kampan "author.nadstandartni servis"

11 nepřečtených
  • speedy gonzales

    tak me uz nejakou dobu pronasleduje reklamni kampan Authoru. Billboardy i tiskova reklama na me sibalsky vykukuje a rika neco o servisu. zatim mi byla celkem lhostejna, jen jsem si rikal, ze tim skalpelem urcite musi poskrabat lak, za coz bych pana doktora nepochvalil, no dejme tomu, napad obstojny vzhledem k tomu, ze reklama v ceske cyklisticke branzi neni moc obvykla…

    jenze ted obmenili motiv reklamy. operacni sal a pana doktora vymenili za dve holcicky, ktere uci jizde na bajku jednotka rychleho nasazeni ovesena samopaly a samozrejme v nezbytnych kuklach. no to je na me trochu moc. myslim, ze tady kreativci trochu ulitli…pro me prinejmensim podivne..byt rodic tak authora nikdy, a kdybych ho mel uz nahodou doma tak ho hodim radsi pres plot k sousedum at si uziji…

    co vy na to????

    0 0
    • Aiax  

      Jan Hajský by napsal neco v tom smyslu, ze nad standartou zadny servis nevlaje. Jak z doslechu vim o servisu Authora, tak nadstandardni urcite neni. Otazkou je, co se u nas da povazovat za standard.

      0 0
      • Žanek  

        Ta kampaň je dost nesmyslná (chápu, že osloví lidi, kteří se v kolařině moc neorientují a o to jim asi jde…). Servis totiž nezáleží na značce kol, ale na prodejci. Nikde není napsáno, kolik musí být garančních prohlídek, jestli musí být zdarma a nikdo nekontroluje jejich úroveň a kvalitu provedení. Vše se liší prodejna od prodejny. Někde je zdarma jedna garančka (a ještě zaplatíš za centrování kol), někde 3 a někde servis jeden rok od koupě. Tolik k záručnímu (zdarma) servisu. A u pozáručního servisu platí to samé + ještě značné rozdíly v cenách a objednacích lhůtách (v sezoně). Takže tak…

        0 0
    • jecnak  

      To je reklama asi ve stylu „Neomezený internet expres“ od CT, nebo Fair User Polici od Czech on Line (Volny.cz) …

      0 0
      • marhi  

        Taky mi to nedalo. Ta reklama nejni zas tak špatná. Ani to kolečko nevypadá nejhůř. Ale stačilo se kouknout na cenu a komponent mišmaš, a hned jsem byl doma. Za ty ceny si je lepší stavět doma.

        0 0
    • TinkTink  

      Tak jak to popisujes, je to docela v klidu (asi mam jiny hranice vnimani…)…ale jeste jsem to nevidel – kde to je? :)

      0 0
      • Milann  

        …byl jsem o vikendu lozit v Rajci a Tise a prijizdel pres Usti. Tam tech reklamnich bilbordu bylo plno… Taky me zaujaly. Skoda, ze uz bika mam:) Cau!

        0 0
      • speedy gonzales  

        tak tu novou s tou zasahovkou jsem videl dnes poprve v Tydnu. ono to fakt chce videt.a zamyslet se co tim chteji vlastne rict…

        kdyz to shrnu- prislo mi to hloupe, az lehce zvracene…

        0 0
        •  

          az to bude na netu hodte pls odkaz, docela tochcu videt, ted sem si vzpomnel na nejdebilnejsi reklamu:Fidorka, kdyz musis,tak musis, tomu **** co to vymyslel bych urval ruce, takhle navadet maly deti, sere se to do peknyho svrabu

          0 0
    • Smazaný účet  

      No, tak mě předně docela znechutilo na tom bilboardu s doktorama, že je to ukradenej nápad… jistě vzpomínáte na cannondale scalpel, že… nejdříve ilustrační foto ve Velu, pak v reklamě, teď to vysos artur. Holt to není reklama cílená na mě. A co se té urny týče – tu sem prostě vůbec nepochopil. Co se tím chce spotřebiteli říci???

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.