten prispevek odeslal.

                                  KupKolo – mensi rozsah znacek (a treba u plastu uplna tragedie, pokud nechce Schwalbe), ale super rychlost, cena

                                  Hanak – hodne maly vyber, ale super ceny, pro me i osobni odber + nostalgie

                                  0 0
                                  • roman 3D  

                                    kupoval někdo něco poslední dobou na bikestore, připadá mě to tam nějaký polomrtvý

                                    0 0
                                    • Gabbo  

                                      kupoval – respektive dnes jdu pro plast, vyber moc nemaj ale objednali mi plast, ktery nemeli v nabidce coz je super. a mam to celkem kousek od prace

                                      0 0
                                    •  
                                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                      0 0
                                  • MirosPikos  

                                    Ok, tak to je jiná, že to měli skladem. Mě většinou říkají, kdy očekávají dodání a když se něco změní, dají mi vědět. Obyčejně je to ale tak, že mi to přijde dokonce dřív.

                                    Takže kdybych jo chvátal, možná to zkusím jinde. Ale když nechvátám (to je skoro pokaždé), tak objednám a počkám si. Spotřební materiál mám skladem sám :)

                                    0 0
                                  • jonti  

                                    U koloshopu mám pocit, že skladem uvádí i zboží, které má skladem dodavatel.

                                    0 0
                                  • scret  

                                    jj, souhlas… KK je pravdepodobne nejrychlejsi, vyber je ale relativne maly…

                                    0 0
                • MirosPikos  

                  Jen pro doplnění, už mám sledovací číslo PPL a zboží bylo expedováno. Některé díly byly skladem, některé 3 a některé 5 dní dostupnosti. Dneska je čtvrtek, objednával jsem v pondělí.

                  Ať se Vám to líbí nebo ne, já jsem maximálně spokojen. Už si připadám, jak kdyby mi za tu chválu platili. Tak snad bude všechno v pořádku, abych tu zítra nebrečel, že něco popletli.

                  0 0
                  • RomanH  

                    U me stale nic, tak jsem kouknul do obejdnavky a mam tam u jednoho zbozi cekani na dodavatele. Nevim, bud jsem se prvne prehlidnul (i kdyz mam fakt pocit, ze mi u vseho svitil zeleny status Skladem a dival jsem se nekolikrat), a nebo proste zbozi doslo ci meli spatny stav skladu.

                    Je to celkem jedno, ja na to taky nijak nespecham, ale asi se shodneme, ze rychlost neni jejich silnou strankou, na rozdil treba od toho jejich sortimentu.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      Rychlost mimo tyhle slevový akce je v pohodě

                      0 0
                    • MirosPikos  

                      Vzhledem k tomu, že slibovali 5 dní a byly rychlejší, tak si na rychlost nemůžu stěžovat. V minulosti když něco měli skladem a skutečnost odpovídala realitě, tak byli stejně rychlí jako KK.

                      0 0