přeprava biku cestovkou - přívěs

8 nepřečtených
  • smallbrother

    Nemáte někdo typ jak zajistit bike proti škodě způsobené přepravou v přívěsu za autobusem? Jakým způsobem se kolo připevňuje a po všechno je dobrý praventivně zabalit. Jedná se o CK Poznání. Máte zkušenosti? Ten thread o přepravě Connexem jsem četl. :) Díky

    0 0
    • Glum  

      Dobré je zjistit jaký typ vleku cestovka má. Klasický (nejčastější) má kola upevněna ve dvou řadách nad sebou gumicuky k tyčím konstrukce, kolo stojí ve žlábku, není třeba jej demontovat a většinou ani nijak zvlášť chránit. Bezpečnější je horní patro (do spodního pak ke kolům mohou přibýt batohy, plynové bomby a další havěť, což průběřně testuje odolnost ráfků a pevnost výpletu). Je třeba zkontrolovat, zda se kolo nedotýká se sousedním, a případně tato místa zajistitt izolací. Horší je uzavřený vlek, kde jsou kola zavěšena za ráfek a stažena k sobě. Třetí typ upevňuje kolo upínákem za přední vidlici (tady je třeba demontovat přední kolo a sundat řidítka, kolo je ale docela bezpečně uloženo). Zažil jsem už i vlek zcela bez úchytů, kola se jen proložila a svázala (předpokládám, že u regulérní cestovky to není možné). Rám a řidítka je ideální obalit izolačními trubkami, sundat opadavé věci (světla, computery, blatníky, atd.), případně i sedlo. Je to trochu věc štěstí, někdy kola bez újmy přežijou i 500 km transportu na obrázku…

      0 0
      • smallbrother  

        jj, s mirelonem jsem počítal že obalím kde co. :) Zkusím zjistit co to je za vlek. Díky.

        0 0
    • wertigo  

      jeden typ zaveseni viz. obrazek, CK Kudrna. nejake mensi oderky sem pochytal. lidi si davaji na ram izolaci na trubky, ja jste vzdy svazu pradelni snurou riditka sousedicich kol k sobe.

      0 0
      • zirecek  

        S CK Adrenalin Centrum jsme měli de facto stejný typ vleku, pouze uchycení kol bylo klasickými střešními nosiči kol, tedy žlábek + uchycení za spodní rámovou trubku. Je dobré kombinovat horká kola a treková (různé průměry kol), dochází pak méně ke kolizím při podobné výšce říditek, sedel. Někdy je třeba sedlo zvýšit/snížit. Speciální ochrana není třeba. Ráfky jsou navíc uchyceny k žlábku řemínky. Když si člověk trochu pohraje s naložením kol, potom prakticky bez problému.

        0 0
    • Daf  

      Jel jsem s cestovkou asi 3× a nikdy se mi s kolem nic nestalo. 2× se to vezlo v privesu a 1× v prepravnich vacich.

      0 0
    • Santus  

      jsou ruzne zpusoby uchyceni, taky pridavam jeden :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse