• baltazarek

    Dobrý den. Jsem začátečník v cyklistice a rád bych si zakoupil cyklo-kraťasi. Můžete mi poradit kde je v Brně nějaký dobrý odbchod a jak si správně vybrat a jaké zvolit ? Děkuji

    0 0
    • baltazarek  

      Omlouvám se za to, že jsem to vložil do jiné kategorie než oblečení. Pravděpodobně jsem se překlikl.

      0 0
    • Jane  

      V Brně je asi největší výběr v Hobbysportu a u Šírera na Vídeňský. Jinak zkusit můžeš třeba Kočaře, Hape sport, XCR, Velo Hanák.. U kraťas je důležité, aby ti hlavně sedla vložka. Ta by neměla vzadu „odstávat“, naopak se musí přizpůsobit tělu. Pro začátek to bude chtít určitě vyzkoušet více výrobků od různých výrobců, abys poznal, co ti vyhovuje a co ne. Nohavice by měly být dlouhé tak akorát (se podívej na profíky), ale to je u pánskejch v pohodě – to jen dámský dělaj nemožně krátký a já raději delší… Dále by na nich mělo být nějaké protiskluzové zakončení. Jinak si taky prohlídni tvar vložky, ty bývají různě profilované a tak. Naprostým standardem by měly být ploché švy a aspoň 6 panelů, aby kraťasy dobře seděly. A taky je důležitá cenová relace. Pod 1000 korun bych nešla – schválně si prohlídni provedení vložek u levných a dražších kraťasů. Optimální cenová relace (bez laclu) je tak 1200–1500 korun a samozřejmě více. Záloží, kolik chceš investovat… Uf tak to je asi vše, dál už mě momentálně nic nenapadá.-)

      0 0
      • baltazarek  

        dík moc !!!

        0 0
      • Vrci  

        souhlasim, bral bych ale kraťasy s laclem (guma v pase mi vadí) a když se budeš chtít rozšoupnout, tak vem síťovanej lacl. Když kraťasy oblečeš, tak by se vložka měla ohnout podle stehen (dvakrát) a ne se jen zlomit urostřed.

        0 0
        • baltazarek  

          Asi tedy zajdu do Hobbysportu, snad mi i poradí. Chtěl bych utratit tak max 1200,– kč ale zase to nechci vyhodit za něco co mi nebude dobře sedět.

          0 0
      • kolombo