• Peslezedirou

    Zdar bajkeři, mám několik malých dotazů ohledně výběru kola. Jsem klasický váhavec a vím, že takových dotazů tady bylo už strašně moc. Starý bajk nějak dosluhuje a tak je čas se podívat po nějakém nové, starý bajk věnuji otci :o). Chtěl bych do nákupu dát tak kolem 35 000Kč. Jezdím klasické xc, nebo jak je dnes moderní maratony? Prostě normální hobík, jezdící o víkendech a pokud to vyjde tak občas i v týdnu. Nejedná se ale o nějaké enduro a nebo fr, prostě jízda ve stylu xc. Když jsem prolistovával katolgy jednotlivých výrobců narazil jsem na bike od F. Giant, model NRS 2. Chtěl bych zjistit jaké jsou dojmy Vás kteří ho jeztdíte, jak se změnila jízda o proti pevnému kolu. Jaký je pod šlapáním, jestli řetěz netahá za kiiky a jaká je údržba čepů atd. Vybavení tohoto modelu se mi nezdá za tu cenu až tak špatné, ale zase si pořád říkám, že když si pořídím HT bude mít o třídu lepší komponenty a vidlici a bude i lehčí. Myslím, že při výběru pevného kola v této cenové hladině nemůžu šlápnout zase až tak vedle. Prostě se tak trochu bojím náročnosti údržby čepů a také toho jaké jsou jízdní vlastnosti tohoto kola, jestli nebudu ztrácet ve výjezdech atd.......za informace o tomto kole a nebo výběru jiného kola budu rád, dík a ravím

    0 0
    • vlk  

      no šlápnou vedle můžeš i v této cenové kategorii a to především co se týká odpružených vidlic.Je to divné ale každý rok se objevují na více drahých kolech horší a horší vidlice.Nějak tomu nerozumím.Postupně cena vidlic klesá tak by se měli objevovat na stejném kole stále lepší a lepší ne? Jinak tak0 uvažuji přesně jako ty.Akorát vybírám meri Giant NRS, mongoose somet-oba celoodpružené a nějakým HT pro holku.

      0 0
    • MartinX  

      Koupil jsem před měsícem NRS3, což je těžkej a pomalejší brácha 2. Komfort to v žádném případě není, ale po 80 km v lehčím terénu zjistíš, že jsi v poho a že by jsi někam ještě vyrazil :-D To jsem ocenil po dlouhé zimní pauze. V sobotu jedu konečně s klukama na švih a pak budu moc konkrétně srovnat se starým železným KHS a napíšu, jak jsem si vedl. Jinak na otázky ohledně šlapání a údržby: během šlapání jsem nepoznal rozdíl. kolo je dost rychlé – na rovince 30km bez námahy, o čepech jako bych nevěděl a věřím tomu, že těch 1,5 kg méně dává NRS 2 křídla.

      0 0
      • lubos  

        Kridla dava prece Redbull :)

        0 0
    • Charles  

      skouknete moji ‚recenzi‘ a udelejte si obrazek… jo k tem cepum, na ty sem zapomnel – asi proto, ze o nich nevim

      0 0
      • vlk  

        a kde tu recenzi najdem

        0 0
        • MartinX  

          Vlku, je to fakt divný, ale v recenzích… :))

          0 0
    • Kotěnočkin  

      Já se o něj také před měsícem zajímal a dovozce (Progresscycle) mi sdělil na jejich prodejně v Modřanech, že ta NRS 2 se už nebude dovážet. Tak si to raději prověř, a? se neupínáš na něco, co nemusí být…

      0 0
      • jiri1  

        Sehnal jsem rám NRS 3 a použil vlastní komponenty.Váha poměrně slušná a s HT se to nedá srovnat.Při šlapání nehoupe,ale stejně hodně pomůže v terénu.Můžu srovnat s celopérem od RAVA a NRS je rozhodně lepší.Mám i H.T.,ale na něj už skoro ani nesednu.NRS je naprosto všestranné.Když chceš komfort,tak ubereš na tlaku a nevyužiješ nastavení s nulovym ponořením tlumiče a funguje to taky akorát se malinko houpe.Manuál to připouští taky.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce